www.sudzibas.lv 220.lv Slikts serviss, iespējams bojājums

220.lv - Slikts serviss, iespējams bojājums

Aizvakar saņēmu 3 mantas no sava pasūtījuma, kur bija 4 mantas. Netika atvests dīvāns, kaut gan solīta piegāde š. G. 23. Maijā. Vakar piezvanīju, solīja, ka jābūt. 23.05.2024. Veselu dienu gaidīju, izsaucu krāvējus, taču dīvāns netika atvests. Atkal zvanīju 220.lv, man pateica, ka viss būs. Plkst.17.20 piezvanīja expresspasts un prasīja, vai es vēlos dīvānu bez vienas kājas. Protams, ka es atteicos. Man ir zināms, ka dīvāns ir iepakojumā, jo pirms 5 gadiem esmu pasūtījusi analoģisku dīvānu. Kā no iepakojuma var pazust viena kāja? Kurš un ko ir darījis ar manis pasūtīto dīvānu? 220.lv pa telefonu paskaidroja, ka tagad skaidrosies ar ekspresspastu un tas aizņems vairākas dienas. Tādēļ faktiski man drīz būs jāmaksā līzings par nesaņemtu preci...

23.05.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 24.05.2024

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 12.06.2024

Labdien, aniluba!

Atvainojamies par sagadātajām neērtībām un nepatīkamo iepirksanās pieredzi.

Diemžēl, sniegt atbildi par Jūsu aprakstīto situāciju nevarēsim bez pasūtījuma numura, tāpēc, lai varam izskatīt šo gadījumu un meklēt risinājumu, lūdzam sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas centru, rakstot uz e-pastu [email protected] vai zvanot pa tel. +371 25220220

Gaidīsim Jūsu ziņu!

A

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes