220.lv

PIGU Latvia SIA
Adrese: Maskavas iela 257
Rīga
Latvia - LV-1063
("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts)
Tālrunis: +371 6724 4220
Darba laiks: 9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
10:00 - 17:00
slēgts
Kategorija: Tirdzniecība  •  Interneta veikali
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

23%
Sūdzības
1038
Atrisinātas
76
Ar atbildēm
1143
Apskatīt statistiku

220.lv - Sūdzības un atsauksmes

220.lv - Nekvalitatīva prece, bezdarbība no portāla puses

Nekvalitatīva prece, bezdarbība no portāla puses Https://220.lv/lv/apgerbi-apavi-aksesuari/aksesuari-sievietem-un-viriesiem/rotas... iegādājos izsmalcinātajo gredzenu, kas izgatavots no augstākās kvalitātes s925 sudraba, kas nepilnu divu mēnešu laikā pārvērtās par to, kas redzams fotogrāfijā. Nepietiek nekaunības pat uz gredzena iespiest provi. Vērsos pie 220.lv ar pretenziju, kura netiek risināta, aibildinoties ar standarta tekstu, ka sazināsimies, noskaidrosim un...

220.lv - Krāpšana

Krāpšana Iegādājāmies elektrisko cepeškrāsni, kura gar plīts durvīm laiž garām karstu tvaiku, kausējot plastmasas detaļas un plīts iekšpuse, pēc vairāku mēnešu Ilgas karsēšanas un tīrīšanas, vēljoprojām spēcīgi smird pēc indīgām ražošanas izejvielām/plastmasas. Sazinoties ar 220.lv un izklāstot problēmu, viņu darbinieks vienkārši nometa telefonu. Zvanot otrreiz un trešo reiz saņēmu piedāvājumu izsaukt meistaru, kas noklausoties problēmu, pašsaprotami, nav risinājums situācijai, vai sazināties ar 220.lv...

220.lv - Vissliktākais internet veikals

Vissliktākais internet veikals 3 reizes tiek pārnests piegādes datums un viss pēdējā brīdi…. Uzzvanot 220.lv operatoram, man pateica ka viņi nezinu un track nr nav redzāms. Paldies 220.lv par sliktu apkalpošanas servisu:)

220.lv - Latvijas Ebay

Latvijas Ebay Iegādājos videokarti, jo bija lētākais variants. Vietās, kur tā jāskrūvē klāt pie datora rāmja redzami skrāpējumi līdz ar to var secināt, ka videokarte jau iepriekš bijusi lietota. Prece bija lētāka nekā citos veikalos, bet tomēr ne tik lēti ja būtu pircis lietotu iekš ebay.

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Neiesaku iepirkties šajā internetveikalā. Veikalam ir vairāki partneri un viņi strādā ļoti nekvalitatīvi - regulāri kavē pasūtījuma izpildi, ja ir problēmas ar pasūtījumu - klientu konsultants jums Nepalīdzēs, bet pateiks - kā "tā ir mūsu partneru kļūda". Nekādas atbildības. Par situāciju - biju pasūtījis bērnu skūteri - meitai drīz dzimšanas diena. Piegādātājs - 220.lv partneris easyshop (Lietuva) . Man vajadzēja īpašu krāsu, atradu tādu 220.lv. Preci biju pasūtījis laikus. Pirmkārt sūtījum...

220.lv - Krāpšana

Krāpšana Iegādājos internetā komplektu-telefona aizsargstikliņu un maciņu. Atsūtīja tikai maciņu, bet Stikliņu nē. 14. Februārī bija šis sūtījums, bet līdz šai dienai nav atraduši risinājumu. Neiesaku šādus komplektus pie viņiem, jo izskatās pēc reālas naudas izkrāpšanas.

Atrisināta220.lv - Neatgriež naudu

Neatgriež naudu 2. Martā iegādājos izlietni, kura izrādījās sasista. Preci atgriezu tur pat uz vietas klientu centrā. Solīja naudu atgriezt 14 dienu laikā, ir jau pagājušas 18 dienas un nauda vēl nav atgriezta. Sazvanot solīja, ka nodos ziņu menedžerim un situācija tiks atrisināta.

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Gribu brīdināt visus- prece netiks piegādāta termiņā. Sūtījumu pasūtīju 19.02 preci kas nav atnācis norādītajā laikā 13.03. Es jau gaidu mēnesi. Pabrīdināts es tiku tikai pēc 3 dienām, kad jau kavēja. Atsūta info- mēs gaidām no piegādātāja- būs 22.03. Jūs tur d**** esat? Vēl divas nedēļas man jāgaida?! Es sen būtu tad citur pasūtījis, attieksme pret klientu nekāda, atsūta tik tekstu gaidām no piegādātāja. Tā nav mana problēma ka nevarējāt to izdarīt laicīgi! Es gaidu savu preci! Netaisos vēl gaidīt, kamēr Jūs paši maldināt ar piegādes laikiem! Pēc 22.03 atkal būs info- sorry gaidi vēl?

220.lv - Бракованный товар и несоблюдение обязательств по возврату средств

Бракованный товар и несоблюдение обязательств по возврату средств Хочу поделиться своим негативным опытом покупки в магазине 220.lv. После того, как приобрел дорогую технику и привез её домой, обнаружил, что товар оказался бракованным. Немедленно обратился в поддержку, и мне посоветовали вернуть товар обратно в магазин. Однако, на месте мне отказали в обмене товара или возврате средств в соответствии с моими законными правами на возврат в течение 14 дней. Их аргументация была противоречивой и непонятной, утверждая, что я уже воспользовался товаром. При этом...

220.lv - Krāpšana

Krāpšana 220.lv pārdod kniedēšanas pistoli+kniežu komplekts. Preces id 23932076. Atsūtīja tikai kniedes. Prece aprakstā minēta kā instruments, arī attēlā nepārprotami pistole ir kopā ar kniežu kastīti. Atklāta pircēju krāpšana. Ir vairāki pistoles attēli no dažādām pusēm un iepakojuma kaste atbilst pistoles garumam-29cm, taču iekšā 9cm kastīte ar kniedēm un viss. Caur veikalu 220.lv tirgo veikals compare tools.

220.lv - Krāpšana

Krāpšana Pārdeva lietotu preci kā jaunu - atverot bija redzami skrāpējumi, nevīžīgi iebāzts oriģinālajā iepakojumā. Apskatot oficiālo izpakošanas video redzams, ka precei bija jābūt vēl papildus maisiņā iepkotai. Zvanot uz klientu atbalstu lūdza sūtīt e-pastu uz [slēpt]@220.lv no kura nekādas atbildes nesekoja. Lasot citu klientu atsauksmes izskatās, ka pārdot atgrieztas, lietotas, demo preces ir šī uzņēmuma stratēģija. Pieļauji, ka liela daļa klientu nepamana vai nevēlas noņemties ar atgriešanu.

220.lv - Сроки исполнения заказа

Сроки исполнения заказа Заказал часы 14.02.2024. Часы сыну и он должен был забрать. Заказ должен был быть в магазине 27.02.2024. Сын приехал, сначала сказали, что товар не оплачен, позже сказали, что заказ не готов... Через час после визита сына в магазин, мне пришло смс от магазина, что планируемое время исполнения заказа 05.03.2024. Часы были подарком на день рождения. Вместо радости сына, испорченное настроение, никаких извинений...

Par 220.lv - Neatmaksa naudu par atgriezto preci

Neatmaksa naudu par atgriezto preci 2024. Gada 26. Janvārī saņēmu no veikala 220.lv preci 69.98 eur vērtībā un nosūtīju preci atpakaļ 2024. Gada 29. Janvārī ar Dpd. Pēc stāvokļa uz šodienu, 23. Februāri, SIA pigu Latvia neatmaksāja man, kā patērētājam, samaksātu naudu par pasūtījumu 68,29 eur apmērā (2024. Gada 20 februārī saņemu tikai 1,69 eur!) . Samaksas termiņš jau bija 12.02.2024.

220.lv - 220.lv/ Ужасное обслуживание и халатность

220.lv/ Ужасное обслуживание и халатность Не советую заказывать технику через 220.lv. Приобрели кофемашину, во время приготовления кофе обнаружили, что датчик давления не работает. Сразу же сдали кофемашину обратно. Ждали ответа от представителя 3 недели. По итогу, сервис сказал, что все работает. Дома, раскрыв машину, обнаружили, что отсутствует темпер, а неисправность барометра не была исправлена! По итогу, что мы имеем: потраченные деньги, потраченные нервы. Чего мы не имеем: темпер, рабочий барометр.

Atrisināta220.lv - Brāķēts augļu žāvētājs

Brāķēts augļu žāvētājs Atnāca sabojāta prece augļu žāvētājs ar vairākām plaisām. Esmu šokēta, ka var sūtīt brāķēto preci klientam. Nevienam neiesaku sūtīt tajā platformā nekādas preces, jo atnāk ar defektiem un jūs veltītisiet savu laiku un nervus lai atgriezt naudu atpakaļ.

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtīju divus mobilos telefonus ar lielām atmiņām, speciāli ceļojuma vajadzībām. Un tad sākās. Preces saņēmu pēc deviņām dienām, solīto 3. Dienu vietā ‘’labs serviss’’. Pēc pāris nedēļām viens telefons pārstāja darboties. Tika nosūtīts uz garantijas remontu. Tā arī netika izmantots ceļojuma vajadzībām, jo nosūtīts uz lietuvu remontā. Protams, operatore aizrakstīja, bet atbilde nav gatavs. Jautāju, kā šo problēmu atrisināt, gaidiet 30 dienas. Tāds lūk serviss e-veikalā 220.lv

220.lv - Krāpšana

Krāpšana Pārdot bojātas preces, raksta 14 dienu laikā var atgriest preci, ka prece tiek atgriezta, atbild ka preci sabojāja pats pircējs. Preci darbībā nedrīkstot pārbaudīt. Tātad pēc veikala 220.lv darbinieka teiktā pērkot hēlija gāzes balonus pēc iepakojuma jānosaka vai balons ir pilns vai nav. Ideāls risinājums, naudu neatgriežam, preces arī nav. Varam iedot atpakaļ tukšo balonu. Lieliska ņirgāšanās par pircēju.

220.lv - Milzīga piegādes aizkavēšanās, огромные задержки доставки

Milzīga piegādes aizkavēšanās, огромные задержки доставки 6 января заказала куклу в подарок подруге, у которой день рождения 28 января. Изначально обещали доставить 22.01. 22 января информируют, что посылка задерживается и будет доставлена 29.01. 29 января снова информируют, что посылка задерживается и будет доставлена теперь уже 5.02. Это ненормально, учитывая то, что это заказ не на какую-то редкую мебель, которую, возможно, сложно доставить, а на небольшую куклу популярного бренда. Заказ был сделан уже очень давно, иначе как халатностью фирмы я не могу объяснить эти задержки. 220.lv неприятно удивляет. Номер заказа 26812913.

220.lv - Sūtu dažādas lietas jau ilgu laiku

Sūtu dažādas lietas jau ilgu laiku No kurienes tik daudz sliktu atsauksmju par vienu no mana iecienītākā interneta veikala? Man gan nav bijis nekādu problēmu ar garantiju un citiem jautājumiem, vienkārši esmu pasūtījusi pie viņiem jau apmēram trīs gadus, un viss ir lieliski, viss atnāk laicīgi un nekad nav nekādu problēmu.

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien. Veikalu 220.lv nav iespējams ne sazvanīt ne kā. Savādāk sakontaktēt. Telefona numurs, kurš. Ir minēts sudzības.lv neeksistē un viņu mājas. Lapā minētais tālrunis nekad nav sazvanāms. Nekad. Uz epastiem arī neatbild, absolūti nesakontaktējams kantoris. Pilnīgi nekāda cilvēciskā kontakta.

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes