Adrese: |
Dzirnieku iela 24 Mārupe Mārupes nov. Latvia - LV-2167 (Biroja adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 24949944 +371 27042424 |
Darba laiks: |
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Pakalpojumi • Pasts un kurjeru pakalpojumi |
Sociālie tīkli: |
Omniva - Sūdzības un atsauksmes
Omniva - Ужасный серсвис. Как следствие - OMNIVA больше никогда.
Компания сообщает о рекордных количествах посылок, с которым она не справляется. Получается за свои же деньги я убиваю свои нервные клетки. Только компании Omniva замечательно, ведь рекордные количества посылок - это и рекордные прибыли. Посылка который день в статусе "у курьера" (причём у которого из них - никто не знает) . Телефон кормит завтраками.
AtrisinātaOmniva - Gaidu paciņu no omnivas dammes pakomāta līdz spices pakomātam jau 4 darba dienu
Gaidu paciņu no omnivas Dammes pakomāta līdz spices pakomātam jau 5 darba dienu, man uz dāniju ar lv pastu sūtījums aizgāja trīs darba dienās. Jau četras darba dienas stāv terminālī un vaicājot Omnivai, kad paciņa būs precīzu laiku pateikt nevar. Vēlējos ar jums slēgt līgumu uzņēmumam, bet izskatās, ka lietošu tikai dpd, viņi vismaz var pateikt, kur paciņa un kad būs. Būtu labāk aizbraukusi ar auto pēc paciņas.
Omniva - Slikts serviss
19.03.2021 mana paka bija nodota kurjeram un joprojam nav atnakusi. Sazinaties ar omniva ir bezjedzigi, katru dienu viens un tas pats - piegadasim sodien un ja ne tad sazinaties atkal ar viniem. Un nevajag visu novelt uz covid un ta talak. Problema ir tada ka jus takad piegadajat pakas ari no kinas aliexpress un tagad nevarat tikt gala ar paku plusmu?
Omniva - Ārkārtīgi slikts serviss
Купил через интернет магазин (среагировали в течении 2 рабочих дней) запасную часть электроники, которую мне должны были доставить через пакомат Omniva находящийся в t/c Ixo Pakomāts. Представитель интернет магазина положил в пакомат, предназначенную для меня посылку, 19.03.21. Посылка пролежала в пакомате почти сутки, после чего ее забрали и привезли на сортировочный пункт omniva только 21.03.21. С того времени и до сегодняшнего дня, посылку сортируют, чтобы отправить её туда, откуда эта...
Omniva - Nepiegādāts pasūtījums, nozaudēts
Ļoti neapmierināta ar omnivas darbu. Rakstīts, ka piegādā paku 1-2 darba dienu laikā. Paku ievietoju 9.03.2021, šodien ir jau 17.03.2021, bet izsekošanā radās no 11.03, ka atrodas pārkraušanas terminālī, vairākas reizes zvanot, nekonkrētas atbildes - piegādās rīt, piegādās tuvākajās dienās. 16.03.2021 nomainīja tikai datumu, ka atrodas pārkr. Term.
Omniva - Slikts serviss
Ļoti neapmierināts esmu par to, ka paciņas sūtīšanas ilgums ir noteikts 1-2 darba dienas, bet iet jau 3 darba diena, un izsekošana uzrāda ka atrodas Rīgas terminālā. Zvanot viņiem, saka ka tuvāko dienu laikā. Ļoti nekvalitatīvs darbs. Vēlētos lai omniva iemācītos strādāt, lai varētu veikt darbu viņu noteiktā laikā
Omniva - Bojājums
Šodien 06.03.21 atnāca mans gaidītais pasūtījums pēc apmēram 40min biju pakaļ sūtījumam.. Izņēmu ārā un uzreiz ieraudzīju ka paciņa ir bojāta un mana vestīte arī nedaudz bet bojāta. Piegāju uzreiz pie kurjera kas sēdēja busiņa pajautāju ko man darīt kad paciņa ir bojāta vīns pateica kad jāgriežas pie veikala kura esmu pasūtījusī bet no tā veikala esmu pasūtījusī vairākas lietas un viss bija labi.. Un sliktas atsauksmes nav bijušas ne no vienas manas draudzenes un viņu mājaslapa tādēļ spriežu...
Omniva - Nozagta paciņa
Burtiski nozaga paciņu, kuras vērtība bija 100€. Vienkārši bez nekādām problēmām pateica, ka šis sūtījums esot pazudis, rakstiet lūdzu iesniegumu un atvainojamies. Vairs nekad neuzticēšos ar pakām omniva.lv, kaut to biju darījusi jau vairākus gadus.
Omniva - Krāpšana
Nesūtiet caur omnivu neko, kas ir dārgāks par 50 eur! Izmantojiet pasta pakomātu vai dpd! Omniva ir organizācija, kurā strādā zagļi, un kura nenes atbildību par jūsu sūtījumiem! Gaidīju sūtījumu, kura vērtība ir 300 eur. Sūtījums pazuda. Bija iesaiņots caurspīdīgā iepakojumā, varēja redzēt, kad iekšā ir vērtīgas mantas! Uzrakstīju iesniegumu, solīja dod atbildi 7 darba dienu laikā. Vajadzēja 10 reizes zvanīt un rakstīt, lai 9. Darba dienā saņemtu atbildi! Atbildēja, kad izmaksāšot man, vēl...
Omniva - Slikts serviss
Uzdevu omnivai vienkāršu jautājumu, tur net nevajadzēja risināt nekādas problēmas tikai sniegt atbildi. Jautājums bija uzdots 1.02 atbilde atnāca tikai 19.02 auto atbilde ir minēts ka atbildi sniegs 2 dienu laika pagāja gandrīz 3 nedēļas. Sazvanīt nav iespējas un vel atbildi uz e-pastu jāgaida 18 dienas.
Omniva - Slikts un neprofesionāls serviss
Veicu pasūtījumu i-veikalā. Izvēlējos (tagad ar nožēlu) piegādi ar omniva. Kopš paka atrodas pje kurjera pagāja 7 dienas. Un nekas netiek piegādāts. Turklāt šodien 8 no rīta zvana kāda bāba un neapmierinātā tonī muldēja, ka paku nevešot atrast un man ir jāsūta kaut kādu papīru par “pakalpojuma kvalitāti” (nb: to “papīru nekur revar atrast omniva mājaslapā) diemžēl spiesta konstatēt, ka omniva darbojās negodprātīgi un neprofesionāli. Lūdzu visus uzmanīties un neizvēlēties sadarbību ar šo kantori!
AtrisinātaOmniva - Suta visur, bet ne uz pareizo adresi
Pasūtīju vairākas lietas no asos internetveikala. Iepriekš problēmu nebija, pasūtīts tika vairākkārt. Šoreiz 3 sūtījumi tika aizsūtīti uz nepareizu pakomātu nepilnu 200km attālumā. Omniva apgalvo, ka šādu adresi viņiem norādīja sūtītājs, viņi tikai nogādājot uz norādīto adresi. Asos apgalvo, ka viņi norādījuši pasūtījuma adresi, respektīvi īsto. Neviens neko nezin, galā tiec pats kā gribi! Omniva piedāvāja par papildus samaksu pakas pārsūtīt uz īsto pakomātu. Visas trīs pakas pārsūtīju...
Omniva - Kavē paku piegādi
Kavē paku piegādi. Ar klientu vienpusēja informatīva saziņa ar robotizētu e-pastu atbildi. Sazvanīt nav iespējams maldina klientu par pakas piegādes laiku pēc ziņojuma par piegādes kavēšanos ziņojumā norāda uz saziņu bet to īstenot ar biznesmeņiem nav iespējams.
Omniva - Neatdod sūtījumu
Omniva piesavinās sūtījumu. Sūtījums tika izsūtīts no Jēkabpils 8. Decembrī 2020 gadā ar izsekošanas kodu cf023900798ee, pēc tā arī var izsekot kad paciņa ir izņemta un aizvesta uz Rīgas terminālu. Tur arī palika, acīm redzot izdomāja atstāt sev, kādam iepatikās tas saturs. Jo tika uzrakstīts iesniegums omnivai. Sazvanīt arī ir neiespējami. E - pastā apvaino sūtītāju. Omniva atdodiet sūtījumu nesat cūkas. Jums tak tika samaksāts par pakalpojumu.
Omniva - Slikts serviss, neinteresētība
Pēc daudzu gadu gadu uzticības un sadarbības, tā vairs nebūs iespējama. 14.01 izsūtījām paciņu, bet pēc brīža sapratām. Ka telefona numurs ievadīts ar kļūdu. Uzreiz uzrakstījām e-pastu un sākām zvanīt. Trīs e-pasti un nedēļa uz līnijas - bez panākumiem. Uz pirmo e-pastu saņēmām standarta atbildi, ka atbildes kavējās bez paskaidrojumiem un tālākas komunikācijas, uz otro atbildes nebija vispār, savukārt uz trešo atbildēja, ka jāzvana uz saziņas centru. Gandrīz nedēļu centāmies sazvanīt, katru...
Omniva - Samīdīta pasūtījuma paciņa.
Labdien! Šodien 25. 01.2021. Plkst. 16: 28 man dzīvesbiedre, izņēma Gulbenes top omnivā manu paciņu no Preiļiem, ar izsekošanas nr. Ce112724653ee paciņa ir netīta, dubļaina un lipīga, var redzēt, ka kāpts virsū ar kāju. Kā arī paciņa ir vērta vaļā un mēģināta aizlīmēt, varbūt kausēta, vai līmēta, jo visa lipīga. Paciņā atradās hdd/cietais disks no portatīvā datora. Lūdzu rakstisku paskaidrojumu par šādu rīcību no omnivas puses. Tā kā atrodos darba darīšanās jeb komandējumā Jelgavā, tad šobrīd...
Omniva - Neieinteresēta attieksme
Labdien! Pēc daudzu gadu veiksmīgas sūtīšanas, izskatās, sadarbība vairs nebūs iespējama. 12.01. Vakarā tika ielikta paciņa Jēkabpils Sēlijas pakomātā. Nākamajā rītā kurjers to izņēmis, taču pārkraušanas punktā Rīgā tā it kā nonākusi 14.01. Rītā. Katru dienu zvanot (gandrīz neiespējama misija) un rakstot tika saņemtas standarta atbildes - daudz darba, drīz jau būs u. C. Pilnībā neieinteresētas atbildes. Pēc iesnieguma aizpildīšanas par pakas pazušanu 18.01. (iesaku jums iesniegumu aizpildīt...
Omniva - Slikts serviss
Sūtītājs paciņu Rīgas Pakomātā ielika pirmdienas rītā (Jūrmalu) , kur pēc izsekošanas Nr var redzēt, ka tajā pašā dienā Omnivas darbinieks to jau ir izņēmis un nogādājis šķirošanas terminālā. Vēl piektdienas vakarā sūtījuma nav. Pa telefonu un čatā atbild daudz darba.
Omniva - Slikts serviss
Labdien! Man ielika skapīti sūtījumu 14 janvārī, joprojām paciņas nav, a jau pagājušas 7 dienas! Viss nekas, bet Omniva neatbild ne uz zvaniem, ne uz īsziņām, ne inboxa, nekur! No abām pusēm mēģinām zvanīt un uzzināt kas tā notiek, bet ir klusums!
Omniva - Sabojāts sūtījumā iepakojums
Sūtījums atnāca ar nokavēšanos un sabojātu iepakojumu. Saprotu ka sūtījums var kavēties dēļ ārkārtas situācijas bet tas nenozīmē ka sūtījumā iepakojums ir pilnībā jāsabojā. Paciņa izskatās tā it kā būtu sagrābta pie stūriem un mētāta apkārt. Ļoti paveicies ka iekšā ir burbuļplēve ja tā nebūtu viss pasūtījums būtu izbiris. Kretinē šāda klientu apkalpošana.