Adrese: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Tālrunis: | +371 6724 4220 |
Darba laiks: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Interneta veikali |
Sociālie tīkli: |
220.lv - Sūdzības un atsauksmes
220.lv - Krāpšana
Kas tā pa politiku, situācija tāda pasūtu savam sunim gultu. Sākotnēji piegāde kavēta par to nepaziņo man, bet pati uzbāžos, lai noskaidrotu. Bet tas jau vēl tā ilgi gaidīta suņa gulta šodien 23.07 dpd atsuta ziņu ka piegāde, nopriecājos, beidzot dabūšu savu gultu. Un man piegādā, un saprotu, ka tā nav gulta bet gan pilnīgi cits sūtījums mp 3, zvanu rakstu 220, iesaiste nekada tikai Saka, ka man jāatgriež sūtījums un jaiet uz pasta nodalu vai kādu no viņu veikaliem man sanāk jātērē nauda vel...
Atrisināta220.lv - Nekvalitatīva prece un apkalpošana
Iegādājos matracis, neatbilst attēlā redzamajam, un tā aprakstam, matracis nemaz nav ciets vai stingrs, matracis ir ļoti ļumīgs un ieguļoties netur formu un smagākā ķermeņa daļa iegrimst matracī, tiek kas vēlas stingru/cieti matraci muguras atbalstam, neiesaku iegādāties šo matraci, būs liela vilšanās. Matrača struktūra un izmantotie materiāli ir ļoti zemas kvalitātes. Man iesniedzot šis matrača atteikumu iesniegumu tika secināts ka matrača kvalitāte un tās cietība/stingrība ir tikai man...
220.lv - Nekompetenti darbinieki
Nekompetenti darbinieki. Uz lūgumu pagarināt preces saņemšanu līdz nākamajai dienai, tika saņemta apstiprinoša atbilde. Nākamajā dienā ierodoties pēc preces, cits veikala darbinieks paziņo, ka prece ir nosūtīta atpakaļ. Kāpēc tā notika, atbilde netika sniegta!
220.lv - Slikts serviss
Cūciska attieksme pret klientu. Pasūtīju preci 28.06.2024. Samaksāju uzreiz. Ar piegādi 5 Jūlijā. Tad atsuta izzinu ka piegāde 10 julija. Tagad atsuta izzinu ka 15 Jūlijā. Es nebūšu vairāk Latvija uz to bridi. Cilvēku maldināšana ar piegādi. Atteicos no preces. Tagad vel nauda jāgaida 14 darba dienas. Paldies...
220.lv - Bojājums
Atsūtija man datoru ar sabojātu videokarti. Es, ieliku viņiem vērtējumu ar vienu zvaigzni. 220.lv vērtējumu neapstiprināja, jo tas neatbilstot viņu politikai. Man neatmaksājas ar kurjeru sūtīta atpakaļ visu datoru un gaidīt, nezin cik ilgi, kad viņi nomainīs videokarti. Es jau ieliku savu veco videokarti un citas komponentes, pārāk liels čakars lai atkal visu ņemtu ārā.
220.lv - Saņēmu nekvalitatīvu preci, atsauksme tiek noraidīta kā neatbilstoša noteikumiem.
Pasūtu preces 220.lv jau sen. Iepriekš esmu bijusi apmierināta ar to, ko saņēmu. Bet pēdējais pasūtījums mani pamatīgi apbēdināja. Pasūtītajam vasaras kombinezonam, jau izņemot to ārā no iepakojuma, bija atirušas vīles. Lietojams tas nav. Un kvalitāte ļoti, ļoti slikta. Negribēju ķēpāties ar preces atgriešanu, bet pievienoju 1 zvaigzni atsauksmē un uzrakstīju, ka bija slikta kvalitāte. Izvēloties preces internetveikalā, es pati ņemu vērā novērtējumu un pircēju atsauksmes, tāpēc uzskatu, ka...
220.lv - Preces neatbilstība oriģināla, situācijas nerisināšana
Iegājos smaržas no internetveikala 220.lv (pasūtījuma nr. 29600024) . Atverot iepakojumu, bija pamatotas aizdomas par smaržu neatbilstību oriģinālam. Bija skaidri redzamas vizuālas atšķirības, smaržu pudelītei uzraksts uz korķa izvietots citā vietā, kā arī, smarža nebija tik spēcīga, kā parasti jūtama produktam. Smaržas tika atgrieztas 220.lv internetveikalam pēc divām nedēļām vairākkārtīgi sazinājos ar internetveikalu, lai noskaidrotu situācijas statusu, nesaņēmu nevienu konkrētu...
220.lv - Brīdinājums
Sveiki visiem, kas paslinko lasīt n-tos noteikumus... Turpmāk silti iesaku to darīt, īpaši jau iepērkoties 220.lv savā nezināšanā&naivumā iegādājos mini ledusskapi 220.lv, un pēc nepilna mēneša iekārta vnk pārtrauca darboties. Nogādāju to 220.lv, uzrakstīju prasījuma pieteikumu par preces neatbilstību utt. , uz ko saņēmu atbildi - mēs tikai starpnieki (platformas turētāji) , tāpēc kārtojiet visu ar pārdevēju - kurš kā izrādās ir lt uzņēmums, tad nu laipni lūgti brīnišķīgajā nezināmajā eiropa...
220.lv - Slikts serviss,bojājums.
Nopirku divas gultas,pegade atsevišķs stasts,bet rezultātā abas aveda salauztas. 2 dienas risinajums no klientu servisa noveda pie 10,joprojam nav atrisinats. Vakardien zvanija mutiski piedavaja lielisku risinajumu par 2 bojatam precem 40 eiro kontā, kas nav pat 10% no iegādes summas, saku padomasu 5 minutes zvanu atpakal,saka neredzu neko,paprasis kolēģēm atzvanis,protams neviens neatzvanija. Teiksiet var nodod atpakaļ-ja ,bet gultas paredzētās līgo svētku viesiem, dēļ komunikācijas nav vair...
220.lv - Slikts serviss,naudas atmaksa
Sākotnēji veicu pasūtījumu 10.05.2024., (bērnu virtuves tornis). Sūtîjumu gaidīju aptuveni divas nedēļas, visu laiku mainījās piegādes datumi, sazvanot 220.lv operatoru, saņēmu atbildi, ka mans sūtījums ir “iestrēdzis” Lietuvas pasta nodaļā un nav skaidrībās, kāpēc tā. Tāpat arī tika pateikts, ka viņi sazināsies ar pārdevēju, noskaidros lietas apstākļus un dos man ziņu ar ēpasta palīdzību. Protams, nekādu atbildi es nesaņēmu. Pagaidot vēl mazliet, sapratu, ka nē, pasūtījumu vēlos tomēr atcelt...
Atrisināta220.lv - Naudas atmaksa
220.lv - naudas atmaksa pasūtījums nr.29471329 (preces pieņemšanas-nodošanas akta nr.613281) .16.05.2023. Prece tika atgriezta 220.lv biroja krasta iela 52 (nebija lietota) , bet nauda joprojām nav atgriezta. Uz e-pastu nekādu informāciju nesaņēmu, pa telefonu solīja 14 dienu laika, bet tas bija pagājuša pagājušajā mēnesi un atbildi kāpēc nevar atkgriezt naudu nesaņemu nekādu skaidru atbildi ,bet pagāja jau gandrīz mēnesis .
220.lv - Slikts serviss, iespējams bojājums
Aizvakar saņēmu 3 mantas no sava pasūtījuma, kur bija 4 mantas. Netika atvests dīvāns, kaut gan solīta piegāde š. G. 23. Maijā. Vakar piezvanīju, solīja, ka jābūt. 23.05.2024. Veselu dienu gaidīju, izsaucu krāvējus, taču dīvāns netika atvests. Atkal zvanīju 220.lv, man pateica, ka viss būs. Plkst.17.20 piezvanīja expresspasts un prasīja, vai es vēlos dīvānu bez vienas kājas. Protams, ka es atteicos. Man ir zināms, ka dīvāns ir iepakojumā, jo pirms 5 gadiem esmu pasūtījusi analoģisku dīvānu. Kā...
Atrisināta220.lv - Naudas atmaksa
220.lv - naudas atmaksa pasūtījums nr.29359039 (preces pieņemšanas-nodošanas akta nr.603546) . 01.05.2023. Prece tika atgriezta 220.lv biroja krasta iela 52 (nebija lietota) , bet nauda joprojām nav atgriezta. Uz e-pastu nekādu informāciju nesaņēmu, pa telefonu solīja 14 dienu laika, bet tas bija pagājuša nedēļas sākumā.
220.lv - Sliktas kvalitātes produkts, slikts serviss
Viņi pārdod nekvalitatīvas preces ar defektiem. Nopirkām no tiem velosipēdu ar līkiem riteņiem un cauru riteni. Komentāri par sliktu preču kvalitāti tiek dzēsti. Un viņi pat nevar paskaidrot, kāpēc komentārs tika dzēsts. Šī nav pirmā reize, kad mums ir problēmas ar šo uzņēmumu. Pēdējo reizi pasūtījām no viņiem. Viņi nemēģina palīdzēt atrisināt problēmu.
220.lv - Nekvalitatīvas preces
Pārdod austiņas par gandrīz 25€ ar mono skaņu kas jau bez tā ka viens un tas pats pa abām ausīm skan kā no mucas, viss no lētākās plastmasas kas droš vien noplīsīs pēc dažām nedēļām lietošanas, radio funkcija pilnīgi disfunkcionāla nevienu staciju neķer atnāca ar vienas auss plastmasas daļu atnākušu vaļā, atgriezt nevar jo 'higiēnas prece', droši vien iepirktas no alibaba pa 2-3€ gabalā, normāls bizness, atstāju atsauksmi veikala atsauksmju sistēmā, protams neuzrādās, un gandrīz droši netik...
220.lv - Tika piegādāta nepareiza prece
Pasūtiju uz māmiņdienu krūzi “Mamma: nozīme” atnāca krūze ar citu dizainu “#Mammu dzīve”, šī nav pirmā reize, kad ir bijusi šāda situācija, cerēju, ka varbūt uzņēmums mācās no savām kļūdām!
220.lv - Обман, плохой сервис
Заказ по интернету 28896983 на 220.lv заказ ждал почти месяц, получил не полный заказ, один предмет был убран (он и сейчас есть в продаже) один товар не тот что заказывал (пусковые провода 600а мощности. Получили 400а.) писал [slēpt]@220.lv 5 раз! Полный игнор ни какого ответа. Написал отзыв про провода что не те, не опубликовали, написано что это не по правилам у них такой коментaрий.. Мне 50 лет и я такого отношения к клиентам есче не видел. Это худший из худших магазинов что я встречал в своей жизни!
220.lv - Tiek piegādāta neatbilstoša prece un atsauksme par to tiek noraidīta kā neatbilstoša noteikumiem.
Tika veikta preces iegāde no 220.lv, iegādājos arduino uno komplektu. Prece pienāca laicīgi taču atnākusī prece neatbilst pasūtītās preces attēlam. Sazinājos e-pastā par šo un vienīgais ko man piedāvā ir veikt preces atgriešanu, nevis atgriež naudu par veikto pasūtījumu. Pēc preces saņemšanas pievienoju 1 Zvaigznes atsauksmi, kurā tika pievienoti attēli ar saņemto preci, kura redzami atšķīrās no pasūtītās. Viss tika aprakstīts komentārā un pievienots arī tas ka prece bija redzami slikta...
220.lv - Nekvalitatīva prece, bezdarbība no portāla puses
Https://220.lv/lv/apgerbi-apavi-aksesuari/aksesuari-sievietem-un-viriesiem/rotas...⇄ iegādājos izsmalcinātajo gredzenu, kas izgatavots no augstākās kvalitātes s925 sudraba, kas nepilnu divu mēnešu laikā pārvērtās par to, kas redzams fotogrāfijā. Nepietiek nekaunības pat uz gredzena iespiest provi. Vērsos pie 220.lv ar pretenziju, kura netiek risināta, aibildinoties ar standarta tekstu, ka sazināsimies, noskaidrosim un...
220.lv - Krāpšana
Iegādājāmies elektrisko cepeškrāsni, kura gar plīts durvīm laiž garām karstu tvaiku, kausējot plastmasas detaļas un plīts iekšpuse, pēc vairāku mēnešu Ilgas karsēšanas un tīrīšanas, vēljoprojām spēcīgi smird pēc indīgām ražošanas izejvielām/plastmasas. Sazinoties ar 220.lv un izklāstot problēmu, viņu darbinieks vienkārši nometa telefonu. Zvanot otrreiz un trešo reiz saņēmu piedāvājumu izsaukt meistaru, kas noklausoties problēmu, pašsaprotami, nav risinājums situācijai, vai sazināties ar 220.lv...