Omniva - Slikts serviss, sūtījuma bojājums
Diemžēl jāpievienojas negatīvajām atsauksmēm par omniva darbu! Varētu būt ka visnotaļ labo servisu kāds tas bija agrāk, ir pabojājis šis covid laiks un lielas pakomātu pieprasījums, taču mani kā klientam tas nedrīkst skārt. ! Lai mūsu sūtījums nonāktu galapunktā (kaut arī iepakojuma saplēstā veidā, preces samestas citā kastē!) bija vajadzīgs laiks no 29.12.2020 lidz 12.01.2021. G. Nepatrauktu e-pastu sūtīšanu, nepārtrauktus zvanus uz omniva ofisu utt. Plus visam arī informācija par pakas atrašanos vietu nesniedza patieso informāciju, tā silti iesako neuzticēt omnivai pakomātiem neko vērtīgāku vai dārgāku par pārdesmit eur, ja nu vienīgi sūtot ar kurjeriem, taču šis pakalpojums nav lētāks kā citiem kurjerdienestiem, man vismaz ar dpd nekad nekas tāds nav gadījies! Esiet modri.
Labdien,
Mums no sirds žēl, ka Jums ir nācies saskarties ar šāda veida situāciju!
Informējam, ka www.omniva.lv mājaslapā esam ievietojuši informāciju par iespējamu sūtījumu kavēšanos valstī izsludinātās ārkārtas situācijas dēļ.
Šobrīd atbildes uz zvaniem tiek veiktas iespēju robežās - rindas kārtībā.
Atbildes uz ienākošajiem e-pastiem darba dienās līdz pl. 20:00 tiek sniegtas tajā pašā dienā.
Atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām!
Komentāri (1)
Jaa, kika jus ka klientu nedrikst skart ne karsh, ne valdibas, ne likumi, ne nodoklji, ne brivdienas, ne covid... jus esat neaizskarama. Amen.