www.sudzibas.lv 220.lv Slikts serviss

220.lv - Slikts serviss

Agrāk 220.lv bija vieta, kur bieži skatījos preces un viss bija super.

Dotajā brīdī esmu veicis 2 pasūtījumus.

1. Pasūtījums stāv gatavs nosūtīšanai jau 2 nedēļas un tikai tiek pagarinās piegādes laiks.
2. Pasūtījums stāv apstiprināts 10 dienas un nekādas izmaiņas nav. Viss ir apmaksāts ar kurjera piegādi uz mājām.

Uzzvanot un prasot vai būs bērnam dāvana uz dzimšanas dienu - pasaka, ka prasīs nosūtītājam un dāvana nebūs, jo tie nav 220.lv, kas šo preci sagatavo un viņi atbildību neuzņemas. Uzjautās nosūtītājam un jāgaida vēl 3 dienas tikai atbilde vai vispār viņam būš prece. Ko tas nozīmē - vai būs viņam prece? Ja jau ir kaut kāda jauna politika, ka pievienojas citi tirgotāji, tad varbūt dziļāk jāizpēta ar ko tiek veikta šī sadarbība?

Nekad vairs nesūtīšu no 220.lv. Bēdīgi, ka kantoris palicis kā kaut kāds lētais aliexpress, tikai Latvijas versija. Briesmīgs serviss un viss kopskats ir vienkārši bēdīgi.

14.04.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 14.04.2025

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

M

Komentāri (1)

RAMONA👀 14.04.2025

Tas ir 220.lv standarts. Diemžēl.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes