Omniva - Piegāde
Paciņa tika izsūtīta 10.06.2020, ar izsekošanas kodu ce869470717ee. Kad bija pagāJusi jau vairāk kā nedēļa un paciņa vēl nebija atnākusi, sazinājos ar uzziņas dienestu, kur man paskaidroja, ka pakomātā nav bijusi vieta manai paciņai. Pēc 2 dienām atkal sazinājos un man pateica, ka nomainīts izsekošanas kods uz xce869470717ee, bet vēlaizvien paciņa nav saņemta un pagājušas ir jau 12 dienas (1-2 darba dienu vietā, kā norādīts, ka būtu jāpienāk) .
Man šī paciņa bija ļoti svarīga un tā tika izsūtīta laicīgi, gadījumā, ja tomēr aizkavēsies, bet vai tas ir pieņemami, gaidīt 12 dienas?
Labdien!
Atvainojamies Jums par piegādes kavēšanos.
Šobrīd Omniva strauji pieauga sūtījumu apjomi, tāpēc sūtījumi,var kavēties. Kavējumi notiek dēļ tā, ka pakomāti ir pārpildīti.
Mēs cenšamies darīt visu iespējamo, lai klientu sūtījumi tiktu piegādāti pēc iespējas ātrāk, jo mums rūp katrs sūtījums un katrs klients. Situācija esam reģistējuši.
Vēlreiz atvainojamies Jums par radušos situāciju!
Ar cieņu, Omniva
Komentāri (3)
Man bija tāda pati situācija. Omniva paņēma manu sūtījumu no Ķīnas un 10 dienas to nevarēja ievietot pakomātā, jo tie lūk esot pārpildīti.
Omniva! Neviens jums neliek ņemt Ķīnas sūtījumus, ja nespējat tos nodrošināt. Bet kā redzams jums tas pie kājas, tāpēc, aicinu visus, ja piegādes termiņš ir nokavēts atvērt pretenziju AlieExpress'ā un pieprasīt naudu atpakaļ, kad Ķīnieši šo tendenci pamanīs, viņi paši ātri tiks ar Omnivu galā.
Tas ko raksta sūdzības Omnivai šeit ir pienīgi pie pakaļas, jo jau vairākus gadus iet šīs runas, bet Omniva tikai mīļi atrakstās, ka mēs jau darām visu iespējamo un neiespējamo, bet reāli, atskaitot tukšus vārdus PR stilā, situācija gadiem neuzlabojas.
Tāpat arī aicinu informēt Igauņus par visiem šiem gadījumiem, kā redzams ir nemākulīga vadība, lai Igauņi zina situāciju.
OMNIVA, tad uzstādīet vēl skapjus! Vai tikai likt piķi kabatā varat un rakstīt standarta atrunas?
Labāk brauc pats pēc saviem sūtījumiem, nevis sūti caur Omnivu, klauns.