Omniva - Slikts serviss
Labdien! Man ielika skapīti sūtījumu 14 janvārī, joprojām paciņas nav, a jau pagājušas 7 dienas! Viss nekas, bet Omniva neatbild ne uz zvaniem, ne uz īsziņām, ne inboxa, nekur! No abām pusēm mēģinām zvanīt un uzzināt kas tā notiek, bet ir klusums!
Labdien!
Pārbaudot minēto situāciju, videokameru ierakstos tika secināts, ka ar norādīto sūtījuma numuru sūtījums pakomātā netiek nosūtīts. Lūdzam ar mums sazināties privāti uz 27042424 vai [email protected], lai precizētu vairāk informācijas un risinātu radušos situāciju.
Ar cieņu,
Omniva
Komentāri (7)
Kāds nozadzis, iespējams. Jāmēģina vēlreiz un vēlreiz zvanīt omnivai. Parasti ar viņu servisu esmu apmierināta. Varbūt pateiks, ka sūtījuma nr sajaukts vai kas, izskaidros un atmaksās naudu. Pagrūti reizēm ar uzņēmumiem sazināties.
Informācija par sūtījumu saņemta nozīmē, ka noformēts internetā, bet ielikts skapītī nav. Pārdevēja mānās. Tad būtu- prece nodota vai kā tā. Šai bildē tikai noformēts.
Ierašanās galamērķī / Pārkraušanas punktā - šādi kad sūtījums ielikts skapītī
Bet man ir čeka bilde!
Ir čeks
Kapec Jums vienads sutitaja un sanemeja telefona numurs?
Tas spēlē lielu lomu?