Adrese: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Tālrunis: | +371 6724 4220 |
Darba laiks: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Interneta veikali |
Sociālie tīkli: |
220.lv - Sūdzības un atsauksmes
220.lv - Tautas maldināšana
Patstāvīgi tiek reklamēta grandioza preču atlaižu akcija. Tas notiek gada griezuma. Kā cenas nemainās, tā nemainās. Jau oto gadu. Nevajag maldināt tautu. Nekādas akcijas nenotiek. Sakārtojiet savu mārketinga sistēmu. Veikals zaudēs pēdējos pircējus. Tā nerīkst rīkoties. Noliktas izzakšana, par lielu naudu? Murgs, un nekas interesants.
220.lv - Neatgriež naudu par jauno preci ar brāķi!
Otra tējkanna, pēc kārtas ar brāķi! Pirmo pasūtīju caur internetu, mājās pārbaudīju, neuzvārija ūdeni. Aivedu uz ofisu, man izsniedza papīrus,Ka apmainīt uz citu tējkannu,ar pemaksu vai bez. Pasūtīju citu tējkannu Philips,ar piemaksu. 18.09.2017 saņēmu Pastā, pārbaudījām, 1 reizi uzvarijas it ka normāli , 2 reize isledzu,aizgāju darīt mājas darbus, kad atnacu virtuvē, tējkanna joprojām vārīja ūdeni (bija pilna tējkanna, puse ūdens izvārijās). 21.09.2017 uzrakstīju ienegumu par nauda...
www.220.lv - Krāpšana
Pasūtīju ārējās uzlādes akumulatoru Powerbank Esperanza. Paspēju izmantot tikai vienu reizi, līdz tas vairs nedarbojās. Telefonu uzlādēja 2% un akumulators izslēdzās. Mēģināju uzlādēt to, bet slēdzot iekšā nekas nenotiek. No šī internetveikala vairs noteikti neko nepasūtīšu.
220.lv - Nav noradīts preces pilnais nosaukums
Pasūtīju maciņu priekš sava telefona HUAWEI P9 lite. Saņemot to, izrādās ka viņš ir domāts HUAWEI P9 lite 2017 gada modelim. Majaslapā nekur nav minēts ka tas ir 2017 gada modelim. Uzrakstīju 220.lv komandai. Manas vēstules tiek ignorētas. Pirmo reizi saskaros ar ko šādu iepērkoties tur.
Veikals 220.lv Veikals Nr 1 Latvija - Klientu krāpšana
Labdien! Sodien 28 julija, pec 5 darbadienu ilgas gaidisanas.. Neskaitamiem telefona zvaniem un skaidrosanas, kur tad palikusi manis pasutita prece no si "veikala nr 1 latvija", beidzot sanemu to. Piebildisu ka dalu no sutitas preces, sanemu 25 julija, pasutitais tepikis gan neatbilda rakstam un krasai, bet labi to neatbilstibu apedu. Izpakojot pasutito kapucino idukcijas kaninu, konstateju acimredzamas lietosanas pazimes un neskaitamus sikus nobrazumus uz tas. Klientu apkalposanas specialisti...
SIA PIGU Latvia /220.lv - Neatbilstošas preces pārdošana, klienta atšūšana
Pirkts tika HP laptops. Pēc apraksta jābūt 500GB cietajam diskam. Pēc iegādes tika ieinstalēts Windows, kas uzrādīja, ka pieejamā vieta ir ~262GB. Tas nozīmē, ka laptopam ir 320GB cietais disks. Reāli ~298/97Gb ir piejamā brīvā vieta, jo 1mb = 1024kb. Tātad ar Windows instalāciju tā arī varētu būt. Labi, sazinājos ar 220.lv 28.06. Pēc vairākiem atgādinājumiem, ka neesmu saņēmis atbildi, atncāca uz e-pastu, ka, lai atsūtu pierādījumus, ko arī izdarīju - foto ar laptopa rādījumiem, svītru kodu...
220.lv - Nedēļam ilgi atliek piegādes termiņu
Pasūtīju duškabīni ša gada 12 jūnijā. Līdz šim bridim nesu to saņēmusi. Ka pienāk saņemšanas diena atsuta isziņu jau ar citu piegādes laiku. Tagad man sola atvest 2 augusta. Vai tas ir normāli? Kur ir garantija, kad saņemšu 2 augusta? Pasūtījuma nebij rakstīts, kad prece nav noliktava. Un bus jāgaida mēnešiem. Cilvēku manīšana.
220.lv - Slikts serviss
Pasutiju uz lizingu , viesistabas iekartu . Pec pus stundas man atzvanija un apstiprinaja manu pierasijumu . Ka ari paeica kad ridien ieradisies kurjers no plk 8- 18.00 laika posma . Lai gatavoju dokumentus kredita liguma parakstisanai u.t.t. Nakamaja diena , es no darba atbrivojos lai sagaiditu kurjeru , bet ta ari nesagaidu . Dodos neapmierinata gulet, un tad nakamaja diena gaidu (sodien un atkal nesagaidu ), nu tad jau rit jabut. Nekas pagaidisu , bet kas ta par attieksmi . un...
220.lv - Krapshana
Par kadam originalam smarzham iet runa?Uz kastites rakstits made in UK,bet stripu kods Italijas,un kastite neatbilst pilniba originalam iepakojumam.Kapec jamana cilveki?!varetu labak uzreiz bridinat cilvekus,ka tas ir labs pakaljdarinajums.Karteja vilshanas par sho interneta veikalu!
220.lv - Krāpšana!!!
Šodien pasūtīju sev vēlamās lietas,veicu uzreiz apmaksu 70eur, bet tad sāk zvanīt un teikt,ka tā prece,kuru es vēlējos nav pieejama, ka naudu atgriezīs nedēļas laikā! Un tagad man rodas jautājums,kāpēc man ir jāgaida nauda par to,ka viņiem nav savesta kārtībā ' mājaslapa? Mani brīdināja nesaistīties ar šo internetveikalu - bet es neticēju. Pirmā pieredze ar šo internetveikalu - ļoti rūgta - un vairāk uz neko tādu neparakstīšos!
Atrisināta220.lv - Slikts serviss
Atnāca pasūtījums, precīzāk, kaķu būris uz pasta nodaļu, taču tam nebija manis iepriekš izvēlētā krāsa - rozā, bet gan zila. Zvanīju uz 220.lv klientu apkalpošanas tālruni. Sieviete man laipni atbildēja, ka manā gadījumā ir jāraksta vēstule uz e-pastu [slēpt]@220.lv ar manu sūdzību un jānosūta preces attēli, kur skaidri redzams, ka precei nav atbilstošā krāsa. Aizsūtīju vēstuli uz šo norādīto epasta adresi, uzrakstīju, ka preces krāsa neatbilst tai, ko pasūtīju un nosūtīju attēlus. Atnāca...
220.lv - Atsūtīta lietota prece
Pasūtīju no 220.lv putekļusūcēju Vileda Relax. Atverot iepakojumu, konstatēju,ka prece bijusi lietota.Izskats bija neglīts, iepakojums sabojāts, Tajā pašājā dienā nosūtīju šo preci atpakaļ, izmantojot 14 dienu atteikuma tiesības, jo par 200 eur lietot jau lietotu precī negribu! Kad tie saņēma atpakaļ preci ar manu atteikuma iesniegumu, piezvanīja 220.lv darbiniece un apgalvojusi ,ka es atgriežu jau lietotu preci. Mēģināju paskaidrot,ka tādu esmu saņēmusi , bet viņa apgalvojusi to pašu,ka e...
220.lv - slikts serviss
Jau laicīgi bērnam uz jubileju pasūtīju internetā preci ar piegādi Omniva pakomātā. Vispirms jau fakts, ka uz ĶEKAVU un Rimi A7 kurjers uz pakomātu neved, bet labi nolēmu , ka paņemšu Rīgā. Otrdienas rītā pienāk SMS, ka varu izņemt savu paku un minēts durvju kods, bet prieki sākās, gad ierados pie pakomāta, kur kods nedarbojas. Sazvanījos ar Omniva un man paziņoja, ka diemžēl kurjers nevarēja paku iebāzt skapītī un aizveda to nezinu kur, bet solīja man piezvanīt otrā dienā. Protams lieki minēt...
220.lv - Плохой сервис, некомпетентные работники, отсутствие детали в товаре
Мною был заказан и получен пылесос arnica hydra, но когда я попыталась его собрать возникли проблемы с колесиками они упорно выпадали из отверстий и никак не хотели фиксироваться что и не удивительно ведь диметр железного основания колеса был меньше диаметра отверстия. Я решила позвонить и узнать как они фиксируются вразумительного ответа от операторов я не получила, мне прислали только инструкцию от другого пылесоса и каждый раз отвечали что все должно держаться! Все это продолжалось дней пять...
220.lv - Pasūtījuma neizpildīšana un neinformēšana
Jau otro reizi pusgada laikā nākas sūdzēties par šo sasodīto iestādi! Veicām pasūtījumu( spilveni + batuta aizsargtīkls) spilveni atnāca 3 darba dienu laikā kā ir teikts mājaslapā, bet Batuta tīkls neatnāca! uz ko no šīs iestādes nekādas reakcijas- mēs zvanījām katru dienu, citu pat divas reizes dienā(kas ilga 5 dienas) un uz ko neviens neko nevar atbildēt, jo mājaslapā uzrādās, ka pasūtījums izpildīts! 6. vai 7. zvana reizē man beidzot atbildēja kaut cik zinoša persona, ka pasūtījums ir...
220.lv - Apmāns
Labdien, saskāros ar problēmu kad vēlējos iegādāties leduskapi, atradu leduskapi internetveikalā 220.lv, kur bij teikts kad ja atrodu tieši tādu pašu preci lētāk, kad var iekopēt linku un viņi piedāvās lētāk! Respektīvi reklamē sevi kad pie viņiem ir vislētāk un vislabāk! Kautgan tiklīdz es biju aizsūtījis šo te linku, viņi šai preces cenai pielika vēl 20 eiro klāt un uz manu nosūtīto linku ar adresi, kur šī prece bij lētāka atbildēja ar to ka šī adrese kuru es aizsūtīju neesot starp 50...
220.lv - Slikts serviss
Хочу рассказать об "отличном" сервисе интернет магазина 220.lv. Сделала заказ 24.04.17 с доставкой на дом. Через 2 недели получила сообщение, что заказ передан в курьерскую службу и в течении 1-2 дня будет доставлен. Я прождала 2 недели, никто не позвонил и ничего доставил. Стала звонить выяснять, а мне говорят, ваш заказ вернулся и был анулировани! Никакой вразумительной причины, почему так произошло, не сказали! Удивительно, какая безответсвенность Иневнимание к покупателям во время такой высокой конкуренции!
220.lv - Neatbilst pasūtītajam
Pasūtīju mobilo telefonu. Atnāca ātrāk, kā bija solīts, kas priecēja. Atverot vaļā iepakojumu, secināju, ka telefons ir citā krāsa, kas būtu štrunts, bet lādētājs ir paredzēts Anglijas kontaktam un pats lādētājs ir tāds neuzticams. Man ir aizdomas, ka telefons varētu būt Ķīnas lētais variants, pats telefons ir ok, bet lādētāja kvalitāte ir apšaubāma. Zvanīju klientu apkalpošanas dienestam, meitene dikti jauka bija, bet es izteicu velmi samainīt angļu kontakta lādētāju, pret normālu lādētāju...
220.lv - Slikts serviss.Pasūti šodien saņem rīt mūsu noliktavā.
Labvakar.Nekad neesmu sūdzējusies par pakalpojumu vai pirkumu,ja arī kautkas bija ne tā netērēju savu laiku sīkumiem,bet šoreiz gan esmu dusmīga. Pasūtiju mēbeles 220.lv 1 maijā.Mājaslapā pie mēbelēm norādīts teksts pasūti šodien 1.05 saņem mūsu ofissā 02.05 vai arī piegādāsim Jums līdz mājām 03.05.Aizpildot pieteikumu,protams,parādās jau cits datums tas ir 09.05.Pienāk 09.05 no kurjera ne ziņas,skatos mājaslapā piegāde pārcelta uz 11.05.Man par to netiek paziņots,kad zvaniju uz 220.lv stingri...
www.220.lv - Krāpšana
Добрый день. Купил в 220.lv планшет Asus Zen Pad 7.0 в начале февраля, не прошло и месяца, как он перестал заряжаться (при подключении зарядки, гаснет экран, устройство зависает, не заряжается)... Отнес в сервисс центр Asus (Servisa ICT). Через 2 дня приходит смс, что отремонтировали. Забра, привез домой, пользовался пока не села батарейка, включил зарядку-пробема осталась та же, ничего не поменялась. Принес еще раз, говорю все тоже самое. Приемщица блондинка, с умным видом искала 5 минут куда...