Atrisināta220.lv - Naudas atmaksa
220.lv - naudas atmaksa pasūtījums nr.29471329 (preces pieņemšanas-nodošanas akta nr.613281) .16.05.2023. Prece tika atgriezta 220.lv biroja krasta iela 52 (nebija lietota) , bet nauda joprojām nav atgriezta. Uz e-pastu nekādu informāciju nesaņēmu, pa telefonu solīja 14 dienu laika, bet tas bija pagājuša pagājušajā mēnesi un atbildi kāpēc nevar atkgriezt naudu nesaņemu nekādu skaidru atbildi ,bet pagāja jau gandrīz mēnesis .
Labdien, Sabrina22!
Vēlamies atvainoties par sagādātājām neērtībām un nepatīkamo iepirkšanās pieredzi.
Vēlamies vērst Jūsu uzmanību, ka 220.lv strādā kā tirdzniecības platforma, kas sevī apvieno vairāk nekā 4000 dažādu pārdevēju. Preces pārdevējs nav Sabiedrība (220.lv), bet cita persona – Ovolt (turpmāk – Pārdevējs). Sabiedrība ar Pārdevēju ir noslēgusi Pārdevēja līgumu, uz kura pamata Sabiedrība, būdama pakalpojuma sniedzējs, sniedz pakalpojumu Pārdevējam – ļauj Pārdevējam piedāvāt un pārdot preces klientiem līgumā norādītajās tīmekļvietnēs. Sabiedrība nav klientu un Pārdevēja starpnieks un šādus pakalpojumus nesniedz, Sabiedrība tikai nodrošina platformu, kas paredzēta darījumu veikšanai (kā tirdzniecības centra telpu iznomātājs tirdzniecības centrā strādājošiem veikaliem). Tikai Pārdevējs nosaka savu pārdodamo preču aprakstus, cenas, veic likumos noteiktos Pārdevēja pienākumus attiecībā pret klientu, ir atbildīgs par Preces kvalitāti, oriģinalitāti, garantiju utt.
Sabiedrība sazinājas ar Preces Pārdevēju, lai precizētu situāciju, kādēļ klientma tiek kavēta naudas atgriešana. Preces Pārdecējs Ovolt ir apstiprinājis naudas atgriešanu un nauda Jūsu konta tikts atgriezta tuvāko dienu laikā.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
220.lv
Kadeļ neesmu saņēmusi nekādu e-pastu ar apstiprinājumu ka ,būs naudas atgriešana ?
Komentāri (1)
Gani viņus rokā, arī tikko atgriezu peci, pagāja nedēļa nauda atnāca viss ok