220.lv - Meli/serviss
Pasutiju/apmaksaju preci interneta, un tad sakas.
Sakuma it ka aizsutija uz omnivu cita pilseta, pec 2 nedelam it ka parsutija uz pareizo adresi.
Katrs operators sniedz savadaku info.
Rezultata ne preci, ne kadu skaidrojumu nesanemu, bet tika vienkarsi atgriezta nauda.
Pasakums aizņema gandrīz mēnesi. AMATIERI !
Labdien!
Lai varētu sniegt komentāru par šo situāciju, lūgums atsūtīt savu pasūtījuma nr uz [email protected] vai arī šeit!
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.
interneta veikals 220.lv
Komentāri (1)
Man arī ļoti slikta pieredze pasūtot preces šajā i -veikalā.
Pasūtījumu veicu 07.12.17.,bet līdz šim brīdim (18.12.17.) neesmu saņēmusi sūtījumu.
Sūtījums nogādāts nepareizi, uz citas pilsētas pasta nodaļu. Zvanot uz 220.lv,seko neskaitāmi solījumi sūtījumu pārsūtīt uz manas pilsētas pasta nodaļu. Katrs operators sola noskaidrot radušos situāciju un atzvanīt,kas,protams,netiek darīts. Rezultātā sūtījums ir atgriezts 220.lv.,par ko es uzzinu kārtējo reizi zvanot un interesējoties,kad beidzot saņemšu savu pasūtījumu.
Nošokēja operatores atbilde: " Ko Jūs vispār gribat,mēs neesam vainīgi,ka pasts mums neatbild!" "Ja gribat,tad mēs Jums varam šo atgriezto sūtījumu nosūtīt vēlreiz!"
Uz ko atbildēju,ka es vairs neko negribu un citiem arī neieteikšu!