DPD - Krāpšana, slikts serviss
No rīta atnāca sms ka šodien notiks piegāde. Sēžu gaidu, uz telefona parādās info, ka izlaists zvans. Zvans ilga 2 sekundes, telefonā pat nebija opcijas atbildēt, bet uzreiz "izlaists zvans". Pēc mirkļa atnāk sms ka mana paka ievietota pakomātā.
Nu forši, man pārvietošanās grūtības, nevaru pat miskasti iznest, tāpēc arī biju sūtījusi piegādi līdz mājām, bet pakomāts man ir 40 minūšu attālumā un nav neviena, kam palūgt lai aiziet pakaļ. Zvanu viņiem, saka ka mēģinās pārvirzīt, pēc tam atzvana un saka ka nav iespējams, jo redz kā, pati esmu vainīga, jo "saņēmējs nebija sazvanāms". Rakstu viņiem uz whatsapp ar visiem pierādījumiem, uz ko man atbild to pašu - kurjers nevarēja sazvanīt.
Šitais sūds man notiek pirmo reizi.
Labdien!
Lūdzam norādīt sūtījuma numuru, sūdzības izskatīšanai.
Ar cieņu,
DPD
Labdien!
Patiesi atvainojamies, ka Jums ir bijusi nepatīkama pieredze sadarbībā ar DPD kurjeru, un sūtījums nav saņemts vēlamajā piegādes adresē!
Jūsu iesniegtā informācija par kurjeru un situācijas apstākļiem ir nodota atbildīgajam kurjeru koordinatoram. Tika veiktas pārrunas ar iesaistīto kurjeru un ir konstatēta kļūda.
Ceram uz Jūsu sapratni, vienlaikus noteikti veiksim papildu aktivitātes, lai uzlabotu savu kurjeru sniegumu!
Ar cieņu,
DPD
Pievienot komentāru