www.sudzibas.lv 220.lv Brāķētai precei neatgriež naudu

220.lv - Brāķētai precei neatgriež naudu

Preces pasūtījuma numurs: 4889238

Vecmāmiņa pasūtīja pusautomātisko veļasmašīnu.
21.08.2017. - tika piegādāta pasūtītā prece - veļasmašīna
25.08.2017. - to pirmoreiz darbinot tika konstatēts, ka tā neatbilst līgumam - laiž garām ūdeni (īsti gan nav saprotams kur, bet tas ir kaut kur no iekšpuses).
28.08.2017. - sazinoties ar 220.lv telefoniski tika teikts, ka prece ir pašiem jānogādā uz servisu pārbaudei.
29.08.2017. - atkārtori sazinoties un ar 220.lv pārstājiem un norādot uz PTA likuma 28.panta 9.punktu par to, ka prece ir smakāka kā 10.kg saņēmu informāciju, ka kurjers to paņems.
30.08.2017. - prece tika nodota kurjeram ar iesniegumu (atbilstoši 220.lv operatora ieteikumam) - skatīt pielikumā.
Šobrīd 220.lv pārstāvji vairākkārt sazinoties norādā, ka precei ir mehāniski bojājumi un tā netiks labota un nauda netiks atgriezta. Taču atsakās izskaidrot kādi tieši ir bojājumi sakot, ka rakstīts esot Lietuviski. Pirms nodošanas kurjeram veļasmašīna tika nofotografēta un tai nebija nekādu bojājumu.

Pēdējā informācija no 220.lv puses ir, ka ir mehānisks bojājums kaut kādā šļūtenē veļasmašīnas iekšpusē - līdz ar to viņi neremontē un naudu neatgriež.

Šobrīd mēģinu kārtot šo caur PTAC. Nevienam neiesaku 220.lv, jo arī paziņu lokā ir daudz vīlušos cilvēku - sākot ar preces neatbilstību līdz tam, ka saka vienu bet parakstīt iedod citu papīru. Esiet uzmanīgi, ja ko parakstāt vai nododat uz garantiju.

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 04.10.2017

Paldies par ziņu. Nodevām informāciju tālāk atbildīgajai personai, lai noskaidrotu kāpēc radās problēmas ar pasūtīto preci un pēc iespējas ātrāk to atrisinātu.

Papildināts Bizes97 04.10.2017

Nu forši... pēc šī raksta saņēmu slēdzienu lietuviešu valodā (daļēji arī angliski). Bez attēliem un citiem paskaidrojumiem... vienkārši "mechanical demage to intestine, warranty do not apply"

Papildināts Bizes97 08.10.2017

220.lv komentēja, ka nodeva informāciju tālāk izskatīšanai.
Kaut kā šo galīgi neizjūtu.
Uz 4.10.2017. jautājumu joprojām neesmu saņēmis atbildes lai gan tās tiek solītas 2 darba dienu laikā.

Cien. 220.lv:
Tādēļ atkārtoti lūdzu izskaidrot - vai ekspertīzes slēdzienā ir norādes uz to kā radies attiecīgais defekts. Vai tā ir klienta vaina, rūpniecības brāķis vai arī problēma radusies transportēšanas brīdi (ko veica 220.lv.). Ja šī ir klienta vaina - kas ir jāizdara nepareizi (neatbilstoši instrukcijām), lai rastos šāds defekts.

Papildināts Bizes97 08.10.2017

Komentārā pievienoju aktu - varbūt kāds var komentēt... varbūt tajā tiešām viss ir pateikts.

B

Komentāri (4)

C critical thinker 04.10.2017

intestine :D

B Bizes97 08.10.2017

Šādi izskatās akts ko saņēmu no servisa. Varbūt kāds var nokomentēt... varbūt tajā tiešām viss ir pateikts.

P PTDzM 22.11.2017

Jā, daudziem paziņām ir nācies vilties iepērkoties 220.lv. Preces bieži atnāk savādākas kā pasūtīts, preces informācija mājaslapā ir maldinoša, atsauksmes dzēš, naudu atgriezt negrib... Vārdu sakot, Nr. 1 šmurguļu kantoris Latvijā, ko derētu izkratīt. Ceru, ka PTAC spēs palīdzēt, ja vien 220.lv viņiem nedod aploksnē tā pat kā mobilo operatoru kompānijas.

B Bizes97 22.11.2017

Pēc sūdzības PTAC nauda tika athriezta vairs neko nejautājot. Tā kā silti iesaku pēc pirmā atteikuma uzreiz rakstīt PTAC caur latvija.lv.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes