Adrese: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Tālrunis: | +371 6724 4220 |
Darba laiks: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Interneta veikali |
Sociālie tīkli: |
220.lv - Sūdzības un atsauksmes
220.lv - Bojājums
Sveiki, vēlos padalīties ar saviem notikumiem. Puisis labu gribēdams, pamanīja, ka Latvijas internetveikalā pārdodas tas, ko sen jau biju noskatījusies ārzemju aliexpress.com. Tuvojās mūsu gadadiena un viņš izlēma mani iepriecināt, un pasūtīja Latvijā, jo piegāde ātrāka un mazaks risks, ka atnāks bojats. Šodien saņēmu savu dāvanu un atveru. Gēli izlijuši, viss salipis, izņemt no plastmasas apkārtnes nevar, jo viss ir salipis. Protams, ka arī objekti blakus gēliem arī visi bija lipīgi un no...
220.lv - slikts serviss
Pasutiju preciIzvelejos speciali tadu preci kas atrodas noliktava,lai piegade butu pec iespejas atraka.Ta ka 220 bija akcija ar atru bezmaksas piegadi uz majam un atru pasutijuma noformesana taja pasa diena. Papildus konsultejos ar konsultantu vinju chataa par piegades ilgumu,kur teica,ka divu dienu laika jo izveleta prece ir noliktava.Pasutijumu veicu 18.datuma.Pasutijums nodots izpildei tikai nakamaja diena,lai gan viņu akcija bija ka taja pasa diena.Meilaa atraksta ka bus piegade līdz...
AtrisinātaSIA Pigu Latvija/220.lv - bojājums
Tika piegādāta bojāta prece, televizors estar led32d1t1, no interneta veikala 220. Izņemot no iepakojuma nevarēja pateikt, ka ieslēdzot ekrāns būs bojāts. Kā var novērtēt preci neapskatot, fotogrāfiju izvērtēšanai arī netiek pievērsta pietiekoša uzmanība. Veikala attieksme vienkārši neizturama. Skandina tikai vienu pantiņu-pircējs pats vainīgs-savu taisnību vari pierādīt tiesā. Piedāvāju preci aizvest pati uz veikalu izvērtēšanai. Atbilde bija-mums tāpat skaidrs nepaskatoties, jo televizoru...
220.lv - Serviss nekāds
Neiesaku nevienam, veikals strādā uz kvantitāti, nevis uz kvalitāti, viņiem neuztrauc klientu vēlmes un vajadzības. Pārāk daudz darbinieku un starpnieku, kas nevar vienoties savā starpā, lai prece tiktu piegādāta laicīgi. Pašam jāseko līdzi pasūtījumam, kas ne vienmēr ir iespējams, jo viņi kavē termiņus, neatvainojas, neceļ klausuli. Bet ja ceļ, tad nosūta tālāk pašam risināt piegādes problēmas. Galīgi neatbildīgs e-veikals.
220.lv - Slikts serviss
Drausmīga klientu apkalpošana. Zvanot uz apkalpošanas numuru uzdevu jautājumu par konkrētas preces izmēriem, teica, ka atbildi atsūtīs uz e-pastu. Pēc divām darba dienām atgādinu viņiem par savu jautājumu Live Chat, kur man atkal saka, ka atsūtīs atbildi uz e-pastu, jo redz menedžeris vēl nav atbildējis. Protams, tā arī atbildi nesagaidīju, kaut gan preces ražotāja mājaslapā visi izmēri ir uzrakstīti. Ņemot no preces ražotāja mājaslapas bildes un uzliekot tām savu ūdenszīmi "220.lv" varēja...
220.lv - slikts serviss
Pievienojos visam iepriekšējiem, jo nesaprotu, kā viņiem atļauts strādāt, un reklamēties. Jo, labu gribēdami, nopirkām multivārāmo katlu, labas firmas, par augstu cenu, jo biju pārliecināta, ka REDMOND RMC-M250, ka nevar būt brāķis, kā izrādās šeit var, tā vietā, lai atgriestu naudu, viņi man atbildēji Atcerieties! Atteikuma tiesību izmantošanas termiņā Jums ir tiesības preci lietot tiktāl ciktāl tas nepieciešams preces pārbaudei (tikpat lielā mērā, cik to varētu izdarīt pirms preces iegāde...
220.lv - Плохой сервис
Врут на каждом слове, заказанное не соответствует качеству которое они якобы гарантируют. Доставка желает лучшего. 1а намного честней. Покупала душевую кабину около 400лат. Когда пришел мастер по установке, был в шоке. Такую шарашкину контору надо прикрывать. Качество общения и выполнения услуг - 0000000самая плохая компания. Люди будьте внимательней. Бесплатный сыр только в мышеловке.
220.lv - Slikts serviss
Самый поганый сервис!!! 12 сентября купила в подарок на день рождения телефон just 5 freedomx1. Телефон получала в магазине на даугавгривас 114. Телефон вынесли в открытой упаковке, дома выяснилось, что телефон бракованный, заряжался 7!!! Часов и за 2 часа разрядился, батарея грелась, сдала в том же месте и попросила вернуть деньги, право 14 дневного отказа. Тетенька сказала, что телефон нужно проверить и проверять они его будут 15 рабочих дней, т. Е. Три недели!!! Через три недели звоню узнать...
220.lv - Nederīgas elektropreces
Pasūtīju tosteri 3in1, jau pirmajā lietošanas reizē sāka dūmot (kad uzkarsa), un jau pēc pirmajām tostermaizēm neslēdzas iekšā. Pa vairākiem gadiem pirmo reizi negatīva pieredze. (Bet par dāvanām pasūtot telefonu, arī nekad nav bijušas klāt) Vairs nesūtīsim un paziņām neieteiksim. Paldies!
Atrisināta220.lv - Krāpšana
Sekojošs pastāsts, augustā pasūtīju un apmaksāju 2 preces, meteostaciju un piparu dzirnaviņas, pasūtījuma nr. 3525725, izrādījas ka meteostacija nav noliktavā, tāpēc piegāde tika noteikta uz septembra vidu, tuvojoties datumam vēlreiz pārcēla uz oktobra sākumu, bet jaunajā datumā tika piegādātas tikai dzirnaviņas un atsūtīta īsziņa ka 5 dienu laikā tiks atskaitīta nauda, nu jau ir pagājušas divas nedēļas, bet naudas nav, uz maniem mēģinājumiem sazināties-kapa klusums! Zinu kā šādās situācijā...
SIA Pigu Latvija/220.lv - Slikts serviss
23.09.2016 es caur internet veikalu 220.lv pasūtīju preci (pasūtījuma Nr 3638870) un 26.09.2016 braucu saņemt uz Daugavgrīvas ielu 114. Tika samaksāta nauda un es devos uz noliktavu preci saņemt. Tur protams iznesa manu pasūtīto preci iepakotu, uz tās bija rakstīs mans uzvārds. Prece tika ielikta a/m. Pārbaudīt tās saturu man nebija iespējams- nazi līdz nevadāju un ar rokām atplēst iepakojumu neizdevās. Problēmas sākās, kad mājās tika atvērts iepakojums. Tā nebija manis pasūtītā prece- pat...
220.lv - Обман, плохой сервис
19 Сентября 2016 года сделал и оплатил заказ Nr. 3624646. Микроволновая печь СANDY CMC-30D-SC. Через несколько дней заказ привезли. Но совсем другую модель. СANDY CMG-30D-S. Эта модель не имеет конвекции, она дешевле и вообще мне такая не нужна. Позвонил, какое-то время мне пытались доказать, чтоэто именно та модель, что я заказал. Но поскольку везде (вплоть до накладной) фигурировала именно CMC, а не CMG, мне сказали что курьер приедет, заберет микроволновку и потом мне доставят именно ту...
www.220.lv - Kŗāpšana
Iegādājos internetveikalā stūra duškabīni,atveda ātri,divu dienu laikā,bet nepilnā komplektācijā.Stikla durvis un sienas bija ražotāja iepakojumā. Dušas paliktnis( bez iepakojuma) bija bez priekšējā dekoratīvā paliktņa,bez stiprinājumiem,tikai pati tā vannīte,vairāk nekas. Uzreiz zvanīju,teica lai fotogrāfēju to,kas ir un aprakstu to kā nav.Tā arī darīju un aizsūtīju e-pastā. Pagāja nedēļa-klusums.Braucu uz Rīgu,uz 220.lv vekalu Daugavgrīvas ielā un atkal stāstīju un rādīju,kas trūkst,visu...
220.lv - Krāpšana
220.lv interneta veikalā pasūtīju telefonu, protams telefons darbojas visas saistības ir izpildītas. Bet kastēs kur bija paredzēta vieta austiņām un papildus usb kabelim bija vien tukša vieta, pietam ekrāns nebija kārtīgi notīrīts. Kad pasūtīju planšetdatoru bija tas pats, tad nospriedu, ka varbūt planšetei nenāk līdzi, bet telefoniem, cik emu pircis, vienmēr nāk līdzi austiņas un papildus usb kabelis, pie tam iepakojumā bija paredzēti atsevišķi nodalījumi kuri bija tukši. Protams itkā sīkums, bet ja tā padomā, tad negodprātīga rīcība no pārdevēja puses.
Atrisināta220.lv - Nav piegādātas visas preces.
05.09.2016. internetveikalā 220. lv pasūtīju 8 preces. Pasūtījuma nr. 3579418. Kopsumma bija 43.88 eiro. Drīz vien pasūtījumu nodeva kurjeram un pie manis kurjers ieradās jau tajā pašā piektdienā (09.09.2016.). Bet- kurjers piegādāja tikai 2 preces no visām. Kurjers apgalvo, ka viņam ir iedotas tikai 2 kastītes. Vēl joprojām neesmu saņēmusi pārējās sešas preces, kuru vērība ir nedaudz lielāka kā 20 eiro... Rakstīju uz viņu e-pastu [slēpt]@220.lv, atbildi nesaņēmu pat pēc 7 dienām, lai gan viņu...
220.lv - attieksme
Vairs neiesaku šo i-neta veikalu. Kāpēc ir vajadzīgs sūtīt uz mobilo KODU, ja vajag uzrādīt personu apliecinošu dokumentu. Vakar DUS Statoil uzrādu kodu, prece tiek atrasta, uzrādu personu apliecinošu dokumentu, kurā uzvārds nesakrīt ar to uzvārdu kādā reģistrējos 220.lv mājas lapā, kur uzvārda vietā es norādīju sava vārda atvasinājumu. Kopš 2014.g. viss ir bijis o.k., pat kurjeram, kad man piegādāja preci uz darba vietu, nebija problēmu ar dokumentu, tāpat arī iepriekš citai Statoil...
220.lv - Krāpšana
21. 04. 2016. G. Nopērku just5 telef, un atbraucot mājās konstatēju ka telefons nemaz nevar ieslēgt. Iesmērēts nestrādājošs telef. 23. 04. 2016 telef smainīju, un diemžēl pret tādu pašu nestrādajušo. Man atgrieza naudu, bet protams, ka neviens nekompensēs zaudēto laiku un ceļa izdevumus. 20. 05. 2016 tomēr ar trešo piegajienu, bet talrunīti pasūtu, protams jau citu modeli. Pasūtot preci, tālrunītim bija līdzi bonusiņš, auto lādētajs, kurš diemžēl netika izsniegts. Protams, 220.lv šajā jautājuma...
220.lv - krapšana ,slikts serviss
saskāros ar vienaldzibu pret klientu velmēm veikalā 220.. . velejos iegadaties vairakus guļammaisus jo bija ar atlaidi . vienkārši tāpat lai būtu . atnāca uz emailu ka viss pasutits un jagaida tikai datums kura sanjemt preci,shoreiz izdomaju ka pa celjam centra aizieshu tiem pakalj pats ... atklajās beigās ka viņiem ir tikai viens guļammais un protams tas man nav vajadzigs bet viņu velme bija padarit mani par vainigu un likt tomer pirkt to vienu guljammaisu no vinjiem un samierinaties :) .. ljoti nepieklajigi cilveki kuri nerespekte klientu velmes..
www.220.lv - Ļoti nekvalitatīva prece.
Labdien! 1.augustā tika pasūtīta sekcija: http://220.lv/lv/mebeles-un-interjers/viesistabas-mebeles/sekcijas/sekcija-barat...⇄ Sekcijas kvalitāte ir drausmīga. Visi dēļi knapi turās, īsumā sakot plaukti "šķidri", jo visa konstrukcija ir uz tapām + trūkst stiprinājuma detaļas un neizveidoti caurumi tapām (tas saucās, izdarīsi pati). Vietā, kur aizverās sekcijas durvis, ir lielas šķirbas, kas ir radušās no tā, ka ir nekvalitatīvi dēļi, kas neturas kopā. Mēbeles ir nestabilas, šūpoja...
220.lv - Slikts serviss
Настоятельно не рекомендую заказывать в данном интернет-магазине, который позиционирует себя как №1 интернет магазин в Латвии (такое „звание” на официальном сайте магазина). В начале августа заказали бытовую технику для новой квартиры (стиральную машину, микроволновую печь, холодильник). Холодильника не было на складе, из-за этого товар должны были доставить 24 августа. Звоним 23-его числа узнать, всё ли в порядке, будет ли товар, нам ответили, что будет. Наступает 24 августа, ни звонка, звоним...