220.lv

PIGU Latvia SIA
Adrese: Maskavas iela 257
Rīga
Latvia - LV-1063
("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts)
Tālrunis: +371 6724 4220
Darba laiks: 9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
10:00 - 17:00
slēgts
Kategorija: Tirdzniecība  •  Interneta veikali
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

23%
Sūdzības
1048
Atrisinātas
77
Ar atbildēm
1152
Apskatīt statistiku

220.lv - Sūdzības un atsauksmes

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Veikala mobīlā aplikācija ir novecojusi, preces nav pārskatāmas un izmēru filtri dīvaini. Nevar izsekot preču atgriešanas procesu un naudas atmaksas datums netiek norādīts (citos interneta veikalos tā ir norma) . Gari un plaši aprakstīts par garantijas atgriešanu, bet nekas nav minēts par neatbilstoša izmēra apģērbiem, apaviem utml. , arī tas, ka dpd atgriešanas kods der 7 dienas. Atgriezu divus sūtījumus ar dpd. Turpmāko nezinu, gaidu.

220.lv - Krāpšana

Krāpšana Neiesaku pirkt šajā veikalā neko ja vēlaties atgriezt preci naudu nedabūsit atpakaļ 1.11 ar DPD atgriezu preci atpakaļ jo nebija kvalitāte zvanu prasu kad būs nauda atbilde sazināsimies ar jums 3dienu laikā tā zvanu ik pa trīs dienām un man stāsta kad atkal sazināsies ar citu nodaļu un dos ziņu bet klusums man tas jau apnicis ir jau 9.12un summa nav maza kurai var atnest ar roku 220 euro.

220.lv - Naudas atmaksa

Naudas atmaksa 21.11. Atgriezu veikalam 220.lv preci, bet nauda vel līdz šim nav atmaksāta. Kad rakstīju ziņu man atbildēja, ka 7 darba dienu laikā. Cik garas ir septiņas darba dienas ? Jo pēc maniem aprēķiniem jau ir divreiz pa septiņi. Un ļoti patīk iepirkties šajā veikalā, tik žēl, ka notiek šāds nepatīkams atgadījums. Kaut gan jau bija vēl viena reize. Ar ko var secināt, iepirkties var, bet kad jāatgriež preci, tad būs problēmas ar atmaksu.

220.lv - Slikt services

Slikt services Es esmu ļoti neapmierināts ar šo interneta veikalu. Piegāde bija ļoti kavējusies, preces bija sliktas kvalitātes, un klientu atbalsts nepiedāvāja nekādu palīdzību. Es stingri neiesaku šo veikalu citiem pircējiem. Tas bija pilnīgs razējs un laika zaudējums

220.lv - Ļoti slikts serviss

Ļoti slikts serviss Firma godam atstrādā nosaukumu SIA „Pigu Latvia", pareizāk būtu pigu, Latvija. Gribēju savlaicīgi sapirkt lietas un dāvanas Ziemassvētkiem. Jau novembra vidū. Viens pasūtījums tika sadalīts 5 sūtījumos, nu labi, 1 tika piegādāts, 4 - nē. Jo neesot varējuši saprast adresi! 1 precei varēja, 4 - nē. 3 precēm bija norāde par piegādes datumu, bet viss beidzās ar statusu Noraidīts. Nu interesanti. Nekādu zvanu, tikai info par noraidīšanu. Adrese nebija korekta (kaut gan tika saglabāta korekta) un...

220.lv - Ļoti slikts serviss un nepareiza dokumentu noformēšanas prakse

Ļoti slikts serviss un nepareiza dokumentu noformēšanas prakse 27.11.2023 pasūtījām preci, mūsu uzņēmuma pārstāvis aizmirsa pasūtījuma formā pievienot mūsu pvn reģ. Nr. 220.lv apmaksai atsūtīja nevis rēķinu, bet e-pastu. Mūsu pārstāvis uzrakstīja lūgumu atsūtīt avansa rēķinu, kas netika saņemts. Prece bija nepieciešama steidzami, veicām apmaksu pamatojoties uz e-pastu, kurā bija norādīti pigu Latvija rekvizīti, nebija ne mūsu rekvizītu, ne apmaksas summas atšifrējuma. 28.11 saņēmām preci un rēķinu. Rēķins bija no Lietuvas uzņēmuma, ar Lietuvas Pvn kodu un...

220.lv - Krāpšana

Krāpšana Īsumā - tika pasūtīts laptops un panna. Izņemu abas pakas un redzēju ka datora vietā ir atnākusi maza kaste ar sabojāt un atvērtu trauku mazgājamās mašīnas sāls paku. Protams sazinājos ar uzņēmumu lai noskaidrotu kas notiek. Un līdz šim + - 40 dienas šie "imbicīļi" kas tur strādā nevar atrsiniāt problēmu. Ļoti iesaku neizmantot šo veikalu!

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Baigs besis ka visam augšām viss pie kājas, kā jūtas apakšas. Tā jau ir labi, viena lieta darbu reāli traucē -priekšnieks. Daudz jau mums nečakare pratu - jo viņam laiks paiet mājas celšanai, bet tas reizes kad viņš ir, reāli bojā garīgo visiem. Doma, ka ir baigais šefs, bosojas iedomājas no sevis nezin ko, tikai reāli nodzen garīgo uz leju. Kāds tu vari būt smaidīgs un normāli apkalpot pircējus ja tev veikala vairākās nedēļās nestrādā numuriņu sistēma - un vajag pircējiem mat ar rokam - tā kā...

220.lv - Krāpnieki

Krāpnieki Заказала куртку 07.10.2023, отправила назад сразу же в день получения из Omniva, то есть 09.10.2023, так как не подошёл размер. Никаких повреждений на куртке не было. Написала в службу поддержки, сказали, что товар получили, ждите деньги в течении 14 дней, и вот уже. 07.11.2023 и ни о каком возврате и речи не идёт. Служба поддержки кормит завтраками, пр типу, мы свяжемся с ответственным человеком и сообщим вам информацию. Однако ответа нет. Кошмарный сервис и неприятное отношения к клиентам...

220.lv - Nepilnīga komplektācija

Nepilnīga komplektācija Pasūtīju dīvānu. Atnāca apmēram laicīgi. Bet.. Bez vienas kājas. Vajag 6, bija 5.. Zvanīju, rakstīju, kā rīkoties. Sazinājos beigās kā to risināt - vainu atdodiet preci un saņemiet 33 eiro atlaidi 50% vērtība nākošajam pirkumam 220.lv vai arī atsakaties. Sameistaroku kāju. Pieliku. Pēc dažām dienām otra noplīsa... Pieskrūvēju. Neiesaku nevienam 220.lv

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss 22.06.2023 iegādājos bērnam sēžamos ratus. 20.10.2023 ratiem pārplīsusi kāju balsta gumija. Zvanīju uz kontakttālruni-saka, lai sūtu epastu, aizsūtīju, bet atbildes nav. Pēc dažām dienām zvanu, saka, ka atbilde sniegta jau tajā pat dienā, kad rakstīju un atbilde- garantija uz mehāniskiem bojājumiem nedarbojas. Šo epasta atbildi vēl jo projām nekur neatrodu. Rati izmantoti maz, tikai reizēs, kad jāmēro tālāki ceļa posmi, arī bērnam līdz maksimālajam ratu pieļaujamajam svaram ir ko augt. Veicu...

220.lv - Плохой сервис!!!

Плохой сервис!!! Заказал в этом магазине дворники для машины bosh, прислали товар который не соответствует их описанию, товар оказался от другой машины. Соответственно не подошел, отправил товар на возврат, 220 подтвердили, что получили товар и деньги получу в течении 7 раб дней. Подождал 7 раб дней, возврата денег нет. Пишу снова спрашиваю когда будет возврат, ответ уже другой возврат может занят 14 дней. Жду 14 дней возврата денег нет! Понимаю, что писать бесполезно, звоню уже говорят что товар еше не дошел...

220.lv - Krāpšana

Krāpšana Mans pasūtījums atnāca pēc mēneša, nevis 2 ned laikā, ka dāvanai, kam tas bija paredzēts - tas vairs nederēja un nebūtu izvēlējusies 220.lv pakalpojumus, ja zinātu, ka to nepiegādās noteiktajā laikā. Klientu serviss teica, ka nodos ziņu par šo nekorektību un saņemšu atlīdzību, bet par to neesmu vēl saņēmusi atsauci. Tomēr kad beidzot saņēmu savu sūtījumu, tas nāca ar pārsteigumu putekļainā iepakpkumā un nepareizās krāsas smaržas. Es par nezinu vai tas ir oriģināls. Aizgāju uz veikalu un...

Atrisināta220.lv - Net reakcii na zalobu klienta

Net reakcii na zalobu klienta Zakazaival detskuju krovatka, pri cem rekomendovanuju samoj ze kompaniej 220.lv v itoge prishla krovatsa sovershenno drugogo formata, nesmotrja na eto dohovorilisj ostavitj tovar, no vwrnutj raznicu v cene, raznica v cene bila ne znaciteljna, no fakt ostaetsa faktom, ne svjazalisj, toljko obewanija! Otpavil v sluzbu pomowi, nikakoj reakcii!

220.lv - Netirgo rezerves daļas

Netirgo rezerves daļas Iegādājos zāles pļāvēju Hetch 546. Pienācis laiks mainīt asmeni pļaujmašīnai! Ne viņi, ne kāds cits šādu netirgo. Kur meklēt nepaskaidro. Tā rezerves daļa, kas regulāri nolietojas. Viņi atvainojās par sagādātajām neērtībām. To nevar nosaukt par neērtībām. Iepriekš viņi man 3mēnešus nevarēja augsnes frēzes asmeņus piegādāt. Tad nav, tad pēkšņi, kurjers pazaudēja utt.

220.lv - Silkts Serviss

Silkts Serviss Pasūtīju veikalā Mexen Cube vannu ar akrila apdari. Vanna atnāca bez instrukcijas kā pievienot akrila apdari kā arī bez ne viena stiprinājuma. Klientu atbalsts mani mēģina pārliecināt, ka tas ir normāli un lai pats meklēju risinājumu kā to pievienot. Komunikācija ļoti strupa un nesaprotama.

220.lv - Slikts serviss, nepiegādāta prece

Slikts serviss, nepiegādāta prece 30.07. Pasūtiju bērnam mugursomu. Sākotnējais piegādes datums norādīts 10.08. Pēc tam visu laiku pagarināja piegādes laiku par nedēļu. Uz maniem sūtītajiem e-pastiem ar lūgumu sniegt informāciju, kas ar pasūtījumu, neviens nereaģēja, tikai automātisks standarta e-pasts, ka sūtijuma piegādes laiks tiek pagarināts. Šodien 30.08 tieši mēnesi pēc 220.lv kārtējo reizi pagarina saņemšanu līdz 04.09., stundu vēlāk vienpersoniski atceļ manu sūtijumu, bez paskaidrojuma, bez baudas atmaksas. Ļoti slikta pieredze. Bērns bēdīgs, jo nebūs skolai soma, pati bēdīga, jo nauda neatgrizta...

220.lv - Mokoša pasūtīšana

Mokoša pasūtīšana Kāpu pāri savam riebumam pret šo veikalu dēļ iepriekšējā pasūtījuma, kur veikalam nebija iespējams nomainīt piegādes veidu un mēģināju veikt citu pasūtījumu pasūtījumu. Tagad izrādās 220.lv jau darbojas kā vairumnieks un velk iekšā preci pat no aptiekām. Tikai kāda jēga, ja es lieku grozā un nevaru nopirkt vienā vienotā pirkumā visu ko man vajag? Daļa preču parādās kā atsevišķs pasūtījums. Kad es pēc 40min čakarēšanās saliku pasūtījumu ar visu ko man vajag tā lai tas ir vienā pasūtījumā, tad...

220.lv - Ждём товар месяц!

Ждём товар месяц! Такая же ерунда, говномагазин! Два года назад заказали коляску, ждали месяц завтраками кормили! Дёрнул черт заказать самокат на день рождение, просрочили уже на 9 дней. Больше ни за что! Самый ужасный интернет магазин в мире. Никлгда больше ни чего не закажу. Хочу предупредит других клиентов! Хочу чтоб увидели не добросовестный работники!

220.lv - Slikts serviss, var teikt arī krāpšana.

Slikts serviss, var teikt arī krāpšana. Pasūtīta prece jūlijā, piegāde nav veikta. Cik zināms prece ir Latgalē izkrauta pavisam citur. Tā gadās, kad neviens ne par ko nav atbildīgs un klients ir pēdējā vietā. Kad mēnesi pēc nenotikušas piegādes jautā parpreci, tad mēs vēl te kaut ko risinam, paši nesaprotam ko. Vainīgs Dpd esot, iespējams. Naudu atpakaļ ar negrib skaitīt, tā kā esiet prātīgi un labāk iepērcieties kādā citā e-veikalā. Papildus, tam 220.lv klientu konsultantei blakus suflieris māca runāt un izsaka nepiedienīgas frāzes, kuras diemžēl ar labu ausi var sadzirdēt, bet labāk būtu nedzirdēt.

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes