Adrese: |
Uriekstes iela 8a, Rīga Latvia - LV – 1005 (Biroja un juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67387284 +371 67060519 |
Darba laiks: |
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Pakalpojumi • Pasts un kurjeru pakalpojumi |
Sociālie tīkli: |
DPD - Sūdzības un atsauksmes
DPD - Slikts serviss, nepiegada
Es nesaprotu kas ir par problēmu. Vai tiešām Dpd ir ko salietojies.? Bija jāpiegādā sūtījums ar piegādi uz mājām un ar uzņemšanu līdz dzīvoklim. Par ko arī attiecīgi samaksāts. Bet tā vietā viņi vienu dienu pasaka ka būs ātrāk, ok tas ir plus, bet otrs ir kā pieprasa vēl kaut kādu cod maksu, ko vecāki nevar samaksāt ar karti jo nav. Un vispār nesaprotu kāda velna pēc man vēl jāmaksā lai piegādātu, tā vietā viņi atcēla piegādi un tagad atkal gaidi nez cik ilgi. Serviss nulle
DPD - Slikts serviss. Turpinājums
27.03.2022. Iesniedzu sūdzību par Dpd, sk. Saitē - https://www.sudzibas.lv/dpd/dpd-slikts-serviss-c2208480#c2209137 27.03.2022. Iesniedzu sūdzību arī dpd info e-pastā, uz ko saņēmu atbildi (sk. Attēlu) , iemesls, kāpēc paka netika ielikta skapī, jo paka ir pārāk liela. 28.03.2022. Dpd piedāvā piegādi nākamajā dienā uz manu adresi, kam piekrītu (sk. Attēlu) . Dpd norāda, ka piegāde ir reģistrēta uz rītdienu, t. I. 29.03.2022. Speciāli paņēmu brīvu dienu, lai gaidītu kurjeru, jo kā zināms, Dpd...
DPD - Slikts serviss
Kur Dpd, tur problēmas. Paku jāpiegādā skapī, taču "neizdevās piegādāt". Dpd par to neinformē. Zvanu uz Dpd klientu centru, atbild nejauka konsultante, nepaskaidro, kāpēc neizdevās piegādāt sūtījumu un kāpēc nevarēja par to vienkārši informēt? Tad sanāk, ja klients pats neskatās, tad nevar uzzināt, ka ir problēma ar sūtījumu? Kas tas par klientu servisu? Atbild "dpd jāsazinās ar sūtītāju". Par ko tieši būtu jāsazinās ar sūtītāju, ja sūtītājs ir norādījis visu informāciju? Vārds, uzvārd...
AtrisinātaDPD - Slikts serviss
Atnāca pakā no Amerikas. Saņemšanas dienā dpd paku nosūtīja atpakaļ sūtītājam. Dpd to skaidro ar skenera kļūdu. Mān pārsūtīšana no Amerikas izmaksāja bargo naudu. Sūtītājs otro reizi nesūtīs par savu naudu. Es gribu iesūdzēt Dpd tiesā meklēju kādu kas varētu ar to palīdzēt.
AtrisinātaDPD - Slikts serviss
Diemžēl vairs neizmantošu šo pakalpojumu jo klientiem tiek melots par iespējams nozaudēto paku, aizbildinoties, ka kurjers nav spējis piegādāt paku jo pakomāta terminālis jau trešo dienu esot pilns (lauku teritorija) , piedāvājot risinājumu nosūtīt uz citu termināli, tik un tā paku neizdodas nosūtīt.. Vaicājot vai paka nav nozaudēta? Atbild - nē nav! Atbildot - tad braucu pakaļ savai pakai, saņemu atbildi.. Nevar braukt pakaļ uz šķirošanas punktu! Liek zvanīt nākamā dienā! Neatrisināma...
DPD - Slikts serviss
Slikts serviss ir tāpēc, ka biju veikusi pasūtījumu 05757945541230 no aptiekas azeta ar medikamentu piegādi mājās. Piegādes dienā saņēmu sms, cikos notiks piegāde no 11: 25-12: 25; laiks apmierināja un mainīt to nevēlējos, tādēļ sāku mierīgi gaidīt. Telefona zvanu negaidīju, jo pasūtījumā biju norādīJusi kāpņu telpas kodu un stāvu, kā arī piegādes laiks jau bija saskaņots! Taču liels bija mans pārsteigums, kad saņēmu otru sms, kurā norādīts, ka kurjeram neizdevās piekļūt adresei! Pārbaudīju...
DPD - Slikts serviss
Ja vien ir iespējams neko nesūtiet ar Dpd, jo darbinieki nav ieinteresēti risināt viņu pašu izveidotās problēmas. Atbilde ir viena: "man ļoti žēl, mēs neko nevaram darīt". Darbinieki speciāli nogaida darba laika beigas, lai tai dienā jau neko nevarētu atrisināt.
DPD - Krāpšana
Maksims miņko - dpd kurjers, kurš prasa jums 10 euro par paciņas pieādi, kaut gan dpd ir apmaksāts: d es viņam nemaksāju un iesaku to arī nedarīt - ja viņu redzat uz ielas - spļaujiet sejā un iekraujiet tā kārtīgi 😃 kretīns, kurš nedara savu darbu 🙂
AtrisinātaDPD - Slikts serviss
Slikts serviss ir tāpēc, ka biju veikusi pasūtījumu ar kurjera piegādi uz manu norādīto adresi. Piegādes dienā saņēmu sms, cikos notiks piegāde - līdz tam viss kārtībā. Bet pēc 15 min saņēmu otru sms, kurā norādīts, ka mans sūtījums ir atstāts Dpd paku skapī Ķegumā. Ar mani neviens no dpd nesazinājās, ka tiks veiktas izmaiņas piegādē... Problēma ir tā, ka es pasūtīju uz manu konkrēto adresi + vēl tad dpd paku skapis no manām mājām atrodas 35km attālumā! Tas nav gluži tepat ap Stūri! Un ko es būtu darīJusi, ja man nebūtu auto, lai tiktu pakaļ?
DPD - Slikts serviss
Vienkārši šausmīgs serviss! Jau trešo dienu pēc kārtas saņēmu īsziņu ka atvedis paku. Sēžu un gaidu, neviens tā arī neatbrauc un pat neinformē mani kā klientu ka nebūs. Zvanu pats uz klienta servisu, gaidot 20 min uz līnijas. Neko normāli nepaskaidro, sazvana kurjeru, Saka ka obligāti būs, bet atkal neviens nav.. Cik ilgi tas vēl turpināsies? No comments..
DPD - Slikts serviss
Nelaipns dpd kurjers, pārmet par to, ka atnāk min vēlāk. Kurjers zvanīja, ka drīz būs norādītajā adresē, devos uzreiz uz turieni, tas būtu 5-8min, pa ceļam zvanīja un teica, ka jau esot, atbildēju, ka tūliņ pati būšu, kad deva paciņu, runāja nelaipni un apgalvoja, ka vajadzēja teikt ka neesmu uz vietas un pārmeta, ka tik ilgi nācu. Sarunu pa telefonu saprata kā viņam vajag-prasīja vai pie majas ir telefons vai nakšu pati, atbildēju ka nākšu pati. Otrajā zvanā teicu ka pēc 2min būsu, satiekot teica ka nevajag melot. Nepatika situācija.
DPD - Slikts darba devējs
Manuprāt, slikts serviss ir saistīts ar ļoti sliktu darba organizāciju un managementu. Saņēmu piedāvājumu no DPD Latvijā nostrādāt trīs dienās un ieguvu lielu vilšanos. Maiņas vecākais biijs ļoti nedraudzīgs un nekompetents un vienkarši rupjš. Mana pirmā darba diena pargaja diezgan normāli. Bet sākot ar otro dienu sākās nepatikšanās. Darba laikā viņi sāka izslēgt skeneri, ar kuru es skenēju pakas. Vienreiz izslēdza - gāju uz administrāciju mainīt, skeneris tika nomainīts uz pussalauztu, atkal...
DPD - Slikts serviss
Vienkārši drausmīgs serviss. Sūtijumu no klienta bija jāpaņem 3.12.21 šodien ir 29.12.21 sūtijums vēl nav paņems. Visu mēnesi kā muļķim ir jāzvanās, kad tiks paņems sūtijums. Izskatās, ka klientu apkalpošanas centrā strādā bezadbildīgi cilvēki, kas neprot darīt savu darbu.. Kurjeru attieksmes ir amorāla bļauj virsū klientiem, lai gan paši pieļāvuši kļūdu!
AtrisinātaDPD - Slikts serviss
Agrāk mani apmierināja Dpd darbs bet izliekas ka kads no noliktavas darbiniekiem ieraugot lielo pasūtījumu grib nozagt preci jo pēkšņi pazud no noliktavas prece un nevar piegādāt kas tas par servisu būs jāpieprasa kompensācija morāla perci bij jāsaņem 17 .12.2021 bet joprojām nav un nezin kur tā pat atrodas bet papīri ir Valmieras noliktava. Šodien ir 21.12.2021 tāpat kad zvanu un jautāju vai pati varu saņemt preci pasaka ne un nomet telefonu pat nepaskaidro kas par problēmu. Kauns servisam.
DPD - Krāpšana, slikts serviss
13.12.2021. Uz uzņēmumu tika izveidots kurjera sūtījums (nr. 05757954999570) ar paņemšanu no adreses (14.12.2021) . Nedēļas laikā (šodien 21.12.2021) kurjers vēl joprojām nav ieradies un neviens no jūsu kompānijas nav sazinājies. Zvanījām vairākas reizes, saņēmām atbildi ka nākamajā dienā kurjers ieradīsies, bet tā arī neviens neieradās. Šodien ar jums sazināties telefoniski ir neiespējami - telefonu neviens darbinieks neceļ. Nevienam neiesākam šīs kompānijas pakalpojumus!
DPD - Krāpšana, slikts serviss
Īsziņa no Dpd tika norādīts, ka kurjers būs pēc adreses Kr. Valdemāra iela 76 no 09: 54 līdz 11.54. Kurjers atbrauca 09: 39, agrāk uz 20 minūtēm. Man uz objekta vēl nebija, tāpēc ka es domāju ka man ir vēl 20 minūtes. Tad mēs norunājamies ar kurjeru, ka viņš brauc tālāk uz centru un pēc tam atcēļā piegādes sūtījumu man. Gaidīju līdz 18.30, sasaistīties ar kurjeru bija neiespējami. Tad es piezvanīju uz Dpd servisu, un man tur teica, ka sasaistīsies ar mani un informēs kur ir man sūtījums un kad būs piegāde. Neviens man nav piezvanījis.
DPD - Slikts serviss
Что у вас там происходит господа? Посылку не могут доставить уже 2 раз на неделе. Первый раз звонил курьер и сказал что у него не будет времени приехать так как очень много работы, думаю ну ладно и договорились на завтра. Наступило завтра и ничего, послезавтра и ничего. На следующий день приходит смс что будет доставка. Подождал до 5 часов дня и никто мне так и не позвонил и не приехал. Стал звонить в apkalpošanas centrs (на линии висел почти 40 минут!) , девушка сказала что у них произошла...
DPD - Neadekvāti lēns serviss un ilgatoši netiek piegādāts sūtījums
Situācija nav mainījusies. 06.12 nomainīju adresi. Solīja 07.12. Piegādāt. Šodien ir 15.12. , vai šogad saņemšu savu sūtījumu? Kāpēc ir vieni klienti, kuri saņem pakas jau nākamajā dienā (dpd instagram lapā ievietotie “story”) , bet ir citi, kuriem jāgaida nedēļas, lai saņemtu savu paku? Un pāri visam, 13.12. Saņēmu epastu, ka paka tiks piegādāta uz oriģinālo adresi. , uz ko telefonsarunā ar dpd saņēmu apstipinājumu, ka tā ir kļūda, un būs uz jauno adresi. Pēc tam zvana kurjers un Saka, ka drīz...
DPD - Slikts serviss
Dpd kurjeram tika nodota paka 06.12.21 šodien 14.12.21 paka netika nogādāta paka tika apmaksāta ātrais Dpd 15.61 € kura bij jābūt 2 dienas laikā pie saņēmēja. Kā lai to dabū to vismaz atpakaļa ja firma nevar atbilstoši norādītam laikam to piegādāt. Konsultantiem tika zvanīts pat 6 reizes vislaik Saka pārbaudām kauna nav nemaz. Kas lai apmaksā man izdevumus un mantas arī nav.
DPD - Nesaņemts sūtījums par kura iespējamo atrašanu un atgūšanu dpd nesniedz informāciju, kā tiek solīts
3.11.2021. Netika piegādāta sūtījums/prece no aliexpress (no Francijas) , jo kurjers 3min laikā mani nevarēja sazvanīt. Pakas nr.04051101663190 pārbaudot dpd mājas lapā uzradījās 2.12.2021. , ka atrodas termināla, aizpildīju formu, ka vēlos saņemt paku, rakstīju e pastu uz dpd 03.12.2021. , 6.12.2021. , 7.12.2021. , 8.12.2021. , 10.12.2021. , kā arī zvanīju. Atbilde - noliktava nav atbildējusi par sūtījumu. Aizpildīju 10.12.2021. Dpd firmu, ka vēlos izņemt sūtījumu Ulriekstes iela 8a, atbildes nav, vēlos saņemt savu sūtījumu.