Adrese: |
Dzirnieku iela 24 Mārupe Mārupes nov. Latvia - LV-2167 (Biroja adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 24949944 +371 27042424 |
Darba laiks: |
8:00 - 17:00
8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 8:00 - 17:00 slēgts slēgts |
Kategorija: | Pakalpojumi • Pasts un kurjeru pakalpojumi |
Sociālie tīkli: |
Omniva - Sūdzības un atsauksmes
Omniva - Slikts serviss
Sakārtojiet servisu zvanu centrā, zvanu jau kuro reizi un visu laiku jāuzgaida! Es esmu samaksājusi savu naudu un paciņa pazudusi, lai visu atrisinātu vēl katru stundu jāzvana un tāpat neviens nav sasniedzams. Tad varbūt mainiet šo sistēmu, ka es arī e-pastā varu atrisināt savus jautājumus nevis kārtējo reizi saņemu atbildi, ka man ir jāzvana obligāti no tā numuru, kuru esmu norādījusi sūtot savu paciņu!
Omniva - Informatatīvais tālrunis
Priekš kam vajadzīgs norādītais telefona numurs, ja tas nav iespējams sazvanīt? Zvanu stundu pēc vietas, bet kā visi operātori aizņemti tā aizņemti! Bet, kad pēkšņi uzspiežu taustiņu 2, biznesa partnera sarunu, tad ātri paceļ? Kāpēc privātpersonām neatbild tik ātri? Lūdzu, beidzot sakārtojiet tā, lai jūs ir iespējams sazvanīt!
Omniva pakomāta sistēmas kļūda - Pakomāta iekšējās sistēmas kļūda
Šonedēļ otrdien sūtīju ar omnivu divas paciņas pirmo nosūtīju bez problēmām, problēmas sākās mēģinot nosūtīt otro paciņu. Ta kā mazais nodalījums bija par mazu vajadzēja ņemt lielāku. Uz ekrāna uzspiedu mainit skapīša izmēru un man paradijās uzraksts paldies paciņa nosūtīta. Naudu protams neatgrieza par tukša skapīša nosūtīšanu. Nu labi tas tā savadu visus datus parliecienos vai viss ir pareizi ekrānā abi nomuri bija pareizi gan mans, gan saņēmēja. Parbaudiju izdrukāto čeku un secināju, ka gan...
Omniva - Slikts serviss
Хочу написать про плохое отношения работника Омнива (на машине было написано имя - ainis) . Дело в том что я пришла к пакомату в Золитуде и подъехала машина с работником забирать посылки. Я ввела все данные, нажала отправить и получила наклейку. Достала телефон чтобы ее сфотографировать (потому что на ней написан адрес отправителю) . Подходит ко мне водитель и начинает грубо говоря наезжать чтобы я быстре уходила от сюда и зачем я вообще что либо фотографирую. Я ответила что пакомат часто не...
Omniva - Slikts serviss
Pasūtot preci no interneta veikala, samaksāju par piegādi ar omniva pakomātu. Saņemot sms ar zinu, ka prece piegādāta, dodoties pie pakomāta un ievadot kodu-atveras tukša kastīte, bez sūtījuma. Omniva klientu tālrunis neatbild pēc vairākām 5 minūšu gaidīšanām. Aizsūtot epastu, man atbild, ka esiet saņēmuši savu sūtījumu. Pēc lūguma apskatīt kameras un pamanīt, ka sūtījuma norādītajā kastītē nebija, saņemu zinu, ka iespējams 3 dienu laikā tas tiks atrisināts.
Omniva.lv, Omniva.ee - Slikts serviss, maldināšana, nekorekti norādītas sūtīšanas izmaksas!
Saskāros ar omniva nekvalitatīvu servisu, sūtot paciņu uz Grieķiju. Norādītais sūtīšanas laiks 6-7 darba dienas, paka tika gandrīz pazaudēta, 2 nedēļas nostāvējusi pārkraušanas punktā, galu galā nonāca pie saņēmēja tikai pēc 3 nedēļām! Neuzskatu, ka bija izpildīts kvalitatīvs serviss, tāpēc pieprasīju atpakaļ samaksāto naudu, kas tika noraidīts. Neieteiktu izmantot omniva, lai sūtītu kaut ko ārpus baltijas. Pats noteikti vairs neizmantošu omniva pakalpojumus, kaut arī to darīju ļoti bieži, sūtot pakas baltijā (~50 reizes gadā) . Dēļ attieksmes pret klientiem zaudējāt kārtējo klientu!
AtrisinātaOmniva - Pazaudēta paciņa
BRĪDINĀJUMS! Noformēju sūtījumu e-vidē ar iespēju izdrukāt adrešu karti pakomātā. Ievadot nosūtīšanas kodu pakomāta ekrānā parādījās uzraksts "šobrīd izdrukāt adrešu karti nav iespējams. Ievietojiet sūtījumu atvērtajā nodalījumā. Adrešu karti uz sūtījuma uzlīmēs kurjers". Izdarīju visu, kā rakstīts, paļaujoties, ka uzlīmi uzliks kurjers un ņemot vērā, ka ar pildspalvu uz sūtījuma biju uzrakstījusi adresātu, attiecīgo pakomātu un saņēmēja tel. Nr. Rezultātā paciņa pazudusi kopš 06.02.2019...
Omniva - Slikts serviss
Saskāros ar nekorektu un ļoti nelaipnu omniva klientu apkalpošanas operatores darbu! Lai atrisinātu radušos situāciju, operatore bravūrīgi liek viekt atkārtotu e-pastu ar iztrūkstošo informāciju, kuru telefoniski nemaz neminēja par vajadzīgu! Turpmāk noteikti sadarbošos ar dpd pakalpojumiem, jo uzskatu ka darbiniekam ir jāzin iespējamība, ka klients sūtījumu veic pirmo reizi un var nezināt visas nianses, tā vietā saņemu operatori, kura nevēlas atrisināt situāciju un veicināt klientu sadarbību...
Omniva - Krāpšana!
Tiek nozaudeta paciņa un nedod nekādu ziņu par tās atrašanās vietu. Omnivas mājaslapā sūtījums ir apturēts, nekas nenotiek, it kā tehnisku iemeslu dēļ, kāds tur tehnisks iemesls, Omnivas cilvēki vienkārši negrib kustināt savu pakaļu un strādāt! Ir jārisina problēmas nevis jāatbild ka tā tiek risināta. Praktiski neiespējami sazvanīt. Paciņu gaidu jau nedēļu un nekādas kustības, nekas nenotiek! Kā vispār tā var strādāt, uzticējos omnivas pakalpojumiem, bet še ku reku paciņa netiek piegādāta! Nav...
Omniva - Slikts serviss
Slikta komunikācija ar klientiem! Nekādas informācijas par to kur atrodas mans sūtījums! Piegāde vēl jo projām nav notikusi jau nedēļu. Piegādi veicot divu līdz trīs dienu laikā kā tad, kad zvana jautā, atbildi nekādu nespēj sniegt, reizēm pat neiespējami sazvanīt.
Omniva - Krāpšana, nepareiza klienta informēšana
На сайте написано из Даугавпилса забирают в 11.00 и на следующий день в 13.00 прибывает в вентспилс, напекла мужу пирогов, оказалось, что забирают теперь в 16.00 и в вентспилс в 17.00, уже 19.00, посылки ещё нет, это обман! Не верная информация на странице-это обман клиента!
Omniva - Pienākumu neizpilde, klientu māldināšana
Bezatbildīgas omnivas darbinieku rīcības dēļ sūtījums uz ārzemēm netika nogādāts. Omnivai bija samaksāts 24,88 euro, kur ir solīts līdz 7 dienu laikā sūtījums tīks nogādāts saņēmējam. Kā omniva izpildīja solīto? Sākotnēji latvijas omnivas šķīrošanas centra darbinieku kļūdas dēļ paka bija aizsūtīta uz lietuvu. No lietuvas - atpakaļ uz latviju. Trīs dienas pazaudētas. Tad no latvijas uz īgaunīju. Bet arī tur strādā professionāli, kuri aizsūtīja paku ne tālāk - uz galamerķi, uz vāciju, bet...
Omniva - Slikts serviss
22.12.2018 paziņa aizsūtīja sūtījumu, jau ir 21.01.2019, bet sūtījuma joprojām nav. Viņa zvanīja tur teica, kā jauno gadu dēļ, sūtījums bija nodots kurjeram, bet tas ir pazudis, 10 dienas laikā atgriezīs naudu vai atradīs sūtījumu, šodien atnāca vēstule, ka nebija atrasts un jāpagaida vēl mēnesi. Man viens jautājums, ka jūs strādājiet un cik man jāgaida? Ja jūs teicat, ka pēc 10 dienām būs sūtījums vai nauda, tad lūdzu izpildiet, ko esat apsolījuši
Omniva - Slikts serviss, krāpšana, nekompetenti darbinieki
Man bija jānosūta divas paciņas caur Omniva. Nejauši sajaucu un vienai no paciņām ievadīju nepareizo saņēmēju. Kad samaksāju, ieliku paciņu un aizvēru durvis pakomātam. Sapratu, ka esmu nosūtījusi nepareizajam cilvēkam. Momentāli piezvanīju uz Omniva, izstāstīju darbiniecei, uz ko saņēmu atbildi "Neko nevar izdarīt". Es tiešām nesaprotu, kādēļ, ja cilvēks sajauc saņēmēju, nevar atvērt pakomāta durvis, izmantojot kodu un vēlreiz nosūtīt šo paciņu uz pareizo adresi. Vai kādēļ nav iespējams atcelt...
Omniva - Krāpšana
Dažas dienas atpakaļ pasūtīju no internetveikala "The Body Shop" roku krēmu. Vienmēr viss bija ideāli, jo bieži vien pasūtīju daudz produktu, un viss tikai iesaiņots cietā, izturīgā kastītē, bet šoreiz, kad pasūtīju tikai vienu roku krēmu, tas bija ievietots paciņā. Tak mūsu " mīļā " Omniva izgrieza paciņā caurumu roku krēma iepakojuma platumā (mājās varēju salīdzināt platumus, jo iepriekš bija pirkts tāds pats krēms). Un šo sagriezto paciņu bez produkta, atstājot tajā tikai 2 testerus un...
Omniva - Slikts serviss
Esmu ļoti vīlusies omnivā. 15.12 atnāca ziņa kad varu doties pēc sava sūtījuma. Diemžēl durvis vaļā neveras. Zvanu omnivai: pirmkārt sazvanīt viņus ir ļoti problemātiski, stāvu ar bērnu pie omnivas mēģinot sazvanīt 12min. Sazvanot saka kad visu atrisinās līdz 24.12 sūtījums būšot pie manis. Labi gaidu, pienāk 28.12 zvanu atkal, saka to pašu kad atrisinās visu un man atzvanīšot. Tā līdz pat šai dienai 11.01 neesmu nekko saņēmusi un visu laiku zvanot saka, kad risinās problēmu. Cik ilgi vēl man būtu jāgaida?
Omniva - Slikts serviss
Pasūtīju divus sūtījumus no Denim Dream vienā dienā ar dažu minūšu intervālu. Viens pasūtījums atnāca 03.01. , bet otrs vēl joprojām nav. Pasūtījumu abiem veicu 27.12. Kad sāku interesēties, kur otra paka, (jo pasūtīju sev drēbes pirms ceļojuma, kuras ļoti vēlējos sagaidīt līdz šodienai) , tad tiek secināts, ka uzņēmums man laicīgi nespēj piegādāt preces, jo omniva viņiem nepiegādā trūkstošās pasūtījuma preces (5 dienas vienkārši stāv terminālī, un neviens no denim dream nesaprot, kādēļ...
Omniva - Slikts serviss!
Beidzot arī es vīlusies Omnivā! Paciņu rādā ka kurjers izņēmis no pakomāta. Tālāk vnk apstājies sūtījums un viss.Gaidu 15dienas. Zvanu saka :ka jā ,redzam apstâjies sūtījums, nodos ziņu loğistikas centram. Prasa kā paciņa izskatās. Pēc pāris dienām atkal zvanu saka ka redz risina problëmu un ziņos. Pff ne nu atradīs ne kā. Tracina ka nespēj nogādāt laikus paciņas un tās pazaudē! Liels mīnuss šim uzņēmumam!
Omniva - Slikts serviss
14. Datuma saņēmu sms, ka var ierasties pakaļ sūtījumam, bet durvis nevarēju atver. Rādījās uzraksts mēģiniet vēlreiz un otrreiz pašreiz durvis nevar atvērt. Zvanīju uz omnivu, kur teica, ka ir tehniskas problēmas, un aizsūtīs meistaru salabot un tad sazināsies ar mani. 13 dienu laikā, zvanījām vairākkārt, bet katrreiz viens un tas pats. Kad jautāju, kāpēc mājaslapā parādās, ka paciņa ties sūtīta atpakaļ sūtītājam, viņi nemācēja atbildēt, bet kā visu noskaidros. Protams, neviens nav nereizi man...
Omniva - Slikts serviss
Ja vēlaties saņemt laicīgi savus sūtījumus tad neizmantojiet Omnivas pakomāta pakalpojumus, pakomāti visi pilni un jūsu sūtījumam , iespējams , neatradīsies vieta nenoteiktu skaitu dienas . No kurjera saņemt paciņu arī nebūs iespējams. Pilnīgi nenopietni. Ieteiktu izmantot DPD vai Latvijas Pasta pakalpojumus. Visu ko jūs dzirdēsiet no operātora ir ... diemžēl.