220.lv - Brāķētai precei neatgriež naudu
Preces pasūtījuma numurs: 4889238
Vecmāmiņa pasūtīja pusautomātisko veļasmašīnu.
21.08.2017. - tika piegādāta pasūtītā prece - veļasmašīna
25.08.2017. - to pirmoreiz darbinot tika konstatēts, ka tā neatbilst līgumam - laiž garām ūdeni (īsti gan nav saprotams kur, bet tas ir kaut kur no iekšpuses).
28.08.2017. - sazinoties ar 220.lv telefoniski tika teikts, ka prece ir pašiem jānogādā uz servisu pārbaudei.
29.08.2017. - atkārtori sazinoties un ar 220.lv pārstājiem un norādot uz PTA likuma 28.panta 9.punktu par to, ka prece ir smakāka kā 10.kg saņēmu informāciju, ka kurjers to paņems.
30.08.2017. - prece tika nodota kurjeram ar iesniegumu (atbilstoši 220.lv operatora ieteikumam) - skatīt pielikumā.
Šobrīd 220.lv pārstāvji vairākkārt sazinoties norādā, ka precei ir mehāniski bojājumi un tā netiks labota un nauda netiks atgriezta. Taču atsakās izskaidrot kādi tieši ir bojājumi sakot, ka rakstīts esot Lietuviski. Pirms nodošanas kurjeram veļasmašīna tika nofotografēta un tai nebija nekādu bojājumu.
Pēdējā informācija no 220.lv puses ir, ka ir mehānisks bojājums kaut kādā šļūtenē veļasmašīnas iekšpusē - līdz ar to viņi neremontē un naudu neatgriež.
Šobrīd mēģinu kārtot šo caur PTAC. Nevienam neiesaku 220.lv, jo arī paziņu lokā ir daudz vīlušos cilvēku - sākot ar preces neatbilstību līdz tam, ka saka vienu bet parakstīt iedod citu papīru. Esiet uzmanīgi, ja ko parakstāt vai nododat uz garantiju.
Paldies par ziņu. Nodevām informāciju tālāk atbildīgajai personai, lai noskaidrotu kāpēc radās problēmas ar pasūtīto preci un pēc iespējas ātrāk to atrisinātu.
Nu forši... pēc šī raksta saņēmu slēdzienu lietuviešu valodā (daļēji arī angliski). Bez attēliem un citiem paskaidrojumiem... vienkārši "mechanical demage to intestine, warranty do not apply"
220.lv komentēja, ka nodeva informāciju tālāk izskatīšanai.
Kaut kā šo galīgi neizjūtu.
Uz 4.10.2017. jautājumu joprojām neesmu saņēmis atbildes lai gan tās tiek solītas 2 darba dienu laikā.
Cien. 220.lv:
Tādēļ atkārtoti lūdzu izskaidrot - vai ekspertīzes slēdzienā ir norādes uz to kā radies attiecīgais defekts. Vai tā ir klienta vaina, rūpniecības brāķis vai arī problēma radusies transportēšanas brīdi (ko veica 220.lv.). Ja šī ir klienta vaina - kas ir jāizdara nepareizi (neatbilstoši instrukcijām), lai rastos šāds defekts.
Komentārā pievienoju aktu - varbūt kāds var komentēt... varbūt tajā tiešām viss ir pateikts.
Komentāri (4)
intestine :D
Šādi izskatās akts ko saņēmu no servisa. Varbūt kāds var nokomentēt... varbūt tajā tiešām viss ir pateikts.
Jā, daudziem paziņām ir nācies vilties iepērkoties 220.lv. Preces bieži atnāk savādākas kā pasūtīts, preces informācija mājaslapā ir maldinoša, atsauksmes dzēš, naudu atgriezt negrib... Vārdu sakot, Nr. 1 šmurguļu kantoris Latvijā, ko derētu izkratīt. Ceru, ka PTAC spēs palīdzēt, ja vien 220.lv viņiem nedod aploksnē tā pat kā mobilo operatoru kompānijas.
Pēc sūdzības PTAC nauda tika athriezta vairs neko nejautājot. Tā kā silti iesaku pēc pirmā atteikuma uzreiz rakstīt PTAC caur latvija.lv.