www.sudzibas.lv Omniva Nozaudēta paciņa

Omniva - Nozaudēta paciņa

Situācija - no LT tika pasūtīta paciņa ar sūtīšanu uz pakomātu Pāvilostā. Paciņa tiek gaidīta u.t.t un tad - Opiņā, zvana kāda privātpersona un paziņo, ka kopā ar savu paciņu izņēmusi manējo. STOPIŅOS! Cilvēks godīgs, pazvanīja un paziņoja (diemžēl, numurs pazuda, vairs nevaram sazināties). Zvanam Omnivai - nē, paciņa vēl ir Lietuvā, nav nemaz Latviju sasniegusi. Omniva neuzņemšoties atbildību. Tā taču nav Omnivas vaina. Bet aizvien, kādam ir mana paka, ko Stopiņos nogādājis kāds topogrāfiskais idiots.
PTAC jau sniedza konsultāciju. Interneta veikals apstiprināja adresi un nav sajaucis pakomātus. Omniva turpina noraidīt un uzstāt, ka sistēmai viss ir OK un, ka paciņa turpina ceļot. Malači. Turpiniet likt visas pakas vienā skapī un stāstiet klientiem, ka tā NAV jūsu vaina.

14.05.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Omniva_Latvija Pārstāvja atbilde 15.05.2020

Labdien!

Atvainojamies Jums par sagādātājām neērtībām.
Mums rūp Jūsu sūtījums, un noteikti mēs darīsim no savas puses visu, lai atrisināt šo situāciju.
Esam ar Jums personīgi sazinājušies un noteikti turpināsim komunikāciju un situācijas izskatīšanu.
Mums ir ļoti žēl, ka esat saskārušies ar šo situāciju.

Ar cieņu, Omniva

Komentāri (1)

Pacco_al 14.05.2020

Nu lai jau Omniva stāsta, bet redzēsim, ko teiks vēlāk. Viņi jau ar savu ūdens liešanu ir izcili, bet realitātē viss izrādās savādāk un tad seko lielie Atvainošanās raksti ar vārdiem, tas tiešām nav tas serviss, kuru vēlamies sniegt saviem klientiem, bet tā notiek un tādi piemēru ir simtiem.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes