Omniva - Sabojāts sūtījumā iepakojums
Sūtījums atnāca ar nokavēšanos un sabojātu iepakojumu. Saprotu ka sūtījums var kavēties dēļ ārkārtas situācijas bet tas nenozīmē ka sūtījumā iepakojums ir pilnībā jāsabojā. Paciņa izskatās tā it kā būtu sagrābta pie stūriem un mētāta apkārt. Ļoti paveicies ka iekšā ir burbuļplēve ja tā nebūtu viss pasūtījums būtu izbiris. Kretinē šāda klientu apkalpošana.
Labdien! Mums no sirds žēl, ka Jums ir nācies saskarties ar šāda veida situāciju.
Vēršam Jūsu uzmanību, ka sūtījumi piegādes procesā tiek vairākkārtēji apstrādāti - gan ar kurjeru starpniecību, gan uz šķirošanas līnijas, kā rezultātā ir iespējams rasties ārējiem iepakojuma bojājumiem. Gadījumā, ja ir ticis bojāts arī sūtījuma saturs, lūdzam Jūs sazināties ar mums uz [email protected], lai rastu risinājumu minētajai situācijai.
Atvainojamies par Jums radītajām neērtībām.
Ar cieņu,
Omniva
Komentāri (3)
Ļoti slikts serviss!Gaidu savu sūtījumu 5 dienas,vajadzēja būt otrajā,uz e-pastu un telefonu neatbild!Pēc numura rada,ka ir pie kurjera jau 3 dienas!
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Mazums aizķērās kaut kur un cilvēks centās pēc iespējas uzmanīgāk, neuzplēšot burbuļplēvi risināt problēmu. Varbūt vienkārši nepamanīja, ka bija kur aizķērusies paka un uzrāva nejauši. Neizskatās jau nu totāli sadriskāta.