www.sudzibas.lv Omniva Slikts serviss

Omniva - Slikts serviss

Labdien! Man ielika skapīti sūtījumu 14 janvārī, joprojām paciņas nav, a jau pagājušas 7 dienas! Viss nekas, bet Omniva neatbild ne uz zvaniem, ne uz īsziņām, ne inboxa, nekur! No abām pusēm mēģinām zvanīt un uzzināt kas tā notiek, bet ir klusums!

22.01.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 25.01.2021

Labdien!
Pārbaudot minēto situāciju, videokameru ierakstos tika secināts, ka ar norādīto sūtījuma numuru sūtījums pakomātā netiek nosūtīts. Lūdzam ar mums sazināties privāti uz 27042424 vai [email protected], lai precizētu vairāk informācijas un risinātu radušos situāciju.

Ar cieņu,
Omniva

Komentāri (7)

Pīle. 22.01.2021

Kāds nozadzis, iespējams. Jāmēģina vēlreiz un vēlreiz zvanīt omnivai. Parasti ar viņu servisu esmu apmierināta. Varbūt pateiks, ka sūtījuma nr sajaukts vai kas, izskaidros un atmaksās naudu. Pagrūti reizēm ar uzņēmumiem sazināties.

Zelda 22.01.2021

Informācija par sūtījumu saņemta nozīmē, ka noformēts internetā, bet ielikts skapītī nav. Pārdevēja mānās. Tad būtu- prece nodota vai kā tā. Šai bildē tikai noformēts.

Zelda 22.01.2021

Ierašanās galamērķī / Pārkraušanas punktā - šādi kad sūtījums ielikts skapītī

Ir čeks

Z Zignurs 22.01.2021

Kapec Jums vienads sutitaja un sanemeja telefona numurs?

Tas spēlē lielu lomu?

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes