Adrese: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Tālrunis: | +371 6724 4220 |
Darba laiks: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Interneta veikali |
Sociālie tīkli: |
220.lv - Sūdzības un atsauksmes
220.lv - Pasūtijums nepilnīgs
05.10.2017 saņēmu pasūtijumu 5031899 ,bet tas nav pilnīgs.Pasūtiju 2 gb kapu lukturus ar kātu 90 cm,bet saņēmu 2gb kapu lukturus bez statīviem .Tie netika iekļauti pasūtījumā. Pasta nodaļā mani informēja, ka saņemts viens neliels iepakojums, kurā bija tikai 2 lukturi ar neiekļautiem statīviem.
220.lv - Brāķētai precei neatgriež naudu
Preces pasūtījuma numurs: 4889238 Vecmāmiņa pasūtīja pusautomātisko veļasmašīnu. 21.08.2017. - tika piegādāta pasūtītā prece - veļasmašīna 25.08.2017. - to pirmoreiz darbinot tika konstatēts, ka tā neatbilst līgumam - laiž garām ūdeni (īsti gan nav saprotams kur, bet tas ir kaut kur no iekšpuses). 28.08.2017. - sazinoties ar 220.lv telefoniski tika teikts, ka prece ir pašiem jānogādā uz servisu pārbaudei. 29.08.2017. - atkārtori sazinoties un ar 220.lv pārstājiem un norādot uz PTA likuma...
220.lv - Slikts serviss
Pasūtījam preci 15.maijā, pasūtījuma nr.4578785, sańēmam tikai 26.jūnijā! Mūsu pasūtījumam bija nepietiekamas detałas, rakstījam, zvanījam 220.lv, operatore teica ka ir uzrakstīta vēstule piegādātājam, bet uz 02/08/2017 atbildi par mūsu problēmu neseńēmam. Kādi vińam ir piegādātaji, ja mēnešā laikā nevar dod atbildi? 14.08 sańēmu vēstuli no 220.lv ka vēl nav atbildes no peigādātaja. Interanti gan! 18.08 operatore piezvanīja, paprasa lai aizsūtījam vińiem bildes ar nepietiekamam detałam, 20.08...
220.lv Pigu latvija - Brāķis
Tika pasūtīta dušas kabīne-saņēmu kabīni bez instrukcijas, pēc nairākiem zvaniem uz e-pastu saņēmu salikšanas instrukciju, bet no citas duškabīnes, kas neatbilst dotajai uz ko man tika dots skaidrojums, ka dotajai kabīnei instrukcijas nav! montāžas laikā konstatēju, ka sānu stikli ir apdauzīti, aizmugurējās sienas saskrāpēts tonējums, ūdens regulācijas krāns tek, kā arī vidējā stāvoklī atduras pret regulējamo slēdzi, kas neļauj vidējo stāvokli atvērt līdz galam. nebūtu pretenziju, ja dotā...
220.lv - Viltvārži un krāpnieki... un dīvaina pārpilnība.
Ar reklāmām pieskandinājuši teju visu medijus, tad "Zibens", tad "Trakais", tad vēl nezin kas. Pārliecinājāmies nupat kā zibens un trakais strādā...Pasūtījām preci, saņēmām rēķinu, kur skaidri un gaiši ir norādīts, ka piegāde ir 0 EUR (piesakot pasūtījumu arī bija norādīts, ka piegāde ir bezmaksas -"kārtējā akcija". Apmaksa 65,99 eur pēc rēķina (skat.pielikumā )tika nekavējoties veikta internetbankā).Piegādes dienā, 220.lv kontā parādās kautkāds dīvains paziņojums, ka rēķina summa ir samaksāta...
220.lv - Tautas maldināšana
Patstāvīgi tiek reklamēta grandioza preču atlaižu akcija. Tas notiek gada griezuma. Kā cenas nemainās, tā nemainās. Jau oto gadu. Nevajag maldināt tautu. Nekādas akcijas nenotiek. Sakārtojiet savu mārketinga sistēmu. Veikals zaudēs pēdējos pircējus. Tā nerīkst rīkoties. Noliktas izzakšana, par lielu naudu? Murgs, un nekas interesants.
220.lv - Neatgriež naudu par jauno preci ar brāķi!
Otra tējkanna, pēc kārtas ar brāķi! Pirmo pasūtīju caur internetu, mājās pārbaudīju, neuzvārija ūdeni. Aivedu uz ofisu, man izsniedza papīrus,Ka apmainīt uz citu tējkannu,ar pemaksu vai bez. Pasūtīju citu tējkannu Philips,ar piemaksu. 18.09.2017 saņēmu Pastā, pārbaudījām, 1 reizi uzvarijas it ka normāli , 2 reize isledzu,aizgāju darīt mājas darbus, kad atnacu virtuvē, tējkanna joprojām vārīja ūdeni (bija pilna tējkanna, puse ūdens izvārijās). 21.09.2017 uzrakstīju ienegumu par nauda...
www.220.lv - Krāpšana
Pasūtīju ārējās uzlādes akumulatoru Powerbank Esperanza. Paspēju izmantot tikai vienu reizi, līdz tas vairs nedarbojās. Telefonu uzlādēja 2% un akumulators izslēdzās. Mēģināju uzlādēt to, bet slēdzot iekšā nekas nenotiek. No šī internetveikala vairs noteikti neko nepasūtīšu.
220.lv - Nav noradīts preces pilnais nosaukums
Pasūtīju maciņu priekš sava telefona HUAWEI P9 lite. Saņemot to, izrādās ka viņš ir domāts HUAWEI P9 lite 2017 gada modelim. Majaslapā nekur nav minēts ka tas ir 2017 gada modelim. Uzrakstīju 220.lv komandai. Manas vēstules tiek ignorētas. Pirmo reizi saskaros ar ko šādu iepērkoties tur.
Veikals 220.lv Veikals Nr 1 Latvija - Klientu krāpšana
Labdien! Sodien 28 julija, pec 5 darbadienu ilgas gaidisanas.. Neskaitamiem telefona zvaniem un skaidrosanas, kur tad palikusi manis pasutita prece no si "veikala nr 1 latvija", beidzot sanemu to. Piebildisu ka dalu no sutitas preces, sanemu 25 julija, pasutitais tepikis gan neatbilda rakstam un krasai, bet labi to neatbilstibu apedu. Izpakojot pasutito kapucino idukcijas kaninu, konstateju acimredzamas lietosanas pazimes un neskaitamus sikus nobrazumus uz tas. Klientu apkalposanas specialisti...
SIA PIGU Latvia /220.lv - Neatbilstošas preces pārdošana, klienta atšūšana
Pirkts tika HP laptops. Pēc apraksta jābūt 500GB cietajam diskam. Pēc iegādes tika ieinstalēts Windows, kas uzrādīja, ka pieejamā vieta ir ~262GB. Tas nozīmē, ka laptopam ir 320GB cietais disks. Reāli ~298/97Gb ir piejamā brīvā vieta, jo 1mb = 1024kb. Tātad ar Windows instalāciju tā arī varētu būt. Labi, sazinājos ar 220.lv 28.06. Pēc vairākiem atgādinājumiem, ka neesmu saņēmis atbildi, atncāca uz e-pastu, ka, lai atsūtu pierādījumus, ko arī izdarīju - foto ar laptopa rādījumiem, svītru kodu...
220.lv - Nedēļam ilgi atliek piegādes termiņu
Pasūtīju duškabīni ša gada 12 jūnijā. Līdz šim bridim nesu to saņēmusi. Ka pienāk saņemšanas diena atsuta isziņu jau ar citu piegādes laiku. Tagad man sola atvest 2 augusta. Vai tas ir normāli? Kur ir garantija, kad saņemšu 2 augusta? Pasūtījuma nebij rakstīts, kad prece nav noliktava. Un bus jāgaida mēnešiem. Cilvēku manīšana.
220.lv - Slikts serviss
Pasutiju uz lizingu , viesistabas iekartu . Pec pus stundas man atzvanija un apstiprinaja manu pierasijumu . Ka ari paeica kad ridien ieradisies kurjers no plk 8- 18.00 laika posma . Lai gatavoju dokumentus kredita liguma parakstisanai u.t.t. Nakamaja diena , es no darba atbrivojos lai sagaiditu kurjeru , bet ta ari nesagaidu . Dodos neapmierinata gulet, un tad nakamaja diena gaidu (sodien un atkal nesagaidu ), nu tad jau rit jabut. Nekas pagaidisu , bet kas ta par attieksmi . un...
220.lv - Krapshana
Par kadam originalam smarzham iet runa?Uz kastites rakstits made in UK,bet stripu kods Italijas,un kastite neatbilst pilniba originalam iepakojumam.Kapec jamana cilveki?!varetu labak uzreiz bridinat cilvekus,ka tas ir labs pakaljdarinajums.Karteja vilshanas par sho interneta veikalu!
220.lv - Krāpšana!!!
Šodien pasūtīju sev vēlamās lietas,veicu uzreiz apmaksu 70eur, bet tad sāk zvanīt un teikt,ka tā prece,kuru es vēlējos nav pieejama, ka naudu atgriezīs nedēļas laikā! Un tagad man rodas jautājums,kāpēc man ir jāgaida nauda par to,ka viņiem nav savesta kārtībā ' mājaslapa? Mani brīdināja nesaistīties ar šo internetveikalu - bet es neticēju. Pirmā pieredze ar šo internetveikalu - ļoti rūgta - un vairāk uz neko tādu neparakstīšos!
Atrisināta220.lv - Slikts serviss
Atnāca pasūtījums, precīzāk, kaķu būris uz pasta nodaļu, taču tam nebija manis iepriekš izvēlētā krāsa - rozā, bet gan zila. Zvanīju uz 220.lv klientu apkalpošanas tālruni. Sieviete man laipni atbildēja, ka manā gadījumā ir jāraksta vēstule uz e-pastu [slēpt]@220.lv ar manu sūdzību un jānosūta preces attēli, kur skaidri redzams, ka precei nav atbilstošā krāsa. Aizsūtīju vēstuli uz šo norādīto epasta adresi, uzrakstīju, ka preces krāsa neatbilst tai, ko pasūtīju un nosūtīju attēlus. Atnāca...
220.lv - Atsūtīta lietota prece
Pasūtīju no 220.lv putekļusūcēju Vileda Relax. Atverot iepakojumu, konstatēju,ka prece bijusi lietota.Izskats bija neglīts, iepakojums sabojāts, Tajā pašājā dienā nosūtīju šo preci atpakaļ, izmantojot 14 dienu atteikuma tiesības, jo par 200 eur lietot jau lietotu precī negribu! Kad tie saņēma atpakaļ preci ar manu atteikuma iesniegumu, piezvanīja 220.lv darbiniece un apgalvojusi ,ka es atgriežu jau lietotu preci. Mēģināju paskaidrot,ka tādu esmu saņēmusi , bet viņa apgalvojusi to pašu,ka e...
220.lv - slikts serviss
Jau laicīgi bērnam uz jubileju pasūtīju internetā preci ar piegādi Omniva pakomātā. Vispirms jau fakts, ka uz ĶEKAVU un Rimi A7 kurjers uz pakomātu neved, bet labi nolēmu , ka paņemšu Rīgā. Otrdienas rītā pienāk SMS, ka varu izņemt savu paku un minēts durvju kods, bet prieki sākās, gad ierados pie pakomāta, kur kods nedarbojas. Sazvanījos ar Omniva un man paziņoja, ka diemžēl kurjers nevarēja paku iebāzt skapītī un aizveda to nezinu kur, bet solīja man piezvanīt otrā dienā. Protams lieki minēt...
220.lv - Плохой сервис, некомпетентные работники, отсутствие детали в товаре
Мною был заказан и получен пылесос arnica hydra, но когда я попыталась его собрать возникли проблемы с колесиками они упорно выпадали из отверстий и никак не хотели фиксироваться что и не удивительно ведь диметр железного основания колеса был меньше диаметра отверстия. Я решила позвонить и узнать как они фиксируются вразумительного ответа от операторов я не получила, мне прислали только инструкцию от другого пылесоса и каждый раз отвечали что все должно держаться! Все это продолжалось дней пять...
220.lv - Pasūtījuma neizpildīšana un neinformēšana
Jau otro reizi pusgada laikā nākas sūdzēties par šo sasodīto iestādi! Veicām pasūtījumu( spilveni + batuta aizsargtīkls) spilveni atnāca 3 darba dienu laikā kā ir teikts mājaslapā, bet Batuta tīkls neatnāca! uz ko no šīs iestādes nekādas reakcijas- mēs zvanījām katru dienu, citu pat divas reizes dienā(kas ilga 5 dienas) un uz ko neviens neko nevar atbildēt, jo mājaslapā uzrādās, ka pasūtījums izpildīts! 6. vai 7. zvana reizē man beidzot atbildēja kaut cik zinoša persona, ka pasūtījums ir...