www.sudzibas.lv 220.lv Slikts serviss, nepilna komplektācija, slikta komunikācija

220.lv - Slikts serviss, nepilna komplektācija, slikta komunikācija

Tika iegādāts datorkrēsls. 12.12 pienāca pasūtījums. Liekot kopā krēslu, tika konstatēts, ka komplektā nav ritenīšu. 13.12 pārdevējam tika iesniegta sūdzība. Nedēļu tika gaidīta atbilde un tā arī netika sagaidīta. 19.12 zvanot atkārtoti, lūdz iesniegt bildi. Bilde tika iesniegta. Pāris dienas vēlāk tika saņemts zvans, ka uzņēmums esot noslogots un pēc ritenīšiem jāierodas pašiem uz daugavgrīvas ielu. Kas tā par attieksmi, ka sākotnēji tiek piegādāta brāķēta prece, bet vēl jāskrien pāri visai pilsētai, jo uzņēmums redz ir noslogots. Kauns!

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 22.12.2017

Labdien!

Lai varētu sniegt komentāru par šo situāciju, lūgums atsūtīt savu pasūtījuma nr uz [email protected] vai arī šeit!
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.

interneta veikals 220.lv

A

Komentāri (1)

Priecājies, ka nebija kaut kas lielāks, kā man, par kā montāžu ir jāmaksā meistaram. Beigās izrādās nav svarīgas detaļas. Zvanu, sūtu bildes - jā nav. Jautāju kurš tagad pabeigs montāžu? Viņi var piedāvāt montieri, kam man vēl papildus jāmaksā par stundu, bet man bija pašam savs jau apmaksāts, bet viņi nejēdza iepakot. 100 punkti, lai man atsūtītu trūkstošo detaļu, tā tika no kādas kastes atkal izvilka un neatlika atpakaļ un tagad tiks piegādāts atkal nepilns komplekts kādam.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes