220.lv - Slikts serviss, sūtījuma kavēšanās
Godīgi, lai es kādreiz teiktu ko sliktu par šo uzņēmumu… tā nekad nav bijis…
taču visi mani pēdējies sūtījumi, kas ir ar piegādi uz mājām, vienmēr kavējās.. Es taču arī esmu strādājošs cilvēks, kas rēķinās ar piegādes datumu.
+ neviens mani nenoinformē, ka viņiem ir sanākusi aizķeršanās. Sēdi kā muļķis visu to dienu mājās, un gaidi kurjeru… jums neliekas, ka vajadzētu savus klientus vismaz elementāri noinformēt par to, kad notiekas, nevis gaidīt, kamēr pircējs pats jums zvanīs, un tad naivi plātīsiet rokas, teiktdami “mēs nezinam, kāpēc tā”…
punktu pielika pēdējais pirkums, kura piegādei vajadzēja būt šodien, taču neviens man neko nepaziņoja, un zvanu no kurjera nesagaidīju, un mājaslapā “sūtījuma statuss” nebij mainījies…
protams beigās saņēmu sevi rokās, un veicu zvanu…
uz saviem jautājumiem atbildi tā arī nesaņēmu, jo prece taču neiet no viņiem, bet pa taisno no pārdevēja… 1-2 darba dienu laikā došot ziņu e-pastā…
nu nopietni… es tā kā visu saprotu, un daudz kam acis varu pievērt… bet man jau vairs nervi netur… lai es kaut reizi vēl ar jums sadarbotos? Nē paldies… man pietiek… šis būs pēdējais pirkums no manas puses…
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Komentāri (2)
Melnā grāmatā viņus!
tevi arī, unv vel labāk ellē krātiņa pist