220.lv - Brīdinājums
Sveiki visiem, kas paslinko lasīt n-tos noteikumus... Turpmāk silti iesaku to darīt, īpaši jau iepērkoties 220.lv savā nezināšanā&naivumā iegādājos mini ledusskapi 220.lv, un pēc nepilna mēneša iekārta vnk pārtrauca darboties. Nogādāju to 220.lv, uzrakstīju prasījuma pieteikumu par preces neatbilstību utt. , uz ko saņēmu atbildi - mēs tikai starpnieki (platformas turētāji) , tāpēc kārtojiet visu ar pārdevēju - kurš kā izrādās ir lt uzņēmums, tad nu laipni lūgti brīnišķīgajā nezināmajā eiropas patērētāju tiesību aizsardzības pasaulē - jāsāk studēt un saprast kas, kā, kad... Sazvanīju eiropas ptac - tur info nav vairāk kā man, iesaka rakstīt e-pastus ar google translate... Lasiet mīlīši visus info palagus iekš 220.lv pirms iegādājaties ko tādu, kas var pārstāt darboties vai notikt kāda cita ķibele.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Komentāri (1)
Pēc konstruktīvas sarunas ar uzņēmumu, naudas atmaksu saņēmu. Pretenziju nav.