220.lv - Serviss klibo
Divi pasūtījumi ir bijuši. Pirmais kavēja vairākas nedēļas. Atvainojas un atrod argumentus-kāpēc. Otram braucu pakaļ, sazvanīt nevaru, ir tikai visāda veida audiomonologi. Iedāvā noliktavas izsniegšanu. Tur Rinda no mums diviem. Kādu laiku gaidot, ar otru kungu kolektīvi saprotam, vispirms viņiem ir jāizkrauj krava vai citas lietas... Tad izrādās, ka viņi ir viens darbinieks, kurš apkalpo, atbild uz telefonu, izkrauj piegādes uz noliktavu 😀😀😀 pārējie ir citi, un tie uz klientu, laikam, neattiecās. Es vairs ne220lv.
Komentāri (2)
Ar 220 voltiem tiem 220.lv !
Jūsu aprakstītā situācija atspoguļo būtiskas problēmas patērētāju tiesību aizsardzības jomā. Atbilstoši Patērētāju tiesību aizsardzības likumam un Direktīvai 2011/83/ES par patērētāju tiesībām, komersantam ir pienākums nodrošināt preču piegādi līgumā noteiktajā termiņā un veikt pienācīgu komunikāciju ar patērētāju.
Ja pasūtījuma izpilde kavējas bez objektīva pamatojuma un bez savlaicīgas informēšanas, patērētājam ir tiesības pieprasīt līguma izpildi saprātīgā termiņā vai arī atkāpties no līguma un pieprasīt naudas atmaksu (saskaņā ar Civillikuma 1587. pantu). Savukārt, ja pakalpojumu sniegšanas organizācija rada nepamatotas neērtības, to var uzskatīt par negodīgu komercpraksi saskaņā ar Negodīgas komercprakses aizlieguma likumu.
Iesakām vērsties pie 220.lv klientu apkalpošanas dienesta ar rakstisku prasību (vēlams e-pastā vai izmantojot uzņēmuma oficiālos saziņas kanālus), pieprasot skaidrojumu un iespējamo kompensāciju. Ja uzņēmums nesniedz pienācīgu atbildi, varat vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC), kas izskata šāda veida pārkāpumus un var uzlikt uzņēmumam saistības labot situāciju.