DPD - Slikts serviss
Es vēlos izteikt neapmierinātību par Jūsu uzņēmuma sniegto pakalpojumu kvalitāti. 2025. gada 31. martā sūtījums tika izsūtīts no Polijas, un saņēmu paziņojumu, ka piegāde paredzēta 2025. gada 2. aprīlī. Šodien ir jau 3. aprīlis, taču sūtījums joprojām nav piegādāts.
Uz manām ziņām netiek sniegtas nekādas atbildes. Šāda attieksme pret klientiem ir nepieņemama — šķiet, ka galvenais ir tikai iekasēt maksu par pakalpojumu, bet par tā izpildi nedomāt.
Rezultātā mans klients atteicās no pirkuma, jo vairs nevarēja gaidīt.
Lūdzu, sniedziet skaidrojumu par kavēšanos un informējiet, vai tiks kompensēti radušies zaudējumi.
Labdien!
Lūdzam norādīt komentārā vai privātā ziņā sūtījuma numuru, lai varam veikt piegādes apstākļu pārbaudi un sniegt Jums atbildi.
Ar cieņu,
DPD
Komentāri (3)
Sakarā ar Īslandes vulkāna izvirdumu kavējās
Kaut kas traks 1 dienu kavējās :) smieklīgi! Mēdz gadīties, tad ko uzreiz ir jāraksta sūdzība, kauns.
Būsim godīgi, pasūtot, tiek noslegts distancēs līgums!
Jā kkadu iemeslu dēļ sūtījums kavējās - piegādātāja/ pārdevēja likuma pienākumus sazināties un paziņot to klientam!