Adrese: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Tālrunis: | +371 6724 4220 |
Darba laiks: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Interneta veikali |
Sociālie tīkli: |
220.lv - Sūdzības un atsauksmes
220.lv - Lietošanas instrukcija
Jau vairākkārt esmu saskāries ar to, ka 220.lv tirgo preci bez lietošanas instrukcijas valsts valodā, vai vel jautrāk, kad visi uzraksti uz veļas mašīnas vadības paneļa ir poļu valodā.
220.lv - Preču atgriešana - neiespējamā misija
Pasūtīju 220.lv preci, taču izrādījās, ka man neder izmērs, un biju jau rēķinājusies par iespējamu preču atgriešanu, kas ir iespējama visiem interneta pirkumiem.
Vēlējos noformēt atgriešanu, nospiežot 220.lv mājas lapā uz atgriešanu, ielādējās PDF fails ar uzņēmuma nosaukumu un adresi, un rakstīts, ka prece jāatgriež tieši pārdevējam, un tas esot kaut kāds Shumee Polijā,
Zvanīju uz 220.lv klientu apkalpošanu, lai precizētu detaļas, kā tieši jānoformē atgriešana, jo netiek piedāvāta ne...
220.lv - Slikts serviss
30.01 pasūtīju bērnam dāvanu 220.lv internet veikalā. Precei bija norādīts ātrā piegāde super tad jau laicīgi saņemšu!
Piegāde bija noradīta 03.02 kad pienāk "saņemšanas "diena nekādu ziņu, zvanu uz veikalu, Saka ka prece kavēsies, būs 05.02 protams saprotu, gadās ok pagaidīšu.
Pienāk kārtējā "saņemšanas" diena un atkal nekā. Atkal zvanu uz veikalu, atkal pārliek piegādi, tagad prece būs 07.02, negribīgi, bet samierinos.
Pienāk ilgi gaidītā "saņemšanas" diena un atkal tas pats! Neviens mani...
220.lv - Pircēju maldināšana
14.02. Veicu pasūtījumu - vēlējos nopirkt konservus kaķim.
Piegāde tika apstiprināta 19.02.2025
vienreiz pārcēla - uz 25.02.2025, šodien saņemu e-pastu, ka atkal pārcelta piegāde uz 10.03.2025
kaut mājaslapā šiem produktiem joprojām ir norādes - izņemt rīt un ātra piegāde.
220.lv - Pircēju maldināšana
14.02.25. Pasūtīju ziemas jakas par kopējo summu 594.83 €, pasūtījuma nr. 35865776. Ar plānoto piegādi 20.02.25.
Dažas dienas pirms noteiktā piegādes datuma saņēmu e-pastu, ka piegāde tiek pārcelta uz 26.02. Zvanīju uz 220.lv klientu apkalpošanas tālruni, lai precizētu kavēšanas iemeslus un vairāk uzzinātu par problēmu, jo ir samaksāta arī paliela naudas summa. Konsultante atbildēja, ka daļa no pasūtījuma kavējas un tādēļ nevarot atsūtīt. Precizējot un skaidrojot situāciju, viņa atzina, ka 2...
220.lv - Slikts serviss, maldināšana
Tātad pasūtīju preci (matu fēnu) 08.01.25, kura Cena bija 89.00 eiro. Pasūtījuma numurs: 35141299. Prece atnāca diezgan ātri, prece bija atnākusi tik sliktā kvalitātē, un vēl pie tam tik lielu cenu. Vienkārši drausmīga kvalitāte, pat neriskēju preci slēgt iekšā. 11.01.25 prece tika nogādāta atpakaļ uz krasta ielu 52 (220.lv) veikalu. Nogaidīju 14 darba dienas! Nauda netika atgriezta. 01.02.25 rakstīju 220.lv uz e-pastu, uz ko viņi man atbildēja ka gaida aktu no pārdevēja, un tuvākajā laikā...
220.lv - Klientu maldināšana
Jāatzīst, ka pirmo reizi dzīvē saskaros ar šādu gadījumu.
Lai gan biju dzirdējusi, ka no 220.lv pasūtītās preces ne vienmēr nonāk pie pircēja, tomēr nolēmu riskēt. Diemžēl, šķiet, esmu saskarušies ar degradētu uzņēmumu un nekompetentiem klientu apkalpošanas speciālistiem.
Decembra sākumā pasūtījām dīvānu, un piegādes datums tika pārcelts jau trīs reizes. Tas vēl būtu saprotams – svētku laiks, dažādas aizķeršanās. Taču saziņa ar klientu centru ir pilnīgi bezjēdzīga. Mūsu gadījumā tie ir trī...
220.lv - Slikts serviss, krāpšana
🛋 02.10.2024 pasūtīju mēbeļu komplektu asgard 3+1 (€886.00) no 220.lv. Tajā ietilpst dīvāns un klubkrēsls. Kā jau pierasts ar šo veikalu, piegāde aizkavējās par mēnesi, un nekādu informāciju par kavēšanos no viņiem nesaņēmu. Beidzot 19.11.2024 prece tika piegādāta.
❌ kvalitāte? Briesmīga.
Pēc mazāk nekā mēneša lietošanas klubkrēslam (14.12.2024) atlūza parocenis, jo tas bija piestiprināts ar pilnīgi neatbilstošām skrūvēm.
Dīvāns sāka čīkstēt, un tā paroceņos parādījās spraugas. Arī auduma...
220.lv - Slikts serviss, naudas atgriešana
Biju iegādājies elektronikas preci 500€ vērtībā.
Viss bija kārtībā līdz sapratu ka precei ir tehniskie defekti. Līgumā rakstīts, ka 14, dienu laikā varu preci atgriezt, ar naudas atmaksu. Tā arī izdarīju, devos pāri Latvijai uz 220lv veikalu. Preci pieņēma un deva ziņu ka 14 dienu laikā nauda tiks atgriezta kontā.
Ir pagājis mēnesis no tās dienas, nauda nav atgriezta, nekāda ziņa netiek dota, kad zvanu vai nu neviens nepaceļ, vai liek gaidīt ilgāk, nepasniedzot precīzāku informāciju.
220.lv - Slikts serviss, bojāta prece
Novembra beigās veicu pasūtījumu – kaķu gultiņu. Piegādes termiņš bija 16. Decembris, taču paciņu nesaņēmu. Lai noskaidrotu situāciju, zvanīju 220.lv vairākkārt, un vienīgā atbilde bija – sūtījums nodots omniva. Kad 2. Janvārī sazinājos ar omniva, viņi informēja, ka paciņa bijusi pārāk liela un gaida norādījumus no 220.
Lai šo procesu paātrinātu, zvanīju abām pusēm vismaz piecas reizes. Beigās, 16. Janvārī, pēc ilgstošas gaidīšanas, satikos ar kurjeru pusceļā, jo viņam nepietika laika...
220.lv - Nekvalitatīvas mēbeles un nepieņemama attieksme no uzņēmuma
Mēbeļu komplekts Asgard-Kronos 19 / Jungle 32 – nekvalitatīvas mēbeles un nepieņemama attieksme no uzņēmuma
2024 gada 2. oktobrī iegādājāmies dīvāna un klubkrēsla komplektu, kas ar gandrīz mēneša nokavēšanos tika piegādāts 19. novembrī. Diemžēl jau pirmajos lietošanas mēnešos nācās pārliecināties, ka kvalitāte ir ārkārtīgi zema.
Dīvāns jau pēc divām nedēļām sāka izrādīt pretestību lietošanai – atira diegi, un sēžot tas izdeva nepatīkamas skaņas.
Klubkrēsls salūza vēl ātrāk – pēc nepilna...
220.lv - Ilga piegāde, naudas atgriešana
Iepriekš nekad nebija problēmu ar šo interneta veikalu, vienmēr biju apmierināta, līdz šo gad, pasūtīju vairākus pasūtījumus, daži atnāca laikā, tā kā bija norādīts, citi turpretim 2 kavējās, ik pa 2 dienām tika sūtīta ziņa par kavējumu, nervi jau vairs neizturēja viens pasūtījums bija par 135€ otrs gan mazāks 26€ bet tomēr tā arī ir nauda, viens dārgākais atnāca ar kavēšanos un 3epastiem par to ka kavēsies, otru vēl joprojām gaidīju, līdz vairs nenāca epasti ne kas, datums pie pasūtījumiem vēl...
220.lv - Slikts serviss
Piegādes laiks tiek mainīts katru reizi kad jābūt piegādei. Un tā notiek jau diezgan pasen. Atbildes uz jautājumiem nesniedz. Attieksme pret klientu - slikta. Neiesaku 220.lv. Neizmantojiet šo internetveikalu.
220.lv - Vilšanās i-veikala kvalitātē
Pēdējā laikā esmu piedzīvojis lielu vilšanos gan veicot pirkumus, gan meklējot sev interesējošās preces...
Apskatot atsevišķus pircējus, pamanīju, ka tie lielākoties ir ķīniešu pārdevēji... Ļoti Ilgas piegādes, reālais peigādes laiks atšķiras kā minimums par 1 nedēļu, cits rekords - līdz pat 2.5 nedēļām...
Otrs... Meklējot preces tik daudz preču ir nepareizās kategorijās, nepareizi aprakstītas (neprecīzi vai maldinoši apraksti) ... Faktiski meklējot vienu preci konkrētā preču kategorijā...
220.lv - Piegāde
2x esmu pēc kārtas ceicis pasūtījumu, un vienam jau 3 mēnesi pagājuši un neesmu saņēmis otram ir 3 nedēļas! Man pēc 3 mēnešiem sen jau nav vajadzīgs sūtījums
220.lv - Slikts serviss
Preci nepiegādā, pārliek piegādēs dienas.
Šausmīgs serviss!
Preci nesagaidīju
220.lv - Плохой сервис
Заказ 35588281
сделал заказ 2025.01.30 должен был получить на следующий день в пакомат оmniva. Сегодня 02.10 посылки нет! Написал в palīdzība, ответа ждал 5дней! Ответили что посылка не поместилась в пакомат. Вы представляете что за шарашкино контора! Они даже не знают размер почтового ящика пакомата и в итоге как бы получается что виноват то я что не помещается посылка. Я не знаю надо смеяться или плакать от 220.lv.
В итоге хочу сказать что на данный момент это один из самых худших интернет...
220.lv - Neaizstāj pircējus
Не защищают своих покупателей.
Вернул новую технику в магазин на гарантийный ремонт. Магазин (220.lv) направил ее на ремонт ремонтникам, с которыми у них договор. Те, как всегда, заняты и работают по шаблону. Заглянул, увидел, починил, но накосячил.
А, главное, - где-то, что-то слышал (в youtube?) , и на основании этого ахунна постановил, что более гарантия не продолжается.
Я принес домой, включил и... Косяки (пару) вылезли. Пришлось еще отдать на гарантийный ремонт.
Ан нет! Мудрый гудвин...
220.lv - slikts serviss
Уже очень много лет была клиентом 220.lv и всё меня устраивало и сервисс и обслуживание. Но в этом году я столкнулась с каким то кошмаром. Заказала чехол для планшета, в поисковике ввела все данные что мне нужно, мне выдало много всяких разных чехлов. Ранее такого небыло если ищу чехол для самсунга, мне и показывалисьб всякие разные но не те что и скала. Из-за небольшой невнимательности заказала не тот чехол, когда получила констатировала свою ошибку и сразу обратилась в 220.lv. И тут начался...
220.lv - обман
220.lv – худший сервис, с которым я сталкивался
Я заказал стиральную машину 19.01.2025, и на сайте было указано, что товар поступит на склад 24.02.2025. Этот срок меня устраивал, так как я остался без стиральной машины. Однако 20.02 мне сообщили, что поставка задерживается до 31.02. А сегодня, 31.02, я получаю новое сообщение – теперь ожидаемая дата прибытия уже 14.03.
Я выбрал этот магазин именно из-за заявленного срока доставки, но вместо помощи получаю лишь отговорки и бесконечные...