Adrese: |
Maskavas iela 257 Rīga Latvia - LV-1063 ("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts) |
---|---|
Tālrunis: | +371 6724 4220 |
Darba laiks: |
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 9:00 - 20:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Interneta veikali |
Sociālie tīkli: |
220.lv - Sūdzības un atsauksmes
220.lv - Krāpšana
220.lv nolādēti krāpnieki, naudas izkāsēji! Kārtējo reizi, sliktas kvalitātes serviss. Neiepērcieties šajā internetveikalā, apkrāps jūs kā mazus bērnus, saka, ka atrisinās, bet neko nedara, tik tukši prot muldēt! Vajadzēju viņus iesūdzēt pret naudas izkāšanu. Naudu izkrāpj, bet preci neatsūta. Laikam to naudu bāž, tādiem vieta tik cietumā. Meļi un krāpnieki!
220.lv - Krāpnieki neatgriež naudu
Iegādājos preci 220.lv. 19.10.2017 Pēc 3 dienām kopš prece bija piegādāta tā vairs neslēdzās iekšā. Precei nebija nekādu redzamu bojājumu. Nolēmu ja jau prece 3 dienās sabojājās nosūtīsu to atpakaļ, lai atgriež naudu. 220.lv teica , lai sūtot. 26.11.2017. preci nosūtīju atpakaļ. Pēc vienas dienas saņemu zvanu no 220.lv, kur informē, ka prece ir lietota un naudas atgriešana nedarbojas! Prece strādāja 3 dienas! Dāmiņa saka, lai braucot pakaļ savai precei ( plīts virsmai). Kad ieminējos par to vai...
220.lv - Serviss zem katras kritikas
Pasūtīju putekļu sūcēju 220.lv internetveikalā. Līdz ko to piegādāja tā sāku lietot, un jau pirmajā reizē tam automātiski vads neievilkās ar pogu. Zvanu operatoriem, šie man saka lai nosūtu epastā aprakstu un video kā tas izskatās un atbild uz manu epastu, ka 2 darba dienu laikā atbildēs. Tā nu ir pagājusi nedēļa neviens neatbild.. zvanu vakar, šodien, viņi mani aizsūta uz servisa centru lai pati risinu šo problēmu. Attieksme vnk drausmīga. Nekad tur nepasūtiet preces!
220.lv - Preču piegāde ar kavēšanos
Iegādājoties preci veikalā piegādes datums uzradās,ka piegādā nākamajā dienā, bet īstenībā piegāde ir tad, kad viņi paši to izdomā. Kad sazvanīju operatoru, no sākuma atrunāja, ka pie vainas esot tas, ka 2 preces pasūtītas,bet pēc tam sarunas laikā atrunājas ar to,ka nauda ienākusi otrā dienā, kaut gan tā tika ieskaitīta tajā pašā dienā
220.lv - Некомпетентные консультанты, обман, вымогательство
Долгое время была постоянным клиентом магазина 220.lv. Никогда не было никаких проблем, но то, что происходит сейчас, не поддается никаким объяснениям. 23 августа сделала заказ на сайте. Тут же оплатила картой атоматически, то есть, магазин перенаправил меня в банк, и я оплатила требуемую сумму. Это важный момент, оплата была автоматически! На электронный адрес пришло Подтверждение получения заказа 4908758. Вид письма прилагается. В тот момент на сайте действовала бесплатная доставка на заказ...
220.lv - Neatbild uz jautājumiem
Pieprasījumā https://www.sudzibas.lv/220lv/220lv-braketai-precei-neatgriez-naudu-c400868 veikala pārstāvji sola noskaidrot kāpēc ir radusies problēma un sola atrisināt. Pagājušas 12. dienas. un vienīgais ko saņemu atbildē e-pastā - viss jau rakstīts aktā. Es gan tajā neatrodu atbildi uz jautājumu - kur ir mana kā klienta vaina, ka veļasmašīnas iekšpusē ir plīsusi caurule 1. lietošanas reizē (ražošanas brāķis kurjera problēma). Pielikumā problēmas bilde un akts... Vai šim rakstam arī būs komentārs, ka noskaidros, kur radās problēma un sazināsies?
220.lv - Krāpšana
Iegādājoties veļasmašīnu veikals 220.lv apgalvoja ka 2gadi garantija kad jautāju, bet pēc kurjera piegādātās preces atsūta ŗēķinu kur norādīts 6. Mēneši garantija. Normāli? Būtu teikuši ka 6. Mēneši tad būtu pircis citur kur deva 2. Gadus. Neiesaku šos krāpniekus uzbāzīgos ar reklāmām un tjip "bezmaksas" piegādi. Neuzķerieties, viss ir ierēķināts;)
220.lv - Pasūtijums nepilnīgs
05.10.2017 saņēmu pasūtijumu 5031899 ,bet tas nav pilnīgs.Pasūtiju 2 gb kapu lukturus ar kātu 90 cm,bet saņēmu 2gb kapu lukturus bez statīviem .Tie netika iekļauti pasūtījumā. Pasta nodaļā mani informēja, ka saņemts viens neliels iepakojums, kurā bija tikai 2 lukturi ar neiekļautiem statīviem.
220.lv - Brāķētai precei neatgriež naudu
Preces pasūtījuma numurs: 4889238 Vecmāmiņa pasūtīja pusautomātisko veļasmašīnu. 21.08.2017. - tika piegādāta pasūtītā prece - veļasmašīna 25.08.2017. - to pirmoreiz darbinot tika konstatēts, ka tā neatbilst līgumam - laiž garām ūdeni (īsti gan nav saprotams kur, bet tas ir kaut kur no iekšpuses). 28.08.2017. - sazinoties ar 220.lv telefoniski tika teikts, ka prece ir pašiem jānogādā uz servisu pārbaudei. 29.08.2017. - atkārtori sazinoties un ar 220.lv pārstājiem un norādot uz PTA likuma...
220.lv - Slikts serviss
Pasūtījam preci 15.maijā, pasūtījuma nr.4578785, sańēmam tikai 26.jūnijā! Mūsu pasūtījumam bija nepietiekamas detałas, rakstījam, zvanījam 220.lv, operatore teica ka ir uzrakstīta vēstule piegādātājam, bet uz 02/08/2017 atbildi par mūsu problēmu neseńēmam. Kādi vińam ir piegādātaji, ja mēnešā laikā nevar dod atbildi? 14.08 sańēmu vēstuli no 220.lv ka vēl nav atbildes no peigādātaja. Interanti gan! 18.08 operatore piezvanīja, paprasa lai aizsūtījam vińiem bildes ar nepietiekamam detałam, 20.08...
220.lv Pigu latvija - Brāķis
Tika pasūtīta dušas kabīne-saņēmu kabīni bez instrukcijas, pēc nairākiem zvaniem uz e-pastu saņēmu salikšanas instrukciju, bet no citas duškabīnes, kas neatbilst dotajai uz ko man tika dots skaidrojums, ka dotajai kabīnei instrukcijas nav! montāžas laikā konstatēju, ka sānu stikli ir apdauzīti, aizmugurējās sienas saskrāpēts tonējums, ūdens regulācijas krāns tek, kā arī vidējā stāvoklī atduras pret regulējamo slēdzi, kas neļauj vidējo stāvokli atvērt līdz galam. nebūtu pretenziju, ja dotā...
220.lv - Viltvārži un krāpnieki... un dīvaina pārpilnība.
Ar reklāmām pieskandinājuši teju visu medijus, tad "Zibens", tad "Trakais", tad vēl nezin kas. Pārliecinājāmies nupat kā zibens un trakais strādā...Pasūtījām preci, saņēmām rēķinu, kur skaidri un gaiši ir norādīts, ka piegāde ir 0 EUR (piesakot pasūtījumu arī bija norādīts, ka piegāde ir bezmaksas -"kārtējā akcija". Apmaksa 65,99 eur pēc rēķina (skat.pielikumā )tika nekavējoties veikta internetbankā).Piegādes dienā, 220.lv kontā parādās kautkāds dīvains paziņojums, ka rēķina summa ir samaksāta...
220.lv - Tautas maldināšana
Patstāvīgi tiek reklamēta grandioza preču atlaižu akcija. Tas notiek gada griezuma. Kā cenas nemainās, tā nemainās. Jau oto gadu. Nevajag maldināt tautu. Nekādas akcijas nenotiek. Sakārtojiet savu mārketinga sistēmu. Veikals zaudēs pēdējos pircējus. Tā nerīkst rīkoties. Noliktas izzakšana, par lielu naudu? Murgs, un nekas interesants.
220.lv - Neatgriež naudu par jauno preci ar brāķi!
Otra tējkanna, pēc kārtas ar brāķi! Pirmo pasūtīju caur internetu, mājās pārbaudīju, neuzvārija ūdeni. Aivedu uz ofisu, man izsniedza papīrus,Ka apmainīt uz citu tējkannu,ar pemaksu vai bez. Pasūtīju citu tējkannu Philips,ar piemaksu. 18.09.2017 saņēmu Pastā, pārbaudījām, 1 reizi uzvarijas it ka normāli , 2 reize isledzu,aizgāju darīt mājas darbus, kad atnacu virtuvē, tējkanna joprojām vārīja ūdeni (bija pilna tējkanna, puse ūdens izvārijās). 21.09.2017 uzrakstīju ienegumu par nauda...
www.220.lv - Krāpšana
Pasūtīju ārējās uzlādes akumulatoru Powerbank Esperanza. Paspēju izmantot tikai vienu reizi, līdz tas vairs nedarbojās. Telefonu uzlādēja 2% un akumulators izslēdzās. Mēģināju uzlādēt to, bet slēdzot iekšā nekas nenotiek. No šī internetveikala vairs noteikti neko nepasūtīšu.
220.lv - Nav noradīts preces pilnais nosaukums
Pasūtīju maciņu priekš sava telefona HUAWEI P9 lite. Saņemot to, izrādās ka viņš ir domāts HUAWEI P9 lite 2017 gada modelim. Majaslapā nekur nav minēts ka tas ir 2017 gada modelim. Uzrakstīju 220.lv komandai. Manas vēstules tiek ignorētas. Pirmo reizi saskaros ar ko šādu iepērkoties tur.
Veikals 220.lv Veikals Nr 1 Latvija - Klientu krāpšana
Labdien! Sodien 28 julija, pec 5 darbadienu ilgas gaidisanas.. Neskaitamiem telefona zvaniem un skaidrosanas, kur tad palikusi manis pasutita prece no si "veikala nr 1 latvija", beidzot sanemu to. Piebildisu ka dalu no sutitas preces, sanemu 25 julija, pasutitais tepikis gan neatbilda rakstam un krasai, bet labi to neatbilstibu apedu. Izpakojot pasutito kapucino idukcijas kaninu, konstateju acimredzamas lietosanas pazimes un neskaitamus sikus nobrazumus uz tas. Klientu apkalposanas specialisti...
SIA PIGU Latvia /220.lv - Neatbilstošas preces pārdošana, klienta atšūšana
Pirkts tika HP laptops. Pēc apraksta jābūt 500GB cietajam diskam. Pēc iegādes tika ieinstalēts Windows, kas uzrādīja, ka pieejamā vieta ir ~262GB. Tas nozīmē, ka laptopam ir 320GB cietais disks. Reāli ~298/97Gb ir piejamā brīvā vieta, jo 1mb = 1024kb. Tātad ar Windows instalāciju tā arī varētu būt. Labi, sazinājos ar 220.lv 28.06. Pēc vairākiem atgādinājumiem, ka neesmu saņēmis atbildi, atncāca uz e-pastu, ka, lai atsūtu pierādījumus, ko arī izdarīju - foto ar laptopa rādījumiem, svītru kodu...
220.lv - Nedēļam ilgi atliek piegādes termiņu
Pasūtīju duškabīni ša gada 12 jūnijā. Līdz šim bridim nesu to saņēmusi. Ka pienāk saņemšanas diena atsuta isziņu jau ar citu piegādes laiku. Tagad man sola atvest 2 augusta. Vai tas ir normāli? Kur ir garantija, kad saņemšu 2 augusta? Pasūtījuma nebij rakstīts, kad prece nav noliktava. Un bus jāgaida mēnešiem. Cilvēku manīšana.
220.lv - Slikts serviss
Pasutiju uz lizingu , viesistabas iekartu . Pec pus stundas man atzvanija un apstiprinaja manu pierasijumu . Ka ari paeica kad ridien ieradisies kurjers no plk 8- 18.00 laika posma . Lai gatavoju dokumentus kredita liguma parakstisanai u.t.t. Nakamaja diena , es no darba atbrivojos lai sagaiditu kurjeru , bet ta ari nesagaidu . Dodos neapmierinata gulet, un tad nakamaja diena gaidu (sodien un atkal nesagaidu ), nu tad jau rit jabut. Nekas pagaidisu , bet kas ta par attieksmi . un...