Omniva

OMNIVA SIA
Adrese: Dzirnieku iela 24
Mārupe
Mārupes nov.
Latvia - LV-2167
(Biroja adrese)
Tālrunis: +371 24949944
+371 27042424
Darba laiks: 8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Pakalpojumi  •  Pasts un kurjeru pakalpojumi
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

28%
Sūdzības
284
Atrisinātas
27
Ar atbildēm
240
Apskatīt statistiku

Omniva - Sūdzības un atsauksmes

Omniva - Nepiegādāts sūtījums, robotizēta komunikācija

Nepiegādāts sūtījums, robotizēta komunikācija 14.01 sūtījums nodots kurjeram līdz šodienai nav saņemts. Sazinājos ar Omnivu 18.01, kāds no 'klientu draugiem' teica, ka paku saņemšu vēlākais 19.01. Vakarā saņemu sms, ka piegāde kavēsies nezināmu laiku un, ja līdz 22.01 nesaņemu paku, lai pati sazinos. Tad atkal sazinājos un jautāju, kas par lietu, piedāvāju pati vairākus risinājumus, mainīt pakomātu (pat citas pilsētas ietvaros!) piemaksāt par kurjerpiegādi, izņemt no busiņa, bet man vairākkārtīgi robotizēti atbildēja, ka 'situācija...

Omniva - Slikts serviss

Slikts serviss Situācija sekojoša - pienāk sūtījums 14. Janvārī 8: 09 no rīta, Jēkabpils mego pakomāts. Protams izņemt es viņu nevaru jo uz ekrāna pēc koda ievades parāda - sūtījums vēl nav nodots glabāšanā - par cik paciņa steidzama, zvanu uz omnivu, protams gaidu minūtes 15 kamēr savieno. Ja viss ok, sūtījumam nav bijusi vieta vai viņš ir bijis par lielu. Būs nākošajā dienā. Ok, gaidu. Domāju nu varbūt pēc iepriekšēja koda varēšu izņemt. Pie pakomata liels abloms. Nevaru, joprojām nav. Zvanu atkal...

Omniva - Pazudusi paciņa un klientu apkalpošana viszemākajā līmenī

Pazudusi paciņa un klientu apkalpošana viszemākajā līmenī Kādreiz bija labākais pakomātu serviss Latvijā, bet tagad - tas, kas notika uz Ziemassvētku laiku, ir viens - uzņēmums rīkojās nekorekti pret pakalpojuma saņēmējiem un taisīja haosu. Jo, piemēram, mana paciņa tika nogādāta uz pilnīgi citu pakomātu, pilsētas otrā pusē, jo tajā, par kuru samaksāts, nebija vietas. Bet tagad - vakar no rīta atnāca sms, ka pienākusi paciņa, pēcpusdienā aizgāju to izņemt, bet ievadot kodu saka, ka Sūtījums neeksistē. Mēģināju viņus sazvanīt, ne reizi nav pacēluši...

Omniva - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien! Šodien nosūtīju paciņu cilvēkam caur omnivu, aiz manis stāvēja cilvēki, un aiz visa tā, saprotot, ka cilvēki gaida uz mani, es sastresojos un piemirsu paņemt čeku - lai redzētu izsekošanas kodu, un varētu nosūtīt šo kodu cilvēkam, kuram šo paciņu sutu, rakstīju inboxā omnivai, - e-pastu, ar lūgumu vai viņi nevar man atsūtīt šo izsekošanas kodu - neviens neatbild, mēģinu sazvanit jau 5x - iepriekš zvanīju (mēģināju sazvanit kādas 10minutes) , tagad mēģinu zvanīt vienā zvanā jau -...

Omniva - Ļoti slikts serviss

Ļoti slikts serviss Vēlos izteikt sūdzību par šo uzņēmumu. Konkrētāk par to, ka šis uzņēmums pieņem desmitiem tūkstošu paciņu taču viņiem nav pietiekoši liels darbinieku daudzums, lai tās paciņas reāli saliktu pakomātos. Vai gudrāk nebūtu bijis saviem klientiem pateikt: "atvainojiet, bet šobrīd visi mūsu padomāti ir aizņemti un pakalpojums īslaicīgi nav pieejams"? Uzņēmuma mērķis ir tikai vienīgi iekasēt piķi un viņiem neinteresē tie entie simti cilvēki, kuri vai nu nav saņēmuši savas paciņas vispār vai jau...

Omniva - Slikts serviss, sūtījuma bojājums

Slikts serviss, sūtījuma bojājums Diemžēl jāpievienojas negatīvajām atsauksmēm par omniva darbu! Varētu būt ka visnotaļ labo servisu kāds tas bija agrāk, ir pabojājis šis covid laiks un lielas pakomātu pieprasījums, taču mani kā klientam tas nedrīkst skārt. ! Lai mūsu sūtījums nonāktu galapunktā (kaut arī iepakojuma saplēstā veidā, preces samestas citā kastē!) bija vajadzīgs laiks no 29.12.2020 lidz 12.01.2021. G. Nepatrauktu e-pastu sūtīšanu, nepārtrauktus zvanus uz omniva ofisu utt. Plus visam arī informācija par paka...

Omniva - Nozog sūtījumu

Nozog sūtījumu Omniva paņem sūtījumu kas tika izsūtīts no Jēkabpils 08.12.2020. Ar kodu cf023900798ee aizveda uz Rīgas šķirošanas terminālu un pazūda. Tika vairāk kārt zvanīts bet neviens neatbild, tikai ar 30 minūšu gaidīšanas režīmu sanāca sazvanīt. Tika rakstīts iesniegums par pazušanu. Omniva atrunājas ar to kad nepareiz iepakojums 🙈 🙂. Atzīst kad paciņas šaurs ir pazudis. Omniva kur ir mans sūtījums? Ja nevarat atgriezt, tad sedzat zaudējumus. Nevienam neiesaku šo kompāniju.

Omniva - Krāpšana ar piegādi

Krāpšana ar piegādi Omniva! Kad jūs beigsiet vienreiz krāpties? Speciāli pārlūkoju jūsu lapu, lai sūtījums aizietu laikā, viss esot kārtībā, pasūtījumi ir laikā, nosūtu, bet atkal nekā! Sēžu stundu pie telefona lai sazvanītu, līdz beidzot vienaldzīga balstiņa paziņo - nu laikam pakomāti esot pilni un ja vedīšot šodien, tad tikai septiņos vakarā! Jauki! Cilvēks naudu maksā par ātrumu, bet naudu viņi paņem, tikai pienākumu neizpilda! Pirms jaunā gada 5 dienas mētājās, bet izsūtīju ļoti savlaicīgi, arī tad neka...

Omniva - Slikts serviss

Slikts serviss Šodien saņēmot savu paku no Asos, biju nepatīkami pārsteigta. Mana paka bija pilnīgi atvērta... Acīmredzot, strādniekus ļoti interesēja tas, kas ir iekšā. Atvainojiet, bet es uzskatu, ka tā ir neprofesionāla attieksme pret saviem klientiem.

Omniva - Обман в лотереях

Обман в лотереях Победители выбираются абсолютно непонятным образом, как проводится розыгрыш никому кроме самой компании неизвестно. 99 процентов победителей это: 1. Женщины. 2. Латышские имя и фамилия. 3. Не из Риги. Ребята наверное не в курсе теории вероятности, хотя оно и понятно, в современной школе такое не преподают.

Omniva - Omniva/ Atplēsts iepakojums un tās saturs

Omniva/ Atplēsts iepakojums un tās saturs Saņēmu sūtījumu no 220.lv caur Omniva, bet kaste jau bija atplēsta un tās saturs izvandīts un izņemts no iepakojuma! Kauns par šāda liela uzņēmuma nolaidību. Biju patstāvīgs klients, bet nu vairs nevēlos lai mūsu ceļi vēl kādreiz krustotos.

Omniva - Slikts klientu centra serviss

Slikts klientu centra serviss Neeksistējošs klientu centra serviss. Zvanu jau otro dienu, rakstu e-pastus un neviens joprojām neatbild. “Šobrīd visi operatori ir aizņemti”. Omniva zvanu servisā var klausīties tikai jauku melodiju nevis saņemt atbildes uz problēmām! Iesaku nemaz necensties sazināties ar Omnivu. Lieka laika tērēšana un klientu maldināšana.

Omniva - atbalsta serviss neeksistē

atbalsta serviss neeksistē Nesagaidot savu sūtījumu no Igaunijas, septītajā dienā nolēmu piezvanīt uz Omniva atbalsta dienestu. Neticēju, ka mūsdienās tā vēl var būt, taču - ne čatā, ne uz e-pastiem, ne uz telefona zvaniem neviens neatbildēja. Padoms citiem - pat nemēģiniet zvanīt - neviens neatbildēs. Es veicu 6 zvanus, tostarp 8.00 un 19.50, gaidot līdz 10 min. - velti!

AtrisinātaOmniva - Slikta apkalpošana

Slikta apkalpošana Neizmantojat Omnivu kā piegādātāju no kāda internetveikala, apkalpošana - briesmīga! Šodien uz manu telefonu atnāca īsziņa, ka man ir pienākusi paciņa. Aizejot uz pakomātu un ievadot kodu, man parādīja "Tāds sūtījums nepastāv." Nolēmu iet uz mājām un sūdzēties Omnivai. Rakstīju čatā, zvanīju, neviens čatā neatrakstīja pēc 4 stundām un neviens neatbildēja pēc 3 zvanu mēģinājumiem, kuri ilga 10 minūtes katrs. Omniva pilnīgi ignorē zvanus un čata funkciju. Pakomāts: Omniva Rigas Dzelzavas ielas Mini RIMI Sūtījuma nr.: CE369098254EE

Omniva - Pazudis sūtījums

Pazudis sūtījums Pazudis sūtījums, kurš tika izsūtīts no Jēkabpils 08.12.2020. Izsūtīšanas kods ir cf023900798ee. Saņēmēja tel. Nr 29496931. Izsūtītājs tel. Nr. 29586539. Tika zvanīts uz Omniva telefona nr. Neviens neatbild. Tika rakstīt uz e - pastu, atbildes nav vairāk ks 7 dienas, kaut rakstīts kad atbild divu dienu laikā. Rakstīju jau sūdzības lv. Omniva atrunājas kad vainīgs esot izsūtītājs, jo pareizi iepakots. Bet nauda tika samaksāta gan izsūtītājam, gan pakalpojumu sniedzējam Omnivai. Paciņa ir aizvesta līdz Rīgas terminālam un tur pazuda.

Omniva - Zema līmeņa serviss jeb tāds nav vispār!

Zema līmeņa serviss jeb tāds nav vispār! Rakstu pirmo sūdzību savā mūžā, jo vienmēr esmu uzskatīJusi, ka visu var atrisināt pusēm savstarpēji vienojoties, ja vien abas puses ir ieinteresētas to darīt. Saprotu, ka uzņēmumam šis ir ļoti saspringts laiks: ziemassvētki un arī covid laiks, kad visi pakomātu pakalpojumus izmanto 3 reizes vairāk. Mana paciņa pie omnivas atrodas jau astoto dienu. Atbalstot Latvijas mājražotājus, biju pasūtīJusi skaistus dāvanu iesaiņojumus tuviniekiem domātajām dāvanām. Šobrīd dāvanas jau ir atdotas bez...

Omniva - Pazudis sūtījums

Pazudis sūtījums Pazudis sūtījums . Izsūtīts tika 08.12.2020 no Jèkapils uz Madonu . Zvanu uz Omnivas centru nevien man neatbild 20 minūšu gaidīšanas režīmā . Rakstiju è- pastu pagāja vairākas dienas . Atbildes nav . Sūtījuma kods CF023900798EE Saņēmējs 29496931. Izsūtītājs 29586539 . Ļoti esu vīlies par šo firmu . Es saprotu kad tagad ir ļoti noslogoti visas piegādes. Bet ir jau vairàk kā15 dienas 😤

Omniva - Preces nozagšana, piegades neizpildišana, zvanu un epsastu ignorešana

Preces nozagšana, piegades neizpildišana, zvanu un epsastu ignorešana Omniva status jau 2 nedēļas nodots. Piegādei kurjeram. Bet sūtījums vēl nav atnācis, kā arī uz vēstulēm neatbild. Pilnīgi ignorē savus klientus neceļ zvanus, neatzvana, neatbild uz epastiem, neatbild webchata neatbild facebook mesengeri. Pasūtot preci laicīgi decembra sakuma bija noradīta piegāde 1-2 darba dienas. Bet jau pagājušas 2 nedēļas kopš nodots piegādei. Nedz sms nedz zvanījusi nav, precez vērtība liela iphone 12 pro max. Tiks iesniegts par zadziby iesniegums valsts policija un Ptac

Omniva - Nepienākusī paciņa!

Nepienākusī paciņa! Sūtiju no internetveikala austiņas, pasūtīju 01.12.2020, piegādi izvēlējos omnivu, un nožēloju ka izvēlējos tiešo omnivu, jo savu sūtījumu gaidīju veselas 15 dienas, sāku domāt ka kautkas ir ne tā, un no omnivas ne ziņas, uzrakstiju internetveikalam, kurā sūtīju, un izrādās, ka omniva to jau ir aizsūtīJusi atpakaļ, man nezinot, ka sūtījums jau bija atnācis 03.12.2020, pilnīgi nevienas īzziņas no omnivas, ka sūtījums ir jau pakomātā. Bija tāda lieta ka 11.12.2020 man bija atnācis cits sūtījum...

Omniva - Laikus nepiegādā preci

Laikus nepiegādā preci Omniva mājas lapa rakstīts kad piegādā 2-3 dienu laikā. Ir pagājis jau šo dienu termiņš, bet sūtījums vēl nav atnācis, kā arī uz vēstulēm neatbild. Vēlos saņemt ne tikai savu sūtījumu/paku, bet arī kompensāciju par sabojātiem svētkiem (dzimšanas dienu) un garastāvokli.

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes