Adrese: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Tālrunis: | +371 6724 4220 |
Darba laiks: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Interneta veikali |
Sociālie tīkli: |
220.lv - Sūdzības un atsauksmes
220.lv - Krāpšana.
Nu kā nav kauna??? Cik mammiņas vēl tika apmānītas? Neklusēšu par tādu bezkaunību un bezatbildību,lai visi redz. Kauns bija bērnam dāvināt!!!!Bija pasūtīta autotrase Hot Wheels, bija apraksts kas ietilpst komplektā,bet atnāca pavisam cits komplekts,kas neatbilst norādītajam,nedz bildēm nedz aprakstītam.Kauns,kauns,kauns. 220.lv par vienu klientu mazāk. Neiesaku.
220.lv - Slikts piegādes serviss
Preci pasūtīju ceturtdien līdz plkst.12. Pasūtījuma laikā tika uzrakstīts, ka preci varēšu saņemt piektdien pēc plkst.13 LP nodaļā, ar ko protams arī rēķinājos, jo prece tika sūtīta kā dāvana uz attiecīgu datumu. Prece nebija piegādāta ne piektdien, ne arī sestdien! Piezvanīju sestdien uz internetveikalu, lai noskaidrot kur tad ir pasūtīta prece un, vai ir iespējams aizbraukt pakaļ, ja šodien to nepiegādās LP nodaļā? Uz ko saņēmu atbildi, ka viņi nezin kāpēc notikusi tāda aizkavēšanas ar preci...
www.220.lv - slikts serviss, nekompetenti konsultanti, slikta ttieksme pret patērētāju
Labdien, vēlos vērst Jūsu uzmanību par inernetveikala 220.lv attieksmi pret patērētājiem. Ceru ka ar Jums nekas tamlīdzīgs nekad neatkārtosies, taču izvēli atstāju Jūsu pašu ziņā. Telefona numurus atļāvos nepubliskot par cik tas ir pretrunā ar likumdošanu, taču lai visiem būtu skaidrs zemāk atrodas sūdzība, kuru nosūtīju veikalam 220.lv ar visu problēmas izklāstu. Paldies. Arī pasūtījuma numurs ir redzams sūdzībā . Labvakar, rakstu Jums, jo attieksme no Jūsu kā pārdevēja puses pret patērētāju...
www.220.lv - 220.lv-krāpnieki
Смешные ребята. Воровали бы по крупному, а то 5Е, ну не солидно :) История такая - заказал товар, оплатил доставку. Ничего не доставили, звоню - говорят на складе. Еду, забираю на складе. Звоню в 220.lv , культурно разговариваю - ребята, я оплатил доставку, потратился на бенз от Плявниеков до Саркандаугавы, что не близко, потратил свое рабочее время, спрашиваю - мелочь, но как-то не солидно. В качестве компенсации закидывают мне на счет 5е виртуальных денег, ну молодцы, претензии сняты. Сейчас...
220.lv - Slikts serviss
Kopš 7. decembra cenšos saņemt savu pasūtījumu. Vispirms izādās, ka preces vairs nav ne noliktavā, ne pie piegādātāja. Pēc tam Jūs aizmirsāt pievienot vajadzīgos dokumentus pasūtijumam un DPD vienkārši nevar man neko piegādāt. Un kā ķirsītis kūkai, beigās, kad piedāvāju pati uz Daugavgrīvas ielu pakaļ pasūtījumam, klientu servisā paziņo: "Piedodiet, sakarā ar to, ka prece tiek atgriezta no DPD noliktavas, mēs anulēsim Jūsu pasūtījumu!". Izrādās, ka nav neviena atbildīgā un visi vadītāju...
220.lv - Serviss šausmas
Mobilais telefons 2 mēnešus jau garantijas remontā un vēl viņi nevar pateikt,kad būs gatavs!!!!Pēdēja iepirkšanās reize pie viņiem!!!Saņemt informāciju no viņiem par telefona neesamību var tikai zvanot viņiem,nevis kā sola viņi piezvanīšot.Gribētos uzzināt,kas tas par mistisku servisu tur ir,jo zūd ticamība gan 220.lv gan viņu mistiskajam servisam!
220.lv - BOJĀJUMS
Iegādājāmies bērnam makvīna radio vadāmo mašīnu kā Ziemassvētku dāvanu. rezultātā neskatoties uz to, ka mašīnā un pultī kopā bija jāievieto 11 baterejas, tā tomēr nestrādāja. Nez kā justos justos Jūsu 4 gadus vecais bērns nesaņemot funkcionējošu auto. Mūsējos bēdās nolaida plecus un aizgāja spēlēt datora spēles. par laimi, tētis bija tik gudrs un aizgāja uz RIMI nopirkt dēlam dāvanu, kura reāli strādāja. Izsaku mega nopēlumu par to, ka netiek pārbaudīta prece pirms pārdošanas un sabojāti svētki bērnam.
220.lv - Obman
Заказала на 220.lvподарочные карты руководству от коллектива. 20 заказала 22 должна была получить.в итоге 22.12 заказ анулировали деньги обещали вернуть только после 3 дней праздника... в течении 5 рабочих дней .тоесть 2 января.кау быть деньши чужие ни подарка ни денег на новый.вот и поздравили... деаочки телефон начальства не дают. Хоть карты и оплочены новый заказ не оформляют что бы их получить хотя бы 27... вот подстава.в последний раз я заказываю через этот магазин.второй раз и уже наелась как коллегам в глаза смотреть...
220.lv - Krāpšanās, slikts servis
11.12.2016. pasūtiju preci, kopā 4 dažādas. 12.12.2016. saņēmu e pastu ka sākta pasūtījuma izpildīšana un jau 13. decembrī ka prece nodota kurjeram. 14.12.2016. zvana kurjers ka prece ir atvesta. Man par pārsteigumu no visa pasūtījuma tikai 1 prece. Nākošajā dienā zvanu uz 220, kur man apgalvo ka tā var būt un visu pārējo saņemšu līdz 16.12.2016 - bet nekā. Zvaniju gan 16, 19, 21, un 22 decembrī bet konkrētu atbildi kur ir prece, un kad saņemšu nedod, un sola ka problēmu risinās un man atzvanīs- tikai neviens neliekas nezinis. NEIEPĒRKATIES ŠAJĀ VEIKALĀ NEKAD.
220.lv - Krāpj cilvēkus pirms Ziemassvētkiem
Ситуация банальная, вероятно я не первый и самое грустное не последний человек кого обманывает реклама 220lv. Купила товар дочке в подарок 19 декабря. Товар свыше 50 евро. Забрать товар указала на статоиле. Мне пришло подтверждение что товар можно забрать 27 числа. Сегодня мне звонят, я подняла трубку на том конце скидывают, сразу же получаю сообщение с этого же номера (вероятно автоматическая рассылка) - Здравствуйте, пытались с вами созвониться да к сожелению не успешно :) . Ну и в кратце -...
220.lv - Slikts serviss
15.11.2016. veicu pasūtījumu interneta veikalā 220.lv, 6.12.2016. saņēmu īsziņu, ka pasutījums nodots kurjerdienestam un 1-2 darba dienu laikā tiks veikta piegāde. Kad nedēļas laikā nesaņēmu nekādu ziņu zvanīju uz klientu centru, kur man paskaidroja, ka piegāde kavējas, bet tagad viss kārtībā un piegādātas tiks preces tuvākajā laikā. Piedāvāju pati aizbraukt pakaļ, uz ko man tiks sniegta atbilde, ka, ja nodots kurjerdienestam tad jāgaida piegāde neko nevar izdarīt. Pēc pāris dienām zvanīju...
220.lv - Krāpšana.
05.12.2016. 220.lv piegādā nepilnu pasūtīto preces komplektu. ( bez pilna komplekta prece nav izmantojama) 05/12.2016. informēju telefoniski par problēmu, pieprasa foto. It kā es varētu nofotografēt to, kas trūkst. 05.12.2016. nofotografēju to, kas ir, uzrakstu un elektroniski nosūtu pretenziju kopā ar foto un prasu atgriezt naudu. 06.12/2016. saņemu šādu vēstuli: Labdien! Šobrīd informācīju precizējam pie atbildīgā speciālista. Līdz ko saņemsim atbildi, sazināsimies ar Jums. Atvainojamie...
220.lv - nenodrošina garantijas servisu
Neiesaku nevienam pirkt elektroniku šajā veikalā. Pēc tam, kad konstatējām, ka iekārta pēc pāris lietošanas reizēm nedarbojas, pēc vairākiem zvaniem uz 220.lv izdevās noskaidrot servisa kontaktus. Meistars ieradās pie mums mājās, izrakstīja tehnisko slēdzienu, kuru nosūtījām veikalam vairākas reizes. Saņēmām vispārīgas atbildes, bet konkrētas darbības nebija. Turpinājām rakstīt e-pastus, zvanīt atbalsta tālrunim, kamēr pēc mēneša noskaidrojās, ka slēdziens nav pareizi uzrakstīts un uz tā pamata...
220.lv - невыполнение заказа
7 декабря в 220.lv заказал полочку для вина, на следующий день мне сообщили, что ваш заказ будет выполнен 09.12.16. Пришел понедельник 12.12. Позвонил, мне пообещали выяснить у логистов куда делся заказ и сообщить результат. На следующий день 13.12. не дождавшись ответа позвонил еще раз, уже другой оператор ответила, что звонил вчера, тот оператор разберется и ответит. Сегодня 17.12. Тишина! Мне вот интересно, совесть у работников компании есть и элементарное уважение к клиентам? Проблема прямо...
220.lv - Atnaca nepareiza prece
Loti Lūdzu atrisināt so kļūdu pēc iespējas atrāk. Pasūtīju pavisam citu kafijas automātu, taču atnāca kkas savādāks. Tuvējas Ziemassvētki un sanāk kad tuvinieki paliks bez dāvanas, lūdzu atsūtīt pareizo preci vai atgriezt naudu. Mans telefona numurs ir 29597802. Gaidīšu informāciju no jums.
220.lv - Bojājums un slikts serviss
Labdien! Gribeju pateikt cik ir slikts un nelabs veikals 220.lv ! Kamer biju komondejuma, sieva pasutija man telefonu Blackberry Q10 vis bij samaksats un pec 1-1,5 nedelas tika sanemts. Pec dazam nedelam esu atbraucis no komandejuma un atveru to telefonu ( bija iepakots un ne viens nevera vala !) izradijas ka telefonam nestrada 7-9 pogas ( vienkarsi nespiezas) ! 17.11.2016 es nodevu telefonu uz veikalu ar pretenzijam ka vins nedarbojas un paprasiju atgriezt naudu ! Labi ka es esu pac zvaniji...
220.lv - Slikts serviss
5/12/2016 Pasūtīju portatīvo datoru 220.lv un preces saņemšanas datums bija 21/12/2016. Pēc divām dienām ar mani sazinājās un paziņoja, ka prece no piegādātaja nav pieejama. Kaut gan man piedāvāja alternatīvu- nedaudz dārgāku datoru, kurš sakomplektēts ar visām office programmām. Sakarā ar to, ka man preci nāktos gaidīt nedēļu ilgāk, līdz 28/12/2016 piedāvāja datoru saņemt ar atlaidi, šim piedāvājumam piekritu. 14/12/2016 atkal zvana no veikala un paziņo, ka dators no piegādātāja ATKAL nav...
220.lv - Ужасное обслуживание, некачественный товар.
Мерзкий магазин. Качество товара ужасное, привезли заказанный мною мобильник с дефектом внутри. И предложили отремонтировать за мой счет... Не рекомендую никому. Не связывайтесь с этой шарашкиной конторой! И ещё. Задолбала их смс-реклама на телефон. 5 раз звонила и просила убрать из базы мои номера - не тут-то было. Продолжают высылать своё.
Atrisināta220.lv - slikts serviss
5.12. pasūtīju preces, daļa no kurām paredzēta kā sveiciens mūsu tālajiem radiem Anglijā. Piegāde solīta uz 7.12.12 ar kurjeru uz mājām (vienmēr izvēlos piegādi atbilstoši savam darba grafikam, plus izmantoju bezmaksas piegādes akciju). 7.12 ap pieciem vakarā (piegādes laiks līdz 18.00) saņemu sms, ka mans pasūtījums kavēsies un to plānots izpildīt uz 19.12.2016!!! Tā kā šī kavēšanās ir maigi sakot par garu, zvanīju atteikt pasūtījumu, uz ko saņēmu solījumu naudu atgriezt 5 dienu laikā! Heisā...
220.lv - Krāpšana, Slikts serviss
Es 220.lv internetā pasūtīju matu taisnotāju (1. bilde). Kad saņēmu preci, tās vietā atnāca cita prece baltā krāsā, ar cita pasūtījuma nr. un ar citu summu, kāda maksā tumšā prece. (baltā prece maksā lētāk). Lai iemainītu pret savu pasūtīto preci (tumšo), būtu jāgaida 1.5 nedēļa. Piedāvāja iemainīt pret dārgāku preci. Atteicos. Esmu vīlies, neiesaku pasūtīt preces, kas nāk no 220.lv