220.lv - Neatbild uz jautājumiem
Pieprasījumā https://www.sudzibas.lv/220lv/220lv-braketai-precei-neatgriez-naudu-c400868 veikala pārstāvji sola noskaidrot kāpēc ir radusies problēma un sola atrisināt. Pagājušas 12. dienas. un vienīgais ko saņemu atbildē e-pastā - viss jau rakstīts aktā.
Es gan tajā neatrodu atbildi uz jautājumu - kur ir mana kā klienta vaina, ka veļasmašīnas iekšpusē ir plīsusi caurule 1. lietošanas reizē (ražošanas brāķis kurjera problēma).
Pielikumā problēmas bilde un akts...
Vai šim rakstam arī būs komentārs, ka noskaidros, kur radās problēma un sazināsies?
Komentāri (2)
Ej taisnā ceļā uz PTAC. Viņi arī labu laiku šo jautājumu skatīs - kamēr saņems visas atbildes no pārdevēja.
Nezaudē veltīgi laiku uz debilu saraksti, ja droši zini, ka neesi līdis tai washmašīnā iekšā. Faktiksi jau var būt gadījumi, kad klients ir pie vainas pie šāda bojājuma - tam kā pamatojums varētu būt redzamas pazīmes tam, ka lietotājs ir jaucis vaļā veļasmašīnu, lai piekļūtu bojātajai šļaukai. Vai arī, ja bojājums ir radies nepareizas ekspluatācijas rezultātā, tad ir vērts to noskaidrot tieši ar servisu. Konkrētā slēdzienā, ko esi pievienojis, ir tikai mehāniska bojājuma konstatēšana, nekas vairāk. Reāla pamatojuma nav.
Kāds Lietuvas atzinums? Mēs atrodamies LV neviss LT, tāpēc uz PTAC skrien. Šos pad*** un uzliks sodu)