Adrese: |
Dzirnieku iela 24 Mārupe Mārupes nov. Latvia - LV-2167 (Biroja adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 24949944 +371 27042424 |
Darba laiks: |
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Pakalpojumi • Pasts un kurjeru pakalpojumi |
Sociālie tīkli: |
Omniva - Sūdzības un atsauksmes
Omniva - Kurjeru attieksme smieklīga
Pirmkārt, jau kuro reizi omniva nosūta paku uz kādu no saņemšanas punktiem, kur 3 dienas glabāja sūtījums. Kur darba laiks pārsvarā vienmēr ir īsāks par manu darba laiku. Kā rezultātā savas kurpes priekš savām kāzām es nesaņēmu, lai gan paka bija pienākusi 3 dienas pirms, taču ja tā būtu ielikta pakomātā, es to būtu varēJusi izņemt kaut naktī. Otrkārt, kurjeru attieksme… nodomāju, ka laicīgi vakarā 09.10.21 aizbraukšu paņemt savu sūtījumu uz satiksmes ielas rimi, Jelgava, omnivu, kurš pienāca...
Omniva - Sūda serviss
Šis sūda serviss nevar piegādāt mazu paciņu, 2 dienu laikā, uz Auces pakomatu. Man tā bija ļoti svarīga, esmu dusmīgs. Tur ir tāds bardaks ka viņi tur neko atrast nevar, jālaiž virsū būs bez tabu. Bet gudri raksta ka ur baigi attīstījusies, līdz 90% ka klients savu preci jau saņem nākošajā dienā! Es speciāli no Rīgas braucu uz auci, pēc savas paciņas. Iztērēts laiks un nauda, a viņiem pofig!
Omniva - Slikts serviss
No Omnivas saņēmu ziņu 11. Augustā citēju: Omniva SIA noliktava ir jūsu sūtījums (sūtījuma kods) , kas ir par lielu piegādei uz pakomatu. Pakomata sūtījumu ielikt nevaram, tāpēc sazināties ar mums pa talr. Nr. 27042424 vai atsutie īsziņu uz 26513991 tā arī izdaru 12. Augustā piezvanu, pasaka paku piegādās piektdien vai pirmdien, paku nesaņemu! Zvanu 20. Augustā pasaka, ka kurjers ir kaut ko sajaucis un nav paņēmis paku! Tīri cilvēcīgi saprotu situāciju un pasaku labi viss kārtībā, uz ko man...
Omniva - Pasūtījumu ielikšana
Labvakar! Šodien gāju saņemt savu pasūtījumu. Pasūtījums bija ielikts m atvilktne. Pilnīgi nevarēja izņemt pasūtījumu. Vēlāk 2 vīrieši izņēma pasūtījumu ar 2 skrivgriežiem… es uzskatu ka tam nav jābūt … jo dēļ manis parādījās Rinda uz pakomatu. Lūdzu, nākošreiz ielikt pasūtījumu tā, lai to klients varetu izņemt. Mans e-pasts [slēpt]@gmail.com
Omniva - Pazudušas paciņas
Mūsu uzņēmumam jūnijā omnivas pakomātos pazuda 4 sūtījumi. Diemžēl mums nebija nekādu pierādījumu par nosūtīšanu, jo omniva pakomātos kvītis par izsūtīšanu izdrukāt vairs nevar. Iesniedzām sūdzību omniva. Pretī dabūjām sapulces lēmumu, ka mēs nemaz neesam ievietojuši pakomātā šīs paciņas. No sākuma saņēmām sapulces lēmumu ar pavisam citiem datiem un datumiem, tikai mūsu paciņu numuri pareizi. Tāpēc man rodas jautājums, vai gadījumā nav tā, ka omniva šos sapulces lēmumus vienkārši nomainot datus sūta visiem cietušajiem? Kāda ir jūsu pieredze ar pazudušām omniva paciņām?
Omniva - Плохой сервис
Больше недели жду посылку с Даугавпилса в Елгаву. Это последний раз когда я что то через них посылаю. Кормят завтраками. Все время обещают что то, но ничего конкретного. Пообещали вчера, звоню сегодня вечером спустя полторы суток, говорят что свяжутся с курьером. Хотя видно что посылка передана курьеру 2 дня назад. Раньше пользовался омнивой но последнее время задержки пошли. Но сейчас уже не нормально. Мне время важней, поэтому буду выбирать другого курьера.
Omniva - Ļoti slikts serviss
Omnivas mājaslapā ir informācija par to, ka 90% klientu sūtījumus saņem otrā dienā, bet mans sūtījums jau otro dienu atrodas Rīga sorting line. Operatore man atbild, ka kurjers nav paņēmis, jo fiziski nespējot paņemt visus sūtījumus. Kā to saprast? Vai tad sūtījumi nav jāņem kaut kādā secībā, ņemot vērā nodošanas laiku? Un kur paliek līguma nosacījumi? Sūtījums ir jāpiegādā divu darba dienu laikā!
Omniva - Krāpšana
Biju pasūtītā telefonā vaku ebay no Ķīnas par 35 euro. Atsūtīts pakakomata 17 māja, rakstīts ka īsziņa aizsūtīta uz e pastu un telefonā. Īsziņa nebojā. Uzrakstīju Omniva, teica ka to paņēma trešā personā un iedeva viņu telefonā. Es piezvanīju viņš teica ka atdeva paku. Es rakstīju atkal Omniva. Atbild ka paku aizsūtīja atpakaļ pārdevējam.
Omniva - Nepatiesa SMS sūtīšanas
Man tika atsūtīta sms, ka līdz plkst. 19.00, var paku izņemt pie kurjera. Aizbraucu plkst.18.21, kurjera tur nebija, zvanīju uz Omniva, tur pateica, ka kurjers ielicis paku pakomātā. Bet vai tad nevajag dot ziņu par to. Es tērēju naudu, savu laiku, kas par to atbildēs un vēl man ir grūtības pārvietoties.
Omniva - Потеряли посылку и не хотят компенсировать
Компания омнива потеряли посылку с содержанием на 99 евро и не хотят компенсировать. Утверждают что посылка была очень маленькой. Теперь надо возвращать 99 евро покупателю и посылки нету. Минус 99 и минус товар на 99 евро = 198 евро из за вас, конченные. Пользуйтесь услугами других пакоматов их конкурентов. Эти вам ничего не будут компенсировать в случаи потери посылки.
Omniva - Tika piedāvāts saņemt naudu caur omniva mājaslapu
Meitene sāka saziņu whatsapp vietnē vēloties iegādāties preci. Solījās sakārtot kurjeru un pēc brīža atsūtīja linku, kurā “varot saņemt naudas līdzekļus”. Omniva šādu pakalpojumu nepiedāvā. Protams linku atverot tiek prasīts ievadīt kartes datus. Telefona numurs krāpniecei +37128138563
Omniva - Slikts serviss
Nekādā gadījumā neizmantojiet šī uzņēmuma pakalpojumus. Tāda sajūta, ka šeit strādā roboti, kuriem ir ieprogrammētas pāris darbības un tās tad arī tie veic. Klientu apkalpošana zem jebkādas kritikas. Es saprotu covids, blā, blā, blā... Tomēr vai uzņēmumam, lai tikai turpinātu gūt lielu peļņu, vajag jūsuprāt turpināt uzņemties saistības, apzinoties, ka tie pakomāti un darba rokas nav bezgalīgi.
Omniva - Slikts serviss
Nesaprotu omnivas loģiku paciņu izsūtīšanā. Mana paciņa, kas nodota kurjeram 21.04 datumā, vēl nav atnākusi, bet paciņas, kas izsūtītas aizvakar, šodien jau ir atnākušas. Vai kurjers bija miegains un aizmirsa manu paciņu ielikt pakomātā,? Jo paciņa kurjeram nodota 02: ar kaut ko naktī. Saziņas ar omnivu nekādas. Šķiet, ka uz katru jautājumu atbild ar automātiski izveidotu e-pasta atbildi 😂 par to, ka paciņas var aizkavēties līdz 5 dienām 😂 jau ir pagājis vairāk kā 5 dienas
Omniva - Slikts serviss
Sūdzību nosūtīju saņēmu atbilde pamatojoties uz augstāk minēto situāciju, kompensācijas pieprasījums par sūtījumu nr. Cf032835633ee tiek atteikts. Lūdzam jūs iepakot sūtījumu atbilstoši vismaz minimālajām pakomāta sūtījumu izmēram, lai omniva, SIA varētu veikt drošu sūtījuma transportēšanu. Pirmkārt esmu saņēmējs neviss sūtītājs. Mēs jums izmaksāsim kompensāciju uzreiz pēc tam, kad tiks noskaidrots, ka sūtījums ticis sabojāts, iznīcināts vai nozaudēts. Kompensācija tiek izmaksāta euro...
Omniva - Slikts serviss, плохой сервис
Всё началось, когда я 19.03 заказала косметику с одного английского сайта и мне пришло уведомление, что посылка будет передана стороннику, который сотрудничает с Омнива и уже собственно Омнива доставит мне её. В ригу она прибыла 30.03, 6.04 передана курьеру ну и потом весело катается то туда то сюда до 14.04, 8 числа была попытка доставки, которая, почему то не увенчалась успехом (как выяснялось потом по посылке не было номера телефона) за то был мой адрес и был эмайл к тому же, заподозрив...
Omniva - Lēna piegāde
Šausmīgi lēna piegāde. Sūtījums atrodas šķirotavā jau no 13.04. Bet pie tā netieku. Katru reizi kad zvanu - atbild vienu to pašu. "sūtījums atrodas pie mums noliktavā, rīt noteikt piegādās" drīz sūtījums nebūs vajadzīgs, un omniva varēs atgriezt summu kura nav maza. Pirmā un pēdējā reize kad izmantošu omnivas kurjer pakalpojumus. Galīgs haos.
Omniva - Slikts serviss, lēna piegāde ar kurjeru. Tālr. Operātori nekam neder
Tātad Omniva, pavisam noteikti neiesaku izvēlēties šo kā piegādes firmu lieliem produktiem, kur jāpiegādā ar kurjeru. Saprotams ka viņiem pārkraušanas noliktavā ir haos un tik tiešām nezin kā strādāt ja paciņa 3 reizes iziet cauri šķirošanai tajā pašā noliktavā! Zvanam Omniva Klientu Atbalta centram. Katru reizi pasaka, ka “Šodien vai rīt būs.” Citiem cilvēkiem ir darbs nevar visu dienu sēdēt mājās un gaidīt paciņu, jo redz operātori reāli nenoskaidro problēmu kur kas aizķēries. Saprotami covid...
AtrisinātaOmniva - Плохой сервис
Отправлял посылку в ригу. Покупатель купил женские мокасины, новые. Я запаковал их просто в кулек. Не знаю как у них происходит транспортировка ноо он получил товар в неподлежащем виде все пошарпанные и разорванные. Написал в омниву заявление на возврат, но мне было отказано. Будьте осторожны. Не посылайте дорогие вещи.
Omniva - Ужасный сервис, советую выбирать другие виды доставки
Делюсь печальным опытом с омнивой. Посылка с 6.04.2021 находится в сортировочном центре. Да, конечно известно о завалах и насчёт информации о том, что посылка может задержаться до 5 дней (на сайте омнивы такая информация) . Понимая эту всю ситуацию, с моей стороны было предложено несколько вариантов-положить посылку в другой пакомат моего города, либо забрать ее сразу у курьера напрямую. На что получила ответ из заученных фраз, кормят завтраками и так далее. Самое интересное, то что посылка...
AtrisinātaOmniva - Сервис, который достоин уважения и нервов
Сделала я свой заказ 29.03.2021 года. 1.04.2021 года зайдя на сайт omniva.lv, я увидела, что посылка уже находится в рига терминал. Обрадовалась, что посылка скоро придет, так как на официальной странице omniva.lv сообщается, что в течении максимум 5 дней посылка будет доставлена. Сегодня 8.04.2021 год, а посылкой так и не пахнет. Звоня уже 3 день в центр клиентов, кормят завтраками. Единственное, что они говорят "завтра-послезавтра", "курьер опаздывает" и так далее. Девушки, сидящие за...