DPD

SIA DPD
Adrese: Uriekstes iela 8a,
Rīga
Latvia - LV – 1005
(Biroja un juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67387284
+371 67060519
Darba laiks: 8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Pakalpojumi  •  Pasts un kurjeru pakalpojumi
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

37%
Sūdzības
546
Atrisinātas
110
Ar atbildēm
580
Apskatīt statistiku

DPD - Sūdzības un atsauksmes

AtrisinātaDPD - Slikts serviss

Slikts serviss Paka netiek piegādāta jau 3 dienas, dāvana, kuras vērtība ir 1500eur vienkārši mētājas terminālī, un visiem ir pie vienas vietas kas ar to notiek. Operatori negrib strādāt, tikai Saka ka paka ir terminālī, ko es redzu arī tā. Liels "paldies" par bezdarbu. Pirmā un pēdējā reize, kad izmantoju šī kantora pakalpojumus, pilnīga 0 salīdzinot ar Omniva.

AtrisinātaDPD - Prece netika nosūtīta

Prece netika nosūtīta Preci gaidīju vairāk kā divas nedēļas. Paka bija jānogādā no Latvijas uz Norvēģiju. Gaidīju divas nedēļas. Beidzot man atnāk e-pasts un SMS ka paka tika piegādāta. Viss super un jauki. Tagad meklēju kur ir mana paka. Bet nekur nav. Sazvanīju iestādi kas izsūtīja sūtījumu. Tikai tad man paziņoja ka paka nevis ir nogādāta man bet atpakaļ sūtītajam. Jo par cik paka ejot ārpus Eiropas savienības, itkā esot jānorāda per. kods. Kas tika iesniegts tai pašā dienā. Bet sūtītajam esot teikuši, ka tam...

AtrisinātaDPD - Neuzņemas atbildību par savu kļūdu, nepiegādāts sūtījums

Neuzņemas atbildību par savu kļūdu, nepiegādāts sūtījums Sūtijuma piegāde bija plānota 15.09. Iespēja šajā datumā man paciņu saņemt nebija tāpēc rakstiski e-pastā ar klientu servisu sarunāju piegādi pārcelt uz 22.09. , kas arī tika apstiprināts un redzams pēc sūtījuma izsekošanas nummura. 22.09. Jau tuvojoties dienas beigām sūtījums nav saņemts, tāpēc zvanīju uz klientu apkalpošanas centru, kur man apstiprināja, ka līdz plkst. 18.00 sūtījums būšot klāt. Diemžēl tā tas nebija. Vakarā skatoties pēc sūtījuma nr. Redzu, ka paciņa jau atrodas Polijā...

AtrisinātaDPD - Kavēta piegāde

Kavēta piegāde 1 septembrī veicu pasūtījumu caur Sinsay. 12 septembrī atnāca e-pasts ka solītā piegāde būs no 6 līdz 12 septembrim. Ir 24 septembris un vēl paciņa nav saņemta. Sinsay uzrāda ka sūtījums itka ir ceļa pēc tam itka ka jau ir nosūtīts uz saņemšanas punktu bet dpd uzrāda ka 5 septembrī ir saņemta pavadzīme. Tālāk lietas nekustās uz priekšu. Nav skaidrs vai paciņa ir nozaudēta vai tomēr to kaut kad saņemšu.

AtrisinātaDPD - Slikts servis

Slikts servis Заказал в Bite' телек и соундбар, Dpd курьер вытащил из машины телевизор и сразу сунул документы на подпись. Я подписал и спросил где вторая коробка? Курьер ответил что у него ничего больше нет. Что это Bite накосячили. Я стал звонить в Bite, сто бы спроситт с их стороны было выдано все или нет. Попросил курьера подождать пока я разговариваю с оператором бите. На что курьер ответил или бери только телевизор или ничего. При этом документы подписаны. Я говорю ему, какие гарантии что мне привезут...

DPD - Piegāde

Piegāde Sveiks Dpd ir slikts serviss un cilvēkus muļķo es gaidīju paciņu un tajā dienē nevarēju saņem pārliku uz citu dienu un jau ir nedēļā pagājusi paciņa ka nau tā nau esmu ļoti dusmīgs un cik vēl dienas man ir jākavē darbs lai beidzot varētu saņemt paciņu.

AtrisinātaDPD - Prece netiek piegādāta

Prece netiek piegādāta Sūtījums atnāca uz lv 24.08. , nosūtītājs nav pievienojis sūtījumam manu tālruņa numuru, tāpēc piegāde nav notikusi, nosūtīju Dpd savu tel. Numuru un sākas problēmas ar piegādi. Visu laiku kaut kas jāgaida, 28.08. Rakstiski ir atbildējuši, ka piegāde notiks 28.08. Pēcpusdienā, vakars tiek pavadīts gaidīšanā un atkal nav ne ziņas, ne piegādes, tikai sabojāts vakars. 29.08. Zvanu uz dpd, pavisam nekompetenta darbiniece vārdā Dana, kas nemāk ne vadīt sarunas, ne risināt klientu pasūtījuma...

AtrisinātaDPD - Drausmīgs serviss, lēna pasūtījuma piegāde

Drausmīgs serviss, lēna pasūtījuma piegāde Esmu ļoti neapmierināts ar DPD pakalpojumu kvalitāti. Man bija solīta piegāde 03.08.2023, bet tā nenotika. Uzzinot, ka piegādes adrese bija nepareiza, mani īpaši sadusmoja fakts, ka par šo kļūdu man neviens neinformēja. Es personīgi biju spiests sazināties ar viņiem. Pēc visiem sarežģījumiem, piegādes datums tika pārcelts uz 14.08.2023, un šoreiz piegāde nenotika šķirošanas kļūdas dēļ. Pēc tam piegāde tika solīta 15.08.2023, tomēr kurjers kļūdaini devās uz citu adresi. 16.08.2023 piegāde...

AtrisinātaDPD - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien, es ar šo situāciju saskaros vairākkārt. Un ne tikai Rīgā, bet arī Cēsīs, tas nozīmē, ka tas dpd bardaks nav tikai pie viena konkrēta paku skapja. Nopērkot dpd sūtīšanas kodu, aizbraucot uz tuvāko paku skapi jau kuro reizi tie kodi nestrādā. Zvanu uz dpd palīdzības tālruni. Viņi man atbil, meklējiet citu tuvāko dpd? ! Tiešām? ! Pat aizejot uz citu skapi viņi nestrādā, jāgaida nākošā darba diena, lai tas kods sāktu strādāt. Vai dpd varētu apmaksāt manus takša izdevumus braukājot no viena uz otru paku skapi? !

AtrisinātaDPD - Slikts serviss, bez komunikācijas, pašdarbība

Slikts serviss, bez komunikācijas, pašdarbība 7. Jūlijā izsūtītājs no ārzemēm nosūtīja paku ar dpd. 21. Jūlijā, pārbaudot pakas izsekošanas nummuru, tika konstatēts, ka tā ir pāradresēta. Līdz šim izsekošanas sistēma visu laiku uzrādīja, ka paka atrodas šķirošanas centrā. Statusa par neveiksmīgu piegādi nebija. Sazinoties telefoniski, tika noskaidrots, ka tā ir aizsūtīta atpakaļ nosūtītājam, neveiksmīgas piegādes 14. Jūlijā un tālāku darbību nesekošanas dēļ. Neviens zvans no nezināma nr. 14. Jūlijā nav ticis saņemts, kā griezumā tiek...

AtrisinātaDPD - Ļoti slikts serviss

Ļoti slikts serviss Pasūtīju dpd sūtījumu noradīju laiku un adresi, nākama dienā saņemu no dpd sms ar pavisam citu piegādes laiku. Es tak nevaru visu dienu sēdēt un gaidīt piegādi, jo cilvēkam ir darbs un pienākumi. Cits manā vietā arī nevar izņemt jo vajadzīga dokumenta, pases uzrādīšana un paraksts. Kad dpd sakārtos savu loģistiku, viņiem tāds jēdziens ka cilvēku darba pienākumi neeksistē. Dpd ir pilnīga loģistikas miskaste. Būtu sūtījis ar pastu vai omnivu, bet diemžēl kompānijai kas piegādā ir noslēgts līgums ar dpd, un tā ir valsts institūcija. Laiks mainīt noteikumus pietiek čakarēt smadzenes.

AtrisinātaDPD - Kurjers ignorē norādījumu atstāt sūtījumu

Kurjers ignorē norādījumu atstāt sūtījumu Kārtejais s**dserviss no DPD. Jau uzreiz atvainojos par savu rupjību, kas visticamāk tekstā sekos. Pasūtījums, kas nepieciešams, cik nu drīz vien iespējams un ne pārāk viegls, tāpēc piemaksājot papildus izvēlēta kurjerpiegāde. Tā kā neesmu sazvanāma darba dēļ lielu daļu dienas, izmantoju opciju 'atstāt paku drošā vietā', ar skaidru norādi, kur atstāt (ļoti elementāri, no ielas redzams uzreiz, aiz vārtiņiem 3 m jāaiziet un jānoliek aiz sienas, ne jau kaut kur dziļi pagalma pakaļā). Un šeku-reku...

AtrisinātaDPD - Ļoti slikts klientu serviss

Ļoti slikts klientu serviss Dpd vienmēr ir izcēlies ar rupju vai labāk teikt ne-servisu klientu apkalpošanas jomā, viņu galvenais uzdevums ir ātri iemest pakas paku automātā, vai, ja jāpiegādā un citu variantu nav, dragāt paciņu turp un atpakaļ dienām ilgi. Pašu paciņas piegādi nevar ne salīdzināt ar itella, omniva vai pat Latvijas pasts. Šie servisi reāli zvana, dpd ir tendence zvanīt tā. Ka zvans nav dzirdams, un pēc pāris min atsūtīt sms, ka nevarēja sazvanīt, un turpināt melot, ka nevar sazvanīt. Tas jau teju...

AtrisinātaDPD - Плохой сервис

Плохой сервис Заказала с 220. Лв посылку с комфортной доставкой до дома, оплатила. Предположительное число доставки 31.05.2023. На сайте по отслеживанию посылок Dpd посылка неделю никуда вообще не двигалась, а вчера появилась надпись гласящая о том, что посылка доставлена в ригу на склад по причине «отказ от посылки», но мне ни кто не звонил и не приезжал с доставкой. 05757973160151 номер посылки

AtrisinātaDPD - Slikts servis

Slikts servis Только что отправляла посылку через пакомат. Работник Dpd грубо со мной общался на латгальском языке. Когда я ему указал на то что он очень груб он сказал что я ещё грубиянов не встречали и ушел от меня сказав своему коллеге что то про меня. Первый раз раз такой случай, очень не приятно. Tiko ieliku savu sūtījumu pakomata. Strādnieks no Dpd ljoti rupju ar mani runaja latgaļu valoda, (no sakuma es pat nesapratu kam tas adresēc jo blakus viņam bija virietis) es pateicu ka viņš ļoti rupji runa...

AtrisinātaDPD - Slikts serviss

Slikts serviss Dpd raksta, ka paka nav ietiplpusi pakomātā, un to 2,3 darba dienu laikā atgriezīšot sūtītājam, ja nesaņemšu, rakstu, ka atrodos ārzemēs un lai atstāj aiz mājas vārtiņiem, jo partneris mājā vēlu vakarā. To dpd nevarot (venipak gan var) piegādi reģistrē uz 12. Maiju, rakstu, ka vai varu saņemt pec plkst.14.00 tajā dienā. Laiku dpd nezinot, neko nevarot noteikt, cikos kurjers izsūtīs ziņu par plānotajām piegādēm ar nav zināms. Saprotu, ka fiziski netieku 12 maijā uz adresi posmā no plkst 8 līdz...

AtrisinātaDPD - Slikts serviss

Slikts serviss Vienu reizi vēl var pieļaut, bet atkārtoti - tas vairs nav pieņemami. Arī šoreiz, 22.05. Pasūtot paku, internetveikalā skaidri norādīju, ka vēlos paku izņemt paku skapī. Šo informāciju internetveikals 25.05. Nodeva Dpd. Tikai viņiem pašiem zināmu iemeslu dēļ dpd izdomāja, ka piegādās uz norādīto adresi, jo 25.05. Rītā saņemu sms no Dpd, ka piegādās paku. Zvanīju internetveikalam 220.lv, viņi minēja, ka visu nepieciešami informāciju ir nodevuši dpd, bet sazināsies, lai noskaidrotu, kāpēc ir...

AtrisinātaDPD Latvija - Krāpšana, slikts serviss...

Krāpšana, slikts serviss... Pasūtīju palielāku pirkumu. Lai to man piegādātu veikals izvēlējās, kā piegādātāju pdp Latvija. Apmaksāju 59€ par piegādi un godīgi gaidu. Atnāk sms no pdp ar pakas numuru un brīdinājumu, ka tuvākajās dienās saņemšu vēl sms ar precīzāku laika intervālu piegādei. Zinot jau iepriekšējo pieredzi, ka sms no pdp tiek atsūtīt mazliet pirms piegādes tajā pašā dienā, kad jau no darba uz mājām netiek, jutos pat patīkami pārsteigts, saņēmot telefona zvanu, ka sakarā ar svētkiem, kas tuvojas, mēs jum...

DPD - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss 25.04 nosūtītājs nodeva sūtījumu Dpd. No Dpd saņemu sms, ka piegādes datums 26.04. Zinot, ka nebūšu piegades adresē uzreiz pēc sms saņemšanas pārlieku piegādes datumu 27.04. 27.04 vakarā zvanu konsultantam, prasu kas ar sūtījumu, Saka ka noliktavā jāgaida. Nu domaju labi. 28.04 vakara zvanu konsultantam, prasu kas ar sūtījumu, Saka ka jāgaida. Paiet brīvdienas un šodien 02.05 vakarā ieju mājas lapā skatos sūtījuma statuss nosūtīts nosūtītājam. ! Nedēļu noturēja noliktavā, baroja ar...

AtrisinātaDPD - Slikts serviss

Slikts serviss Vēlos izņemt savu paciņu, sūtītājs Zolidi sapakojis ir, eju pakaļ, atveras durtiņas un viss, tālāk nekā nenotiek, jo kā var ievietot paciņu, iestūķēt pašā mazākajā nodalījumā kad nav iespējams pat izņemt!? Un jautājums: vai tiešām nav kas parūpējās par to, ka nodalījumi kaut kādā veidā tiek mazliet iztīrīti no putekļiem!? Šausmas kas tur darās: o

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes