DPD

SIA DPD
Adrese: Uriekstes iela 8a,
Rīga
Latvia - LV – 1005
(Biroja un juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67387284
+371 67060519
Darba laiks: 8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Pakalpojumi  •  Pasts un kurjeru pakalpojumi
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

37%
Sūdzības
575
Atrisinātas
110
Ar atbildēm
615
Apskatīt statistiku

DPD - Sūdzības un atsauksmes

DPD Latvija - Piegādes kavēšanās

Piegādes kavēšanās Dpd kurjerdienests nav spējīgs laicīgi piegādāt sūtījumus. 26.11 tika saņemta sms par paciņu, kas tika ievietota Iecavas pakomātā, lai gan dzīvoju Olaines novadā. Tajā pašā dienā ziņoju, ka paciņu vajadzētu pārvirzit uz Olaines novadu, man pat nebija principiāli uz kuru pakomatu Olaines novadā. Līdz šai dienai gaidu.. Klientu "serviss neko nezin, tik aizbildinās ar lielo noslodzi.

DPD - Kavē piegādi

Kavē piegādi Jau nedēļu pasūtījumu tur savā šķirošanas centrā katru dienu tracking info pievienojot atjauninājumu "your parcel is being held on our premises". Klientu serviss vispār nav pretimnākošs un atbild ar "nezinu, kāpēc netiek izsūtīta, iespējams, lielās slodzes dēļ". Jebkura cita kompānija neuzņemtos darbus, ar ko netiek galā - kāpēc dpd tad pieņem pasūtījumus, ja nav pietiekami kurjeru..?

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Paka tika nogādāta nepareizā, pakomātā uz Iecavu, tajā, pat dienā, piezvanīju, un paradresēju paku uz Olaines pakomātu. Pēc pāris dienām atnāca ziņa, ka paka atkal ir Iecavas pakomatā, atkal zvanīju uz dpd info tālruni, esot notikusi klūdā, paka šoreiz nonākšot līdz olainei, pēc 4dienām un vairākiem zvaniem no manis, paka nonāk atkal Iecavas pakomātā. Atkal zvanu uz dpd, esot bijusi sistēmas klūda, šoreiz viss būšot kārtībā. Rezultāts, pēc vairākiem maniem zvaniem, uz dpd, pagājušas 14dienas un paka ir nosūtīta atpakaļ.

DPD - Плохой сервис

Плохой сервис Заказ от Temu не доставлен и отправлен назад. Сначала посылку отправили в резекне вместо даугавпилса. Ул. Резекне. Получать в резекне слишком далеко, сразу созвонилась с оператором Dpd. Попросила все исправить и переслать по правильному адресу. Тем более, что это не первая посылка от тему, с омнивой никогда не было проблем. Пообещали, уточнила адрес. З дня присылали сообщения, просили в резекне получить посылку. Позвонила еще раз. Сказали, что все перешлют по правильному адресу. Сегодня получаю...

DPD - Lēna piegāda

Lēna piegāda Ļoti lēna piegāde. Jau kuro reizi sastopos ar šādu variantu! Jau vesalu dienu mans sūtījums atrodas šķirošanas punktā un nekas netiek darīts. Vienmēr izvēlos omnivu, jo pat ja sūtījums ir no citas valsts, un ja sūtījums atrodas šķirošanas punktā, tas zinu, ka nākamajā dienā piegāde būs. Un pat ja tā nav darba diena! Šeit pat darba dienā viss lēni.

DPD - Bojājums

Bojājums Atvērot paku, konstatēju ka preces izplatītājs ļoti Skaisti visu un labi iepakoju katru stikla sveci speciālā iepakojumā, lai sveces piegādes laikā netiktu sasistas, taču kad sāku visas sveces vērt vaļā, viena tomēr bija sašķaidīta. Dpd piegādātājs noteikti mētāja paku, kā rezultātā sabojāta prece.

DPD Latvija - Paka netiks piegādāta

Paka netiks piegādāta Labdien! Lūdzu jūs brīdināt, ka dpd nav neitekti termiņi pakas piegādei. Pastāv risks, ka paku viņi mētās turpo-šurpu vairākas nedēļās un beigās atgriezīs jums atpakaļ. Iesaku izvēlēties kādu citu pārvadājuma piegādātāju, izmaksas ir vienādas, bet jūsu paka būs piegādāta arī tad, kad pakomāts ir pilns, vnk sazināsies ar saņēmēju un vienosies pae piegādes vietu vai citu datumu.

DPD - Paka regulāri tiek nogādāta nepareizā adresē

Paka regulāri tiek nogādāta nepareizā adresē Jau nez kura paka tiek nogādāta nepareizā adresē. Adrese tiek uzrādīta korekti-Pļavnieki, Skrīveri, Aizkraukles nov. Lv-5125, bet pakas regulāri tiek sūtītas uz Rīgas Pļavniekiem. No manis tas ir ap 90km. Man nav iespējas tikt pēc pakām, arī radus apgrūtināt nevēlos. Lūdzu beidzot sāciet strādāt precīzāk. Uz feisb ziņu atbildes nav un atkal kārtējā paka ir Rīgas Pļavniekos.

DPD - Slikts serviss un komunikācija

Slikts serviss un komunikācija Pāris dienas nevar saņemt sūtījumu ar kurjeru, jo piegādes laiks nesakrīt ar laiku, kad cilvēks ir uz vietas! Sūtījumā ir 2 paletes, tāpēc pakomāts neder 😀 zvanījām uz klientu servisu, lai noskaidrotu, vai kurjers var kaut kā ieplānot piegādi. Uz ko saņēmām pamācību, kā jāsaņem sūtījums. Kā jābūt uz vietas no 8: 00 - 18: 00 un kad vienu dienu jau var izbrīvēt (cilvēkam, kas atrodas darbā tas ir pagrūti izdarāms) . Un teksts - kurjers jau tagad neskries no viena Rīgas gala uz otru un atpakaļ...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Izmantoju dpd, lai saņemtu sūtījumu nr.05757979111347. Norādīju saņemšanas adresi rīgu, Juglas ielu 45. Sūtītājs uz pakas arī norādīja šādu adresi. Neskatoties uz to, sūtījums ielikts pakomātā Rīgā, brīvības ielā 432. Tas ir pietiekami tālu no manām mājām. Šis nav pirmais gadījums. Jau iepriekš dpd ir ignorējusi saņemšanas adresi, ievietojot sūtījumu gan brīvības ielas 432, 404 pakomātā. Kas notiek? Kādēļ man jābrauc ar sabiedrisko vai jālūdz citiem sūtījumu izņemt? Uzskatu, ka tas ir ļoti...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Kārtējo reizi aizved uz pakomātu, kurš atrodas otrā Rīgas malā!

DPD - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss Izskatās ka DPD neņem vērā klientu sūdzības un pat necenšas tas labot. Saņēmu zinu ka paka tiks piegādāta noteiktajā datuma klientam majas. Diemžēl atceļot visus plānus un gaidot kurjeru - saņēmu zinu ka paka tika ievietota paku skapi. Bezkaunības kalna gals - Tu izvēlies servisu un to nesaņem. Zvanīju uz DPD kur atbildēja Lāsma, kurai ari bija nospļauties lai problēmu ko izraisījusi pakalpojumu sniedzēji atrisinātu… Rupja un neprofesionāla attieksme. Es viennozīmīgi vairs neizmantošu DPD pakalpojumus un izvēlēšos citas kompānijas. Lielais jums FUI, Kauns!

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Kārtējo reizi sūtu preces no veikala ar DPD kurjera palīdzību. Dažreiz atnāk īsziņa par to ka, 2 stundu laikā būs piegāde, kas manuprāt nav objektīvi, jo cilvēks ir jābridina vismaz dienu iepriekš, lai varētu pielāgoties. Dažreiz, piemēram paziņo par piegādi no plkst.10:00 līdz plkst.12:00, bet uz plkst.9:00 saņem zvanu, ka kurjers uz vietas. Atstāt preci kaut kur blakus, piemēram radiniekiem nevar, pagaidīt 15 minūtes kamēr es atbraukšu pakaļ nevar, satiktiet kaut kur citā vietā (vairāka...

DPD - Briesmīgs serviss

Briesmīgs serviss Pasūtīju paku, un tā tika piegādāta uz nepareizo pakomātu. Zvanīju vienu dienu, man teica, ka paku pārvedīs uz pareizo pakomātu. Man neviens nekādu ziņu nedod, tātad es zvanu nākamajā dienā. Šoreiz Saka, ka pārvest paku nav iespējams, un paka paliks tajā pašā nepareizajā pakomātā. Es saprotu, ka pakomāti atrodas tuvu, bet briesmīgāku servisu es neesmu piedzīvojis. Sanāk, ka man pirmajā dienā kad zvanīju sameloja. Un turpina tikai sūtīt īsziņas, ka “paciņa ir noilgojusies pēc manis”. Varbūt ja...

DPD - Slikts serviss no personāla daļas

Slikts serviss no personāla daļas Šodien, 23.10. , piezvanīju uz dpd, lai noskaidrotu vai ir brīva darbavieta uz noliktavas darbinieku dienas maiņā. Elīza no personāla daļas atbildēja un teica, ka nav brīvu vietu un ka vieta esot pietiekami nokomplektēta. To es visu saprotu, vēlāk skatos sludinājumus un pēkšņi redzu, ka ir nepieciešams darbinieks dienas maiņā. Tā ir cilvēka mānīšana.

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Заказал посылку с Литвы, эти не смогли найти адрес, и вернули ее обратно. Словно в 18 веке живём. У этих есть мой номер телефона. Но видимо у курьеров руки из * растут, раз позвонить не могут. Я отослал им 4 фото с картой, показал где это место.. Jūsu sūtījums tiek atgriezts sūtītājam. Черти.

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Nebiju gaidījis ka pienāks reize kad šeit jāraksta, bet pienāca. Īsumā, ja dzīvojat Limbažos vai to tuvumā, tad neizvēlaties piegādi uz pakomātu - ļoti iespējams jūsu paka "mīcīsies busiņā" vairākas dienas un tai laikā tiks sabojāta, nemaz nerunājot par piegādi laikā. Tā vien šķiet ka piegādes maršrutus plāno kāda prātā apdalīta persona, jo ja konkurenti paciņas ieliek skapītī ap 10, tad šeit 14-15, ja vispār piegādā.

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Kurjeri vai viņu loģistikas darbinieki nezina, kā izveidot maršrutus un nezina, kā sastādīt grafiku. Viņiem vajadzēja piegādāt pulksten 11, es domāju, ak, divu stundu kavēšanās nav nekas liels. Bet nē, viņi pat nebrīdināja un vienkārši parādījās mājaslapā, ka "nevarēja piegādāt. Visu dienu laikā, skatoties kartē, kur kurjers brauc, vairāk nekā 10 reizes brauca garām. " vai tiešām viņš nevarēja piegādāt paku? Itka vajadzētu būt viņiem optimālam maršrutam vai ne? Pēc 4 stundām es vēlu...

DPD - Slikts servis, ļoti vāja komunikācija

Slikts servis, ļoti vāja komunikācija Ļoti vājš serviss un tāda sajūta, ka vispār nepastāv komunikācija starp uzņēmuma darbiniekiem proti dispičieri un kurjeru, ja ir iespēja sūtiet labāk ar citu kurjerpastu, tas nav vērts jūsu neru, neiesaku sadarboties nekādā gadījumā, tikai vieni mīnusi, tevi uzskata par idiotu! Klients ir nosūtījis man sūtījumu, kur ir kļūdījies ar 1 ciparu tel nr, proti e pasts pareizs, adrese pareiza, es to pamanīju un piezvanīju dpd, atzīmēju viņu saitē, sūtījums vienalga tika atgriezts, jo neviens to nav...

DPD - Nav piegādāta paka-05757955524598

Nav piegādāta paka-05757955524598 No 26 augusta nav piegādāta paka uz vāciju! Zvanu, rakstu, bet Latvijas puse Saka, ka jāgaida atbilde no Vācijas. Cik ilgi? Vai tiešām ir tik daudz zaudētu paku, ka nav iespējams noskaidrot, kas noticis! Paku nepieciešams piegādāt, jo saturs ir vitāli nepieciešams saņēmējam! Kas notiek, vai tiešām visur valda totāla vienaldzība un nespēja savu darbu veikt kvalitatīvi? Cieš cilvēki, morāli tas nav aprakstāms! Palīdziet lūdzu!

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes