220.lv - Slikts serviss
Drausmīgs serviss. Nav nekādas intereses par klientu. Pasūtīju preci, prasīju lai piegādā pēc 13:00. Kurjers zvanīja 12:50, prasīju pagaidīt 10 min- nekā, daudz darba, bet nu tas ir kurjers. Uzzvanīju uz 220 tur pateica ka nekādīgi nevarot palīdzēt , pašai jārunā ar kurjeru. Uzskatu ka tā ir pilnīgi nepieņemama attieksme pret klientu. Ne jau man ka pircējam jārisina piegādes problēmas. Uzrakstīju atsauksmi, kas pat netika publicēta veikala mājas lapa. Uzskatu ka ir kaut kad jādara , lai serviss Latvijā vismaz nedaudz līdzinātos ārzemju normālam servisam, kur galvenokārt rūpējas par klientu! Manās acis šis veikals ir ļoti zemu kritis tieši sava attieksmē pret klientu , pat nemēģinot nekādīgi palīdzēt.
Labdien!
Lai varētu sniegt komentāru par šo situāciju, lūgums atsūtīt savu pasūtījuma nr uz [email protected] vai arī šeit!
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.
interneta veikals 220.lv
Komentāri (3)
Sāksim jau ar to ka pēc nosūtīšanas brīža veikals nenes nekādu atbildību par to kad un cikos tiks piegādāts sūtījums, par to ir atbildīgs kurjerdienests!
Es uzskatu ka šī ir stulbākā sūdzība kāda vien var būt, jo veikals nekontrolē kurjerus, viņi tikai nosūta Jūsu pasūtīto preci!
Viņiem ir sadarbība ar DPD kurjeriem. Tur nav 220.lv bet gan DPD vaina, DPD tiešām, pa lielam, ir pilnīgi pie kājas par visu, ja nevari pats vainīgs, viņam ir savs laiks ar ko viņš rēķinās nevis citu.
Par DPD kurjeriem ir jau sūdzības iesaku palasīt: https://www.sudzibas.lv/business/dpd/250646
220 piedāvā arī citas piegādes opcijas un arī saņemšanu uz vietas. Tik pat labi viņi varētu piedāvāt arī neko, jo paši tak nemaz nepiegādā, tikai tik cik līdz savai noliktavai. Tu samaksā par piegādi summu, kura tiek nodota kurjeram, nejau pašam interneta veikalam un ne jau viņi piegādā viņi tikai dodod kurjeram.
Tad kad sūtī kādam vēstuli, sūtījumu, maksājumu utt, bet piedāvā, ka vari aiziet līdz piemēram pastam un nosūtīt. Tu uzreiz atdod pastam, un tad par to, ka piegāde netiek laicīgi izpildīta vai sūtijums nozūd, tu esi vainīgs? Vai tomēr pasts?
Iedomājies vēl, ka ja tu sūti un tad tev vēl jāzin citu cilvēku grafiks kad viņi var saņemt un konstanti jāzvana kurjeram: "Jā viņš var tagad,būsiet pēc 10 min?" zvans klientam: 'kurjers būs pēc 10min. Kā jūs nevarat pāc 10 min? Tad kad varat? Pēc 20?" Zvans kurjeram: "Viņš var pēc 20 min. Jums vēl nākamā piegāde? Kad vēl jūs varat..."
Tu pats jūti cik absurdi tas tagad būtu? Tak vieglāk ir tev pa taisno ar kurjeru sarunāt, nevis caur kādiem starpniekiem.
Nu labi muldet un slavet to arzemju servisu! No Amazona pasutitas 6 preces, 5 jaut atnakusas atseviskos sutijumos (zb, 2 reizes bija jaiet uz pastu, tad 2 reizes kurjers piegadaja bez zvaniem, labi ka kads bija majaas un 1 reizi vienk iemeta pastakstee nelielu pasutijumu). Un tas ir pie ta, ka ir atzimets, ka es NEGRIBU, lai suta preces atseviski. Protams svetku laikaa visi ir parslogoti, nervozi utt...bet 220.lv ir salidzinosi ok piegade...ka tik nesagaidat brinumus...