Omniva

OMNIVA SIA
Adrese: Dzirnieku iela 24
Mārupe
Mārupes nov.
Latvia - LV-2167
(Biroja adrese)
Tālrunis: +371 24949944
+371 27042424
Darba laiks: 8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Pakalpojumi  •  Pasts un kurjeru pakalpojumi
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

28%
Sūdzības
296
Atrisinātas
28
Ar atbildēm
252
Apskatīt statistiku

Omniva - Sūdzības un atsauksmes

Omniva - Slikts serviss

Slikts serviss Šodien saņēmot savu paku no Asos, biju nepatīkami pārsteigta. Mana paka bija pilnīgi atvērta... Acīmredzot, strādniekus ļoti interesēja tas, kas ir iekšā. Atvainojiet, bet es uzskatu, ka tā ir neprofesionāla attieksme pret saviem klientiem.

Omniva - Обман в лотереях

Обман в лотереях Победители выбираются абсолютно непонятным образом, как проводится розыгрыш никому кроме самой компании неизвестно. 99 процентов победителей это: 1. Женщины. 2. Латышские имя и фамилия. 3. Не из Риги. Ребята наверное не в курсе теории вероятности, хотя оно и понятно, в современной школе такое не преподают.

Omniva - Omniva/ Atplēsts iepakojums un tās saturs

Omniva/ Atplēsts iepakojums un tās saturs Saņēmu sūtījumu no 220.lv caur Omniva, bet kaste jau bija atplēsta un tās saturs izvandīts un izņemts no iepakojuma! Kauns par šāda liela uzņēmuma nolaidību. Biju patstāvīgs klients, bet nu vairs nevēlos lai mūsu ceļi vēl kādreiz krustotos.

Omniva - Slikts klientu centra serviss

Slikts klientu centra serviss Neeksistējošs klientu centra serviss. Zvanu jau otro dienu, rakstu e-pastus un neviens joprojām neatbild. “Šobrīd visi operatori ir aizņemti”. Omniva zvanu servisā var klausīties tikai jauku melodiju nevis saņemt atbildes uz problēmām! Iesaku nemaz necensties sazināties ar Omnivu. Lieka laika tērēšana un klientu maldināšana.

Omniva - atbalsta serviss neeksistē

atbalsta serviss neeksistē Nesagaidot savu sūtījumu no Igaunijas, septītajā dienā nolēmu piezvanīt uz Omniva atbalsta dienestu. Neticēju, ka mūsdienās tā vēl var būt, taču - ne čatā, ne uz e-pastiem, ne uz telefona zvaniem neviens neatbildēja. Padoms citiem - pat nemēģiniet zvanīt - neviens neatbildēs. Es veicu 6 zvanus, tostarp 8.00 un 19.50, gaidot līdz 10 min. - velti!

AtrisinātaOmniva - Slikta apkalpošana

Slikta apkalpošana Neizmantojat Omnivu kā piegādātāju no kāda internetveikala, apkalpošana - briesmīga! Šodien uz manu telefonu atnāca īsziņa, ka man ir pienākusi paciņa. Aizejot uz pakomātu un ievadot kodu, man parādīja "Tāds sūtījums nepastāv." Nolēmu iet uz mājām un sūdzēties Omnivai. Rakstīju čatā, zvanīju, neviens čatā neatrakstīja pēc 4 stundām un neviens neatbildēja pēc 3 zvanu mēģinājumiem, kuri ilga 10 minūtes katrs. Omniva pilnīgi ignorē zvanus un čata funkciju. Pakomāts: Omniva Rigas Dzelzavas ielas Mini RIMI Sūtījuma nr.: CE369098254EE

Omniva - Pazudis sūtījums

Pazudis sūtījums Pazudis sūtījums, kurš tika izsūtīts no Jēkabpils 08.12.2020. Izsūtīšanas kods ir cf023900798ee. Saņēmēja tel. Nr 29496931. Izsūtītājs tel. Nr. 29586539. Tika zvanīts uz Omniva telefona nr. Neviens neatbild. Tika rakstīt uz e - pastu, atbildes nav vairāk ks 7 dienas, kaut rakstīts kad atbild divu dienu laikā. Rakstīju jau sūdzības lv. Omniva atrunājas kad vainīgs esot izsūtītājs, jo pareizi iepakots. Bet nauda tika samaksāta gan izsūtītājam, gan pakalpojumu sniedzējam Omnivai. Paciņa ir aizvesta līdz Rīgas terminālam un tur pazuda.

Omniva - Zema līmeņa serviss jeb tāds nav vispār!

Zema līmeņa serviss jeb tāds nav vispār! Rakstu pirmo sūdzību savā mūžā, jo vienmēr esmu uzskatīJusi, ka visu var atrisināt pusēm savstarpēji vienojoties, ja vien abas puses ir ieinteresētas to darīt. Saprotu, ka uzņēmumam šis ir ļoti saspringts laiks: ziemassvētki un arī covid laiks, kad visi pakomātu pakalpojumus izmanto 3 reizes vairāk. Mana paciņa pie omnivas atrodas jau astoto dienu. Atbalstot Latvijas mājražotājus, biju pasūtīJusi skaistus dāvanu iesaiņojumus tuviniekiem domātajām dāvanām. Šobrīd dāvanas jau ir atdotas bez...

Omniva - Pazudis sūtījums

Pazudis sūtījums Pazudis sūtījums . Izsūtīts tika 08.12.2020 no Jèkapils uz Madonu . Zvanu uz Omnivas centru nevien man neatbild 20 minūšu gaidīšanas režīmā . Rakstiju è- pastu pagāja vairākas dienas . Atbildes nav . Sūtījuma kods CF023900798EE Saņēmējs 29496931. Izsūtītājs 29586539 . Ļoti esu vīlies par šo firmu . Es saprotu kad tagad ir ļoti noslogoti visas piegādes. Bet ir jau vairàk kā15 dienas 😤

Omniva - Preces nozagšana, piegades neizpildišana, zvanu un epsastu ignorešana

Preces nozagšana, piegades neizpildišana, zvanu un epsastu ignorešana Omniva status jau 2 nedēļas nodots. Piegādei kurjeram. Bet sūtījums vēl nav atnācis, kā arī uz vēstulēm neatbild. Pilnīgi ignorē savus klientus neceļ zvanus, neatzvana, neatbild uz epastiem, neatbild webchata neatbild facebook mesengeri. Pasūtot preci laicīgi decembra sakuma bija noradīta piegāde 1-2 darba dienas. Bet jau pagājušas 2 nedēļas kopš nodots piegādei. Nedz sms nedz zvanījusi nav, precez vērtība liela iphone 12 pro max. Tiks iesniegts par zadziby iesniegums valsts policija un Ptac

Omniva - Nepienākusī paciņa!

Nepienākusī paciņa! Sūtiju no internetveikala austiņas, pasūtīju 01.12.2020, piegādi izvēlējos omnivu, un nožēloju ka izvēlējos tiešo omnivu, jo savu sūtījumu gaidīju veselas 15 dienas, sāku domāt ka kautkas ir ne tā, un no omnivas ne ziņas, uzrakstiju internetveikalam, kurā sūtīju, un izrādās, ka omniva to jau ir aizsūtīJusi atpakaļ, man nezinot, ka sūtījums jau bija atnācis 03.12.2020, pilnīgi nevienas īzziņas no omnivas, ka sūtījums ir jau pakomātā. Bija tāda lieta ka 11.12.2020 man bija atnācis cits sūtījum...

Omniva - Laikus nepiegādā preci

Laikus nepiegādā preci Omniva mājas lapa rakstīts kad piegādā 2-3 dienu laikā. Ir pagājis jau šo dienu termiņš, bet sūtījums vēl nav atnācis, kā arī uz vēstulēm neatbild. Vēlos saņemt ne tikai savu sūtījumu/paku, bet arī kompensāciju par sabojātiem svētkiem (dzimšanas dienu) un garastāvokli.

Omniva - Pazudis sūtijums

Pazudis sūtijums Pazudis sūtījums ar kodu cf023900798ee. Izsūtīts no Jēkabpils uz Madonu. 08.12.2020. Zvanu uz omnivas apkalpošanas centru neviens neatbild 20 minūtes gaidīšanas režīmā. Sūtīju e - pastu atbildes nav. Ļoti esu vīlies par šo uzņēmumu. Nevienam neiesaku. P. S. Arī iepriekš ir bijušas problēmas. Prece atnākusi cietusi. Acīm redzot paciņas tiek mētātas

AtrisinātaOmniva - Slikts serviss

Slikts serviss Tehnisku iemeslu dēļ man nepienāk īsziņas ar piekļuves kodu. Nedēļu cenšos panākt, lai kodu nosūta pa e pastu. Sazvanīt omnivas klientu atbaidīšanas centru nav iespējams. Savās e pasta vēstulēs precīzi aprakstīju situāciju ar īsziņām. Nedēļas laikā esmu saņēmis vienu nerobotizētu omnivas atbildi, kurā teikts, ka man ir nosūtīta atkārtota īsziņa!

Omniva - Slikts serviss

Slikts serviss 11. Decembrī ievietoju sūtījumu pakomātā, 12. Decembrī ir teikts ka sūtījums no termināla ir nodots kurjeram, bet pēc tam tālāku darbību nav. Sūtījums ceļo no Rīgas uz rīgu jau 9 dienas! Sazināties ar omnivu nav iespējams, zvanot visi operatori aizņemti stundām, rakstot e-pastā, mājas lapā, facebook messanger nav nekādas atbildes! Saprotu, ka paka ir pazaudēta un cilvēki paliks bez ziemassvētku dāvanām, bet vismaz būtu atbildējuši uz ziņām! Nekad vairs neizmantošu omniva, kā arī sliktā...

Omniva - Ļoti kavē piegādes

Ļoti kavē piegādes Omniva kurjers sūtījumu no omniva šķirošanas punkta paņēmis jau 14.12.2020. agrā rītā, bet joprojām 17.12.2020. vakarā nekas nav piegādāts uz pakomātu, pilnas četraa dienas sūtījums tiek vizināts kurjera auto 👎 Ir divi tādi nepiegādāti sūtījumi. No omniva puses nulle atbilde... 😡 Pat piedāvāju paņemt no kurjera pie pakomāta, ja viss pilns, vai aizbraukt pakaļ, bet ar omnivu nesakomucinēt 👎

Omniva - Nepiegādāts sūtījums

Nepiegādāts sūtījums Divas nedēļas omniva nevar piegādāt manu sūtījumu no Euronics. Neatbild uz vēstulēm un ziņām mājas lapā. Sākumā sazinājos ar euronics un noskaidroju, ka paka neielīda pakomātā un ka to atvedīs kurjers, un es saņemšu ziņu no Omnivas. Omniva to apstiprināja. Trīs dienas gaidīju ziņu. Intereses pēc paskatījos, kur ir sūtījums un redzu - ka tas bija piegādāts pirms divām dienām! Kur un kam? ! Atbildi joprojām neesmu saņēmusi.

Omniva - Piegāde, serviss

Piegāde, serviss Caur omnivu iet pasūtījums un iekraušanas datums ir 14. Dec [Rīga] . Līdz Salaspili no Rīgas ir kā 30km. Iekraušanas punktā prece ir jau 3dienas un nekustas no vietas. Uz zvaniem neviens neatbild, uz ēpastu arī ne. Saprotams, ka ir svētki un ir pārpildīta, bet nevajag teikt, ka pakomāti ir pilni un dienā 2reizes brauc mainīt, jo pazīstamam, kuram 15. Dec bija iekraušanas punktā jau 2 preces atnākušas pirms manīm.

AtrisinātaOmniva - Slikts serviss

Slikts serviss Nopirku preci internetveikalā ar omniva kurjera piegādi pie pakomāta, izsekojot preci rāda ka 11.12.2020 prece tika iedota kurjeram un 15.12.2020 rāda ka prece ir nogādāta pārkraušanas punktā un joprojām tur atrodas. Mēģinot sazvanīties ar klientu apkalpošanas centru tieku ignorēts, pirmajās reizēs zvanot vienkārši tiek nomesta klausule, zvanot nākošo reizi piedāvā savienot ar operatoru un pēc 10 min savienojuma joprojām nav, 3 dienu laikā tā arī nav izdevies sazvanīt viņus. Tāpat tieku...

Omniva - Slikts serviss

Slikts serviss 10.12.2020 man tika izsūtīta paciņa.Šobrīd pēc izsekošanas nummura,parādās,ka 12.12.20 paciņa ir pārkraušanas punktā.Tas arī ir pēdējais datums,kas uzrādās.Šodoen ir 16.12.20.Paciņa no 12.12.20 nekur tālāk nav izkustējusies.Kad vakar zvanīju operatoram(kura savienojums ir jāgaida 20 min),operatora atbilde ir,ka paciņa ir pie kurjera un tiklīdz būs brīvs nodalījums tā viņu ievietošot.Uz jautājumu,kāpēc viņa pēc izsekošanas parādās vēl ar 12.12.20 datumu,atbilde bija,ka tā mēdzot...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes