220.lv

PIGU Latvia SIA
Adrese: Maskavas iela 257
Rīga
Latvia - LV-1063
("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts)
Tālrunis: +371 6724 4220
Darba laiks: 9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
10:00 - 17:00
slēgts
Kategorija: Tirdzniecība  •  Interneta veikali
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

23%
Sūdzības
1048
Atrisinātas
77
Ar atbildēm
1152
Apskatīt statistiku

220.lv - Sūdzības un atsauksmes

220.lv - Bojājums

Bojājums Pirksts boileris no 220.lv. Firmā termex. Termex. Uz nomaksu līzingā. Pēc mēneša Saka vienā momenta tecēt. Un pie tam plīsa kaut kas iekšā un sāka tecēt varošs ūdens. Tika lietots minimāli. Pat ieslēgts nebija visu laiku. Mēgināju atrisināt ar pārdevējiem šo problēmu, rakstīju palīdzība220.lv ar bildēm visu nosūtīju. Nereaģē neviens. Tika zvanīts atkal, deva kaut kādus meistara numurus kuri vispār viens ir privātnumurs, otrs neeksistē. Zvanīju vēlreiz jo pacietība beidzās. Teica ka termex...

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtījums nr.: 23015715 Iesniegšana: 2023-08-07 Status: Noraidīts Saņemšana Smartpost terminālī Pasūtījuma statuss Noraidīts 11.08.2023. 10:17:12 Nodots kurjeram 07.08.2023. 21:15:43 majas lapa solija piegadat 9 augusta. 12 augusta es saprotu ka nekas nebus. 0 kommunikacija ar mani. saku meklet kur ir mans pasitujums. zvanu 220lv Kas nozime pasutijuma status: Noraidīts? 220lv: nebus piegadats bet tas iz jusu kurjer servis ... 220lv: neko nezinam, nauda bus jusu konta es gribu savu preci!

220.lv - Nevar piegādāt

Nevar piegādāt Veicu pasūtījumu ar saņemšanu un norēķinu uz vietas. Mainījās plāni. Nosūtīju e-pastā informāciju, ka vēlos tomēr ar piegādi uz omniva pakomātu un esmu ar mieru samaksāt rēķinu arī par piegādi, ja man to atsūtīs. Saņēmu menedžera atbildi, ka piegādēs vieds nav maināms. Vienkārši ko? Mūsdienās? Pasūtījums tā arī tika atcelts.

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Sveiki, iegādājos dīvānu no 220.lv, kurjeri piegādāja līdz kāpņu telpai, kur pēc tam es ar 4 cilvēkiem uznesu dīvānu augšā, uz piekto stāvu.. Tad kad sāku dīvānu likt kopā, saprotam, ka ir neīstā pusē atvesta, kreisās puses vietā, labā zvanu uz 220.lv jautāju, kas pa lietu, viņi sākot, ka dīvānu var samainīt tikai pēc mēneša, plus vēl jums pašiem būs jānones, sanāk tā kā atkal man jātērē 80 eiro kas jau kopā būs 160 eiro par to, kāds no 220.lv darbiniekiem nolaidības pēc iekrāva neīsto dīvānu...

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien! 05.07.2023. Atgriezu preci (neapmierināja preces kvalitāte, kuru lietoju jau 2 gadus) šim uzņēmumam ar vas Latvijas pasts starpniecību. Izdarīju visu kā nākas pēc SIA Pigu Latvia atgriešanas noteikumiem. Nogaidīju līdz 22.07.2023. Un rakstīju vēlreiz e-pastu par to, ka nav ne ziņas, ne naudas. Atkal nekādas atbildes. Tad atkal sūtīju e-pastu 30.07.2023. Un nekādas atbildes. Vakar vakarā viņus sazvanīju un sākās epopeja… redz manu e-pastu 22.07. Viņi neredz, tikai to, kuri sūtīju...

220.lv - Atkal cita prece

Atkal cita prece Pasūtījums 22652245. Atkal cita prece! Jau īsta ņirgāšanās sanāk. Saņēmu naudu par iepriekšpasūtīto un atgriezto atpakaļ preci kura neatbilda aprakstam. Izpētīju preces, izvēlējos to, kurai ir daudz labu atsauksmju. Palasīju jautājumus par preci, kur kāds jautāja vai prece ir tieši šīs firmas un viņam atbildēja: jā, tieši šīs! Pasūtīju. Gaidiju divas nedēļas kamēr atnāk. Šodien saņēmu, biju jau gudrāka, izpakoju veikalā. Atkal cita prece citas firmas! Nācās atkal sūtīt atpakaļ. Tagad atkal...

220.lv - Cita prece

Cita prece Atsūta preci, kura neatbilst aprakstam, zemāka kvalitāte un citi parametri. Piedāvāja tik sūtīt preci atpakaļ un prasīt samainīt, bet ja nebūs pret ko tad atgriezt naudu. Naudu atgrieza pēc divām nedēļām, jo aprakstītas preces dabā nav. Atsauksmi par neveiksmīgu pirkumu noraidīja. Kā te dažam iesaka atstāt atsauksmi par pārdevēju Boardmax man neizdodas, jo nekur nav tādas opcijas. Toties 220.lv turpina piedāvāt šo preci ar iepriekšējo aprakstu, neko nemaina, neinformē ka tādas preces nemaz...

220.lv - Prece ar defektu, veikalam klients nav svarīgs

Prece ar defektu, veikalam klients nav svarīgs Pasūtīju 220.lv šķūni, protams laikā netika piegādāts (2 nedēļas vēlāk) , bet tas būtu mazākais. Šķūnis pats par sevi iepakots ļoti slikti, ar buktēm un skrāpējumiem. Bet nu labi, kā ir tā ir. Tomēr nolēmu palūgt lai atsūta jaunu šķūņa loga stiklojumu, jo dēļ sliktā iepakojuma ir ieplēsts. Šeit 220.lv ir pilnīgi pie kājas, esot pagājušas 14 dienas, tāpēc viņi pat neplāno pasūtīt no ražotāja jaunu. Galu galā, prece nekvalitatīva un 220.lv klientu atbalsts pilnīga nulle. Cilvēki, meklējiet alternatīvas, kuras tirgū ir Gana daudz, bet 220 ejiet ar līkumu, briesmīgs veikals.

220.lv - Neatnāca paka!

Neatnāca paka! Sūtīju preci, prece neatnāca aizgāja uz Daugavpils. Kadā sakarā? Ja sūtīju uz liepāju preci. Zvanījām uz 220.lv veikala palīdzību, sieviete preci formulēja un liepāju, bet prece vēl jo projām ir Daugavpilī. Man šitā ir pirmā reize, kad šādi notiek.

220.lv - Melo mājas lapā melo par piegādes datumu

Melo mājas lapā melo par piegādes datumu Vislielākā kļūda aprakstā ir tas, ka tiek norādīts, ka tiks piegādāts nākamajā dienā, kas protams netiek izpildīts. Un protams, ka vainīgs ir kurjerdienests. Bet kāpēc ir jānorāda piegādes datums, jāmelo, ja nevar garantēt, ka taa tik izpildīts. Paldies par kārtējo slikto servisu!

Atrisināta220.lv - Krāpšana, naudas neatgriešana un/vai preces otras daļas neatgriešana pircējam (man)

Krāpšana, naudas neatgriešana un/vai preces otras daļas neatgriešana pircējam (man) Nopirku trimmeri "benzīna trimmeris dt-52, 52 cm3, 3 zs, fiksēts stienis, sastāv no 2 daļām / / denzel", pasūtījumu man atveda kurjers uz mājām. Atnāca tikai stienis. Atnāca tikai viena daļa - pats motors ar visām detaļām - nē. Pievienoju attēlu. Rakstu, zvanu - viss ir bezjēdzīgi. Drīz beigsies 14 dienas.

Atrisināta220.lv - Krāpšana, naudas neatgriešana

Krāpšana, naudas neatgriešana Biju pasūtījusi viedpulksteni ar piegādi caur pakomātu. Saņemot pulksteni, konstatēju, ka funkcijas neatbilst mājaslapas aprakstā rakstītajam, tādēļ aizvedu pulksteni atpakaļ uz Krasta ielas veikalu. No saņemšanas brīža bija pagājušas 6 dienas, pēc likuma 14 dienu laikā preci var atgriezt. Konsultants preci pieņēma atpakaļ, iedeva PN aktu par preci, teica, ka naudas atgriešana tiks veikta 14 dienu laikā. Šodien ir 14tā diena, naudas diemžēl nav. Kopš pirmdienas 220.lv uz manu jautājumu par to...

220.lv - Slikts serviss, attieksme

Slikts serviss, attieksme Vēlos atgriezt preci,jo neatbilst izmērs, pērkot rūpīgi izpētīju izm. tabulu. Tagad tik sākas ,atgriešana ir vesels rinķa dancis. Pirmkārt 220,lv nenosūta preces pavadzīmi, kura vēl man ir jāizlūdzas, joprojām neesmu saņēmusi, atteikuma forma arī īpaši jāprasa lai tiktu atsūtīta, turklāt šos abus prasa pievienot atgriežot preci. Tātad nopirki, nu i nēsā! Atgriezt re var tikai ar pasta starpniecību, galīgi neērti, piegādāja dpd. Neiesaku pirkties 220.lv Vienas ķibeles gan ar atgriešanu, gan apkalpošanu.

220.lv - Visatļautība, kad izmainās pasūtījums

Visatļautība, kad izmainās pasūtījums Pasūtīju 2 kontrolierus datoram, veicu apkamsu un viss likās kārtībā. Nākamajā dienā saņēmu ziņu, ka par pasūtījumu saņemšu atpakaļ naudu, bet saņēmu tikai 50%, jo izrādās, ka bija pieejams tikai 1 kontrolieris un veikals izlēma manā vietā, ka mani apmierina šīs izmaiņas pasūtījumā bez jebkādas pārjautāšanas. Neticu, ka šis ir legāli, jo es veicu apmaksu par citu pasūtījumu (ar 2 precēm, nevis vienu) ! Kad saņemu ziņu par atmaksu, gandrīz pasūtīju kontrolierus citā veikalā, jo netiku...

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss 4aprīlī iesniedzām garantijas austiņas, pasūtījuma nr.18736241. No tā laika nesaņēma ne austiņas ne naudu. Katru nedēļu zvanījām un saņēmām atbildi, ka nav informācijas. Š. G. 10, maija 220, lv pieprasīja adresi, kur sūtīt austiņas. Beidzot serviss konstatēja, ka nav defektu. Adrese tika aizsūtīta uz e-pastu, kaut mutiski servisam bija apstiprināta adrese uzreiz. Līdz šīm laikam nesaņēmām un atkal tas - gaidiet informāciju. Uz sūdzību 220, lv neatbild.

220.lv - Обман. Плохой сервис

Обман. Плохой сервис 18 мая сделал у них заказ (№: 21472358) , собачий корм 12,5 кг. Этот товар покупали неоднократно. Собаке нравится, плюс идёт подарок два пакета по одному кг. Но в этот раз пришёл один большой пакет без подарка, хотя при заказе была иллюстрация, где были изображены большой пакет и два маленьких а так же в описание товара было указано: покупая 12, 5 кг упаковку, в подарок получите два дополнительных килограмма корма bosch senior! После неоднократных звонков и писем на электронную почту, где я...

220.lv - Krapšanās un manipulācija.

Krapšanās un manipulācija. Uzrakstiju sliktu atsauksmi pašā 220.lv, par to , ka prece kurai vajadzetu būt pieejamai, tiek vislaik pārcelts piegades datums pa nedēljām. Bet visvairak pārsteidza, ka manu 2 zvaigžńu atsauksmi nepublicēja ( 3 atsauksmes kopā)! Geniāla stratēgija :publiskot tikkai pozitīvo D. Bet tas absolūti grauj klientu uzticību. Bez klientiem Jūs tālu netiksiet!

220.lv - Briesmīgs serviss

Briesmīgs serviss Maija sākumā pasūtīju preci (xiaomi skrūvgriežu komplektu) , maija vidū biju preicīga par to, ka beidzot saņēmu savu paciņu, bet, diemžēl, atverot kasti, sapratu, ka man tika atsūtīta pavisam cita prece, no cita ražotāja. Sazinājos ar 220.lv, lai atrisinātu šo jautājumu, bet saskāros ar briesmīgu servisu. Pēc pāris dienām, man tika atbildēts, ka man ir jāraksta iesniegums un jātērē savs laiks, lai preci es atgrieztu pārdevējam un pārdevējs man atgriezīs naudu. Radās jautājums uzreiz, vai ir...

220.lv - Krāpšana

Krāpšana Esmu 220.lv klients kopš 2017 gada, bet šis pirkums būs pēdējais caur šo platformu vai interneta veikalu, sauciet kā gribat. Pasūtīju preci, noteiktajā datumā neatnāca, atnāca SMS, ka kavēsies divas nedēļas, pēc tam atnāca ziņa, ka pasūtījums atcelts. Pēc divām nedēļām atkal veicu pasūtījumu, bet šoreiz preci kuraIr noliktavā un kuru varēs izņemt jau nākamajā dienā. Visu nākamo dienu nogaidīju, bet tā arī nesagaidīju, zvanīju uz palīdzības tālruni un viņi tik sola un pagarina datumus. Žēl, ka...

220.lv - Krāpšana

Krāpšana Man arī ir gadījusies ļoti negatīva pieredze ar putekļsūcēju robotu. Pirmais jau bij, ka sistēma 3x noraidīja pirkumu. Kārtoju ceturto reizi. Tas sanāca. Otrā dienā skatos - nauda no konta atskaitīta 2x. Ieskatījos savā profilā - jā, beigās ir apstiprināts arī viens noraidītais pirkums. Rezultātā 2 x nopirku vienu un to pašu preci. Sazvanījos ar viņiem. Nevarot atcelt pirkumu, sūtīšot abus un vienu es lai sūtot atpakaļ, 2 dienu laikā atgriezīšot naudu. Sliktākais ir tas, ka izsaiņoju vienu, pēc...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes