220.lv

PIGU Latvia SIA
Adrese: Maskavas iela 257
Rīga
Latvia - LV-1063
("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts)
Tālrunis: +371 6724 4220
Darba laiks: 9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
10:00 - 17:00
slēgts
Kategorija: Tirdzniecība  •  Interneta veikali
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

23%
Sūdzības
1049
Atrisinātas
77
Ar atbildēm
1152
Apskatīt statistiku

220.lv - Sūdzības un atsauksmes

220.lv - Krāpšana

Krāpšana 21. 04. 2016. G. Nopērku just5 telef, un atbraucot mājās konstatēju ka telefons nemaz nevar ieslēgt. Iesmērēts nestrādājošs telef. 23. 04. 2016 telef smainīju, un diemžēl pret tādu pašu nestrādajušo. Man atgrieza naudu, bet protams, ka neviens nekompensēs zaudēto laiku un ceļa izdevumus. 20. 05. 2016 tomēr ar trešo piegajienu, bet talrunīti pasūtu, protams jau citu modeli. Pasūtot preci, tālrunītim bija līdzi bonusiņš, auto lādētajs, kurš diemžēl netika izsniegts. Protams, 220.lv šajā jautājuma...

220.lv - krapšana ,slikts serviss

krapšana ,slikts serviss saskāros ar vienaldzibu pret klientu velmēm veikalā 220.. . velejos iegadaties vairakus guļammaisus jo bija ar atlaidi . vienkārši tāpat lai būtu . atnāca uz emailu ka viss pasutits un jagaida tikai datums kura sanjemt preci,shoreiz izdomaju ka pa celjam centra aizieshu tiem pakalj pats ... atklajās beigās ka viņiem ir tikai viens guļammais un protams tas man nav vajadzigs bet viņu velme bija padarit mani par vainigu un likt tomer pirkt to vienu guljammaisu no vinjiem un samierinaties :) .. ljoti nepieklajigi cilveki kuri nerespekte klientu velmes..

www.220.lv - Ļoti nekvalitatīva prece.

Ļoti nekvalitatīva prece. Labdien! 1.augustā tika pasūtīta sekcija: http://220.lv/lv/mebeles-un-interjers/viesistabas-mebeles/sekcijas/sekcija-barat... Sekcijas kvalitāte ir drausmīga. Visi dēļi knapi turās, īsumā sakot plaukti "šķidri", jo visa konstrukcija ir uz tapām + trūkst stiprinājuma detaļas un neizveidoti caurumi tapām (tas saucās, izdarīsi pati). Vietā, kur aizverās sekcijas durvis, ir lielas šķirbas, kas ir radušās no tā, ka ir nekvalitatīvi dēļi, kas neturas kopā. Mēbeles ir nestabilas, šūpoja...

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Настоятельно не рекомендую заказывать в данном интернет-магазине, который позиционирует себя как №1 интернет магазин в Латвии (такое „звание” на официальном сайте магазина). В начале августа заказали бытовую технику для новой квартиры (стиральную машину, микроволновую печь, холодильник). Холодильника не было на складе, из-за этого товар должны были доставить 24 августа. Звоним 23-его числа узнать, всё ли в порядке, будет ли товар, нам ответили, что будет. Наступает 24 августа, ни звонка, звоним...

220.lv - Плохой сервис

Плохой сервис Телефон LG сдала в ремонт 05.июля 2016г.по гарантии, срок ремонта закончился 05.08.2016 .информации никакой нет, сама звонила, но операторы только обещают дать ответ однако нет никаких [slēpt]@,звонки/.Для кого информируют о записи телефонных звонков не понятно!!! Всеравно ничего не делается зато реклама приходит чётко.БЕЗОБРАЗИЕ!!!!!!!!!

220.lv - Обман

Обман Приобрел на сайсте 220.lv вытяжку. На сайте была заявлена производительность: 420 куб. м/ч, но при детальном изучении инструкции, которая была на польском(!), выяснилось, что максимальная производительность 150 куб. м.ч. уверен, многие не углубляются в инструкции, и таким образом их обманывают так, как меня. Внимательно читайте инструкции.

220.lv - Krāpšana

Krāpšana Labdien! Si gada sakuma jūsu veikala pirku visu nepieciešamo 3 istabu dziv. Iekārtošanai. Mēneša laika dziv bija jābut pilnīga kartība. Neskaitamas pakas nāca katru dienu ...Tika veikti ari pēdējie remonta darbi. Pie sis situācijas nebija iespējams uzreiz parbaudit paku saturu. Turklāt pasūtījumi tika sadalīti uz vairākām piegādes reizem. Kad remonts bija pabeigts un katra lieta stāveja sava vieta, atklāju ka pietrūkst stāvlampa technolux cosmo s. Vērtība 135 eiro. Pasūtījuma nr. 2991136...

220.lv - Pagaidām nelaipna apkalpošana, bet tad jau redzēs

Pagaidām nelaipna apkalpošana, bet tad jau redzēs Pirms 13 dienām nopirku jauno Samsung S7 edge. Taču - nomainot screen saver uz gaišāku, pamanīju melno plankumiņu ekrāna augšējādaļā. Pārmeklējot internetā (piemēram, šeit http://forums.androidcentral.com/samsung-galaxy-s7-edge/668466-ugly-black-spot-e... sapratu, ka tā ir diezgan izplatīta kaite šiem telefoniem, par ko civilizētajā valstī uzreiz iedod jaunu telefonu vai nomaina ekrānu. Taču, tā kā vēl nebija 14 dienas pagājušas, nolēmu izmantot savas atteikuma tiesības - kurš nu...

220.lv - slikts serviss

slikts serviss Gribēju nopirkt telefonu līzingā!Aizpildīju visu vajadzīgo informāciju un gaidīju atbildi.Nākamajā dienā zvanīja 220.lv darbinieks,bet uzreiz nevarēju atbildēt,atzvanīju pēc 20min.,lika nosūtīt konta izrakstu līdz plkst.16:00 pretējā gadījuma pasūtījums tiks anulēts,izdarīju to pēc sarunas 30min laikā,apmēram 12:30 viss tikai jau nosūtīts.Nākamjā dienā skatos,ka atteikts pasūtījums,pamanīju to e-pastā,nolēmu piezzvanīt un noskaidrot kas par lietu! Sāka teikt,ka nav saņēmuši bankas izdruku...

220.lv - slikts serviss

slikts serviss Mani neapmierina 220.lv piesolītā bezmaksas piegāde. Operators teica, ka kurjers varot piegādāt preci darba dienās no 11-17, konkrētu piegādes laiku nevarot noteikt, tikai dienas pirmo vai otro pusi. Kas tas par klientiem nedraudzīgu piegādes servisu! Vai man jāņem brīvdiena, jāsēž mājās un visu dienu jāgaida kurjers, sviests! Priekš strādājošiem cilvēkiem šis i-veikals nav domāts.

220.lv - bojāta prece

bojāta prece Pasūtīju 220.lv pannu- kad atvēru kasti, biju nepatīkami pārsteigta- pannas viena mala bija deformēta? Savā naivajā prātā odomāju, ka 220.lv, rūpējoties par savu reputāciju, atvedīs vietā citu pannu........tika paziņots, ka kurjers ieradīsies no 11-17 un s varēšu atdot brāķa pannu (es strādāju līdz 17 un nevaru darba laikā krāmēties ar savām lietām), ja nevarot, lai tad vedot uz viņu biroju vai sūtot pa pastu (par pasta izdevumiem jāmaksā man). Tad, kad panna kurjeram būs atdota, 220 lems, vai...

220.lv - Krāpšana

Krāpšana Brīdinu nevienu neko neiegādāties veikalā 220.lv !! Nopirku tur putekļusūcēju robotu, atverot kasti konstatēju, ka viņš nav jauns, bet kāds jau viņu ir lietojis un viņš ir no garantijas remonta (uzlīmīte), nebija pults, detaļas nebija maisiņos, ritentiņš nobraukts, filtrs netīrs utt. Neviens uz e-pastiem neatbild. Uzmanieties!!

220.lv - netika piegadata prece slikts serviss

netika piegadata prece slikts serviss Labdien, nedēlas sākumā, pirmdienā es piezvanīju uz 220.lv piedāvāto kontakta telefona numuru, kur ar mani laipni aprunājās un pieņēma pasūtījumu, un atsūtīja SMS, ka prece tiks piegādāta 1-2 dienu laikā. Nākošā dienā man piezvanīja, un tika noteikts laiks, kad prece tiks piegādāta. Nogaidīju visu dienu, bet prece netika piegādāta. Otrā dienā zvanīju uz 220.lv kontakta numuru, kur man teica, lai zvanot kurjeriem, jo tā esot nodota viņiem un atsūtīja preces pasūtījuma numuru. Piezvanīju...

220.lv - Viltojums

Viltojums Pasūtīju tualetes ūdeni http://220.lv/lv/smarzas/viriesu_smarzas/tualetes-udens-hugo-boss-boss-selection... tikai pilnīgu šņagu pat marķējums ne tūvu oriģinālam.Neiesaku šo firmu!Un pagājušas jau 2ned. nekādu emociju no veikala 220.lv

220.lv - Ужасный сервис

Ужасный сервис И так начнём!!!Заказала я мужу в подарок ,настольный теннис ,за две недели☝️спросила у тел.оператора будет ли все во время ,4 июля день рождение т.к.мы уезжали и я оставила тел.свекрови чтобы она приняла заказ ,пока нас не было и вот мы с мужем возвращаемся ,и стоит его мечта(настольный теннис)!!!это я надеялась что так будет!!!В итоге мы возвращаемся ,5 июля☝️☝☝а заказа нет????Я звоню т спрашиваю где мой заказ ?на что мне отвечают что 220.lv ни при чем т.к.они заказ отдали курьеру ,извините я...

220.lv - Krāpšana

Krāpšana Sulu spiede PROFI COOK AE 1002 garantijas atteikums. Pirms nepilniem 3 gadiem šis veikals mani smagi apkrāpa! Biju nopircis konkrēto sulu spiedi! Spiedu ābolus un sulu spiede ātri noklājās! Garantijas remontā visu vainu uzvēla man, kaut spiedu sulu un neko vairāk! Pēc tam man tēvs uzdāvināja Stoller sulu spiedi un tā strādā godam!

220.lv - Negodiba

Negodiba Es nopirku internet veikala 220.lv bernu skapis. Kad sakam skatities detalas, konstantejam ka skapis jau bija lietot, jo bija ne tirs , sasist, ne originala iepakojuma. Piezvaniju uz veikalu, man teica lai es atsutu bildes uz e mailu. Es to izdariju. Man adbildeja lai es pati iepakoju skapis un kurjiers savaks to, un kad vini sanems to nekvalitativu prece, atsutis man labo skapi. Jau pagaja ne dela atbildes ne sanemu, zvanu. Kad bus prece? Man teisa 4 augusta. Es atbildeju ka gribu naudu...

220.lv - Ņirgāšanās!!!

Ņirgāšanās!!! Arī es piebiedrojos to pircēju kategorijai, kas vairs nekad neiepirksies šajā veikalā. Stāsts tāds - jūnija vidū interneta veikalā iegādājāmies TV, pēc dienām 5 saņēmām ziņu, ka TV var saņemt Daugavgrīvas ielā. Pirms Jāņiem aizbraucām pakaļ TV, mājās likām kopā un konstatējām, ka TV nav iespējams uzstādīt, jo komplektācijā ieliktas divas vienādas (vienas puses) kājiņās. Sazinājos ar veikalu - tā kā prece ir pietiekoši liela, varot braukt pakaļ kurjers, pirms tam vēl bija uz e-pastu jānosūta...

Eleptiskais trenažieris - Nekvalitatīva prece

Nekvalitatīva prece Nopirku eliptisko trenažieri Hammer Ellyptech ct3 - 146 eiro, 17. Jūnijā atveda...Viss it kā labi, atveda ātri un bez maksas...Bet jau 7 jūlijā...Par manu lielo pārsegumu ar blīkšķi salūza...Konstatējam ka siksna ir lupatās...Galīgās driskās...Trenažieris ir domāts līdz 100kg...Man ir mazliet vairāk kā 70...Domājiet paši, kā tagad man ir, atkal jājauc viņš ārā, jānes no 5 stāva zemē...Jāaicina cilvēks kas to izdarīs protams par samaksu, viņi gan solīja atbraukt savākt ar kurjeru...Tad bū...

220.lv - Nekvalitatīva un bojāta prece

Nekvalitatīva un bojāta prece Piegādā duškabīni ar saplēstu sеiklu - to veiksmīgi apmainīja pret jaunu. Saliekot duškabīni kopā un sākot lietot, izrādās vannai ir defekts. Bojātajai virsmai nav emaljas pārklājuma un ir sūce. Paldies par kvalitatīvu preci!

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes