Adrese: |
Dzirnieku iela 24 Mārupe Mārupes nov. Latvia - LV-2167 (Biroja adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 24949944 +371 27042424 |
Darba laiks: |
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Pakalpojumi • Pasts un kurjeru pakalpojumi |
Sociālie tīkli: |
Omniva - Sūdzības un atsauksmes
Omniva - Pazaudēts sūtījums
Pazudusi pakomātā ievietotā paka, paku izsekošana rāda, ka tā ir nodota kurjeram, bet klients vēl arvienl to nav saņēmis, uz neskaitāmiem jautājumiem un zvaniem omniva nespēja sniegt atbildi, kur atrodas paka. Omnivas operators jautāja kā paka izskatās, bet arī saņemot pakas aprakstu, diemžēl netika sniegta konkrēta atbilde, kuri ir paka un kad būs iespēja to saņemt. Omnivas mājas lapā tiek uzrādīta nepatiesa informācija par paku piegādes ātrumu.
Omniva - Nepiegādā preci
Prece nav piegādāta jau 13 dienas. Saprotu, ka var kavēties par dažām dienām. Bet 7X ilgāk nekā solīts - tas nav normāli. Redzēju, ka pakomātā tiek liktas jaunas pakas. Interesanti kādā secībā izvēlas likt, laikam ne rindas kārtībā. Vai arī kāds gaida jau vismaz 3 nedēļas.
Omniva - Nekonkrētība,atrunas,lēns serviss
Gaidu pasūtijumu jau vairākas dienas. Iegādājos preci internetveikalā virs 300eur, un vēlējos to saņemt pēc iespējas ātrāk, ātrākais piegādes veids bij omniva. Tajā pašā dienā saņēmu ziņu no internetveikala, ka sūtijums nodots omniva kurjeram. Priecīga gaidiju paciņu, bet nebij ne dienā kas tika norādīta kā piegādes datums, ne nākamajās. Kad jautāju kur ir sūtijums atbildes ir vienas vienīgas vienveidīgas atrunas - pilns pakomāts, noslodze, kavēšanās, būs rīt utt. Kad jautāju kad sūtijum...
AtrisinātaOmniva.lv - Ļoti slikts un lēns pasūtījuma noformešanas serviss
Veicam 2 sūtījumu pasūtījumus omniva majas lapā, samaksājām turpat lapā caur luminor bankas interneta banku. Nav pasūtijuma apstiprinājums, nav iespējas izdrukāt adrešu kartes, pazaudējām pus dienu komunicējot ar ''klientu servisu'', pieprasa maksājuma uzdevumus, tad atsūta kaut kādas miglainas adrešu karšu bildītes, kuras izprintējot sanāca miglainas bildes, nekad pakomāta svītrkodu lasītājs t ās neatpazīs! Nav saņemti normāli pasūtījumu apstiprinājumi ar saikni uz adresi kartes izprintēšanu, ka tam būtu jabūt. Murgs! Pus diena jāpazaudē un vel joprojām gaidam!
Omniva - Vienkarši trūkst vārdu!
No 22 .11 18. Navaru nekādi saņemt sūtījumu. Solījuši atsūtiet no Rīgas uz Ludzu 27.11.18 ap 15: 00. Braucu no Kārsavas bet nekā ne bija... Zvanīju, rakstīju un nekādu adekvātu atbildi nesaņemu līdz šai dienai. Kād es beidzot saņemšu paku par kuru ir samaksāts?
Omniva - Neadekvāts sūtījuma izpildes termiņš
Nevēloties palielināt Rīgas satiksmes intensitāti, nebraucu pakaļ precei uz Deglava ielu pie Dreiliņu rotācijas apļa, bet nolēmu izvēlēties omniva servisu, lai sūtījumu nogādātu uz Iļģuciemu. Trešdien paka nodota omniva kurjeram, nu labi, ceturtdien nav, būs piektdien (man tas bija termiņš, kurā sūtījumu bija svarīgi saņemt) . Piektdien, 2x zvanot uz klientu centru un lūdzot rast iespēju, ka pats aizbraukšu pakaļ uz omniva "bāzi" baltajā ielā, man sola noskaidrot šādu iespēju un atzvanīt. Lieki...
Omniva - Pazudusi 2 nedēļas.
Mana paciņa ceļā no rīgas uz jelgavu ir pazudusi jau 2 nedēļas, zvanot uz klientu tālruni viņi pat nevar skaidri atbildēt uz nevienu no maniem jautājumiem! Aizbildinās, ka situācija tiek risināta un ka man atliek tikai gaidīt! Bet cik ilgi man ir jāgaida? Vienīgais, sūtītājs ir uzrakstījis iesniegumu, bet es neticu, ka tas liks ātrāk kaut kam mainīties
Omniva - Nedēļu gaidu pasūtījumu.
Pirmdien tika ielikts pasūtījums pakomātā. Nu labi, domāju otrdien jay būs. Ceturtdien zvanam jautāt, darbinieki teica, ka noskaidrošot. Šodien jau ir sestdiena! Cik var? Ja nevar laicīgi atsuutiit, tad nevajag mājaslapā melot par vienh divam dienām un maldināt cilvēkus! Bezatbildība! Vairs [slēpt]@u omniva pakalpojumus. Un paziņi stāsta par līdzīgam situācijām.
Omniva - Slikts serviss
Ļoti esmu vīlies omnivas darbā, paciņa tika ievietota 26.11 vēlu vakarā, sodien jau ir 01.12, bet paciņas vēl joprojām pie manis nav, zvanu, paskaidrojums ir tāds kā pakomats ir pilns, un pāris dienu laikā mana paciņa Tiks ievietota, bet man to paciņu ļoti vajag, meklēju risinājumu, un jautāju, vai kurjers nevar man nodot tieši rokas paciņu(pats aizbrauktu pie kurjera, jo tiešām paka man ir ļoti vajadzīga), uz ko ir negatīva atbilde, ka nevar. Teorētiski, šī firma pat nemeklē risinājumu, tikai...
Omniva - Neatbilst piegādes laiks!!! Bezjēdzīgs klientu serviss!
Pirmdien man izsūtīja paciņu, šodien jau ir ceturdiena! Ka minēts omnivas mājaslapā: "jūsu sūtījums nonāks pie saņēmēja jau nākamajā dienā, ja jūs to ievietosiet pakomātā līdz vakara iztukšošanai". Paciņa ielikta laicīgi, bet paciņas nav ne otrdien, ne trešdien un pat šodien arī nav! Svētku dienās nav, labi, pieļauju ka pirmais sniedziņš patraucēja.. :) bet vēlākais šodien bija jābūt pakai. Zvanot uz klientu atbalsta centru, nekādu informāciju nesaņēmu (ja nebūtu uzzvanījusi, tur nevien...
Omniva - Slikts serviss
Sūdzības par omnivu. Vai viņi maz piegādā preci uz izvēlēto vietu pakas katru dienu? Jau trešo dienu gaidu bet ber ar solijumiem ka sakara ar svētkiem daudz sūtījumi. Standarta teksts ko dzirdu jau otro dienu. Un nepabeidzot sarunu nomet klausuli. Tada attieksme nenāk par labu firmai. Latvijas pasts piegada sūtījumus daudz ātrāk nākamajā dienā vai aiznakamaja toč ir. Kauns omnivai. Neesam apmierinati.
Omniva.lv - Slikts serviss un piegāde
Ļoti slikts serviss un piegāde, vilšanās pamatīga. Laikam dēļ tā, ka šobrīd savu tirgu iekarojuši, tad par servisu var nedomāt. Pacinu pakomātā gaidu jau 3 darba dienas, zvanot uz klientu apkalpošanas centru, man sniedza atbildi, ka nevarot palīdzēt, jo esot pakomāts paŗpildīts un kurjers braukājot katru dienu un pārbaudot vai nevar ievietot. Lieliski - kurjers katru dienu no Rīgas brauc uz Cēsīm un vedā manu paciņu turp - šurp, kamēr es gaidu, kad to saņemšu. Sūdzību var iesniegt tikai...
Omniva - Klientu krāpšana, nepatiesa informācija
Omnivas piegādes laiki - neatbilst ne piegādes diena, ne pulkstens cikos notiek preces ievietošana vai izņemšana. Esmu ļoti vīlies Jūsu servisā, un neesmu tāds vienīgais. Laikam tomēr turpmāk jāizvēlās pasts, un ieteikšu to arī citiem.
Omniva - Melo, neko nedara, met klausuli, pazaudē paciņu
1dien internet veikals izsūta paciņu (ielika pakomatā) , 4dien kad sāku jautāt kur ir sūtījums, saņēmu no pārdevēja sūtījuma izsekošanas numuru, spriežot pēc tā paciņa vēl arvien atrodas izsūtītāja pakomatā, omniva klientu centrs, neko pateikt nevar, sola ka ar mani sazināsies šodien. Tā pati vēsture notika arī 5 dien bet tad operators nometa klausuli.. , 6dien saņēmu vēstuli no omniva ar tekstu - jūsu paciņa pazaudēta, veršāties pie pārdēvēja un lai viņš no mums (omnivas) prasa... Wtf!?
Omniva - Krāpšana un slikts serviss
Gāju izsūtīt sūtījumus, un netīšām sajaucu maisus un izsūtīju abiem cilvēkiem pretējos sūtījumus. Rakstīju omnivai par savu problēmu, un šie man pieprasīja lai samaksāju par vēl divām omnivām. Es noformēju sūtījumus un viņiem aizsūtīju kodus. Viss process pagāja ātri, atbildes dabūju ātri. Pēc 2 dienām man raksta abas sievietes un sūdzās ka dabūja nepareizo sūtījumu. Uzrakstīju omnivai vēstuli , lai man dod priekšapmaksas kodus vai atgriež naudu par pakalpojumu - pagāja 2 dienas nekāda...
Omniva - prece nav saņemta!!!
pasūtiju savam bērnam dāvanu no internet veikala jekabpīls, pārdeveja ievietoja pakomāta 07.11 datumā, vakar zvanīju uz omnivu man laipni atbildēja darbinieks ka prece būs vai nu šodien vai nu vēlakais sestdien. šodien ir sestdiena paciņa joprojām nav saņemta zvaniju vēlreiz uz omniva man paziņoja ka kurjers bija bet manu sūtijumu vińlņš neievietoja pakomata, uz jautājumu "kāpēc?" pateica ka pakomats ir parpildīts ( bet nu vakarpusē gāju uz rimi veikalu uz redzēju ka sieviete ievietoja tajā...
Omniva - Paciņa netiek saņemta laikus.
Laigan tā man notiek pirmo reizi bet ceru kad pēdējo.Man tika nosūtīta paciņa pirmdienas rītā bet šodien ir ceturtdiena un vēlaizvien neesmu saņēmusi.Zvanija jautāju kas pa lietu teica vakardien vakarā tik esot savākta paciņa un būšot rīt.Es vot nesaprotu kpc tad raksta kad saņemt var nākamajā dienā ja nav brīvdienas un iepriekš ar saņēmusi esmh nākamajā dienā.Tā vien liekas kad vsp paciņu nesaņemšu ja nesaņemšu tad interesanti kurš man segs izdevumus par dārgo preci ko biju sūtijusi.
Omniva - Pakomāts nedarbojas
Labdien,jau ir apnicis,ka jau kuro reizi nestrādā Mego,Prūšu ielā,2 pakomāts. Transakcija nav pieejama tāds uzraksts parādās,kad vēlos samaksāt. Un jau kuro reizi pircēji domā,ka esmu negodprātīga neizsūtot laikā. Ļoti žēl,ka jau kuro reizi nākas vilties.
Omniva - Slikts serviss
Ievietoju sūtījumu Omniva pakomātā Jēkabpilī 10.10.2018., lai aizsūtītu uz Balviem, ar domu, ka sūtījums saņēmējam būs rokās 12.oktobra vakarā vai vēlākais 13.oktobrī. Ir jau 16.oktobris un sūtījums vēl joprojām nav piegādāts. Zvanīju uz Omniva klientu apkalpošanas numuru, atbildēja, ka nezina konkrētu iemeslu. Zvanīju vēlreiz, tad atbildēja, ka pakomāta adreses uzlīme bija atlīmējusies un tāpēc ir aizkavējies sūtījums. Uzlīmi kārtīgi pielīmēju. šoreiz esmu ļoti vīlies omniva pakalpojumā, jo ar sūtījuma novēlošanos tiek iedragāta man reputācija saņēmēja acīs.
Omniva - slikts serviss
Labs vakars! Ko man darit pasutiju davaninu no internet veikala, veicu maksajumu 20.09.18 un veikala majas lapa bija noradits ka sutijumu sanemsiet no 2-4 darba dienu laika tatad sodien ir 27.09.18 un vel neko neesmu sanemis! Ir kods pec kura izsekot pacinu bet ievadot to nekur nevar atrast neuzrada neko, censos zvanit visur bet solija ka bus sodien lidz 5ciem bet nav tagad sola ka bus rit vai aizparit bet tai pasa laika viens no klientu apkalpotajiem saka ka nav vispar nekadas informacija...