Adrese: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Tālrunis: | +371 6724 4220 |
Darba laiks: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Interneta veikali |
Sociālie tīkli: |
220.lv - Sūdzības un atsauksmes
220.lv - Krāpšana.
05.12.2016. 220.lv piegādā nepilnu pasūtīto preces komplektu. ( bez pilna komplekta prece nav izmantojama) 05/12.2016. informēju telefoniski par problēmu, pieprasa foto. It kā es varētu nofotografēt to, kas trūkst. 05.12.2016. nofotografēju to, kas ir, uzrakstu un elektroniski nosūtu pretenziju kopā ar foto un prasu atgriezt naudu. 06.12/2016. saņemu šādu vēstuli: Labdien! Šobrīd informācīju precizējam pie atbildīgā speciālista. Līdz ko saņemsim atbildi, sazināsimies ar Jums. Atvainojamie...
220.lv - nenodrošina garantijas servisu
Neiesaku nevienam pirkt elektroniku šajā veikalā. Pēc tam, kad konstatējām, ka iekārta pēc pāris lietošanas reizēm nedarbojas, pēc vairākiem zvaniem uz 220.lv izdevās noskaidrot servisa kontaktus. Meistars ieradās pie mums mājās, izrakstīja tehnisko slēdzienu, kuru nosūtījām veikalam vairākas reizes. Saņēmām vispārīgas atbildes, bet konkrētas darbības nebija. Turpinājām rakstīt e-pastus, zvanīt atbalsta tālrunim, kamēr pēc mēneša noskaidrojās, ka slēdziens nav pareizi uzrakstīts un uz tā pamata...
220.lv - невыполнение заказа
7 декабря в 220.lv заказал полочку для вина, на следующий день мне сообщили, что ваш заказ будет выполнен 09.12.16. Пришел понедельник 12.12. Позвонил, мне пообещали выяснить у логистов куда делся заказ и сообщить результат. На следующий день 13.12. не дождавшись ответа позвонил еще раз, уже другой оператор ответила, что звонил вчера, тот оператор разберется и ответит. Сегодня 17.12. Тишина! Мне вот интересно, совесть у работников компании есть и элементарное уважение к клиентам? Проблема прямо...
220.lv - Atnaca nepareiza prece
Loti Lūdzu atrisināt so kļūdu pēc iespējas atrāk. Pasūtīju pavisam citu kafijas automātu, taču atnāca kkas savādāks. Tuvējas Ziemassvētki un sanāk kad tuvinieki paliks bez dāvanas, lūdzu atsūtīt pareizo preci vai atgriezt naudu. Mans telefona numurs ir 29597802. Gaidīšu informāciju no jums.
220.lv - Bojājums un slikts serviss
Labdien! Gribeju pateikt cik ir slikts un nelabs veikals 220.lv ! Kamer biju komondejuma, sieva pasutija man telefonu Blackberry Q10 vis bij samaksats un pec 1-1,5 nedelas tika sanemts. Pec dazam nedelam esu atbraucis no komandejuma un atveru to telefonu ( bija iepakots un ne viens nevera vala !) izradijas ka telefonam nestrada 7-9 pogas ( vienkarsi nespiezas) ! 17.11.2016 es nodevu telefonu uz veikalu ar pretenzijam ka vins nedarbojas un paprasiju atgriezt naudu ! Labi ka es esu pac zvaniji...
220.lv - Slikts serviss
5/12/2016 Pasūtīju portatīvo datoru 220.lv un preces saņemšanas datums bija 21/12/2016. Pēc divām dienām ar mani sazinājās un paziņoja, ka prece no piegādātaja nav pieejama. Kaut gan man piedāvāja alternatīvu- nedaudz dārgāku datoru, kurš sakomplektēts ar visām office programmām. Sakarā ar to, ka man preci nāktos gaidīt nedēļu ilgāk, līdz 28/12/2016 piedāvāja datoru saņemt ar atlaidi, šim piedāvājumam piekritu. 14/12/2016 atkal zvana no veikala un paziņo, ka dators no piegādātāja ATKAL nav...
220.lv - Ужасное обслуживание, некачественный товар.
Мерзкий магазин. Качество товара ужасное, привезли заказанный мною мобильник с дефектом внутри. И предложили отремонтировать за мой счет... Не рекомендую никому. Не связывайтесь с этой шарашкиной конторой! И ещё. Задолбала их смс-реклама на телефон. 5 раз звонила и просила убрать из базы мои номера - не тут-то было. Продолжают высылать своё.
Atrisināta220.lv - slikts serviss
5.12. pasūtīju preces, daļa no kurām paredzēta kā sveiciens mūsu tālajiem radiem Anglijā. Piegāde solīta uz 7.12.12 ar kurjeru uz mājām (vienmēr izvēlos piegādi atbilstoši savam darba grafikam, plus izmantoju bezmaksas piegādes akciju). 7.12 ap pieciem vakarā (piegādes laiks līdz 18.00) saņemu sms, ka mans pasūtījums kavēsies un to plānots izpildīt uz 19.12.2016!!! Tā kā šī kavēšanās ir maigi sakot par garu, zvanīju atteikt pasūtījumu, uz ko saņēmu solījumu naudu atgriezt 5 dienu laikā! Heisā...
220.lv - Krāpšana, Slikts serviss
Es 220.lv internetā pasūtīju matu taisnotāju (1. bilde). Kad saņēmu preci, tās vietā atnāca cita prece baltā krāsā, ar cita pasūtījuma nr. un ar citu summu, kāda maksā tumšā prece. (baltā prece maksā lētāk). Lai iemainītu pret savu pasūtīto preci (tumšo), būtu jāgaida 1.5 nedēļa. Piedāvāja iemainīt pret dārgāku preci. Atteicos. Esmu vīlies, neiesaku pasūtīt preces, kas nāk no 220.lv
220.lv - Reklāma
Varbūt šeit 220.lv ieraudzīs manu lūgumu jo e-pastā es atbildi nesaņemu. Nesen nomainīju numuru un uzreiz pēc 4 dienam man atnāk reklāma no 220.lv. Es biju parsteigta, jo numura maiņas iemesls-uzbazīgas reklāmas no visiem citiem (zvani). Meģināju nobloķēt, ienēst melnajā saraksta, bet nekas nav izdevies. Domāju, nu labi...lai reklāmas atnāk, galvenais ka nezvana. Viss būtu OK, ja man nenāktu ziņas par to ka kāds ir kko pasūtījis. Pēdeja ziņa jau par to ka it kā sūtījums gaida mani Ogrē un arī...
220.lv - Nepiegādā preci
Man joprojām netiek piegādātas visas preces no viena pasūtījuma. Pasūtījumam bija jābūt pagājušonedēļ, bet tika piegādāta tikai daļa no visa pasūtījuma. Tā ir cilvēku čakarēšana. Uz e pastiem vienu reizi atbildēja un tagad neliekas ne zinis. Klientu apkalpošana zem nulles. Pagājušonedēļ biju atstājusi šeit sūdzību, viņi palūdz pasūtījuma numuru un viss. Nekādu ziņu.
220.lv - Slikts serviss, nepiegādā preci
Interneta veikals 220.lv pārpludina internetu ar vilinošām reklāmām par labu, ātru, kvalitatīvu servisu un preču piegādi, tādejādi maldinot patērētājus. Pasūtot mēbeles, 220.lv apstiprina, ka pasūtījums apstiprināts, maksājums pieņemts, norāda preces saņemšanas datumu. Norādītajā laikā - klusums, arī preces nav. Meitene operatore tik vien spēj, kā paskaidro, ka konkrētās mēbeles vairs nav, piedāvā gaidīt vairākas nedēļas. Lūdzot rast risinājumu, samaina pasūtījumā preci un apstiprina jauno...
220.lv - Nepiegādāta prece
Piegādāja preci ar omnivas pakomātu Liepājā.Izņemot pasūtījumu pamanīju,ka viena no pakām vairākkārt pārlīmēta, bet otrai vis kārtībā. atverot pakas konstatēju,ka trūkst vienas preces. tūlīt arī zvanīju uz 220.lv, kur man paskaidroja, ka nosūtīšot ziņu uz noliktavu. un vēlāk pārzvanīšot. tā arī nesagaidīju,kad atzvanīs. zvanīju pati vēlreiz, tur atkal ļoti laipni paskaidroja, ka man piegādāšot preci, bet pārzvanīšot,kurā dienā. neviens,protams, nepārzvanīja. zvanīju vēlreiz, tad man ļoti...
220.lv - Nepiegādā preci
Pasūtīju Interneta veikalā 220.lv divus Biroja Krēslus,piegādāja tieši noteiktā datumā 24.11.2016.Piegādāja man uz darbu ar kurjera starpniecibu,parakstīju pavadzīmi ,bet pati nepiefiksēju kad pavadzīmē rakstits Daudzums 1 ,kad kurjers man dod vienu kasti prasu vai tikai viena kaste?Vinš man atbild Jā-Pie sevis nodomaju labi,gan jau tajā lielajā kastē ir ielikti divi Biroja krēsli,samaksāju Skaidrā naudā par ABIEM KRĒSLIEM VISA PILNA SUMMA!Bet nemiers iekšā,atgriežu kasti pēc tam darbā skato...
Atrisināta220.lv - Prece netiek piegādāta
Lieta tāda,ka 220.lv nepiegādā pasūtījumu pilnībā. Vakar 24.11.16 bija pēdējais piegādes datums. Man atveda tikai vienu no 4 pasūtītajam precēm. Un pasūtījuma statusu atzīmējuši kā izpildītu, pat pirms tam nenorādot,ka prece vispār nodota kurjeram. Šodien arī nekādu ziņu,kad prece tiks piegādāta. Agrāk jau ta ir bijis,ka piegādā nākamajā dienā,bet te nekā. Pasūtījums ir apmaksāts, no viņu puses izpildīts,bet es preci neesmu saņēmusi. Tāpat viņi krāpjas ar to "garantējam,ka sagatavosim šodien...
220.lv - Krāpšana,slikts serviss.
Pasūtīju bērnam plastilīnu un kinētiskas smiltis, atsūtīja sms ka pasūtījums atdots kurjeram un var izņemt Rēzekne Statoil stacija. Taka bērns nevarēja jau sagaidit pasūtījumu speciāli braucam uz Rēzekni 74 km turp un atpakaļ,bet izrādas ka atsūtīts tikai plastilīns. Pazvanot uz 220.lv pat nevar atbildiet kur pazuda kinētiskas smiltis. starpcitu tādi joki jau nau pirma reize,pasūtīju ūdens sildītāju pateica jāgaida 30 dienas pēc 30 dienam pazvana un pasaka ka sildītājs sabojāts un atsaka pasūtījumu, KA TA? KĀPĒC VIŅI VAR ŅIRGĀTIES PAR PIRCĒJIEM ?
220.lv - Krāpšana
Sliktākais serviss ko dzīvē esmu pieredzējusi - mana pasūtījuma ietvaros pasūtījums №: 3781790 man akmens masas izlietnes vietā ir piegādāts lēts spīdīgs bleķa radījums - esmu vairāk nekā šokā... Pasūtījuma izpilde ir kavēta jau divas dienas noteikti meklēšu publicitāti šim gadījumam visur kur spēšu sazvanot jūsu man sāka stāstīt ka situāciju vispār risinās nākamnedēļ - es atvainojos es jau gaidu pusi no šis nedēļas un tagat saņemu sūtījumu - kas ir vienkārši aizvainojošs!? Mana rīcība bū...
220.lv - 220.lv neatsuta nopirkatas preces
Internet veikala pasutiju un apmaksaju 4 preces.Visas preces bija noliktava uz vietas.Sanemu e-pastu ka preces tiks piegadatas 31 oktobri.Solita datuma man atsutija vienu preci no nopirktam 4.1 novembri otru preci.2 nomembri neatsutija neko,bet kad es viniem uzrakstiju un paprasiju kur parejas preces sanemu e-pastu:Paldies oar pirkumiem: un viss.Neviena varda par neatsutitam parejam precem.Zvaniju,atbildeja ka atbildigs specialists izskatis sho lietu un parzvanis.No neka es nesagaidiju.Laikam...
220.lv matracis neapol - Izstrādājuma svars 2,2x mazāks, krāsa citāda.
Izstrādājuma svars 2,2x mazāks: kā solīts 220.lv preces aprakstā, biezums par 1cm mazāks, krāsa citāda: nevis tumši zila, bet gaiši zila. Mīksta porolona pļeka, kurai nav neviena piešūta uzraksta par izstrādājuma materiālu u. C. Info. Žuļiki!
220.lv - Serviss zemiskums
Briesmīgāka internetveikalu neatradīsiet! Nekādu apkalpošanu prasmju! Pasūtīju baltu sekciju, atveda pēc 2 dienām, bet tā bija koka krāsa un faktūra cita, tur pat aklais nevarētu kļūdīties. Pēc tam zvanu uz 220.lv skaka, lai atsūtu bildes, nepasaka kādas tieši, nofotografēju to krāsu, aizsūtīju, tad raksta man, ka kodus vajag atsūtīt. Uzreiz jau nevarēja pateikt vai ne? Piedāvāja atstāt to nepareizo preci un atlaidi 20 Euro nākamai precei, jo laikam jau ņemties ar papīriem un liekas problēma...