Adrese: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Tālrunis: | +371 6724 4220 |
Darba laiks: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Interneta veikali |
Sociālie tīkli: |
220.lv - Sūdzības un atsauksmes
Atrisināta220.lv - Krāpšana,slikts serviss.
Pasūtīju 5 janvārī. Atnāca 7 janvārī, 10 janvārī atvēru kasti otrā kaste jau bija vērta vaļā un prece bija lietota. Uzreiz 10 janvārī aizvedu atpakaļ uz 220.lv naudu uzreiz, protams, neatgrieza, teica - 14 dienu laikā atdošot naudu.Suma ar nau mza 460.eroZvanījos vairākas reizes atbides bezjēdzīgas šodien jau 15 diena un neko neesmu saņēmis un ar info ir ļoti slikti. epastā saņemu šādu ziņu.23.01.2024 Jums tiek izsūtīta jauna prece ar DPD kurjerdienesta piegādi DPD . PĀRBAUDOT izsekošana...
220.lv - Slikts serviss
07.01.24 pasūtīju grūtnieču spilvenu noteiktā krasā ar nosacījumu saņemt to 15.01.24 protams saņemšanas datums tiek mainīts no 220.lv puses nepaskaidrojot iemeslu, līdz 22.01.24, tad noveļ vainu kurjeram, kurš spilvenu piegādā tikai 24.01.24, atveros saplēstu kasti, izrādās tās dizains ir pavisam cits un galīgi ne tāds ko pasūtīju! Nu kā tā var! Atsauksmi mājaslapā noslēpa speciāli, lai citi neredz! Pilnīgs sūdz tas jūsu serviss, tas pat nav serviss, bet vnk nospļāvies uz klientiem!
220.lv - Ļoti ērta un uzticama vieta iepirkšanai
220.lv ir vieta, kur es vienmēr iegriezos kad vajag ko nopirkt. Šis veikals patiešām izceļas ar daudzveidīgu piedāvājumu gan dāvanām gan sadzīves tehnikai. Katru reizi, kad meklēju dāvanas šeit atradu kaut ko īpašu un interesantu. Ir forši ka šajā veikalā ir plašs sortiments, kur var atrast visu, kas vajadzīgs gan mājai gan dāvanām. Turklāt pasūtījumi vienmēr nonāk ātri un droši līdz mājas durvīm. Ļoti ērta un uzticama vieta iepirkšanai.
220.lv - Slikts serviss
220.lv piegàdà preci nelaiká! 1 dienas vietà - 4 un nekàdas atvainošanàs vai savas kļúdas atzíšana. Vnk sms - júsu pasútíjums kavèjas! Kàda velna pèc? Atbildat par savàm kļúdàm! Jús neatbildat par savàm kļúdàm? Interesanta politika pret klientiem, uzrakstíšu súdzíbu par júsu servisu, zinu ka jums vienalga, bet par savàm kļúdàm jums jàsniedz kompensàcija! Tas sanàk jús varat kļúdíties un vnk atvainoties bezadbildígi, bet klientam visa diena izčakarèta júsu nekompetences dèļ!
220.lv - Slikts serviss
E-pasts: vēlamies jūs informēt, ka esam saņēmuši informāciju no piegādātāja, par jūsu izvēlētās preces neesamību. Jūsu pasūtījums nr. - 0000000 ir atcelts. Ja, par pasūtījumu jūs iepriekš bijāt veicis priekšapmaksu, tad nauda uz jūsu kontu tiks atgriezta līdz 5 darba dienu laikam. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un pateicamies par sapratni.
Atrisināta220.lv - maldināšana un mēli
Bija pasūtīts paklājs. Daudzas reizes bija pagarināts piegādes termiņš. Pēc īsa laika tika atcelts pasūtījums, bez jebkāda veida informēšanas (nebija ne epasta, ne īsziņas). To, ka pasūtījums ir atcelts uzzināju ienākot savā profilā viņu majas lapā. Sazvanot viņus, bija pateikts ka PAKLĀJS IR PAZAUDĒTS. Piedodiet, kā paklāju var pazaudēt?No viņu puses bija piedavāts uzstaisīt jaunu pasūtījumu uz to pašu preci, bet par lielāku cenu. Izskatas visai negodīgi, atcelt pasūtījumu un piedavāt nopirkt to pašu preci par lielāku naudu! FUJ! Esmu ļoti vīlusies!
220.lv - Slikts serviss
Pasūtīju higiēnas preci 16.nov., piegādes termiņu pārcēla no 9.dec. uz 15.dec., pēc tam uz 22.dec. Zvanot šajā pēdējā datumā uz veikalu, atbild, ka joprojām nav izpildīts mans pasūtījums. Kad savu pārskaitīto naudu saņemšu, arī 5 nedēļas būs jāgaida? NEKAD vairs šajā veikalā neko nepirkšu un citiem arī neieteikšu.
220.lv - Slikts serviss, tiek norādīts piedādes datums bet patiesībā tiek pārcelts visu laiku
Norādītie piegādes datumi ir tik neprecīzi, mēnesi atpakaļ veicu pasūtījumu un neko nesaņēmu, kaut piegāde norādīta nedēļas laikā, vēlies sabojāt sev svētkus un citiem tad izmanto 220.lv Mēnesi pirms svētkiem nav iespējams iegādāties dāvanu, jau otro reizi pēc kārtas tiek pārcelts sūtījums. Kompānija kurai nevar ticēt, ja prece nav tad nevajag rādīt viņu un solīt datumu.
220.lv - Slikts serviss
Veikala mobīlā aplikācija ir novecojusi, preces nav pārskatāmas un izmēru filtri dīvaini. Nevar izsekot preču atgriešanas procesu un naudas atmaksas datums netiek norādīts (citos interneta veikalos tā ir norma) . Gari un plaši aprakstīts par garantijas atgriešanu, bet nekas nav minēts par neatbilstoša izmēra apģērbiem, apaviem utml. , arī tas, ka dpd atgriešanas kods der 7 dienas. Atgriezu divus sūtījumus ar dpd. Turpmāko nezinu, gaidu.
220.lv - Krāpšana
Neiesaku pirkt šajā veikalā neko ja vēlaties atgriezt preci naudu nedabūsit atpakaļ 1.11 ar DPD atgriezu preci atpakaļ jo nebija kvalitāte zvanu prasu kad būs nauda atbilde sazināsimies ar jums 3dienu laikā tā zvanu ik pa trīs dienām un man stāsta kad atkal sazināsies ar citu nodaļu un dos ziņu bet klusums man tas jau apnicis ir jau 9.12un summa nav maza kurai var atnest ar roku 220 euro.
220.lv - Naudas atmaksa
21.11. Atgriezu veikalam 220.lv preci, bet nauda vel līdz šim nav atmaksāta. Kad rakstīju ziņu man atbildēja, ka 7 darba dienu laikā. Cik garas ir septiņas darba dienas ? Jo pēc maniem aprēķiniem jau ir divreiz pa septiņi. Un ļoti patīk iepirkties šajā veikalā, tik žēl, ka notiek šāds nepatīkams atgadījums. Kaut gan jau bija vēl viena reize. Ar ko var secināt, iepirkties var, bet kad jāatgriež preci, tad būs problēmas ar atmaksu.
220.lv - Slikt services
Es esmu ļoti neapmierināts ar šo interneta veikalu. Piegāde bija ļoti kavējusies, preces bija sliktas kvalitātes, un klientu atbalsts nepiedāvāja nekādu palīdzību. Es stingri neiesaku šo veikalu citiem pircējiem. Tas bija pilnīgs razējs un laika zaudējums
220.lv - Ļoti slikts serviss
Firma godam atstrādā nosaukumu SIA „Pigu Latvia", pareizāk būtu pigu, Latvija. Gribēju savlaicīgi sapirkt lietas un dāvanas Ziemassvētkiem. Jau novembra vidū. Viens pasūtījums tika sadalīts 5 sūtījumos, nu labi, 1 tika piegādāts, 4 - nē. Jo neesot varējuši saprast adresi! 1 precei varēja, 4 - nē. 3 precēm bija norāde par piegādes datumu, bet viss beidzās ar statusu Noraidīts. Nu interesanti. Nekādu zvanu, tikai info par noraidīšanu. Adrese nebija korekta (kaut gan tika saglabāta korekta) un...
220.lv - Ļoti slikts serviss un nepareiza dokumentu noformēšanas prakse
27.11.2023 pasūtījām preci, mūsu uzņēmuma pārstāvis aizmirsa pasūtījuma formā pievienot mūsu pvn reģ. Nr. 220.lv apmaksai atsūtīja nevis rēķinu, bet e-pastu. Mūsu pārstāvis uzrakstīja lūgumu atsūtīt avansa rēķinu, kas netika saņemts. Prece bija nepieciešama steidzami, veicām apmaksu pamatojoties uz e-pastu, kurā bija norādīti pigu Latvija rekvizīti, nebija ne mūsu rekvizītu, ne apmaksas summas atšifrējuma. 28.11 saņēmām preci un rēķinu. Rēķins bija no Lietuvas uzņēmuma, ar Lietuvas Pvn kodu un...
220.lv - Krāpšana
Īsumā - tika pasūtīts laptops un panna. Izņemu abas pakas un redzēju ka datora vietā ir atnākusi maza kaste ar sabojāt un atvērtu trauku mazgājamās mašīnas sāls paku. Protams sazinājos ar uzņēmumu lai noskaidrotu kas notiek. Un līdz šim + - 40 dienas šie "imbicīļi" kas tur strādā nevar atrsiniāt problēmu. Ļoti iesaku neizmantot šo veikalu!
220.lv - Slikts serviss
Baigs besis ka visam augšām viss pie kājas, kā jūtas apakšas. Tā jau ir labi, viena lieta darbu reāli traucē -priekšnieks. Daudz jau mums nečakare pratu - jo viņam laiks paiet mājas celšanai, bet tas reizes kad viņš ir, reāli bojā garīgo visiem. Doma, ka ir baigais šefs, bosojas iedomājas no sevis nezin ko, tikai reāli nodzen garīgo uz leju. Kāds tu vari būt smaidīgs un normāli apkalpot pircējus ja tev veikala vairākās nedēļās nestrādā numuriņu sistēma - un vajag pircējiem mat ar rokam - tā kā...
220.lv - Krāpnieki
Заказала куртку 07.10.2023, отправила назад сразу же в день получения из Omniva, то есть 09.10.2023, так как не подошёл размер. Никаких повреждений на куртке не было. Написала в службу поддержки, сказали, что товар получили, ждите деньги в течении 14 дней, и вот уже. 07.11.2023 и ни о каком возврате и речи не идёт. Служба поддержки кормит завтраками, пр типу, мы свяжемся с ответственным человеком и сообщим вам информацию. Однако ответа нет. Кошмарный сервис и неприятное отношения к клиентам...
220.lv - Nepilnīga komplektācija
Pasūtīju dīvānu. Atnāca apmēram laicīgi. Bet.. Bez vienas kājas. Vajag 6, bija 5.. Zvanīju, rakstīju, kā rīkoties. Sazinājos beigās kā to risināt - vainu atdodiet preci un saņemiet 33 eiro atlaidi 50% vērtība nākošajam pirkumam 220.lv vai arī atsakaties. Sameistaroku kāju. Pieliku. Pēc dažām dienām otra noplīsa... Pieskrūvēju. Neiesaku nevienam 220.lv
220.lv - Slikts serviss
22.06.2023 iegādājos bērnam sēžamos ratus. 20.10.2023 ratiem pārplīsusi kāju balsta gumija. Zvanīju uz kontakttālruni-saka, lai sūtu epastu, aizsūtīju, bet atbildes nav. Pēc dažām dienām zvanu, saka, ka atbilde sniegta jau tajā pat dienā, kad rakstīju un atbilde- garantija uz mehāniskiem bojājumiem nedarbojas. Šo epasta atbildi vēl jo projām nekur neatrodu. Rati izmantoti maz, tikai reizēs, kad jāmēro tālāki ceļa posmi, arī bērnam līdz maksimālajam ratu pieļaujamajam svaram ir ko augt. Veicu...
220.lv - Плохой сервис!!!
Заказал в этом магазине дворники для машины bosh, прислали товар который не соответствует их описанию, товар оказался от другой машины. Соответственно не подошел, отправил товар на возврат, 220 подтвердили, что получили товар и деньги получу в течении 7 раб дней. Подождал 7 раб дней, возврата денег нет. Пишу снова спрашиваю когда будет возврат, ответ уже другой возврат может занят 14 дней. Жду 14 дней возврата денег нет! Понимаю, что писать бесполезно, звоню уже говорят что товар еше не дошел...