Omniva - Slikts pakomàts!!! Salabojoiet!
Tas ir sviests, reālas dusmas, stulbais pakomāts, čakarē cilvēkus, ievadot pakomātā svītrakodu, uzlīme ko jālīmē uz paciņas nevar izvilkt ārā, jo tā ir kaut kur iesprūdusi! Nočakarējies pie tā pakomāta bez maz vai pus stundu, to sasodīto uzlīmi dabon kaut kā ārā! 🙄😡 tad nākamo taisi, tā vnk iznāk ārā tikai pēc kādām 5 minūtēm, a pa to laiku, cilvēks nesaprazdams ko darīt, uztaisa jau online jaunu svītrakodu, aizejot mīnusos no savas kabatas! Reāla krāpšana! Ļoti nepatīkami un noteikti, ka neizvēlēšos vairs ar šo pakalpojuma sniedzēju nosūtīt! 🙄
Labdien!
Mums ir ļoti žēl, ka Jūs esat saskārušies ar šādu situāciju.
Mēs nekavējoties pārbaudīsim šī pakomātam darbību.
Ja pie pakomāta Jums nav izdrukājusies adrešu karte vai arī tā ir iesprūdusi, Jūs droši varat sūtīt sūtījumu bez adrešu kartes, jo visi Jūsu ievadīti dati tiek sasaistīti ar skapīti. Šajā situācijā kurjers pats izprintē adrešu karti un uzlīmē uz sūtījuma.
Ja Jums neizdevās nosūtīt sūtījumu, vai tika samaksāts vairākas reizes par vienu sūtījumu, lūdzam Jūs sazināties ar mūsu klientu atbalsta centru, rakstot uz [email protected] vai zvanot uz +37127042424.
Sirsnīgi atvainojamies Jums par sagādātājām neērtībām.
Ar cieņu, Omniva
Pievienot komentāru