220.lv - Slikts serviss, nepilna komplektācija, slikta komunikācija
Tika iegādāts datorkrēsls. 12.12 pienāca pasūtījums. Liekot kopā krēslu, tika konstatēts, ka komplektā nav ritenīšu. 13.12 pārdevējam tika iesniegta sūdzība. Nedēļu tika gaidīta atbilde un tā arī netika sagaidīta. 19.12 zvanot atkārtoti, lūdz iesniegt bildi. Bilde tika iesniegta. Pāris dienas vēlāk tika saņemts zvans, ka uzņēmums esot noslogots un pēc ritenīšiem jāierodas pašiem uz daugavgrīvas ielu. Kas tā par attieksmi, ka sākotnēji tiek piegādāta brāķēta prece, bet vēl jāskrien pāri visai pilsētai, jo uzņēmums redz ir noslogots. Kauns!
Labdien!
Lai varētu sniegt komentāru par šo situāciju, lūgums atsūtīt savu pasūtījuma nr uz [email protected] vai arī šeit!
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.
interneta veikals 220.lv
Komentāri (1)
Priecājies, ka nebija kaut kas lielāks, kā man, par kā montāžu ir jāmaksā meistaram. Beigās izrādās nav svarīgas detaļas. Zvanu, sūtu bildes - jā nav. Jautāju kurš tagad pabeigs montāžu? Viņi var piedāvāt montieri, kam man vēl papildus jāmaksā par stundu, bet man bija pašam savs jau apmaksāts, bet viņi nejēdza iepakot. 100 punkti, lai man atsūtītu trūkstošo detaļu, tā tika no kādas kastes atkal izvilka un neatlika atpakaļ un tagad tiks piegādāts atkal nepilns komplekts kādam.