220.lv - Saņēmu nekvalitatīvu preci, atsauksme tiek noraidīta kā neatbilstoša noteikumiem.
Pasūtu preces 220.lv jau sen. Iepriekš esmu bijusi apmierināta ar to, ko saņēmu. Bet pēdējais pasūtījums mani pamatīgi apbēdināja. Pasūtītajam vasaras kombinezonam, jau izņemot to ārā no iepakojuma, bija atirušas vīles. Lietojams tas nav. Un kvalitāte ļoti, ļoti slikta.
Negribēju ķēpāties ar preces atgriešanu, bet pievienoju 1 zvaigzni atsauksmē un uzrakstīju, ka bija slikta kvalitāte. Izvēloties preces internetveikalā, es pati ņemu vērā novērtējumu un pircēju atsauksmes, tāpēc uzskatu, ka atsauksmēm ir nozīme.
Bet mans vērtējums un atsauksme tika noraidīti, jo neatbilst 220.lv komentāru noteikumiem, kaut nesaturēja neko, kas varēja pārkāpt noteikumus (pārlasīju noteikumus pat vairākas reizes) .
Iesniedzu pozitīvas atsauksmes par iepriekšējiem, veiksmīgajiem, pasūtījumiem (ja pēdējam pasūtījumam novērtējuma komentārā biju rakstīJusi “slikta kvalitāte”, tad šiem “ļoti laba kvalitāte”) . Un olalaaaa! Šie vērtējumi un komentāri pieņemti un izvietoti 220.lv. Tātad – atbilst noteikumiem.
Interesanti, tas nozīmē, ka nedrīkst iesniegt negatīvus komentārus, bet noteikumos tas nav rakstīts. Tad varbūt 220.lv to vajag ierakstīt? Un nebūs pārpratumu?
Es uzdevu 220.lv jautājumu, kāpēc mans negatīvais vērtējums noraidīts – atbildi tā arī nesaņēmu. Žēl. Manuprāt, klients tiek maldināts, ja tiek ignorēti negatīvie vērtējumi.
Katrā ziņā – 220.lv turpināšu iepirkties, bet komentāriem un atsauksmēm vairs neticēšu. Un, ja iepriekš visiem stāstīju, cik 220.lv ir lielisks, jo tiešām pati tam ticēju, tagad esmu vīlusies un nevienam vairs to, ka 220.lv ir lielisks, neteikšu.
Fui viņiem.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Komentāri (1)
Viņi vnk ignorē sliktäs atsauksmes! Man bija tas pats stāsts! Google kopejais vērtējums 220.lv ir 4.9 😅. Uzticamiba ir pilnīgi sagrauta!