www.sudzibas.lv Balticom Cenas paaugstināšana vienpusēji mainot līgumsaistības

Balticom - Cenas paaugstināšana vienpusēji mainot līgumsaistības

Vairākas reizes ik pa diviem gadiem esmu slēgusi līgumu ar AS Balticom (vēsturiski vadošais interneta pakalpojumu sniedzējs manā adresē). Gandrīz katra līguma periodā fiksētā līgumcena tiek paaugstināta. Janvārī 2025. saņēmu kārtējo paziņojumu, ka cena atkal tiek aaugstināta, kā arī piedāvājumu izbeigt līgumsaistības, ja tas mani neapmierina. Un mani tas beidzot neapmierināja. Bet tad arī sākās spilgtākais. Pēc pietiekami ilgas atbildes zvanam gaidīšanas notika vēl ilgāka diskusija, kopējais laiks ap 40 minūtēm. Kad paskaidroju, ka apstiprinu piedāvājumu beigt līgumu, jo mani neapmierina kārtēja cenas paaugstināšana un saņemt apstiprinājumu par to rakstiski, jo neuzticos uzņēmumam, kurš neievērio līgumsaistības, darbiniece zem segvārda Sofija (uzvārdu atteicās nosaukt) sāka savu iestudējumu, neuzklausot manas atbildes, neņemot vērā to, ka iebildu par tik garu un vienmuļu vienvirziena "močīšanu" (citu vārdu šim neatrodu), jo savu lēmumu nemainīšu. Sapratu, ka mani novērtē par totālu muļķi, jo interneta pakalpojumu sniedzēja cenas paaugstināšana biedres Sofijas interpretācijā tika argumentēta ar - citi operatŗi arī ceļ cenas, - tagad viss kļūst dārgāks un - kad aiziet uz veikalu, jūs (es) taču redzat, ka maizīte un desa arī kļūst dargāka! Šo man skaidroja aptuveni 20 minūtes! Piedāvāja arī veco cenu vispirms uz diviem, tad četriem mēnešiem, tad aiziet uz ofisu un samaksāt gadu uz priekšu veco cenu... tad jau laikam cenu paaugstina tiem, kas nespēj izturēt biedres Sofijas uzmacību! Ja kas, kvalitātes kontrolei sarunas tiekot ierakstītas, ceru, ka tā, ja būs jāsūdzas PTAC. Esmu nosūtijusi AS Balticom ierakstītu veštuli ar pakalpojuma atteikuma formu, kurai pievienotas kopijas: līgums ar uzrādītu cenu 15.50 un rēķins par summu 16.50.
Ja nenem vērā līgumsaistību pārkāpumus, pakalpojuma kvalitāte ik pa laikam klibo, taču galvenais iemesls, kādēl es nevēlos vairs akceptēt cenas pieaugumu saistībā ar maizi un desu, ir neticami muļķīgie argumenti un neiedomājami netaktiskā un augstprātīgā attieksme pret klientu. Sen neesmu tik nepatīkami pazemota! (Failus nelejuplādēju, jo Balticomam tie ir nosūtīti ierakstītā vēstul, ceru, ka tas ir pietiekami, lai viņi neapgalvotu, ka tos nav saņēmuši).

07.02.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

I

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes