www.sudzibas.lv DPD Negodiga atteiksme pret klientem

DPD - Negodiga atteiksme pret klientem

Manus pasutijumus no interneta vairakuk reizes pildija DPD, pasutijumi tika piegadati piedeja bridi. Šodien sanemu informaciju ka paka 8:13 nodota Liepaja kurjieram, gaidiju lidz 19 un uzrakstiju sms myDPD un samnemu atbildi ka mana paka ir nodota, informacija bija uzrakstita angļu valoda. DPD izsekošana bija loti intersanta informacija ka paka 03.04.2025 13:07 atrodas Lietuva, bet 03.04.2025 14:02 ja bija Latvija, Rīga. Lidz šim nav nekadas informacijas par paku. Es ļoti neapmierinata ar piegadi un žel ka firmas kas nodarbojas ar tirzniecibu interneta izvelas DPD.

04.04.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no DPD Support Pārstāvja atbilde 07.04.2025

Labdien!

Patiesi atvainojamies par radušos situāciju!

Paku Skapja noslodzes dēļ, sūtījuma piegāde kavējās. Sūtījums, sestdien 05.04.2025, tika piegādāts norādītajā punktā.

Ar cieņu
DPD

Komentāri (5)

Karlsons XIII 04.04.2025

Jums mierīgak būtu viņus neizsekot un neķert kreņķi

J Jūlija Rozenberga 04.04.2025

Laikam Jūms taisniba

J Jānis St. 05.04.2025

Labāk izvēlēties citus pakalpojuma sniedzējus

RAMONA👀 05.04.2025

Kā tas ir "pēdējā brīdī"? Tās ir tikai Jūsu iedomas, ka pakai uzreiz uz sitiena jābūt, tiklīdz nodota kurjeram.

Good Intentions 06.04.2025

Ja šiem laikiem varētu 100% ticēt. mhmmm.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes