Atrisināta220.lv - Bojāta prece, slikts serviss
Interneta veikalā 220.lv, uz savu dzimšanas dienu, pasūtiju kafijas aparātu Belmoca Belimo bravissima. Klāt pasūtiju arī belmoca kafijas kapsulas.
Liels bija mans prieks, kad tas viss atnāca! Bet kad paprovēju visu saslēgt kopā un pagatavot kafiju - čiks vien sanāca:
1) līdziegādātās kafijas kapsulas "belmoca" nemaz neder "belmoca" kafijas aparātam (par ko mani neviens nemaz nebrīdināja)
2) kad ievietoju savu kapsulu (ko atsevišķi biju nopricis) , pa visām malām sāka nākt arā ūdens. Zem aparāta sakrājās milzīga peļķe.
Sazinājos ar veikalu. Man pateica, lai sūtot visu atpakaļ, un tiklīdz man atsūtītā prece būs viņu noliktavā, man uzreiz atsūtīs vietā jaunu preci...
Preci nosūtiju atpakaļ 15. Decembrī, šodien zvanu - lai uzzinātu, kad konkrētāk es saņemšu preci, tagad jau man atbild, kad tas viņiem ir jāizdara 14 dienu laikā. Bet iepriekš par to nekādas runas pat nebija...
Īsāk sakot izjaukts gan viss mana dzimšanas dienas prieks, gan arī, izskatās, ne uz ziemassvētkiem, ne uz jauno gadu es neko nedabūšu.
Liels paldies par to interneta veikalam 220.lv!
Iepriekš pasūtiju preces no citiem interneta veikaliem un tādu problēmu nekad nav bijis...
Labdien!
Lai varētu sniegt komentāru par šo situāciju, lūgums atsūtīt savu pasūtījuma nr uz [email protected] vai arī šeit!
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.
interneta veikals 220.lv
Labdien,
Interneta veikals paziņoja, ka naudu atgriezīšot atpakaļ. Tādēļ domāju, kad situācija ir atrisināta!
Komentāri (3)
tieši to pašu iepriekš pasūtīji?
Kāpēc tieši to pašu? Dažādas citas preces (arī elektroniku)
Lai prece nestrādātu vai tā netiktu piegādāta tad, kad to sola- tai ir jābūt vienai un tai pašai?
Parasti katram kapsulu aparātam ir konkrētas kapsulas, kuras tikai der (tāds viņiem ir tas bizness). Tas, ka viņu kapsulas nederēja, ir interneta veikala vai ražotāja kļūda, bet iespējams, pats aparāts ir brāķis.