www.sudzibas.lv 220.lv Brīdinājums

220.lv - Brīdinājums

Sveiki visiem, kas paslinko lasīt n-tos noteikumus... Turpmāk silti iesaku to darīt, īpaši jau iepērkoties 220.lv savā nezināšanā&naivumā iegādājos mini ledusskapi 220.lv, un pēc nepilna mēneša iekārta vnk pārtrauca darboties. Nogādāju to 220.lv, uzrakstīju prasījuma pieteikumu par preces neatbilstību utt. , uz ko saņēmu atbildi - mēs tikai starpnieki (platformas turētāji) , tāpēc kārtojiet visu ar pārdevēju - kurš kā izrādās ir lt uzņēmums, tad nu laipni lūgti brīnišķīgajā nezināmajā eiropas patērētāju tiesību aizsardzības pasaulē - jāsāk studēt un saprast kas, kā, kad... Sazvanīju eiropas ptac - tur info nav vairāk kā man, iesaka rakstīt e-pastus ar google translate... Lasiet mīlīši visus info palagus iekš 220.lv pirms iegādājaties ko tādu, kas var pārstāt darboties vai notikt kāda cita ķibele.

02.07.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 02.07.2024

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Papildināts [email protected] 02.07.2024

Pasūtījuma Nr. 29821154

Komentāri (1)

I [email protected] 08.07.2024

Pēc konstruktīvas sarunas ar uzņēmumu, naudas atmaksu saņēmu. Pretenziju nav.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes