www.sudzibas.lv Omniva Slikts un neprofesionāls serviss

Omniva - Slikts un neprofesionāls serviss

Veicu pasūtījumu i-veikalā.
Izvēlējos (tagad ar nožēlu) piegādi ar omniva.
Kopš paka atrodas pje kurjera pagāja 7 dienas. Un nekas netiek piegādāts. Turklāt šodien 8 no rīta zvana kāda bāba un neapmierinātā tonī muldēja, ka paku nevešot atrast un man ir jāsūta kaut kādu papīru par “pakalpojuma kvalitāti” (nb: to “papīru nekur revar atrast omniva mājaslapā)
diemžēl spiesta konstatēt, ka omniva darbojās negodprātīgi un neprofesionāli.
Lūdzu visus uzmanīties un neizvēlēties sadarbību ar šo kantori!

17.02.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 17.02.2021

Labdien,

Izskatot minēto situāciju, esam secinājuši, ka šobrīd diemžēl nav izdevies noteikt sūtījuma atrašanās vietu. Atbildīgās nodaļas turpina darbu pie sūtījuma vietas noteikšanas, taču, tā kā šobrīd nevaram veikt operatīvu sūtījuma piegādi, no savas puses esam nosūtījuši informāciju nosūtītājam par iesnieguma aizpildīšanu, kas paredz kompensācijas pieprasījuma izskatīšanu.
Šo informāciju esam Jums snieguši arī telefoniski. Pretenziju gadījumā Jums ir iespēja aizpildīt iesniegumu par piegādes kvalitāti mājaslapā šeit: https://www.omniva.lv/privats/sutijums/iesniegums_par_piegades_kvalitati .
Papildus aicinām Jūs uz cieņpilnu komunikāciju saziņā ar klientu atbalsta darbiniekiem, lai spētu rast konstruktīvu risinājumu.

Atvainojamies par Jums radītajām neērtībām.

Ar cieņu,
Omniva

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes