Omniva - Ļoti slikts serviss
Vēlos izteikt sūdzību par šo uzņēmumu. Konkrētāk par to, ka šis uzņēmums pieņem desmitiem tūkstošu paciņu taču viņiem nav pietiekoši liels darbinieku daudzums, lai tās paciņas reāli saliktu pakomātos. Vai gudrāk nebūtu bijis saviem klientiem pateikt: "atvainojiet, bet šobrīd visi mūsu padomāti ir aizņemti un pakalpojums īslaicīgi nav pieejams"?
Uzņēmuma mērķis ir tikai vienīgi iekasēt piķi un viņiem neinteresē tie entie simti cilvēki, kuri vai nu nav saņēmuši savas paciņas vispār vai jau gaida neskaitāmas dienas.
Lūdzu dārgie lasītāji, izvēlieties citu piegādes opciju, jo ar omnivu jums būs tikai galvas sāpes
Labdien,
Mums no sirds žēl, ka Jums ir nācies saskarties ar šāda veida situāciju.
Informējam, ka www.omniva.lv mājaslapā esam ievietojuši informāciju par iespējamu sūtījumu kavēšanos valstī izsludinātās ārkārtas situācijas dēļ.
Sabalansējot kvalitatīvu klientu apkalpošanu un uzņēmuma rīcībā esošos resursus, darām visu iespējamo, lai šajā saspringtajā laikā pēc iespējas ātrāk nodrošinātu visu sūtījumu piegādi uz pakomātiem.
Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtas stāvokli, aicinām klientus ar sapratni izturēties pret šo situāciju.
Atvainojamies par Jums radītajām neērtībām!
Pievienot komentāru