Adrese: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Tālrunis: | +371 6724 4220 |
Darba laiks: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Interneta veikali |
Sociālie tīkli: |
220.lv - Sūdzības un atsauksmes
220.lv - Atteikuma tiesības!!!!
Iegādājos skrejceliņu izjauktā veidā.Vīrs salika, kā pamācībā norādīts, visas skrūves maksimāli savilka, bet līdz stabilam rezultātam tā arī netikām. Sazvanījos ar 220.lv un noskaidroju, ka varu atteikties. Preci jau vairāk kā mēnesi atpakaļ esmu nogādājusi 220.lv bet naudas kā nav, tā nav! Totāli krāpnieki!
220.lv - Bojājums
Nopirku Elektolux cepeškrāni, paldies visiem,kas preci piegādāja ātri un laipni.Saņēmu preci un problēmas ,instrukcija un lietošanas pamācība nepilnīga. Sāku pamatojoties uz instrukciju izmēģināt preci,pa durvīm noplūst tvaiki ,sānu malas sakarst ,ka roku pielikt nevar. Nosūtīju atteikuma veidlapu. Saņēmu atbildi,ka nedrīkstēju preci darbināt. Iznāk ,ka man bija jāuzmin par bojāto preci,vai 14 dienas skatīties uz to un domāt...
220.lv - Atvērts iepakojums, detaļu trūkums
Tātad, pasūtiju toletes podu 90 eiro vērtībā 220.lv veikalā.Kurjers atveda viss ir ok, kad nolēmu to uzstādīt atvēru iepakojumu, tajā bija vel mazāks iepakojums, bet jau atvērts, bija neliels kārtīgs izgriezums, kurā trūkst 2 detaļu. Uzrakstiju 220.lv, sacīja, ka 2 darba dienu laikā sazināsies ar mani, pakāja piecas dienas neviens ar mani tā un nesazinākās, nācās pirkt papildus trūkstošas detaļas. Uzliku podu, darbs bija uz beigām un pamaniju ka tr;ukst vel vienas detaļas. Vairs no ''si veikala neko nepasūtīšu.
220.lv - Slikts serviss
Pirms 2 nedēļām pasūtīju 4 ziemas riepas līzingā - Lateko. Vēl joprojām gaidu piegaidi. Mūždien kādas atrunas, kāpēc nav piegādāts. Pazuduši dokumenti utt. Pat muļķim ir saprotams, ka ziemas riepas masīnai vajag tagad, nevis pēc mēneša. Ļoti slikts serviss. Ja ir problēmas, tad, es domāju, ka normāls uzņēmums pats informēs klientu - pircēju par problēmām. Bet es zvanu un zvanu. uzņēmums pat neuzskata par vajadzīgu atzvanīt. Neiesaku šo internetveikalu nevienam.
220.lv - Плохой сервис.
Не рекомендую покупать товары в интернет магазине 220.lv. Купила у них аэрогрил Adler 6304, которая работала через раз, то она включается, то не включается, если одну партию продуктов приготовит,то вторую партию она уже не включается. Написала 23.01.17 претензию, чтобы вернули деньги или обменяли на какой-нибудь другой товар. Сегодня 31.01.17 и мне никто так и не ответил. До этого покупала у них пылесос и газонокосилку, товар доставили вовремя и то, что заказывала, и в принципе была довольна...
Atrisināta220.lv - slikts serviss,bojajums
Labdien! Iegādājos gultu 220.lv, kad viņu vajadzēja salikt, jau pirmajā posma radās problēma, jo vienai no detaļam bija nepareizi izurbti caurumi, protams to var salabot arī pašu spēkiem, bet ta ka es pērku preci, protams kā vēlos lai viss butu kvalitatīvs. Piezvanīju uz 220.lv, konsultants pateica kā vajadzētu atsūtīt bildes uz kurām problēma būtu saskatāmā, ko es protams uzreiz izdarīju. Tālāk sakās, neviens nezvana, jo ja pats nepiezvanīsi, vari gaidit kaut visu mūžu, konsultantes neko...
220.lv - Pārdod telefonus ar defektiem
Esiet uzmanīgi, iepērkoties veikalā 220.lv it sevišķi iegādājoties telefona aparātus. Situācija: uz Ziemassvētkiem iegādājos dāvanā mammai telefonu. Pirmā kļūda: saņemot aparātu, pat prātā neienāca, ka uz vietas ir jāpārbauda aparāts, konkrēti SIM karti ielikt un pārbaudīt vai strādā. Uzdāvināju dāvanu un nepatīkams pārsteigums: aparāts neredz SIM karti. Otrais pārsteigums: garantijā, bez ekspertīzes uzreiz tiekam apvainoti, ka esam pašu sabojājuši aparātu, tas nozīmē garantijas nekādas un bez maksas netiks novērsts trūkums. Esat uzmanīgi un moži. Šoreiz pircējam nav piedāvāti pat kompromisi!
220.lv - 220.lv sliktais serviss
Vēlējos izmantot "it kā"bezprocentu līzingu un piegādi kā visur sludina. Aizpildīt pieteikumu nav iespējams, jo rāda "kļūdas", kuras nav. Rakstīju uz viņu e-pastu - adresātam nav aizgājis meils. Velti tērēts laiks un vilšanās. Rākošā dienā zvanu. Darbinieki absolūti neienteresēti un nezinoši. neviens pat neatzvana.Visas problēmas tiekot risinātas 2 dienu laikā. Ha- kad akcija būs beigusies. Paldies, ceru nekad ar šo kantori nesaistīties.
Atrisināta220.lv - Slikta piegāde, slikta apkalpošana (pa telefonu)
06.01.17 iegādājos 220.lv televizoru SAMSUNG un atmiņas karti KINGSTONE, apmaksāju ar internet bankas palīdzību. Piegādes veids- ar kurjeru uz mājas adresi(Salaspils nov. Saulkalne). Piegādes datums bij rakstīts 09.01.17. Preces piegāde netika veikta. Zvanīju pajautāt kas notika- sakarīgu atbildi tā arī nedzirdēju kāpēc kavējas piegāde. Operātors teica rakstīs loģistikai. 10.01 nekas nemainījās, klusums. Zvanu atkal- šoreiz kaut vai pateica ka pasūtijumu iepakoja gaida kamēr kurjers paņems un...
220.lv - Krāpšana.
Nu kā nav kauna??? Cik mammiņas vēl tika apmānītas? Neklusēšu par tādu bezkaunību un bezatbildību,lai visi redz. Kauns bija bērnam dāvināt!!!!Bija pasūtīta autotrase Hot Wheels, bija apraksts kas ietilpst komplektā,bet atnāca pavisam cits komplekts,kas neatbilst norādītajam,nedz bildēm nedz aprakstītam.Kauns,kauns,kauns. 220.lv par vienu klientu mazāk. Neiesaku.
220.lv - Slikts piegādes serviss
Preci pasūtīju ceturtdien līdz plkst.12. Pasūtījuma laikā tika uzrakstīts, ka preci varēšu saņemt piektdien pēc plkst.13 LP nodaļā, ar ko protams arī rēķinājos, jo prece tika sūtīta kā dāvana uz attiecīgu datumu. Prece nebija piegādāta ne piektdien, ne arī sestdien! Piezvanīju sestdien uz internetveikalu, lai noskaidrot kur tad ir pasūtīta prece un, vai ir iespējams aizbraukt pakaļ, ja šodien to nepiegādās LP nodaļā? Uz ko saņēmu atbildi, ka viņi nezin kāpēc notikusi tāda aizkavēšanas ar preci...
www.220.lv - slikts serviss, nekompetenti konsultanti, slikta ttieksme pret patērētāju
Labdien, vēlos vērst Jūsu uzmanību par inernetveikala 220.lv attieksmi pret patērētājiem. Ceru ka ar Jums nekas tamlīdzīgs nekad neatkārtosies, taču izvēli atstāju Jūsu pašu ziņā. Telefona numurus atļāvos nepubliskot par cik tas ir pretrunā ar likumdošanu, taču lai visiem būtu skaidrs zemāk atrodas sūdzība, kuru nosūtīju veikalam 220.lv ar visu problēmas izklāstu. Paldies. Arī pasūtījuma numurs ir redzams sūdzībā . Labvakar, rakstu Jums, jo attieksme no Jūsu kā pārdevēja puses pret patērētāju...
www.220.lv - 220.lv-krāpnieki
Смешные ребята. Воровали бы по крупному, а то 5Е, ну не солидно :) История такая - заказал товар, оплатил доставку. Ничего не доставили, звоню - говорят на складе. Еду, забираю на складе. Звоню в 220.lv , культурно разговариваю - ребята, я оплатил доставку, потратился на бенз от Плявниеков до Саркандаугавы, что не близко, потратил свое рабочее время, спрашиваю - мелочь, но как-то не солидно. В качестве компенсации закидывают мне на счет 5е виртуальных денег, ну молодцы, претензии сняты. Сейчас...
220.lv - Slikts serviss
Kopš 7. decembra cenšos saņemt savu pasūtījumu. Vispirms izādās, ka preces vairs nav ne noliktavā, ne pie piegādātāja. Pēc tam Jūs aizmirsāt pievienot vajadzīgos dokumentus pasūtijumam un DPD vienkārši nevar man neko piegādāt. Un kā ķirsītis kūkai, beigās, kad piedāvāju pati uz Daugavgrīvas ielu pakaļ pasūtījumam, klientu servisā paziņo: "Piedodiet, sakarā ar to, ka prece tiek atgriezta no DPD noliktavas, mēs anulēsim Jūsu pasūtījumu!". Izrādās, ka nav neviena atbildīgā un visi vadītāju...
220.lv - Serviss šausmas
Mobilais telefons 2 mēnešus jau garantijas remontā un vēl viņi nevar pateikt,kad būs gatavs!!!!Pēdēja iepirkšanās reize pie viņiem!!!Saņemt informāciju no viņiem par telefona neesamību var tikai zvanot viņiem,nevis kā sola viņi piezvanīšot.Gribētos uzzināt,kas tas par mistisku servisu tur ir,jo zūd ticamība gan 220.lv gan viņu mistiskajam servisam!
220.lv - BOJĀJUMS
Iegādājāmies bērnam makvīna radio vadāmo mašīnu kā Ziemassvētku dāvanu. rezultātā neskatoties uz to, ka mašīnā un pultī kopā bija jāievieto 11 baterejas, tā tomēr nestrādāja. Nez kā justos justos Jūsu 4 gadus vecais bērns nesaņemot funkcionējošu auto. Mūsējos bēdās nolaida plecus un aizgāja spēlēt datora spēles. par laimi, tētis bija tik gudrs un aizgāja uz RIMI nopirkt dēlam dāvanu, kura reāli strādāja. Izsaku mega nopēlumu par to, ka netiek pārbaudīta prece pirms pārdošanas un sabojāti svētki bērnam.
220.lv - Obman
Заказала на 220.lvподарочные карты руководству от коллектива. 20 заказала 22 должна была получить.в итоге 22.12 заказ анулировали деньги обещали вернуть только после 3 дней праздника... в течении 5 рабочих дней .тоесть 2 января.кау быть деньши чужие ни подарка ни денег на новый.вот и поздравили... деаочки телефон начальства не дают. Хоть карты и оплочены новый заказ не оформляют что бы их получить хотя бы 27... вот подстава.в последний раз я заказываю через этот магазин.второй раз и уже наелась как коллегам в глаза смотреть...
220.lv - Krāpšanās, slikts servis
11.12.2016. pasūtiju preci, kopā 4 dažādas. 12.12.2016. saņēmu e pastu ka sākta pasūtījuma izpildīšana un jau 13. decembrī ka prece nodota kurjeram. 14.12.2016. zvana kurjers ka prece ir atvesta. Man par pārsteigumu no visa pasūtījuma tikai 1 prece. Nākošajā dienā zvanu uz 220, kur man apgalvo ka tā var būt un visu pārējo saņemšu līdz 16.12.2016 - bet nekā. Zvaniju gan 16, 19, 21, un 22 decembrī bet konkrētu atbildi kur ir prece, un kad saņemšu nedod, un sola ka problēmu risinās un man atzvanīs- tikai neviens neliekas nezinis. NEIEPĒRKATIES ŠAJĀ VEIKALĀ NEKAD.
220.lv - Krāpj cilvēkus pirms Ziemassvētkiem
Ситуация банальная, вероятно я не первый и самое грустное не последний человек кого обманывает реклама 220lv. Купила товар дочке в подарок 19 декабря. Товар свыше 50 евро. Забрать товар указала на статоиле. Мне пришло подтверждение что товар можно забрать 27 числа. Сегодня мне звонят, я подняла трубку на том конце скидывают, сразу же получаю сообщение с этого же номера (вероятно автоматическая рассылка) - Здравствуйте, пытались с вами созвониться да к сожелению не успешно :) . Ну и в кратце -...
220.lv - Slikts serviss
15.11.2016. veicu pasūtījumu interneta veikalā 220.lv, 6.12.2016. saņēmu īsziņu, ka pasutījums nodots kurjerdienestam un 1-2 darba dienu laikā tiks veikta piegāde. Kad nedēļas laikā nesaņēmu nekādu ziņu zvanīju uz klientu centru, kur man paskaidroja, ka piegāde kavējas, bet tagad viss kārtībā un piegādātas tiks preces tuvākajā laikā. Piedāvāju pati aizbraukt pakaļ, uz ko man tiks sniegta atbilde, ka, ja nodots kurjerdienestam tad jāgaida piegāde neko nevar izdarīt. Pēc pāris dienām zvanīju...