Omniva - Slikts serviss
Sūtītājs paciņu Rīgas Pakomātā ielika pirmdienas rītā (Jūrmalu) , kur pēc izsekošanas Nr var redzēt, ka tajā pašā dienā Omnivas darbinieks to jau ir izņēmis un nogādājis šķirošanas terminālā. Vēl piektdienas vakarā sūtījuma nav. Pa telefonu un čatā atbild daudz darba.
Ja netiekat galā ar piegādi laikā, tad nomainiet savā majaslapā info, ka piegādāsiet vairāk kā nedēļas laikā! Cilvēks padomās , kuru piegādes servisu izvēlēties.Piecas reizes jau būtu aizbraukusi uz Rīgu sūtījumam pakaļ, nekā sagaidīšu omnivas piegādi. Sanāk, ka līgumpartneru sūtījumi tiek apkalpoti pirmie, pārējie , lai gaida.
Labdien,
Mums no sirds žēl, ka Jums ir nācies saskarties ar šāda veida situāciju.
Informējam, ka www.omniva.lv mājaslapā un Omniva Latvija Facebook lapā esam ievietojuši informāciju par iespējamu sūtījumu kavēšanos valstī izsludinātās ārkārtas situācijas dēļ.
Sabalansējot kvalitatīvu klientu apkalpošanu un uzņēmuma rīcībā esošos resursus, darām visu iespējamo, lai šajā saspringtajā laikā pēc iespējas ātrāk nodrošinātu visu sūtījumu piegādi uz pakomātiem.
Lai rastu risinājumu minētajai situācijai, lūdzam sazināties ar mums privāti, rakstot e-pastu uz [email protected] un norādot sūtījuma numuru.
Atvainojamies par Jums radītajām neērtībām.
Ar cieņu,
Omniva
Komentāri (2)
Es jau gaidu no 14, nez vai sagaidīšu! Veikalos nopirkt nevar, omniva nepilda savus pienākumus (mēs maksājam par to), lai bērns staigā ar pliku pakaļu! Bravo!
https://www.sudzibas.lv/omniva/omniva-slikts-serviss-c2076393