Adrese: |
Dzirnieku iela 24 Mārupe Mārupes nov. Latvia - LV-2167 (Biroja adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 24949944 +371 27042424 |
Darba laiks: |
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Pakalpojumi • Pasts un kurjeru pakalpojumi |
Sociālie tīkli: |
Omniva - Sūdzības un atsauksmes
Omniva - Krāpšana
Nesūtiet caur omnivu neko, kas ir dārgāks par 50 eur! Izmantojiet pasta pakomātu vai dpd! Omniva ir organizācija, kurā strādā zagļi, un kura nenes atbildību par jūsu sūtījumiem! Gaidīju sūtījumu, kura vērtība ir 300 eur. Sūtījums pazuda. Bija iesaiņots caurspīdīgā iepakojumā, varēja redzēt, kad iekšā ir vērtīgas mantas! Uzrakstīju iesniegumu, solīja dod atbildi 7 darba dienu laikā. Vajadzēja 10 reizes zvanīt un rakstīt, lai 9. Darba dienā saņemtu atbildi! Atbildēja, kad izmaksāšot man, vēl...
Omniva - Slikts serviss
Uzdevu omnivai vienkāršu jautājumu, tur net nevajadzēja risināt nekādas problēmas tikai sniegt atbildi. Jautājums bija uzdots 1.02 atbilde atnāca tikai 19.02 auto atbilde ir minēts ka atbildi sniegs 2 dienu laika pagāja gandrīz 3 nedēļas. Sazvanīt nav iespējas un vel atbildi uz e-pastu jāgaida 18 dienas.
Omniva - Slikts un neprofesionāls serviss
Veicu pasūtījumu i-veikalā. Izvēlējos (tagad ar nožēlu) piegādi ar omniva. Kopš paka atrodas pje kurjera pagāja 7 dienas. Un nekas netiek piegādāts. Turklāt šodien 8 no rīta zvana kāda bāba un neapmierinātā tonī muldēja, ka paku nevešot atrast un man ir jāsūta kaut kādu papīru par “pakalpojuma kvalitāti” (nb: to “papīru nekur revar atrast omniva mājaslapā) diemžēl spiesta konstatēt, ka omniva darbojās negodprātīgi un neprofesionāli. Lūdzu visus uzmanīties un neizvēlēties sadarbību ar šo kantori!
AtrisinātaOmniva - Suta visur, bet ne uz pareizo adresi
Pasūtīju vairākas lietas no asos internetveikala. Iepriekš problēmu nebija, pasūtīts tika vairākkārt. Šoreiz 3 sūtījumi tika aizsūtīti uz nepareizu pakomātu nepilnu 200km attālumā. Omniva apgalvo, ka šādu adresi viņiem norādīja sūtītājs, viņi tikai nogādājot uz norādīto adresi. Asos apgalvo, ka viņi norādījuši pasūtījuma adresi, respektīvi īsto. Neviens neko nezin, galā tiec pats kā gribi! Omniva piedāvāja par papildus samaksu pakas pārsūtīt uz īsto pakomātu. Visas trīs pakas pārsūtīju...
Omniva - Kavē paku piegādi
Kavē paku piegādi. Ar klientu vienpusēja informatīva saziņa ar robotizētu e-pastu atbildi. Sazvanīt nav iespējams maldina klientu par pakas piegādes laiku pēc ziņojuma par piegādes kavēšanos ziņojumā norāda uz saziņu bet to īstenot ar biznesmeņiem nav iespējams.
Omniva - Neatdod sūtījumu
Omniva piesavinās sūtījumu. Sūtījums tika izsūtīts no Jēkabpils 8. Decembrī 2020 gadā ar izsekošanas kodu cf023900798ee, pēc tā arī var izsekot kad paciņa ir izņemta un aizvesta uz Rīgas terminālu. Tur arī palika, acīm redzot izdomāja atstāt sev, kādam iepatikās tas saturs. Jo tika uzrakstīts iesniegums omnivai. Sazvanīt arī ir neiespējami. E - pastā apvaino sūtītāju. Omniva atdodiet sūtījumu nesat cūkas. Jums tak tika samaksāts par pakalpojumu.
Omniva - Slikts serviss, neinteresētība
Pēc daudzu gadu gadu uzticības un sadarbības, tā vairs nebūs iespējama. 14.01 izsūtījām paciņu, bet pēc brīža sapratām. Ka telefona numurs ievadīts ar kļūdu. Uzreiz uzrakstījām e-pastu un sākām zvanīt. Trīs e-pasti un nedēļa uz līnijas - bez panākumiem. Uz pirmo e-pastu saņēmām standarta atbildi, ka atbildes kavējās bez paskaidrojumiem un tālākas komunikācijas, uz otro atbildes nebija vispār, savukārt uz trešo atbildēja, ka jāzvana uz saziņas centru. Gandrīz nedēļu centāmies sazvanīt, katru...
Omniva - Samīdīta pasūtījuma paciņa.
Labdien! Šodien 25. 01.2021. Plkst. 16: 28 man dzīvesbiedre, izņēma Gulbenes top omnivā manu paciņu no Preiļiem, ar izsekošanas nr. Ce112724653ee paciņa ir netīta, dubļaina un lipīga, var redzēt, ka kāpts virsū ar kāju. Kā arī paciņa ir vērta vaļā un mēģināta aizlīmēt, varbūt kausēta, vai līmēta, jo visa lipīga. Paciņā atradās hdd/cietais disks no portatīvā datora. Lūdzu rakstisku paskaidrojumu par šādu rīcību no omnivas puses. Tā kā atrodos darba darīšanās jeb komandējumā Jelgavā, tad šobrīd...
Omniva - Neieinteresēta attieksme
Labdien! Pēc daudzu gadu veiksmīgas sūtīšanas, izskatās, sadarbība vairs nebūs iespējama. 12.01. Vakarā tika ielikta paciņa Jēkabpils Sēlijas pakomātā. Nākamajā rītā kurjers to izņēmis, taču pārkraušanas punktā Rīgā tā it kā nonākusi 14.01. Rītā. Katru dienu zvanot (gandrīz neiespējama misija) un rakstot tika saņemtas standarta atbildes - daudz darba, drīz jau būs u. C. Pilnībā neieinteresētas atbildes. Pēc iesnieguma aizpildīšanas par pakas pazušanu 18.01. (iesaku jums iesniegumu aizpildīt...
Omniva - Slikts serviss
Sūtītājs paciņu Rīgas Pakomātā ielika pirmdienas rītā (Jūrmalu) , kur pēc izsekošanas Nr var redzēt, ka tajā pašā dienā Omnivas darbinieks to jau ir izņēmis un nogādājis šķirošanas terminālā. Vēl piektdienas vakarā sūtījuma nav. Pa telefonu un čatā atbild daudz darba.
Omniva - Slikts serviss
Labdien! Man ielika skapīti sūtījumu 14 janvārī, joprojām paciņas nav, a jau pagājušas 7 dienas! Viss nekas, bet Omniva neatbild ne uz zvaniem, ne uz īsziņām, ne inboxa, nekur! No abām pusēm mēģinām zvanīt un uzzināt kas tā notiek, bet ir klusums!
Omniva - Sabojāts sūtījumā iepakojums
Sūtījums atnāca ar nokavēšanos un sabojātu iepakojumu. Saprotu ka sūtījums var kavēties dēļ ārkārtas situācijas bet tas nenozīmē ka sūtījumā iepakojums ir pilnībā jāsabojā. Paciņa izskatās tā it kā būtu sagrābta pie stūriem un mētāta apkārt. Ļoti paveicies ka iekšā ir burbuļplēve ja tā nebūtu viss pasūtījums būtu izbiris. Kretinē šāda klientu apkalpošana.
Omniva - Nepiegādāts sūtījums, robotizēta komunikācija
14.01 sūtījums nodots kurjeram līdz šodienai nav saņemts. Sazinājos ar Omnivu 18.01, kāds no 'klientu draugiem' teica, ka paku saņemšu vēlākais 19.01. Vakarā saņemu sms, ka piegāde kavēsies nezināmu laiku un, ja līdz 22.01 nesaņemu paku, lai pati sazinos. Tad atkal sazinājos un jautāju, kas par lietu, piedāvāju pati vairākus risinājumus, mainīt pakomātu (pat citas pilsētas ietvaros!) piemaksāt par kurjerpiegādi, izņemt no busiņa, bet man vairākkārtīgi robotizēti atbildēja, ka 'situācija...
Omniva - Slikts serviss
Situācija sekojoša - pienāk sūtījums 14. Janvārī 8: 09 no rīta, Jēkabpils mego pakomāts. Protams izņemt es viņu nevaru jo uz ekrāna pēc koda ievades parāda - sūtījums vēl nav nodots glabāšanā - par cik paciņa steidzama, zvanu uz omnivu, protams gaidu minūtes 15 kamēr savieno. Ja viss ok, sūtījumam nav bijusi vieta vai viņš ir bijis par lielu. Būs nākošajā dienā. Ok, gaidu. Domāju nu varbūt pēc iepriekšēja koda varēšu izņemt. Pie pakomata liels abloms. Nevaru, joprojām nav. Zvanu atkal...
Omniva - Pazudusi paciņa un klientu apkalpošana viszemākajā līmenī
Kādreiz bija labākais pakomātu serviss Latvijā, bet tagad - tas, kas notika uz Ziemassvētku laiku, ir viens - uzņēmums rīkojās nekorekti pret pakalpojuma saņēmējiem un taisīja haosu. Jo, piemēram, mana paciņa tika nogādāta uz pilnīgi citu pakomātu, pilsētas otrā pusē, jo tajā, par kuru samaksāts, nebija vietas. Bet tagad - vakar no rīta atnāca sms, ka pienākusi paciņa, pēcpusdienā aizgāju to izņemt, bet ievadot kodu saka, ka Sūtījums neeksistē. Mēģināju viņus sazvanīt, ne reizi nav pacēluši...
Omniva - Slikts serviss
Labdien! Šodien nosūtīju paciņu cilvēkam caur omnivu, aiz manis stāvēja cilvēki, un aiz visa tā, saprotot, ka cilvēki gaida uz mani, es sastresojos un piemirsu paņemt čeku - lai redzētu izsekošanas kodu, un varētu nosūtīt šo kodu cilvēkam, kuram šo paciņu sutu, rakstīju inboxā omnivai, - e-pastu, ar lūgumu vai viņi nevar man atsūtīt šo izsekošanas kodu - neviens neatbild, mēģinu sazvanit jau 5x - iepriekš zvanīju (mēģināju sazvanit kādas 10minutes) , tagad mēģinu zvanīt vienā zvanā jau -...
Omniva - Ļoti slikts serviss
Vēlos izteikt sūdzību par šo uzņēmumu. Konkrētāk par to, ka šis uzņēmums pieņem desmitiem tūkstošu paciņu taču viņiem nav pietiekoši liels darbinieku daudzums, lai tās paciņas reāli saliktu pakomātos. Vai gudrāk nebūtu bijis saviem klientiem pateikt: "atvainojiet, bet šobrīd visi mūsu padomāti ir aizņemti un pakalpojums īslaicīgi nav pieejams"? Uzņēmuma mērķis ir tikai vienīgi iekasēt piķi un viņiem neinteresē tie entie simti cilvēki, kuri vai nu nav saņēmuši savas paciņas vispār vai jau...
Omniva - Slikts serviss, sūtījuma bojājums
Diemžēl jāpievienojas negatīvajām atsauksmēm par omniva darbu! Varētu būt ka visnotaļ labo servisu kāds tas bija agrāk, ir pabojājis šis covid laiks un lielas pakomātu pieprasījums, taču mani kā klientam tas nedrīkst skārt. ! Lai mūsu sūtījums nonāktu galapunktā (kaut arī iepakojuma saplēstā veidā, preces samestas citā kastē!) bija vajadzīgs laiks no 29.12.2020 lidz 12.01.2021. G. Nepatrauktu e-pastu sūtīšanu, nepārtrauktus zvanus uz omniva ofisu utt. Plus visam arī informācija par paka...
Omniva - Nozog sūtījumu
Omniva paņem sūtījumu kas tika izsūtīts no Jēkabpils 08.12.2020. Ar kodu cf023900798ee aizveda uz Rīgas šķirošanas terminālu un pazūda. Tika vairāk kārt zvanīts bet neviens neatbild, tikai ar 30 minūšu gaidīšanas režīmu sanāca sazvanīt. Tika rakstīts iesniegums par pazušanu. Omniva atrunājas ar to kad nepareiz iepakojums 🙈 🙂. Atzīst kad paciņas šaurs ir pazudis. Omniva kur ir mans sūtījums? Ja nevarat atgriezt, tad sedzat zaudējumus. Nevienam neiesaku šo kompāniju.
Omniva - Krāpšana ar piegādi
Omniva! Kad jūs beigsiet vienreiz krāpties? Speciāli pārlūkoju jūsu lapu, lai sūtījums aizietu laikā, viss esot kārtībā, pasūtījumi ir laikā, nosūtu, bet atkal nekā! Sēžu stundu pie telefona lai sazvanītu, līdz beidzot vienaldzīga balstiņa paziņo - nu laikam pakomāti esot pilni un ja vedīšot šodien, tad tikai septiņos vakarā! Jauki! Cilvēks naudu maksā par ātrumu, bet naudu viņi paņem, tikai pienākumu neizpilda! Pirms jaunā gada 5 dienas mētājās, bet izsūtīju ļoti savlaicīgi, arī tad neka...