220.lv

PIGU Latvia SIA
Adrese: Maskavas iela 257
Rīga
Latvia - LV-1063
("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts)
Tālrunis: +371 6724 4220
Darba laiks: 9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
10:00 - 17:00
slēgts
Kategorija: Tirdzniecība  •  Interneta veikali
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

23%
Sūdzības
1036
Atrisinātas
76
Ar atbildēm
1143
Apskatīt statistiku

220.lv - Sūdzības un atsauksmes

220.lv - Krapshana

Krapshana Par kadam originalam smarzham iet runa?Uz kastites rakstits made in UK,bet stripu kods Italijas,un kastite neatbilst pilniba originalam iepakojumam.Kapec jamana cilveki?!varetu labak uzreiz bridinat cilvekus,ka tas ir labs pakaljdarinajums.Karteja vilshanas par sho interneta veikalu!

220.lv - Krāpšana!!!

Krāpšana!!! Šodien pasūtīju sev vēlamās lietas,veicu uzreiz apmaksu 70eur, bet tad sāk zvanīt un teikt,ka tā prece,kuru es vēlējos nav pieejama, ka naudu atgriezīs nedēļas laikā! Un tagad man rodas jautājums,kāpēc man ir jāgaida nauda par to,ka viņiem nav savesta kārtībā ' mājaslapa? Mani brīdināja nesaistīties ar šo internetveikalu - bet es neticēju. Pirmā pieredze ar šo internetveikalu - ļoti rūgta - un vairāk uz neko tādu neparakstīšos!

Atrisināta220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Atnāca pasūtījums, precīzāk, kaķu būris uz pasta nodaļu, taču tam nebija manis iepriekš izvēlētā krāsa - rozā, bet gan zila. Zvanīju uz 220.lv klientu apkalpošanas tālruni. Sieviete man laipni atbildēja, ka manā gadījumā ir jāraksta vēstule uz e-pastu [slēpt]@220.lv ar manu sūdzību un jānosūta preces attēli, kur skaidri redzams, ka precei nav atbilstošā krāsa. Aizsūtīju vēstuli uz šo norādīto epasta adresi, uzrakstīju, ka preces krāsa neatbilst tai, ko pasūtīju un nosūtīju attēlus. Atnāca...

L Luīze 20 03.07.2017
Komentāri 7 Dzīvnieki

220.lv - Atsūtīta lietota prece

Atsūtīta lietota prece Pasūtīju no 220.lv putekļusūcēju Vileda Relax. Atverot iepakojumu, konstatēju,ka prece bijusi lietota.Izskats bija neglīts, iepakojums sabojāts, Tajā pašājā dienā nosūtīju šo preci atpakaļ, izmantojot 14 dienu atteikuma tiesības, jo par 200 eur lietot jau lietotu precī negribu! Kad tie saņēma atpakaļ preci ar manu atteikuma iesniegumu, piezvanīja 220.lv darbiniece un apgalvojusi ,ka es atgriežu jau lietotu preci. Mēģināju paskaidrot,ka tādu esmu saņēmusi , bet viņa apgalvojusi to pašu,ka e...

220.lv - slikts serviss

slikts serviss Jau laicīgi bērnam uz jubileju pasūtīju internetā preci ar piegādi Omniva pakomātā. Vispirms jau fakts, ka uz ĶEKAVU un Rimi A7 kurjers uz pakomātu neved, bet labi nolēmu , ka paņemšu Rīgā. Otrdienas rītā pienāk SMS, ka varu izņemt savu paku un minēts durvju kods, bet prieki sākās, gad ierados pie pakomāta, kur kods nedarbojas. Sazvanījos ar Omniva un man paziņoja, ka diemžēl kurjers nevarēja paku iebāzt skapītī un aizveda to nezinu kur, bet solīja man piezvanīt otrā dienā. Protams lieki minēt...

220.lv - Плохой сервис, некомпетентные работники, отсутствие детали в товаре

Плохой сервис, некомпетентные работники, отсутствие детали в товаре Мною был заказан и получен пылесос arnica hydra, но когда я попыталась его собрать возникли проблемы с колесиками они упорно выпадали из отверстий и никак не хотели фиксироваться что и не удивительно ведь диметр железного основания колеса был меньше диаметра отверстия. Я решила позвонить и узнать как они фиксируются вразумительного ответа от операторов я не получила, мне прислали только инструкцию от другого пылесоса и каждый раз отвечали что все должно держаться! Все это продолжалось дней пять...

220.lv - Pasūtījuma neizpildīšana un neinformēšana

Pasūtījuma neizpildīšana un neinformēšana Jau otro reizi pusgada laikā nākas sūdzēties par šo sasodīto iestādi! Veicām pasūtījumu( spilveni + batuta aizsargtīkls) spilveni atnāca 3 darba dienu laikā kā ir teikts mājaslapā, bet Batuta tīkls neatnāca! uz ko no šīs iestādes nekādas reakcijas- mēs zvanījām katru dienu, citu pat divas reizes dienā(kas ilga 5 dienas) un uz ko neviens neko nevar atbildēt, jo mājaslapā uzrādās, ka pasūtījums izpildīts! 6. vai 7. zvana reizē man beidzot atbildēja kaut cik zinoša persona, ka pasūtījums ir...

S Saiva 01.06.2017
Komentāri 0 Pakalpojumi

220.lv - Apmāns

Apmāns Labdien, saskāros ar problēmu kad vēlējos iegādāties leduskapi, atradu leduskapi internetveikalā 220.lv, kur bij teikts kad ja atrodu tieši tādu pašu preci lētāk, kad var iekopēt linku un viņi piedāvās lētāk! Respektīvi reklamē sevi kad pie viņiem ir vislētāk un vislabāk! Kautgan tiklīdz es biju aizsūtījis šo te linku, viņi šai preces cenai pielika vēl 20 eiro klāt un uz manu nosūtīto linku ar adresi, kur šī prece bij lētāka atbildēja ar to ka šī adrese kuru es aizsūtīju neesot starp 50...

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Хочу рассказать об "отличном" сервисе интернет магазина 220.lv. Сделала заказ 24.04.17 с доставкой на дом. Через 2 недели получила сообщение, что заказ передан в курьерскую службу и в течении 1-2 дня будет доставлен. Я прождала 2 недели, никто не позвонил и ничего доставил. Стала звонить выяснять, а мне говорят, ваш заказ вернулся и был анулировани! Никакой вразумительной причины, почему так произошло, не сказали! Удивительно, какая безответсвенность Иневнимание к покупателям во время такой высокой конкуренции!

220.lv - Neatbilst pasūtītajam

Neatbilst pasūtītajam Pasūtīju mobilo telefonu. Atnāca ātrāk, kā bija solīts, kas priecēja. Atverot vaļā iepakojumu, secināju, ka telefons ir citā krāsa, kas būtu štrunts, bet lādētājs ir paredzēts Anglijas kontaktam un pats lādētājs ir tāds neuzticams. Man ir aizdomas, ka telefons varētu būt Ķīnas lētais variants, pats telefons ir ok, bet lādētāja kvalitāte ir apšaubāma. Zvanīju klientu apkalpošanas dienestam, meitene dikti jauka bija, bet es izteicu velmi samainīt angļu kontakta lādētāju, pret normālu lādētāju...

220.lv - Slikts serviss.Pasūti šodien saņem rīt mūsu noliktavā.

Slikts serviss.Pasūti šodien saņem rīt mūsu noliktavā. Labvakar.Nekad neesmu sūdzējusies par pakalpojumu vai pirkumu,ja arī kautkas bija ne tā netērēju savu laiku sīkumiem,bet šoreiz gan esmu dusmīga. Pasūtiju mēbeles 220.lv 1 maijā.Mājaslapā pie mēbelēm norādīts teksts pasūti šodien 1.05 saņem mūsu ofissā 02.05 vai arī piegādāsim Jums līdz mājām 03.05.Aizpildot pieteikumu,protams,parādās jau cits datums tas ir 09.05.Pienāk 09.05 no kurjera ne ziņas,skatos mājaslapā piegāde pārcelta uz 11.05.Man par to netiek paziņots,kad zvaniju uz 220.lv stingri...

www.220.lv - Krāpšana

Krāpšana Добрый день. Купил в 220.lv планшет Asus Zen Pad 7.0 в начале февраля, не прошло и месяца, как он перестал заряжаться (при подключении зарядки, гаснет экран, устройство зависает, не заряжается)... Отнес в сервисс центр Asus (Servisa ICT). Через 2 дня приходит смс, что отремонтировали. Забра, привез домой, пользовался пока не села батарейка, включил зарядку-пробема осталась та же, ничего не поменялась. Принес еще раз, говорю все тоже самое. Приемщица блондинка, с умным видом искала 5 минут куда...

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Заказали плиту на прошлой неделе, была указана информация, что получим через два дня. Специально заказали ту которая дороже, потому что была быстрая доставка. Плита нужна была срочно. Прошло не только два дня, но и еще три, плиты до сих пор нет. В день звоню по несколько раз, ни кто нормального ответа дать не может, и переодически слышу очень "профессиональный" ответ - можите отказаться.. Я ее заказала! Она была на складе! Заказ был принят! Какого черта я должна от нее отказываться? ! Одна...

220.lv - Nesaprotama un lēna piegāde

Nesaprotama un lēna piegāde "labs serviss" godalga: ātrākā klientu apkalpošana 2016" lai piegādātu 2 nelielas preces ar omniva 220.lv izrādās vajag mēnesi. Vislaik gaidījām, tad nolēmām piezvanīt. Operatore nepārāk apmierinātā tonī izskaidroja, ka piegādes laiki esot epastā, kuru saņēmām jau pēc apmaksas. Tas esot 17 dienas. Turklāt, 17 dienas nevis no apmaksas, bet gan no laika, kad 220.lv sācis pirkuma izpildi, tad vel visas brīvdienas, svētku dienas utt. Ceram, ka pirkums vismaz tiks piegādāts dotajā datumā... Jeb...

www.220.lv - Zems servisa līmenis

Zems servisa līmenis Izcili zems serviss. Preci solīto 4dienu laikā noliktavā Daugavgrīvas ielā nenodrošināja-dienas laikā saņēmu 4versijas,ka ir atnākusi no LT, bet jāizpako, ka loģistika pie vainas un neko nezin,ka jāgaida.Plkst.16 saņēmu info,ka nebūs. Būtu informāciju saņēmusi jau no rīta, kad interējos pirmo reizi, būtu pasūtījumu anulējusi un preci pirkusi citur, bet notika maldināšana visas dienas laikā. Lūdzu individuālu pieeju, visos etapos-gan pie paūtījuma,gan vēlāk teicu,ka man neder citā dienā-, taču...

Atrisināta220.lv - Smaržas ir spirts pudelītēs

Smaržas ir spirts pudelītēs Nesen iekritu vilinošajā piedāvājumā...iegādājos smaržas quture gold uz kredīta. Kad saņēmu konstatēju, ka pudelītē ir spirts.to sapratu, jo šis smaržas regulāri pērku ( šī bija jau 5tā pudelīte).tāpēc salīdzinot vecās pudelītēs smaržu ir skaidri jūtama atšķirībā. Tā man bija jau iepriekš bijis šajā pat 220.lv internet veikalā nopirktajām smaržām. Toreiz man samainija, atsūtīja jaunu iepakojumu un tad bija ne spirts.un nu šoreiz atkal SPIRTS.turpmāk tur vairs nepirkšu smaržas un citiem arī iesaku padomāt pirms to darīt.

220.lv - Krāpšanas,slikts serviss, negodīga tirgošana

Krāpšanas,slikts serviss, negodīga tirgošana 21 marta saņemu pasūti] īto preci no internet veikala 220.lv man pasūtīto preci, vakara konstatēju ka alkotesteris nedarbojas. Turklāt precei klāt nebija ne garantijas talona ne tulkojuma lv valoda, tika lietuvas valoda rakstīta lapa, varētu būt alkotestera kalibrēšana. Nākošajā diena pa pastu nosutu preci atpakaļ uz 220.lv 29 marta man uz epastu atsuta lietošanas instrukciju lv valoda. Šodien 16 aprili zvanu uz 220.lv lai painteresētos kas un ka, man rupji atbild operatore vārda Diana ka...

220.lv - Krāpšana

Krāpšana Saņemot preci, iesaiņojumā nav atrodama salikšanas instrukcija latviski. Telefoniskā sarunā veikala 220.lv pārstāve piedāvā lietošanas pamācību latviski nosūtīt e-pastā. Telefona saruna notika 2017. G. 11. Aprīlī plkst. 13.12. Šobrīd ir plkst 18.12 - atbildes nav.

220.lv - Nekvalitātīva prece. Nedod 14 dienu likumīgās atteikuma tiesības!!!

Nekvalitātīva prece. Nedod 14 dienu likumīgās atteikuma tiesības!!! Tika atsūtīta visdrīzāk jau lietota-planšetdators (varbūt jau kas bija atteicies) prece. Par to liecināja ārējais izskats .14 dienu atteikuma tiesības veikals ignorēja. Aizsūtīju, bet tie deva atbildi, ka pati esmu planšētdatoru sasitusi.Teicu,ka esmu zvanījusi PTAC, bet tie par to pat klausīties negrib. Servisā strādā sieviete, kura uzvedas slikti pret klientiem. Negodīga darbība! Esmu griezusies PTAC. Ceru, ka palīdzēs.

I Inta 29.03.2017
Komentāri 2 Tirdzniecība

220.lv - Krāpšana

Krāpšana Pasūtīju sekciju e-veikalā 220.lv par summu 135.00 un pasūtīju kurjeru , maksa par to vajadzētu būt ap 13 EUR . Kad jau uztaisīju pasūtījumu tad kurjer maksa izauga līdz pat 29.00 EUR . no kā ? ? Nezinu . Tātad nu kurjeru gaidīt jau nebija laika , izlēmu braukt uz dpd un pabrīdināju 220.lv pa telefonu . Visu sarunājām kur var preci dabūt un līdz cikiem . Atbraucu pakaļ , saņēmu preci pati bet summa bija tāda paša ar 29 EUR par kurjeru . Sazvanīju 220.lv pajautāju par summu . Uz ko man bija...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes