Adrese: |
Dzirnieku iela 24 Mārupe Mārupes nov. Latvia - LV-2167 (Biroja adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 24949944 +371 27042424 |
Darba laiks: |
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Pakalpojumi • Pasts un kurjeru pakalpojumi |
Sociālie tīkli: |
Omniva - Sūdzības un atsauksmes
Omniva - Slikts serviss
Izsūtīju sūtījumu 25.07.2022 no Limbažu oakomāta, sūtījums galā mērķis Brocēnu mego pakomats. Vēl joprojām nav saņemt sūtījums.nav arī izsekošanas kods. Nezinu ko darīt, jo naudu esam samaksājuši 4,99€
AtrisinātaOmniva - Slikts serviss
Jau nedēļu gaidu sūtījumu un tas netiek piegādāts. Katru dienu sekoju līdzi informācijai, ka tiek plānota piegāde, un katru dienu piegāde nenotiek. Pēc datiem redzu ka katru dienu paciņa atgriežas šķirošanas centrā. Cik esmu zvanījusi uz klientu tālruni, Sola nododat ziņu kurjeram, lai obligāti sazinās, bet saziņa tā arī nenotiek. Esmu reāli jau gatava pati braukt pakaļ savai paciņai, bet šādās opcijas nav jāsēž jāgaida kad beidzot kurjers atbrauks līdz mums. Ļoti neapmierināta ar omnivas kurjer pakalpojumiem.
AtrisinātaOmniva - Krāpšana
Izsaku sūdzību par omnivu. Vakar tika veikts pasūtījums no 220.lv, protams, tika solīts, ka šodien ar omnivu dabūšu pasūtījumu. Nekā, tēlo, ka liels pasūtījumu skaits un omniva netiek galā. Līdz šim esmu veikusi daudz dažādu pasūtījumu un omniva ir normāli strādājusi, vel pagājušo nedēļa tika pasūtīta no grāmatnīcas grāmata, kura atnāca ātrāk kā bija solīts un tad omnivai nebija problēmu. Šodien viņai radās ārkārtēji daudz pasūtījumi kas jāizvadā un pēkšņi rodas problēmas. Kas tagad ir tāds, ka...
AtrisinātaOmniva - Lēns serviss
Nu pat bija gadījums. Veicu pasūtījumu interneta veikalā, trešdien vakarā samaksāju. Ceturtdien un pats veikals gaidīja preci un piektdien ap 12: 00 par virza omnivai. Omniva paņēma sūtījumu tikai 16: 00. Pēc viņu rakstītā mājas lapā viņi Saka ja sūtījumu paņem līdz 17: 00 tad tas būs atsūtīts līdz nākamai dienai un sestdiena arī viņiem skaitās darba diena. Ar sūtījumu pēdējā darbība notika tajā pašā Rīgas terminālī ap 20: 00. Tātad sestdien nekāda kustība paciņai nebija. Svētdien viņi...
Omniva - Funkciju ievešana bez pakalpojuma saņēmēja informēšanas
Biju izsūtījusi divus pasūtījumus atsevišķos skapjos, uz vienu vietu. Pasūtījumiem bija viens adresāts - es, pasūtījums bija sagatavots laicīgi (12.02.22) . Vēlāk, pēc pasūtījuma piegādes, kodu vēlējos aizsūtīt saņēmējiem (vecākiem un draudzenei, dāvanas 8.03.) omniva 16.02. Lēmusi, ka ja skapjiem ir viens adresāts, tad visu liks vienā skapī, par šo liekot ziņu tikai un vienīgi savā portālā. Par cik pasūtījums bija reģistrēts pirms ziņas likšanas, man nebija iespējas pat zināt par šādu lēmumu...
Omniva - Labs serviss
Vakar man izsūtīja paciņu, parasti sūtu caur dpd, šoreiz sanāca ar omnivu. Domāju palasīt atsauksmes, un te bāc lasu lasu, viss slikti ir, pazūd, un ilgi nāk. Es jau sāku stresot ka man varbūt arī tā var gadīties, ka pazūd vai laikus neatnāk, beet es atcerējos ka 2021. Gada martā man sūtīja paciņu caur omnivu, atradu ziņas, un vot viss bija super. Paciņu ielika 18. Martā pašā vakara ieksā, un jau 20. Martā paciņa bija pie manis klāt. Nekas nebija bojāts, tādēļ neko sliktu nevaru pateikt.
Omniva - Sūta sms svētdien 6: 00 no rīta
Kāpēc ir jāsūta sms par paciņas atnākšanu svētdien 6.00 no rīta! Es pēc tam nevaru aizmigt! Tas ir manu tiesību pārkāpšanu uz privāto laiku un dzīvi. Par spīti izņemšu sūtījumu pēdējā dienā, ja jūs būtu lojāli es arī būtu lojāla, bet tas ir absurds.
AtrisinātaOmniva - Ļoti slikts serviss !!!
Pasūtīju firmā preci ar piegādi uz omniva pakomātu Ogres t/c Ogres prestižs, ar pēcmaksu. Sms ar piegādes apstiprinājumu saņēmu laicīgi. Šg. 10. Februārī. Pirmā problēma šajā "seriālā" sākās ar to, ka pakas šajā pakomātā nebija, šoreiz pie vainas bija mana neuzmanība, jo rūpīgi neizlasīju sms. Aizbraucu uz jauno adresi - Ogres rimi (pilsētas nomalē, ap 2,5 km attālumā) . Pēc koda ievades pakomāts apstiprina pakas esamību un piedāvā pāriet pie apmaksas. Un tad sākas - sistēma "uzkaras" un sāk...
Omniva - Krāpšana/ bojāšana
Meitene atsūtīja manus matus, kad atnāca iepakojums bija uzplēsts un 20 matu šķipsnas tika izzagtas (summa ir aptuveni 90€ vertība) sazinoties ar omnivu, atteicās pat risināt šo! Vainojot iepakojumu, bet acīmredzami tas notiktu ari ja tiktu iepakots labāk. Mati nekādi nevarēja paši izkrist, bija gumijā un acīmredzami ka izzagts. Kauns!
Omniva - Krāpšana
Izmantoju Omniva pakalpojumus, bet šoreiz esmu ļoti vīlies. Mana paciņa tika atsūtīta ar izplēstu caurumu paciņas augšpusē. Paciņas saturs arī ir pazudis. Esmu ļoti neapmierināts ar šādu iznākumu ko var pielīdzināt vairāk mūsdienīgai zādzībai.
Omniva - Netaktisks kurjers
Es šodien, iebraucot invalīdu stāvvietā pie Elvi veikalā Jelgavā rūpniecības ielā, saskāros ar netaktisku kurjera attieksmi, kurš bija atbraucis uz pakomātu. Pakomāti ir tieši pretī invalīdu stāvvietai. Kurjers savu busiņu nolika tik tuvu manai mašīnai, ka pat cilvēks kuram nav Veselības problēmas, nevarētu tajā iekāpt. Pēc tam, kurjers atļāvās man aizrādīt, ka es neesmu invalīds. Piebildīšu, ka man uz pieres nav rakstīts, ka esmu cilvēks ar kustību traucējumiem. Tikai tad, kad ieraudzīja...
Omniva - Nepiegādāšana!
Interesanti, bet pēdējā pudotra mēneša laikā manas paciņas tiek nosūtītas atpakaļ. Man par lielu brīnumu zvana izsūtītāji, ka atgriezta paciņa. Sms no Omnivas nepienāk-pāris reizes ir ziņojums e pastā un viss. Kā man uzzināt par piegādāto sūtījumu, ja nesaņemu info par to. Ļoti neforši-tas notiek gan ar apmaksātām paciņām gan tām kuras vēl jāapmaksā.
Omniva - Krāpšana, slikts serviss
Не рекомендую заказывать посылку через омнива. Если не хотите остаться без посылки и без денег. Посылка шла неделю, при открытии внутри была ещё одна чужая посылка, моей посылки там не оказалось. Понятное дело что вскрыли, никто за это ответственность не несёт. Очень жаль ни товара, ни денег. Советую проверять своих работников. Номер посылки-ce468632275ee
AtrisinātaOmniva - Pazudusi paciņa
Arī mans sūtījums pazudis un bērnam nāksies palikt bez ziemassvētku dāvanas. Sūtījuma kods Ce459968237ee kas no 30. Nov. Stāv Rīgas pārkraušanas punktā un tālāk darbības nenotiek. Sākot no 6. Decembra esmu vairākas reizes zvanījusi, rakstījusi e pastus, neviens neko nezina, Sola noskaidrot, atzvanīt, bet nekā - klusums.
Omniva - Krapšana
Kārtējo reizi pazūd sūtijums . Vsi tiešām nav kauna . Jums tak maksā par pakalpojumu. Sūtijuma kods CE131999253EE kas tika izsūtīts ap 29 novembri no Rigas uz Madonu nezināmu iemeslu dèļ izgaisa . Pagāršo gadu bija tas pats no Jēkapils uz Madonu pazuda . Tika izsūtīts 8 decembrī CF023900798EE Kur tas viss pazūd ? Zvaniju , rakstiju neviens neko neuzņemās vainu .
Omniva - Долгая доставка
С 27.11 жду посылку с Риги в пакомат в Даугавпилс, наверно пешком несут.При отправке было указано что может задержаться на 3 дня,когда прошло 3 дня уже указали 5 дней после 5 наверно укажут 10. При отслеживание посылки видно что лежит в Риге в терминале с 27.11 с 4 утра.С Германии достовляют за 5 дней а то и меньше. Последний раз пользуюсь услугами Omniva.
Omniva - Nepareizs skapīša izmērs=iestrēdzis sūtījums
Omniva! Iemāciet saviem kurjeriem ievietot sūtījumus to izmēriem atbilstošos skapīšos. Kāpēc man putenī pie pakomāta jācīnās, lai izņemtu savu paciņu? Kāpēc sūtījumi jāstūķē skapīšos, kas tiem acīmredzami par mazu, vispār nedomājot, kā saņēmējs dabūs tos laukā? Wtf.
Omniva - Servisa vienkārši nav
Omnivas aparātā nav iespējams izdrukāt sūtīšanas lapu un čeku, ja sūti kaut ko caur andeli. Un ja vēl gadās sajaukt paciņas adresātus uz šī pamata - tad vari uzskatīt, ka principā problēma nav risināma, pat ja kļūdu esi pamanījis nekavējoties. Mans kļūdas stāsts beidzās ar to, ka kļūdainajai paciņai braucu pakaļ uz briāna ielu no ādažiem! Un šī iespēja man tika dota arī tikai tāpēc, ka sāku lamāties nešķīstiem vārdiem. Savādāk savu problēmu varētu risināt ar kļūdaini izsūtītās paciņas nepareizo...
Omniva - Sūds serviss
200%neiesaku jums omnivu ja paciņu vēlaties saņemt 24 stundu laikā jo ja paciņa nebūs ievietota pakautomātā tad jūs viņu nedabūsiet arī no kurjera kaut viņš atradīsies netālu, tai pašā laikā ja sūtīsiet caur Dpd, itella vai jeb kuru citu varesiet sazvanīties ar pašu kurjeru un saņemt paciņu kaut no rokas uz vietas ja viņam nebūs kur ievietot. Pat pasts no viena lv gala lidz otram piegādā nepinas 24 stundās. Omniva pazors
Omniva - Paciņu neesmu saņēmusi...
Šoreiz gan ļoti un pamatīgi esmu vīlusies omnivas pakalpojumos - veicot ikdienas sūtījumus, esmu pamanījusi, ka Dpd, Itella ir ievērojami uzlabojuši apkalpošanas kvalitāti un ātrumu, lai gan kādreiz vienmēr devu priekšroku omnivai. Situācija - 30.10.2021. Paciņa ievietota pakomātā un es pacietīgi gaidīju līdz 06.11.2021. Tikai tad paskatījos, ka paciņa joprojām nav pakustējusies. Sazinājos ar omnivu un no tā brīža sākās brīnumi - e-pastā raksta, ka sūtītājs nav nosūtījis paciņu, nākošajā...