Adrese: |
Uriekstes iela 8a, Rīga Latvia - LV – 1005 (Biroja un juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 67387284 +371 67060519 |
Darba laiks: |
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 8:00 - 18:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Pakalpojumi • Pasts un kurjeru pakalpojumi |
Sociālie tīkli: |
DPD - Sūdzības un atsauksmes
DPD - Slikts serviss
Dpd kurjeram tika nodota paka 06.12.21 šodien 14.12.21 paka netika nogādāta paka tika apmaksāta ātrais Dpd 15.61 € kura bij jābūt 2 dienas laikā pie saņēmēja. Kā lai to dabū to vismaz atpakaļa ja firma nevar atbilstoši norādītam laikam to piegādāt. Konsultantiem tika zvanīts pat 6 reizes vislaik Saka pārbaudām kauna nav nemaz. Kas lai apmaksā man izdevumus un mantas arī nav.
DPD - Nesaņemts sūtījums par kura iespējamo atrašanu un atgūšanu dpd nesniedz informāciju, kā tiek solīts
3.11.2021. Netika piegādāta sūtījums/prece no aliexpress (no Francijas) , jo kurjers 3min laikā mani nevarēja sazvanīt. Pakas nr.04051101663190 pārbaudot dpd mājas lapā uzradījās 2.12.2021. , ka atrodas termināla, aizpildīju formu, ka vēlos saņemt paku, rakstīju e pastu uz dpd 03.12.2021. , 6.12.2021. , 7.12.2021. , 8.12.2021. , 10.12.2021. , kā arī zvanīju. Atbilde - noliktava nav atbildējusi par sūtījumu. Aizpildīju 10.12.2021. Dpd firmu, ka vēlos izņemt sūtījumu Ulriekstes iela 8a, atbildes nav, vēlos saņemt savu sūtījumu.
DPD - Slikts serviss
Šodien sūtīju sūtījumu ar iepriekš apmaksātu sūtījumu. Pirmkārt man izdrukāja uzlīmi ,kurai nebija iespējams nolasīt svītru kodu, jo uzlīme iznāca sadalīta divās daļās. Otrkārt nācās apmaksāt uz vietas vēl , izrādījās ,ka skapītis ir par mazu un nācās ņemt L , M vietā , jo citu nepiedāvāja. Kopumā man sūtīšana vienai M izmēra pakai izmaksāja apmēram 7 eiro.
DPD - Slikts serviss
Oriģināli sūtījumam bija jābūt piegādātam 06.12.2021. Tās pašas dienas rītā nomainīju piegādes adresi. Saņēmu info, ka jaunā piegādes diena būs 07.12.2021. Šodien ir 10.12.2021, piektdiena. Šo dienu laikā esmu zvanījusi Dpd 2x, katru reizi jāgaida savienojums 20+ min. Atbilde no dpd - “mēs nezinam, kad jūs saņemsiet sūtījumu. To nav iespējams šobrīd piegādāt, jāgaida brīva vieta auto”. Izcili. Paldies par neko.
DPD - Slikts serviss
Izsūtītājs nosūtīja manu paciņu uz nepareizu pakomātu. Sakumā vēlējāmies, lai atgriež sūtījumu viņai, bet tomēr palūdzu, ka nē, jo man tomēr būs, kas paciņu izņem tajā pilsētā. Bet 4 dienu laikā beigās - tas nebija iespējams, jo visi skapīši dēļ Sala aizsaluši, neviens nemeklēja risinājumu tik skandināja atvainojamies. Bet nevaram paciņu novirzīt. Kopumā ļoti slikts apkalpošanas serviss, biju ļoti cilvēcīga un saprotu, ka laikapstākļi var daudzko ietekmēt, bet pretī tā attieksme beigās bija...
DPD - Nepiegādā pasūtījumu!
29.11.2021. Plkst.8.00 Priekules terminālā ievietoju sūtījumu uz Smilteni (05757954985843) . 3.12 zvanīju, interesējos par sūtījumu, dēļ lielas slodzes apsolija, ka piegāde būs 6.12, 6.12 solija, ka piegādās 7.12, 7.12 teica, ka piegāde būs 8.12, neesot brīvu skapīšu! Cik tas tā vēl turpināsies, neiesaku izmantot Dpd pakalpojumus!
DPD - Nozags sūtījums
Diemžēl ne kur6 nav ideāls. Vis pirms Play Stacion 5 tagad Iphone 13. Nedēļu gaidu. Bet cerības jau nav. Laikam zagli strādā visur. Ne sūtiet vērtīgās lietas, cimdi saņemsiet, datoru vai tālruņu tas jau jautājums. Vel zvanu viņiem bet tikai vardi. Pasūtījumu ne saņēmu. Tikai vardi bet jautājums nav risināts. Rit būs nedēļa ka gaidu. Nav vārdus, tikai jautājumi.
DPD - Ļoti slikts serviss, cilvēku muļķošana...
Tātad stāsts turpinās par dpd... Biju pasūtījis telefonu tele2 01.12.2021 solīja dpd piegādāt 03.12.2021.telefinu nesaņēmu... Solīja 6dien atvest, arī nesaņēmu... Šodien visu rītu zvanīju dpd un tele2. Dpd atsūtīja sms ka saņemšu sūtījumu šodien plkst. 12 lidz 14... Ok sūtījumu saņēmu, bet tik sim karti no sūtījuma, ko biju sūtījis kopā ar telefonu. Telefona tā arī nav, dpd vairs neatbild uz maniem zvaniem... Nesaprotu kas ar to piegādātāju notiek...vienk melo, sola, bet solījumus nepilda. Rakstīšu iesniegumu uz ptac par viņu darbībām. Sūtījuma numurs 05757954174585
DPD - Slikts serviss, krāpšana
Pasūtīju telefonu tele2, apmaksāju uzzreiz daļu no telefona. Atnāca sms no Dpd, ka saņemšu paku 03.12.2021 plkst. 12: 23 līdz 14: 23. Paku neesmu saņēmis plkst 16: 00 zvanu Dpd, jautāju kad būs kurjers, viņi Saka ka kurjers bij bet nevarēja sazvanīt mani... Tie ir pilnīgi meli... Jo ja būtu Tel izslēgts vai nebūtu zonas, tad atnāktu sms ka bij zvanījis numurs... Arī ja būtu tajā brīdī ar kādu runājis parādītos otrā līnija, un zvanu būtu redzējis es... Jautāju operatorei kad varu saņemt paku...
DPD - Nepiegādā sūtījumus, atgriež pārdevējiem bez iemesla
Tika pasūtītas preces no veikala Cos, kā piegādātāju izvēloties Dpd. Pasūtījums veikts 19. Novembrī un izsekošana izrāda, ka bez iemesla sūtījums divas reizes tika atgriezts pārdevējam, savukārt izsekošanā melīgi ir uzrādīts, ka sūtījums ir piegādāts. Izsekošanas numurs 05258976110250 sazinoties ar pārdevēju tika saņemta šāda atbilde: thanks for confirming that. Sadly after checking the tracking we can see that Dpd returned this back to us as the pick up point refused to take the parcel...
DPD - Kur sūtījums?
Paku 05757962997004 no Fc Ecom Sro varēsiet saņemt no kurjera, kurs atradīsies pie paku skapis Elvi Kuldiga, Gravas iela 1, šodien no 17: 00 līdz 18: 30. Ja paka tiks ievietota paku skapi, saņemsiet vel vienu sms ar pin kod cik tad ilgi vēl jāgaida? Kur ir tas kods?
DPD - Slikts serviss
Vienkārši šausmīgs serviss. Jau 3 dienas nevar piegādāt 1 paku, visu laiku viņiem problēmas un pat neiedomājas informēt par to klientu. Pašai jāzvana un jājautā kur ir mana paka. Jau 3 dienu zvanos, katru dienu Sola, ka nākamajā dienā piegādās. Attieksme 0 pret klientu. Kas tas par piegādes uzņēmumu, ja vienu paku nevar piegādāt jau 3 dienas, tikai Sola.
DPD - Slikts serviss
Loti neapmierināts ar Dpd servisa pakalpojumiem. Sūtīju mazu paciņu nr.05757954986304 no Rēzeknes uz Rīgu. Ievietoju paciņu pirmdienas rītā pirms 08.00. Saņēmējs sms par piegādi Rīgas pakomātā saņēma tikai trešdienas vakarā pēc 21.00. Pa šo laiku nekādas izsekošanas informācijas nebija - mājaslapā bezjēdzīga norāde par sūtījumu izsekošanu. Piezvanot uz klientu apkalpošanas numuru tiku informēts ka informāciju par sūtījuma izsekošanu varēšu apskatīt Dpd mājaslapā tad kad tā tiks ievietota galapunkta pakomātā. Priekš kam tad vajadzīga tāda izsekošanas informācija?
DPD - Плохой сервис, халатность курьера
30.11.2021 был оформлен заказ на адрес … курьером, курьер отправил смс днем около 14.00 что будет по … адресу в 16.27-17.27 с 16.00 я ожидал курьера дома, ни какого звонка или смс от курьера не было, в дпд мне ответили что он звонил и не до звонился, ложь! Теперь следует что потребуется переоформить заказ снова.
DPD - Nespēj piegādāt paciņu.
Veselu nedeļu nespēj piegādāt paciņu uz pakomātu, visu laiku atrunas, kā visi skapīši ir pilni. Tad atnāk mistisks sms ar kodu, beigās skapītis tukšs. Sola piegādāt pēc iespējas ātrāk, paciņa ir neliela izmēra, vajadzētu derēt jebkurā nodalījumā. Vairāk, liekās kā paciņu ir nozaudējuši un tikai velk laiku garumā. 05757959977798
DPD - Sliktākais serviss kāds vien var būt
No veikala tika nodota paciņa Dpd, tajā pašā dienā tika saņemta sms ka kurjers būs no 13: 00 līdz 14: 00, tika gaidīts, vēlāk kurjers raksta ka nevar atrast adresi (Imanta) sūtījums tika vēsts atpakaļ, vakarā atnāk e pasts ka kurjers nevarēja sazvanīt mani, kaut arī neviens nav zvanījis, no Mārupes līdz Imantai paku ved 2 nedēļas, tajā pašā laikā tika pasūtīta paciņu no Polijas, atnāca 4 dienas.
DPD - Nevar saņemt sūtījumu
Labdien problēma tāda ka sūtījumu ļoti grūti saņemt dek tā ka pakomats normāli nestrādā nevaru ievadīt kodu Pogas uz ekrāna nestrādā salabojiet pakomatu kāpēc omniva viss strādā a jūs nevarat salabot savu pakomatu 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
DPD pakomāts - Slikti piekļūt pakām
Dpd pakomātā pakai klāt tikt ir ļoti sarežģīti un kaut kas Dpd būtu jāmaina, skārienjūtīgajā displejā spiežot kodu lai saņemtu paku paiet baigais laiks, spied virsū ciparam nekas nenotiek, jāspiež kaut kā šķībi uz kvadrātiņa Maliņas, tad tikai nospiežas cipars un tad arī dažreiz uzlec 2 vai vairāki vienādi cipari un atkal j āspiež no jauna, jo piespiežot x ❎ nodzēšas visi cipari un prasa laiku lai uzspiestu pareizos ciparus, ieteikums Dpd pilnveidot pakomāta skārienjūtību un lai varētu spiežot...
AtrisinātaDPD - Худший сервис
Уже неделю как, не могу получить посылку. Операторы отвечают, что посылка будет завтра, но завтра она не будет т. k. Пакомат заполнен и так изо дня в день продолжается. Просил у операторов посылку переправить в другой пакомат (свободный) , но говорят, что позвоните позже, или посылка уже уехала. Сил нет с ними бороться. Пожалейте себя и не связываетесь с ними.
DPD - Pakomāts
Nestrādā pakomāts pie Lielupes Rimi… sestdienā protams klientu apkalpošanas serviss nestrādā.. Cerams, ka rīt viss būs labi, citādāk, ko katru dienu braukāt un cerēt uz brīnumu.? Un gudrinieki, kuri teiks, ka ir iespèja izmantot citu servisu… ne jau es to izvēlos, bet nosūtītājs.. It kā sīkums, bet šajā laikā tik maz vajag, lai sabojātu garastāvokli.. Vajadzētu padomāt par nojumi, lai lietus laikā ekrāns neatsakās!