220.lv - Ārprātīgs klientu serviss + neprofesionāla piegāde
Ieggādājos interneta veikalā gultu + matraci, sarunājām piegādi (rakstiski) uz 29.11. Vakar man zvanīja bērns (28.11) un teica, ka esot atbraucis kurjers no dpd, nometis gultu un matraci ārā uz ielas sniegā un aizbraucis. Labi, ok, atnāca vecvecāki un ienesa iekšā mājā to gultu. Samaksāju meistaram 100euro par salikšanu. Šodien atnāk meistars, sāk likt kopā un izrādās, ka trūkst detaļu. Zvanu uz 220.lv un jautāju:
1. Kādēļ atveda dienu agrāk nesaskaņojot
2. Kādēļ atdeva bērnam
3. Kādēļ nav nekādu dokumentu
4. Kad atvedīs trūkstošo detaļu
5. Ko man darīt ar gaidošo meistaru
6. Kurš kompensēs naudu par piegādi.
Uz ko saņēmu formal atbildi, ka sūdzība ir reģistrēta, tiks veikta izmeklēšana. Kad jautāju, kurā datumā saņemšu atbildi, kur gulēs bērns un kā kompensēs 100 euro, ko iztērēju, nometa klausuli.
Zvanīju vēlreiz, atkal dabūju visu stāstīt citam operatoram.
Skaidroju, ka, ja gribētu, atrisinātu situāciju šodien, jo pati strādāju klientu servisā un mēs uzreiz ar klientu atrisinātu situāciju. Atbilde bija, ka jāgaida formālā atbilde.
Labi, aizsūtīju meistaru mājās, bet principā es neko neesmu parakstījusi un preci neesmu saņēmusi. Nereāla situācija. Rakstīšu ptac, bet uzticēties viņam nevar.
Tā arī gaidu atbildi.
Lieki piebilst, ka 100% priekšapmaksa jau ir samaksāta. Pasūtījums 5223995
220.lv, gaidu atbildi uz sūdzību, situācijas risinājumu un naudas kompensāciju.
Paldies par ziņu. Nodevām informāciju tālāk atbildīgajai personai, lai noskaidrotu kāpēc radās problēmas ar pasūtīto preci un pēc iespējas ātrāk to atrisinātu.
Komentāri (5)
1. Nu Jums ir 14 dienas atteikuma tiesības, kuru laikā varat vienpusēji atkāpties no līguma un saņemt atpakaļ naudu. Aizvediet atpakaļ preci, saņemsiet atpakaļ naudu par piegādi.
2. Jums neviens neko nekompensēs, nav tāda punkta likumā, neesam Amerikā.
3. Vai tad kurjers pirms vešanas nezvanīja? Maz ticams. Vai tik nav tā, ka teicāt kurjeram, lai ved un atdod bērnam.
4. Dpd piegāde ir līdz dzīvokļa durvīm/ mājas vārtiem. Par papildus ienešanu jāmaksā papildus maksa.
Vispār 220 diezgan skaidri viss atreferēts mājas lapā. Bija/ nebija detaļa nav pierādāms fakts, tāpēc izmantojiet tās 14 dienu atteikuma tiesības un basta.
Nē, kurjers man nezvanīja, jo bija vienošanās par piegādi citā dienā. Piezvanīja uz otru telefonu, kur atbildēja bērns un preces atveda un nometa.
Es labprāt izmantotu, bet viss jau ir izpakots - vai tā arī var atgriezt? man pat pavadzīmes nav.
Pavadzīmi 220 sūta e-pastā, 14. dienu laikā klients drīkst izmantot atteikuma tiesības, prece var būt izpakota, protams, nedrīkst būt ļaunprātīgi bojāta. 220 tak parasti atdod naudu un baigi necepās.
Ja nav iepakojums no gultas izmests salīdziniet to numurus. Parasti mēbeles ved vairākās kastēs un uz tām ir norādes. Piemēram, 3x kastes, tad uz katras būs 1/3, 2/3 un 3/3. Ja kāds no šiem iepakojumiem trūkst, tātad nav iedots jums. Kā minēju, tad 3x kastes vietā saņemtas 2x.
Atteikumu tiesības varat izmantot un tas vienalga, kādā stāvoklī. Ja uzņēmums uzskatīs, ka atdevāt nesmuku preci, viņiem jūs jāsūdz tiesā. Neesmu vēl dzirdējis tādus gadījumus. Parasti, kaut kā atrisina situācijas.
Man visvairāk patika cena 100 eiro par salikšanu, jo tads darbs, salikt gultu - maksa 15-20 eiro.Pats dāžreiz to daru.